Не знам, досега тоа се прашувам и јас. Денеска отидов (претходно ми се јавија) да им ја вратам опремата (не ми нагласија дали стара или нова). Одам во салон со старата (д-линк модем, сплитер и каблите) и ми велат дека треба новата да им ја вратам.Од вчера и јас сум на Дуо Екстрим, монтирано е се` како што треба. Само, старава опрема ќе дојдат да си ја земат сами или да им се јавувам?
Идам во град во салон, не беа сигурни. Се јавив на 511, велат да ја вратам новата, но да се консултирам со техничка. На 187 им објаснив, пак истото-да вратам Калисто, да задржам д-линк. Претходно за среќа пробав со стариот модем да се приклучам-немаше конекција. Од 187 ми објаснија као прво да сум приклучел тел. кабел од ѕид директно во модем (прашаа и колку телефони имам), да исклучам модем од струја и да уклучам, да ставам ип и други адреси на автоматик, да преинсталирам драјвери за мрежна.... и ако пак не работи да повикам пријател, комшија што ќе ми помогнел. Иако претпоставував дека ништо од ова нема да помогне, пак пробав. Јок, не работи. Го вратив Калисто (без преинсталација на драјвери, со ип адреси на лан...) си работи нормално. Е сега кој кого онади не знам стварно 
За опремата би требало сама да ја вратиш, така мене ми рекоа. А дали старата или новата... не знам ја денес се изнашетав без врска.
. Кај сите пага дека опремата што ја користат не ја бива, исто како да си поврзан на кабловска, у кратки зборови што повише луге вадат у моменат = слаба брзина. :tv:. Македонската работа е никогаш не се у право корисниците, прво се рекламираат сите ко лудо па после мислат што да прават кога ќе настанат проблеми, Едино сабајле рано и касно навечер нема прекини на дуото.