Ново или половно?

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Јас имам на Спаркот ваква гаранција.
Конкуренцијата не мирува никаде :)

Ќе пуштам слики. Супер е. Појше од 120 ако ја возиш, има бучава и не е пријатна. Ама 130, 140 ја и онака не возам никаде. Може со Невиан ќе те посетиме зимово. :)
Посекако и нема потреба појќе од 120 да се вози... другар има матиз, 160 го крена на удолнина еднаш, воопшто не беше пријатно искуство. Инаку да ме посетите слободно, ќе ве чекам :)
 
Пред 1 месец се подновив и јас со кола. Првично отидов да гледам Ауди А3 од 2000 со фул опрема (кожа, клима, абс,есп и триста курци од опрема) со реални км (од добар пријател), ама човекот имаше и Фиат Браво 1.4ТЏет од 2008 со 39.000км поминати со највисоко ниво на опрема (спорт лајн со сите можни електроники, и чуда за кои јас претходно не ни имав слушнато), платено околу 18.000 евра од македонија, не од увоз. Човекот е автомеханичар па беше максимално одржувано со сите сервиси и со сервисна книшка.

Ај погодете на што падна изборот? Па нормално дека на Фиатот... Цената му беше доста повисока, ама кога седнав во кола што е буквално како нова, без ниту една гребнатинка, аудито остана така отворено на страна... Абе ич не ми е жал за изборот кој што сака нека рече!

А имам и Шкода Октавија од 2000та 1.9тди половно купена, не од увоз туку исто од пријател, па пак неможам да ја споредам со бравото, иако потрошувачката е помала (но не многу помала!).

Старите коли не мора да значи дека се канти, расипани или лоши, но тешко дека има некој од вас тука што би избрал ауди од 1995 пред него ли нов шевролет круз (на пример). На кој му стиска нека се испружи за ново ауди 30 - 40 илјади банки, кој не или ќе купи старо ауди, или ќе купи нов спарк. Секој со своја математика...

И зашто споредувате коли од различна класа? Коли од класата на ауди а4 со мали градски автомобили? Дај ако не да се убацам и јас тука дека мојот мотор има гарантирано помала потрошувачка него било кој ваш дизел?
 
Reče nešto?
http://autokatalog.autoscout24.de/fiat/bravo-2007-heute/1.4-t-jet-16v-88-kw-120-ps/
http://autokatalog.autoscout24.de/audi/a6-1997-2004/1.9-tdi-81-kw-110-ps/
Toa bravo što go imaš e so benzinska komonrail tehnologija,znači so električna pumpa vo rezervar i pumpa za visok pritisok kaj motorot. Jas toa ne bi go ni pomirisal,dizelskite komorail crknuvaat kako blesavi,a kamoli benzinskite,pošto benzinot e suv kako barut.
Ubavo količe,malce troši,ama opklada stavam deka u brzo vreme ke go šitneš i drukpat kako od ogin ke begaš od CR motori.
p.s
Crven benzin nema,a to bravoto ne se preprava na plin. Ne fala.
 
Ако нешто сватив од темава, тоа не е дали да купам ново или половно туку ова:

ОД АУДИ/ТДИ/ВОЛКСВАГЕН/ВАГ/ДИЗЕЛ ФАНОВИ НА ФОРУМОВ БЕГАЈ ПОДАЛЕКУ И НИКАД ВО ДЕБАТА СО НИВ!!!

Навистина жалам што реплицирав во темава, ова ќе биде моја последна реплика на оваа тема.
 
И зашто споредувате коли од различна класа? Коли од класата на ауди а4 со мали градски автомобили? Дај ако не да се убацам и јас тука дека мојот мотор има гарантирано помала потрошувачка него било кој ваш дизел?
Затоа што чинат исто (половно Ауди и нов Спарк)?
 
Абе ја неам проблем да споредуваат некое тди возило со нова кола ама тоа да биде некое над 10 000 евра. Тогаш можеби и би можеле да прајме муабет за тди. Тоа на пример би било некое поло од 2010 година, истотака ТДИ и да кошта иста цена колку нова кола, а да има поминато некојси 20, 30 000 км, ондак е ок. Споредбата ќе држи вода донекаде. Ама они споредуваат канти од 96та година кои биле проверени машини и со 400 000 км поминати и притоа моторот тогаш се разработил. Ма немој да ме јебеш бре. Што би рекол Кили. Купил канта од 2500 евра и била проверена. Тој едвај ги собрал тие пари и купил канта со тди ознака. Ама ако, нек се тешат.
 
Најверојатно зависи кој модел/ниво на опрема го има... мада пунтото на другар ми има: електрика на предни стакла, city серво, клима и централна. 1.2 со 60 кс под хауба, бензин.

Епа затоа ти викам, има. Само нема да биди ново, ќе биди подвозено. Конкретно, колега мој купи Астра 2008-ма, 1.4 бензин 100 кс, со највисоко ниво на опрема: старт на дугме, вратите се заклучуваат/отклучуваат со сензор (нема клуч), електрика во седишта, клими, чуда, ѓаоли за 8000 евра со 40.000 км. Колата е купена од АутоМакедонија, платена е над 15.000-ки за тоа ниво на опременост. Или вујко ми, купи фиеста 1.4 TDCi во 2007-та, фул опрема со бандажи околу 12.000 евра беше. Колата има поминато 100.000 км до сега, и ја продава за 5.000 евра. Никој не ни сака да ја погледни, а шо е најтрагично уште ја нема доплатено. Јас немам толкав стандард да загубам 8 иљадарки за 6 години. Да не го спомнувам моментот со станови и слични чуда. Ако немаш кај да живејш во поблиска, или подалечна иднина, автомобилот ќе ти биди последна дупка на свиралото. Дај шта даш, колку да се тркала.

Точно така, мада морам да ти напоменам дека ново возило е достапно на кредит и лизинг па немора да имаш 10 кркачи в џеб за да го купиш. Можиш и со 20% учество да средиш, то е многу битен момент зошто се продаваат нови возила кај нас.

Колку имаш со матизот поминато? И до сега немаш ништо сменато од страна на подвозје?


Ете ти го конкретниот пример со Астрата и Фиестата.... Незнам шо поконкретно да ти посочам.

Свати дека немора да има 50.000 км колата за да биде зачувана и одржавана. Подвозје се менува многу лесно, со 300 евра имаш нова предница за 90% од возилата. Ете ти го, исто ко од фабрика. Посекако за 7-8 години редовно возење по нашите патишта ќе треба да го замениш/сервисираш. Битна е каросериајта и внатрешнсота каква е, мада километрите не се битни за состојбата. Можи да биди крчма и со 50.000. Можи да биди цут и со 300.000.


Значи 8 години е Матиз стар,сопругата го вози.Има поминато сега не знам точно али се некаде околу 42000км.Значи од подвозје ама баш ништо не е сменато во стил на спона летва раме гумици и останати тракаташки зошто имаше регистрација во ноември и помина без проблем...Тековно оддржување нормално(ребраст,клинест,филтер,масло,свекички)....


Единствено нешто што сум сменал на него се предните плочки и тоа поради нагло кочење и избегнување сообракајка за влакно,така да мораше да се сменат под итно.Гурните ги провериле сега во сервис во Автомакедонија,нема потреба да се менуваат зошто не се за менување.

Гумите ги сменав не зошто беа излижани туку зошто беа како од пластика напраени(Кумхо..).И единстевно нешто ама што го заебав сам,бидејки ме мрзеше на -15 да гребам стакло е механизмот за брисачите:tapp::tapp::tapp::tapp:...Е тој луксуз чинеше 2000денари со монтажа и тоа нов,не половен......

Возилото во однос на другите од негова класа нуди многу повеке,почнувајки од квалитет па до потрошувачка и брзина.Само не знам кој нездрав ставил мотор од 68кс во таа школка:vozbud:
--- надополнето: 28 декември 2012 во 07:43 ---
Абе ја неам проблем да споредуваат некое тди возило со нова кола ама тоа да биде некое над 10 000 евра. Тогаш можеби и би можеле да прајме муабет за тди. Тоа на пример би било некое поло од 2010 година, истотака ТДИ и да кошта иста цена колку нова кола, а да има поминато некојси 20, 30 000 км, ондак е ок. Споредбата ќе држи вода донекаде. Ама они споредуваат канти од 96та година кои биле проверени машини и со 400 000 км поминати и притоа моторот тогаш се разработил. Ма немој да ме јебеш бре. Што би рекол Кили. Купил канта од 2500 евра и била проверена. Тој едвај ги собрал тие пари и купил канта со тди ознака. Ама ако, нек се тешат.

Ти вози се со Спарк-от низ Скопје,и троши си парички за патосници и мириси,а другите нека се замараат со греачи и остали тракатанци...
 
Reče nešto?
http://autokatalog.autoscout24.de/fiat/bravo-2007-heute/1.4-t-jet-16v-88-kw-120-ps/
http://autokatalog.autoscout24.de/audi/a6-1997-2004/1.9-tdi-81-kw-110-ps/
Toa bravo što go imaš e so benzinska komonrail tehnologija,znači so električna pumpa vo rezervar i pumpa za visok pritisok kaj motorot. Jas toa ne bi go ni pomirisal,dizelskite komorail crknuvaat kako blesavi,a kamoli benzinskite,pošto benzinot e suv kako barut.
Ubavo količe,malce troši,ama opklada stavam deka u brzo vreme ke go šitneš i drukpat kako od ogin ke begaš od CR motori.
p.s
Crven benzin nema,a to bravoto ne se preprava na plin. Ne fala.

Човек ти си отиден тоталка ... како и твојата "фамозна" канта. Ја следам темава од почеток и со тебе нема разбирање очигледно ... :tapp:
 
Човек ти си отиден тоталка ... како и твојата "фамозна" канта. Ја следам темава од почеток и со тебе нема разбирање очигледно ... :tapp:
Свати го дека увезува половни коли. Не му е од никаков интерес да кажи дека ново е поубо.
 
у принцип ново си е ново ама не е секогаш мерило тоа.... некогаш старите коли со каде каде помала цена знаат да се покажат како многу подобри од новите коли - се зависи до човекот што сака и што преферира... ја си возам еден стокец стар па и тој ми врши работа... можамд да искоментрам на темава за делови - значи откако возам на кола никад не сум ставил стар дел - се сум купувал ново и сватив една работа - денешниве „нови“ делови имаат НИКАКОВ квалитет... попрво би зел стар дел отколку нов - колку за споредба... за година ипол јас менувам 3 пумпи за кочница што ме тераат по 6 месеца... ама италијански биле незнам вакви такви - за .!. не ги бива новиве делови (за одредени коли) - пошто све е тоа само репарирано...
 
у принцип ново си е ново ама не е секогаш мерило тоа.... некогаш старите коли со каде каде помала цена знаат да се покажат како многу подобри од новите коли - се зависи до човекот што сака и што преферира... ја си возам еден стокец стар па и тој ми врши работа... можамд да искоментрам на темава за делови - значи откако возам на кола никад не сум ставил стар дел - се сум купувал ново и сватив една работа - денешниве „нови“ делови имаат НИКАКОВ квалитет... попрво би зел стар дел отколку нов - колку за споредба... за година ипол јас менувам 3 пумпи за кочница што ме тераат по 6 месеца... ама италијански биле незнам вакви такви - за .!. не ги бива новиве делови (за одредени коли) - пошто све е тоа само репарирано...

Кочииииииии малку сега....
Не дискутирам за нови делови туку дали е подобро да возиш нов автомобил или да возиш "добар"половен автомобил.За резервните делови за 101 и Југо не би коментирал зошто се прават веке во секоја гаража и шупа,така да и квалитетот е на завидно ниво:):)

Половен автомобил да донекаде доага во комбинација ама која?Значи сакаш Ауди А4 ама немаш пари за нова,зошто е 30 000евра,и затоа земаш половна до 3-4 години со нормална километража,значи нормална ?9 000км,која ке ја платиш некаде ке треснам без врска 15000евра и крај.А не по секоја цена да се вози половен автомобил стар 13 години со 234 567км поминато.......
--- надополнето: 31 декември 2012 во 13:02 ---
И во врска со разработувањето на моторот....
Порано не лажеа од Црвена Застава да не се вози повеке од 80км/час,те дојди на 1500км,па на 300км итн,итн..Сегашните мотори доагаат од фабриката разработени така да не треба да поминеш 300 000км па да биде разработен:vozbud::vozbud::vozbud:

Секој кој има ама барем малку познавање од основи на машинство,знае дека каде што има триење на материјали има и абење.Попросто здравје,нели.Е сега како може на 300 000км моторот да биде разработен,кога веке отстапувањата во самите карики и лагери се дојдени до граница......

Пред 5 години случајно налетав на списанието Аутобилд каде се тестираше Фиат добло 1.3мултиџет на 100 000км и на 200 000км.Значи поминати 200 000км и целото возило беше расклопено до најмал дел.За моторот имаше ваков коментар.......Дозволеното отстапување на кариките и лагерите е веке намалено,што значи дека самиот мотор после 50 000км ке треба да му се направи генерален ремонт за да биде во оптимална состојба....

А вие упорно убедувате дека Волксваген на 300 000км е разработен?Јааааааааа мајката?А ве прашам нешто јас?Воксваген да не измислил перпетум мобиле случајно,а?П ане ни кажуваат,а ние будали купуваме нови коли?Тууууууу,штета баш. А баш фрлив 16 000евра за НОВ МИТСУБИШИ ЛАНСЕР:):):):):):):):)
--- надополнето: 31 декември 2012 во 13:04 ---
Reče nešto?
http://autokatalog.autoscout24.de/fiat/bravo-2007-heute/1.4-t-jet-16v-88-kw-120-ps/
http://autokatalog.autoscout24.de/audi/a6-1997-2004/1.9-tdi-81-kw-110-ps/
Toa bravo što go imaš e so benzinska komonrail tehnologija,znači so električna pumpa vo rezervar i pumpa za visok pritisok kaj motorot. Jas toa ne bi go ni pomirisal,dizelskite komorail crknuvaat kako blesavi,a kamoli benzinskite,pošto benzinot e suv kako barut.
Ubavo količe,malce troši,ama opklada stavam deka u brzo vreme ke go šitneš i drukpat kako od ogin ke begaš od CR motori.
p.s
Crven benzin nema,a to bravoto ne se preprava na plin. Ne fala.

Тууууууууу што не ми кажа бе брат дека на 300 000км се разработуваат моторите.А јас будала фрлив 16000евра за НОВ МИТСУБИШИ ЛАНСЕР брееееее:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:
 
Кочииииииии малку сега....
Не дискутирам за нови делови туку дали е подобро да возиш нов автомобил или да возиш "добар"половен автомобил.За резервните делови за 101 и Југо не би коментирал зошто се прават веке во секоја гаража и шупа,така да и квалитетот е на завидно ниво:):)

Половен автомобил да донекаде доага во комбинација ама која?Значи сакаш Ауди А4 ама немаш пари за нова,зошто е 30 000евра,и затоа земаш половна до 3-4 години со нормална километража,значи нормална ?9 000км,која ке ја платиш некаде ке треснам без врска 15000евра и крај.А не по секоја цена да се вози половен автомобил стар 13 години со 234 567км поминато.......
--- надополнето: 31 декември 2012 во 13:02 ---
И во врска со разработувањето на моторот....
Порано не лажеа од Црвена Застава да не се вози повеке од 80км/час,те дојди на 1500км,па на 300км итн,итн..Сегашните мотори доагаат од фабриката разработени така да не треба да поминеш 300 000км па да биде разработен:vozbud::vozbud::vozbud:

Секој кој има ама барем малку познавање од основи на машинство,знае дека каде што има триење на материјали има и абење.Попросто здравје,нели.Е сега како може на 300 000км моторот да биде разработен,кога веке отстапувањата во самите карики и лагери се дојдени до граница......

Пред 5 години случајно налетав на списанието Аутобилд каде се тестираше Фиат добло 1.3мултиџет на 100 000км и на 200 000км.Значи поминати 200 000км и целото возило беше расклопено до најмал дел.За моторот имаше ваков коментар.......Дозволеното отстапување на кариките и лагерите е веке намалено,што значи дека самиот мотор после 50 000км ке треба да му се направи генерален ремонт за да биде во оптимална состојба....

А вие упорно убедувате дека Волксваген на 300 000км е разработен?Јааааааааа мајката?А ве прашам нешто јас?Воксваген да не измислил перпетум мобиле случајно,а?П ане ни кажуваат,а ние будали купуваме нови коли?Тууууууу,штета баш. А баш фрлив 16 000евра за НОВ МИТСУБИШИ ЛАНСЕР:):):):):):):):)
--- надополнето: 31 декември 2012 во 13:04 ---


Тууууууууу што не ми кажа бе брат дека на 300 000км се разработуваат моторите.А јас будала фрлив 16000евра за НОВ МИТСУБИШИ ЛАНСЕР брееееее:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:
Мораше да реплицирам на постов,зошто цела тема се обидуваш да докажеш дека ти си во право,најмногу знаеш итн.Од почеток мислев дека си дете од 14 години па вака се однесуваш но сега сватив дека си повозрасен,и ме чуди твоето однесување без навреда.Секој твој пост е дека си купувал нови автомобили,лансер и матиз ги воздигна до класа на ферари,но мора да сватиш дека сите луѓе не се тотални идиоти кога се работи за автомобилизам,иако така ги третираш.Прво читам дека си поминувал 4000 км за една година со лансерот,што искрено е многу малку за да фрлиш пари за автомобил кој сега вреди едвај 6000-7000 илјади,не да ти мириса на ново,не да имаш нови патосници,и Адријана Лима нека ја има во него,кога ти за 5 години ќе поминеш 20000 км и ќе изгубиш 10000 илјади евра,се е залудно фрлени пари,барем со овој наш стандард.Во ред ти сакаш нови автомобили,твое право,твои пари,но да убедуваш некого дека лансер е подобар од ауди а6 од 2008-2009 година за истата сума на пари тогаш не си седнал во повисока класа на автомобил.Немој да ме сватиш погрешно дека јас го спорам квалитетот на Лансер,лансерот е одлична кола,ама тоа што го нуди ауди,мерцедес,бмв ретко кој може да го понуди.Сите со своите желби,потреби и можности,нека си купува кој што сака,но да тврдиш дека сите што ги купуваат овие автомобили се луди,тогаш грешиш.Поздрав и Среќна Нова 2013 година.
 
Не разбирам, ШТО ќе загуби за 5 години? Пола од цената која ја купил, што? Планира да го продава па ќе губи цена? Ако го вози малку ќе губел цена? Стварно не ве разбирам, купиш ново и возиш бе бате, прв си внатре седнал, киа рио ја возам од 2010, пројдов преку 20000 без никакви проблеми, имам уште 3 год гаранција. Додека познаници кои летаа по половни јадните не можат да се откачат од сервиси на кои секој сервис им е по минимум 200-300евра, да не смееш на подолг пат да се осмелиш. Зарем што дадов 9700евра, ќе седам во ќош и ќе мислам колку ќе загубам ако ја продадам? Бог да чува, уште фали да им се потсмевате на тие што купуваат ново, а вие сте земале класа од 2000г.
 
Стварно не ве разбирам, купиш ново и возиш бе бате, прв си внатре седнал

И јас стварно не те разбирам, јака штикла што ти прв си седнал во колата, да не даваат медаља за таков подвиг.

Додека познаници кои летаа по половни јадните не можат да се откачат од сервиси на кои секој сервис им е по минимум 200-300евра, да не смееш на подолг пат да се осмелиш.

:pos:Ако сакаш заедно за Москва и назад да идеме, ич не се плашам дека ќе ме заебе правилно одржувана кола, макар била и 10+ години стара.

Бог да чува, уште фали да им се потсмевате на тие што купуваат ново, а вие сте земале класа од 2000г.

Зборам од искуство, сум возел нова кола без никаква опрема, каде металик боја ти ја наплаќаат за дополнителна опрема :tapp: , клима и фабричко радио исто така. Сега возам половна поопремена и поснажна за многу поефтини пари и воопшто не се кајам.
А ти ако сакаш радувај се што си лупнал 10.000 евра за Киа Рио, твое право, јас за тие пари би одбрал BMW 3 од 2006 кое е спејс шатл за Риото.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom