Oldtimers

  • Креатор на темата Креатор на темата Alek_Sk
  • Време на започнување Време на започнување
Јебига, никој не се пријави да ме дружи... а и времето некако ебава, така да останав дома.

Него сакам слики да видам на темава што сум пропуштил :)
 
Час по историја за ЈУ АС Цитроен клубот, кој постоел од 1964 до 1991 година. ЈУ за Југославија, АС за Ами и Спачек. Постоеле секции, главно по поголемите градови од цела Југославија (вклучувајќи ја и Македонија), а претстедателството било во Белград каде еднаш годишно се организирал собир на ниво на цел клуб. Во покасниот период се печати и весникот ЈУ АС клуб, кој излегувал 3 пати годишно. Врв и најбитниот факт е тоа што во 1973 е организиран првиот светски Цитроен собир со повеќе од 750 возила од 18 држави.
Ќе видите некаде низ видеата, има ентузијаст кој дошол од Португалија, притоа поминувајќи повеќе од 5000 километри. Исто така во 1971 година претставникот на Цитроен за Балканот во тоа време носи Цитроен СМ на собир...




Целта ми е да се направи една споредба... Што постои денес од сево ова? Каде се вистинските ентузијасти? Навидум само кај нас нема сериозен пристап и интерес кон ваквите клубови.
 
Сакам да го претставам мојот олдтајмер, меѓутоа неможам слика да внесам или јас не знам или има некој проблем :toe:. Ако може некој нека помогне ќе го видите џипот :wink:. Поздрав :salut:
 
Оди на www.photobucket.com, регистрирај се и аплоудирај слики од твојот компјутер. Потоа го копираш линкот од IMG секцијата веднаш по сликата во албумот. Обиди се, не е комплицирано. Само гледај да ги намалиш сликите пред да ги аплоудираш, најпогодно е 800х600 пиксели, попрегледно е и веднаш ги отвара.
 
Епа вака, ете дојде времето и јас да го покажам мојот олдтајмер, а тоа е следниот: Zastava Fiat AR-55 произведен 1959 година, 4X4 1900cc бензинец. Дедо ми зборуваше дека овие џипови се користеле во ЈНА и со нив се пренесувало некоја централа бла бла бла... Инаку за сила нема што да се зборува, но дедо ми му стави дизел мотор 1700cc, бидејќи бензинецот беше штетен на џебот. Моментално џипот е во неподвижна состојба бидејќи дедо ми има премногу адреналин во крвта, тешко се наоѓаат резервни делови за него, така што главен проблем се буферите на моторот коишто се скинати. Џипот го зедовме некаде 97 година, иако беше 38 години стар во тоа време беше одлично сочуван скоро како нов а тоа ќе го видите и на сликите. Сакам да кажам дека тоа било квалитет сега после 51 година почнува да се појавува корозија.
Ете ги сликите:

File0090.jpg



File0087.jpg
 
Кога сме кај олдтајмерите сите знаеме дека Струмикс веќе подолго време го спрема својот Миле Треченто за кој му недостасуваа лајсни ама од денес и тоа не е проблем, после долго и напорно барање лајсните се обезбедени и здравје и живот до крајот на неделата би требало да ги има :). Еве како изгледаат тие пусти лајсни:

dscn3793h.jpg
 
Хехе, од кај ги набавивте? Јас го најдов фиатот за кој му кажував на Струмикс (оној на дедо ми) ама ништо од лајсните... Во меѓувреме најдов уште еден во градот, а Струмикс знаеше веднаш и каде е паркиран :vozbud:
 
Кога сме кај олдтајмерите сите знаеме дека Струмикс веќе подолго време го спрема својот Миле Треченто за кој му недостасуваа лајсни ама од денес и тоа не е проблем, после долго и напорно барање лајсните се обезбедени и здравје и живот до крајот на неделата би требало да ги има :). Еве како изгледаат тие пусти лајсни:

dscn3793h.jpg

ке може сеа да ја видиме целата кола на Струмикс!
 
Еве и јавно, благодарност за атомската мравка, и со ова, официјално комплетирав лајсните :)
Инаку, од ибеј се :)
ЕНТЕР, додека може да биде сликан во едно парче, ќе мине уште време, се надевам до есен.
 
Еве и јавно, благодарност за атомската мравка, и со ова, официјално комплетирав лајсните :)
Инаку, од ибеј се :)
ЕНТЕР, додека може да биде сликан во едно парче, ќе мине уште време, се надевам до есен.
Што треба делови овде сум, овој Миле Треченто ќе го направиме да биде како нов дури подобар :smir:
 
Што треба делови овде сум, овој Миле Треченто ќе го направиме да биде како нов дури подобар :smir:
Па...според акциониот план секако ќе биде мноооогу поквалитетно заштитен, подомаќински стегнат, излакиран со поквалитетна фарба, отколку што бил во фабриката хехе.


Изгледа некоја реклама во вид на песна од 1961...:vozbud:
Еве пак :)
 
сеа како стојат цените за Oldtimer кај мене има еден Мерцедес црн точно незнам што модел е али многу е добар :)
па да прашам до која пара стојат цените!

офтопик:
оваков е (сличен а можда и ист )
mercedes_benz_250_s_limousine_g.jpg
 
Не знам ни јас како се движат цените, не сум имал шанса, а баш сакам да се повозам во вакво нешто старо а во одлична состојба. Би било вистинско задоволство.:olee:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom