Ново или половно?

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Хммммм....на нов спарк аирбезите 100% функционални, а на мерцедес Е класа нефункционални.....типичен пример во една автошкола пред 2-3 години се удри спарк од постарата генерација, со астра од 1997 и на астрата беа отворени двата аирбези, а спаркот немаше ни а од аирбег.
Гумените делови како буфери, гумици на подвозје, чаури па дури и кедери и гуми за шофершајбна имаат век на траење, но предвидено е и да се сменат за тоа време со нови оригинални.
Друже немора да значи дека не биле исправни на спаркот. Можда у најмала рака биле исклучени, ипак авто школа е и големи се шансите почетниците нонстоп да ја потчукнуваат, и за да не се отвараат ги исклучиле.
Добро што и се отвориле на астрата.. сум читал негде дека airbag после 10 години веќе не е сигурно дали ќе се отвори коа ке треба.
 
Зависи до марката на автомобилот !
На пр. Мерцедес, Ауди, БМВ и сл. па и Опел, ФолксВаген и.т.н. иако половни т.е. користени возила стари по 10+ години се сепак далеку подобри и во дизајн/изглед како и во издржливост од на пр. некој нов салонски автомобил но од некоја треторазредна марка !
Кога би купувал возило попрво би фрлил неколку илјади евра за користен автомобил од некоја марка, отколку да ги фрлам истите пари за ново ауто но од некоја смешна марка ............ ако нешто е ново незначи и дека е добро, поготово оние автомобили до/околу 10ина илјади евра кои за ку* не ги бива, само евтина и бедна пластика и ништо повеќе, внатре крцка се кога ќе седнеш и кога ќе допреш, се осеќаш некомфортно, немаш ни фиоки ни бутур...
Признавам само Германско, Америчко и Јапонско ауто ........ се останато е само бедна копија и шминка !
Подобро користено/половно возило од марка, отколку ново салонско возило од чкљ марка и шкљ класа !
 
Малко ми е чудно сервис да плаќа за термостати, стабилизатори, и други нешта, ама мош да е така. Не сам купувал ново, само сам гледал тук там по салоните, и сам читал ситните букви...
Интересно.... у најмала рака. :)

Ниеден сервис не плаќа за деловие туку им ги испраќа на производителот заедно со фактура за сатницата и новиот дел. Така да од џеп не баш дека даваат. За гаранциските услови уште во првата реченица на гаранциската книшка си пишува дека гаранцијата ја дава производителот на возилото а не дилерот.
--- надополнето: 23 јануари 2013 во 21:36 ---
Хммммм....на нов спарк аирбезите 100% функционални, а на мерцедес Е класа нефункционални.....типичен пример во една автошкола пред 2-3 години се удри спарк од постарата генерација, со астра од 1997 и на астрата беа отворени двата аирбези, а спаркот немаше ни а од аирбег.
Гумените делови како буфери, гумици на подвозје, чаури па дури и кедери и гуми за шофершајбна имаат век на траење, но предвидено е и да се сменат за тоа време со нови оригинални.
Е сега еден дел од муабетов не си го разбрал добро, поентата е на нов спарк има поголеми шанси да се исправни во споредба со мерцедес на кој не му ја знаеш историјата. А за примерот што го кажа спаркот сигурно не бил купен ни по половина од цената на таа половна астра. Цената на Спарк 2006та со 0,8 мотор и без никаква опрема се сеќаваш која беше? Ај на неа минусирај ддв и кажи ја.
--- надополнето: 23 јануари 2013 во 21:44 ---
Зависи до марката на автомобилот !
На пр. Мерцедес, Ауди, БМВ и сл. па и Опел, ФолксВаген и.т.н. иако половни т.е. користени возила стари по 10+ години се сепак далеку подобри и во дизајн/изглед како и во издржливост од на пр. некој нов салонски автомобил но од некоја треторазредна марка !
Кога би купувал возило попрво би фрлил неколку илјади евра за користен автомобил од некоја марка, отколку да ги фрлам истите пари за ново ауто но од некоја смешна марка ............ ако нешто е ново незначи и дека е добро, поготово оние автомобили до/околу 10ина илјади евра кои за ку* не ги бива, само евтина и бедна пластика и ништо повеќе, внатре крцка се кога ќе седнеш и кога ќе допреш, се осеќаш некомфортно, немаш ни фиоки ни бутур...
Признавам само Германско, Америчко и Јапонско ауто ........ се останато е само бедна копија и шминка !
Подобро користено/половно возило од марка, отколку ново салонско возило од чкљ марка и шкљ класа !
Имаш лајк од мене ај кажи ми си чул за јагуар, бентли, лотус, астон мартин, ламборџини, алфа ромео, масерати, ферари и сл, марки кои не се нит биле германски,амерички или јапански :)
Некој кажа фино тоа све ти е перцепција.
 
Имаш лајк од мене ај кажи ми си чул за јагуар, бентли, лотус, астон мартин, ламборџини, алфа ромео, масерати, ферари и сл, марки кои не се нит биле германски,амерички или јапански :)
Некој кажа фино тоа све ти е перцепција.

Да ама јас мислев на секојдневни автомобили кои се тркалаат по патиштава, не мислев на тој тип на возила како јагуар, бентли, ламборгини, лотус, порше, астон-мартин, масерати, ферари, ролс-ројс, кадилак, линколн, мустанг, доџ и.т.н.
Некои од овие набројани марки се и од тие држави кои ги набројав, но не мислев на овие марки на возила кои можат на прсти да се избројат колку ги има во државава ........... мислев поточно на мерцедес, бмв, ауди, фолксваген, опел, тојота, мазда, хонда, форд... кои ги има доста по патиштава !
 
Според мене кога се купува половњак битното е: што е можно поздрав, позачуван и одржуван да е. Брендот не мислам дека е нешто посебно битен.
 
Според мене кога се купува половњак битното е: што е можно поздрав, позачуван и одржуван да е. Брендот не мислам дека е нешто посебно битен.

Брендот ............... да је Немачко .................. (y)
 
Корејските коли са ного поздраво и поиздржливо направени, отколко генералната стереотипна слика на срање шо ја имат.
Веќе и дизјано и е доста напреднан по европски терк.
За 3-5 години, ќе са рамо со рамо на дизајн до европските, со ного поквалитетна изработка, плус ќе одат ептен агресивно за давајне поволни услове за гаранција и официјален сервис.
 
Многу луѓе имаат пари за нови фрфолашници ама тоа не се КОЛИ . Е сега јас конкретно имам 7.000 евра и ќе земам Кола а не некоја пошпурутка со 0 км на табла и никаква безбедност само за да се чукам во гради дека сум и ставил прв клучот.
Повели резултати од Спарк на еуронкап. Ако, купи си мерцедес. Само едно нешо да ве прашам, дали мислите дека ние шо купуваме нови коли од салон сме будали? Неинформирани? Зашо побогу мислите дека сте сезнајковци, а никогаш не сте седнале во нова кола?
 
Корејските коли са ного поздраво и поиздржливо направени, отколко генералната стереотипна слика на срање шо ја имат.
Веќе и дизјано и е доста напреднан по европски терк.
За 3-5 години, ќе са рамо со рамо на дизајн до европските, со ного поквалитетна изработка, плус ќе одат ептен агресивно за давајне поволни услове за гаранција и официјален сервис.
Koga bi kupuval novo vozilo definitivno bi zel nekoe hyundai ili kia. i30 i ceedot se definitivno top izbor ako zboruvame za novo vozilo.
Imam prodadeno dosta akcenti i lanosi,lanosot e tenk praktično neuništiv auto.
 
Повели резултати од Спарк на еуронкап. Ако, купи си мерцедес. Само едно нешо да ве прашам, дали мислите дека ние шо купуваме нови коли од салон сме будали? Неинформирани? Зашо побогу мислите дека сте сезнајковци, а никогаш не сте седнале во нова кола?
Не сте незнајковци, и не сте будали. Сакате ново, купувате си ново.
А дали е поарно ново мало градско возилце, или 6 годишна поголема кола е веќе дискутабилно и прашање на вкус. Јас не можам да се замислам у мала кола, оти сам побобачок... И патувам на големи релации, и ми требе комфор, поголем резервоар, и повечко сила за на автопат.

Koga bi kupuval novo vozilo definitivno bi zel nekoe hyundai ili kia. i30 i ceedot se definitivno top izbor ako zboruvame za novo vozilo.
Imam prodadeno dosta akcenti i lanosi,lanosot e tenk praktično neuništiv auto.
Така е.... Доста непретенциозни коли и здрава изработка. Само дизајно не е баш на ниво, ама ако ти требе доверливо возило за точка од А до Б без секиранции, кореец дефинитивно.... Плус новите имат 150к гаранција или 5-7 години гаранција... шо ич не е за фрлајне.
 
Kako be nemaat dizajn? Ovie postarite mozebi ne,ama novite korejski modeli vo klasata na golf spijat,ceedot i proceedot mnogu poveke kef mi pravat na oko nego golf ili astra.
 
Зашо побогу мислите дека сте сезнајковци, а никогаш не сте седнале во нова кола?

Да бе, само ти си седнал.

Умре тоа „ново си е ново“ во 2008/9, фали уште да се скинат педерските ДДВ, ТИВ, хомологација како што е во Бугарија, па дури тогаш ќе видиш колку (не) се купуваат нови коли.
 
Ја 90% од времето возам во Скопје, од Кисела Вода до Ѓорче Петров. Толку. Останатите 10% се на одмор или до Охрид. Ми треба поузданост и економичност. Секој според потребите и можностите.
--- надополнето: 23 јануари 2013 во 22:53 ---
Да бе, само ти си седнал.

Умре тоа „ново си е ново“ во 2008/9, фали уште да се скинат педерските ДДВ, ТИВ, хомологација како што е во Бугарија, па дури тогаш ќе видиш колку (не) се купуваат нови коли.
Си купил ( заработил) сам нова кола? За нова кола треба и таков да ти е ставот, не се парите единствениот фактор. Како и да е, тешете се дека е подобро половна. Не е. Иначе, не чувствувај потреба да ми докажеш поинаку. Пред да купам нова кола, поседував половна, ја продадов, возев околу 12 коли по салониве, и уште 25-30 половни од оглас. И отидов у салон и си купив нова. Така да, како да ти кажам. :) :)

Патем, те приметувам дека си агресивен у постовиве. Немој, само дискутираме. ;)
 
Luki Junior, шо те глеам чуден.
Кад би бирал трактор, ќе купиш нов Џон Дир или стар ИМТ 539?
 
Kako be nemaat dizajn? Ovie postarite mozebi ne,ama novite korejski modeli vo klasata na golf spijat,ceedot i proceedot mnogu poveke kef mi pravat na oko nego golf ili astra.
Види сега, една кола од европски производител си ја држе конзервативната линија на дизајн со вметнувајне на нови елементи и материјали у новите модели.
Корејците вадат комплетно нов продукт и са микс од американско минимизирано за азиски стандард, нешто од јапонското ноу-хау иако не се мирисат корејци со јапонците.. И прво се потковаа технички да праат здрави коли, а сега се потковуват со дизајнери... Имат еден куп корејци кинези јапонци по германските универзитети шо учат автомобилистика и дизајн.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom