- Член од
- 24 април 2008
- Мислења
- 11.281
- Поени од реакции
- 13.022
А бе ти ке внимаваш, друг нема.
Еве ти и пример, не мора да возиш кола, еве биди пешак.
Ти си пешак, и поминуваш на семафор, зелено тие е, значи ти си идеш по прописи се. Некоја пијаница поминува на црвено со некоја канта лада , касно те приметува, почнува да кочи ама нема Абс него на барабан кочи, и нормално му блокира тркалото и лизга колата. Те удира и ти крши нога.
Главни елементи кои придонеле твојата нога да биде скршена се:
1. Блокажа на тркало,пролизгување.
2.Стар пневматик, т.е гума која е дотрајана.
3. Остри рабови на предницата.
4.Брзина на возилото.
Кај новите автомобили е подобрено:
1) кочењето, и за многу помало време може колата да ја сведе брзината на 0.
2) Релативно нови пневматици кои имаат добар контакт со патот, со што се овозможува уште побрзво успорување или пак промена на правец за да се избегне удар.
3) Новите коли ги прават со заоблени линии не само заради аеродинамичноста и убавиот изглед, туку и за помали повреди при удар со пешак. Исто така и повеке пластични елементи се вградуваат за да ублажат удар со човек.
4) Е сега ако ннекој го купи и најбезбедното возило на светот, со преголема брзина нема да може да избега од повредите. Но повекето коли се управуваат во брзини не поголеми од 100 км, во градски услови, а со таа брзина овие системи можат да помогнат. При брзина од 200 км/час не може ни Господ да ти помогне ако се слупаш.
Ете еден пример беше тоа, а ги има милион.
Не играат само семафорите клучна улога во сообраќајот, побратиме.
Имам две очи што Бог ми ги дал за да гледам, а во сообраќајот не се сведува се само на црвено, жолто, зелено, означени ленти и означени пешачки премини, ги има секакви, а и јас имам такви смртни случаи во моето семејство, ама не биле удрени со стари канти, туку со нови и модерни автомобили.
А за да биде уште полошо, последниот член на моето семејство кој загина пред нешто повеќе од година дена, воопшто не беше удрен од пијаница, туку од некој кретен, кој очигледно не бил со паметот и очите на автопатот, туку на некое друго место, додека ја држел ногата на гаста. А кретенот возел Опел, не помнам конкретно кој модел, ама помнам дека не бил постар од 5 години.
И на крајот се се сведува на човечкиот фактор, баш како што и ти потврди во твојот пример со пијаницата.
А бидејќи на моето семејство му се случи тоа што му се случи, јас не гаам толкава надеж во сензорите, ќе гаам надеж кога ќе излезе нов автомобил, за кој статистиката на сообраќајни несреќи ќе изнесува чисти 0,00%.
До тогаш, паметот и очите на автопатот, и внимавај како возиш.
Не е важно што возиш, се додека превозното средство е исправно, и се додека со очите и со паметот си на автопатот, а ако не си, мисли му ја, бидејќи сеуште не е исфрлен во продажба автомобил со сензори кои откриваат каде си со очите и паметот додека ја држиш ногата на гаста.