Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
Јас мислам дека тебе не ти се наштелуванименувачите па затоа окога сакаш во 2-ра не оди во 2-ра, дури може да ти се благо искривени менувачите од некој помал удар или едноставно од возење. Друга работа кога менуваш брзина надолу не треба да има никаков проблем. Кога менуваш на нагоре п.р. од 3 во 4 не гази на педелите додека не се смени брзината, но сепак одржувај обртаи се додека не се смени. Провери ги и запците на преносот да не се изабени. Може и ланецот да си го отслужил своето да е истегнат/изабен.

WTF.

ај да ве прашам, кога возите на угорница, како мењате брзини??? ја возам нагоре,и да сменам у помала брзина (од 5та во 4та/3та/2ра9 мењам и оп пробмел... ланецот чудно се сплеткал кај педалите...

Очигледно имаш проблем со монувачите. Еден совет. Однеси го велосипедот во сервис и ќе ти ги отранат проблемите. . Ќе те чини 100-200 денари во зависност од сервисот
 

Ти си возел некогаш точак што нема "хај-тек менувачи", да речеме Shimano SIS ? Ако не си тогаш сваќам зошто не ти е јасно :smir::smir::smir:

BTW само што се вратив од ноќна градска, 25,5км/х просечна мој личен рекорд на MTB за по град.
 
Ти си возел некогаш точак што нема "хај-тек менувачи", да речеме Shimano SIS ? Ако не си тогаш сваќам зошто не ти е јасно :smir::smir::smir:

Нормално дека и тие менувачи поминале под мои раце и нозе. И токму заради тоа го советував дечкото да го носи велосипедот во сервис:smir:
 
Епа јасно ти е како SIS знее да биде своеглав и недоверлив кога менуваш брзини, исто со Собим велосипедите за кои менувачите ги купија на тонови, па фабрички излегуваат со ненаштелувани брзини. Таков менувач или мора да се среди како треба или да се вози како што опишав погоре, значи никако газење на педалите додека не префрли во друга брзина зошто инаку почнува да пука и крцка целиот пренос.
 
Епа јасно ти е како SIS знее да биде своеглав и недоверлив кога менуваш брзини, исто со Собим велосипедите за кои менувачите ги купија на тонови, па фабрички излегуваат со ненаштелувани брзини. Таков менувач или мора да се среди како треба или да се вози како што опишав погоре, значи никако газење на педалите додека не префрли во друга брзина зошто инаку почнува да пука и крцка целиот пренос.

Знаеш дека ми е многу јсно и не мора да ми објаснуваш што како работи
 
Пред 5 поста ми пиша WTF како да не ме свати... Плуст тоа форумот е колективен, ти можеби знаеш, некој друг што незнае ќе прочита за него е ново. Get it?
 
Епа јасно ти е како SIS знее да биде своеглав и недоверлив кога менуваш брзини, исто со Собим велосипедите за кои менувачите ги купија на тонови, па фабрички излегуваат со ненаштелувани брзини. Таков менувач или мора да се среди како треба или да се вози како што опишав погоре, значи никако газење на педалите додека не префрли во друга брзина зошто инаку почнува да пука и крцка целиот пренос.

ааааа така лиии... значи до менувачите е... мислам дека и такви имам, СИС или Турер некои... иначе,кога го возам на рамно се е ок,си мења добро... а ако имам некој ''хај тек'' менувачи, за нагоре ке нема проблем за менување иако е под притисок??
 
На стариот велосипед имав SIS и никогаш не работеше прецизно. На новиот имам Acera еве по 2500км менуваат како треба,а тие се тек некаде на средина од понудата. Многу побитно е менувачот да е механички исправен и наштелуван како треба. Види и дали задниот менувачот доволно го стега ланецот, јас го имав тој проблем со SIS едниот од зглобовите не работеше. Повеќе фактори играат улога, а ти и самиот рече дека имаш искривен запчаник. Најубаво пак однеси го на сервис да се види точно што е, вака преку форум може само да се нагаѓа.
 
ааааа така лиии... значи до менувачите е... мислам дека и такви имам, СИС или Турер некои... иначе,кога го возам на рамно се е ок,си мења добро... а ако имам некој ''хај тек'' менувачи, за нагоре ке нема проблем за менување иако е под притисок??

Проблемот може и да не е само до менувачите. Може проблем да ти се сајлите и кошулиците. Од време на време се менуваат и тие. Така да како што веќе кажав, однеси го велосипедот во сервис и момците ќе дијагностицираат во што е проблемот
 
На стариот велосипед имав SIS и никогаш не работеше прецизно. На новиот имам Acera еве по 2500км менуваат како треба,а тие се тек некаде на средина од понудата. Многу побитно е менувачот да е механички исправен и наштелуван како треба. Види и дали задниот менувачот доволно го стега ланецот, јас го имав тој проблем со SIS едниот од зглобовите не работеше. Повеќе фактори играат улога, а ти и самиот рече дека имаш искривен запчаник. Најубаво пак однеси го на сервис да се види точно што е, вака преку форум може само да се нагаѓа.

да де...само мене ми беше прањањето,за качувањето угорници и менување брзини...
 
најубао е то~ак да се вози,,ем за здравје ем да зацврсне цоек..А богами коа ке видим некоја цура у тесно на то~ак,ми дава сила да вртам и вртам.....

ина~ иам маунтаин бајк,задоволен сум не се разбирам многу али има диск коцници и оригинални шимаНО брзини..21 брзинец:vozbud:
 
Koj ke odi na vodno dh trkata ? vneedelaa ?
kolku pari e taxi do vodnooo ?? pisete tnx pozz i dali moze tocak da stavite vo taxito pozzzz
 
Koj ke odi na vodno dh trkata ? vneedelaa ?
kolku pari e taxi do vodnooo ?? pisete tnx pozz i dali moze tocak da stavite vo taxito pozzzz

Јас одам, со точак директно до крстот, само прв пат ми е, напорно е? :S
 
Proud Owner of Schwinn Frontier FS Aluminium :) Моментално ми е на сервис, ми ставаат нови надворешни ... Па планирам да почнам да се пентарам на Водно.

schwinnfrontierfs-399-75.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom