Најголема километража со својата кола без ремонт?

Btw koga prvpat se otvara TDI obično se završuva rabota so edni kariki i leteči lageri. Ležečite uopšte ne gi jade (isto važi i za ležečite ama se menjaat radi sigurnost) ,a cilindrite so 500.000km se obično ušte vo top forma. Taka da mal remont-osvežuvanje se pravi so 150 evra,kariki kolbenšmit 60 evra,leteči lageri 30-40 evra,dihtung 10 evra,rabotna raka 50 evra i spremen si za narednite najmalku 300.000km. Ova može sekoj taksist da vi go potvrdi.
 
Lada 111 1.5 Gli 130 000 tatko mi ja vozese taksi. Smeneto 2 lameli vakum za kocnici bombina. So neredovno manuvanje maslo, pred 2 meseci merevme kompresija na prv klip ima oslabeno 8.6 na drugite 3 klipa 9. 9.1 bese.
Inaku kola so znam 100% deka pominala 1m+ bez remont e Daewoo Tico od pred 10 i pojke god vozeno vo taksi Tigra vo Kicevo.
 
Сите постари дизели до 2002 значи обичен дизел тд тди идат на црвена нафта без проблем (дури и на зејтин стар прегорен само да е процеден).Comonrail или CDI дизел не поднесува црвена нафта инјекторите се заебуваат и ред други работи,
А голф 1 2 3 4 пасат истите генерации со постариот тип на мотор со бош пумпа тераат без проблем,
Јас имав венто увезено со првиот увоз со којзнае колку километри не виде бела нафта никогаш(поминав едно 100 000км грубо со него) сем кога на пат ќе морав да дотурам,

Инаку ГОЛФ 1,9 ТДИ 101КС троши зимно време градска 8л/100км,летно време градска 7л/100км а додека на отворено 5л/100км,Ова е најпроверено од моја страна и ги молам сопствениците на vw i audi да не постираат некои фабрички потрошувачки.

Секоја кола си е различна во потрошња,небитно дали е идентична или има ист мотор.
Петорица другари имаме иста кола потполно,ист мотор,исти димензии на гуми,сличен начин на вожња,а на сите различно ни троши и покажува потрошња.Сите се топ одржувани од наша страна.А Голфот ти троши нормално,може максимум 1 литар повеќе,ама може го возиш на дотрајани гуми или имаш тешка нога.
Разликата у потрошња не е драстична,од литро до две е работата ама пак има разлика.
Тоа си е и фабрички докажано така да неможеш да очекуваш сите да трошат исто или немора да значи дека твојата има најверодостојна потрошња.
Инаку,зет ми со 124ка мечка има над милион поминато пред да ја продаде,освен редовен сервис ништо не чепкал.Таксист е затоа и толку км.
Даеву во Тико и Матиз вградуваа мотори што ги вградуваат во глисери,затоа праат по толку км без ремонт и затоа трошат толку уље.Тие се наменети за глисер у принцип.
 
Секоја кола си е различна во потрошња,небитно дали е идентична или има ист мотор.
Петорица другари имаме иста кола потполно,ист мотор,исти димензии на гуми,сличен начин на вожња,а на сите различно ни троши и покажува потрошња.Сите се топ одржувани од наша страна.А Голфот ти троши нормално,може максимум 1 литар повеќе,ама може го возиш на дотрајани гуми или имаш тешка нога.
Разликата у потрошња не е драстична,од литро до две е работата ама пак има разлика.
Тоа си е и фабрички докажано така да неможеш да очекуваш сите да трошат исто или немора да значи дека твојата има најверодостојна потрошња.
Инаку,зет ми со 124ка мечка има над милион поминато пред да ја продаде,освен редовен сервис ништо не чепкал.Таксист е затоа и толку км.
Даеву во Тико и Матиз вградуваа мотори што ги вградуваат во глисери,затоа праат по толку км без ремонт и затоа трошат толку уље.Тие се наменети за глисер у принцип.
Пробав малце да возам со полесна нога има резултати ама у принцип не можам да возам лигаво така да тоа е тоа.
 
PD koga srkaat poveke nego uobicaeno samo do bregastata e i nisto drugo. 95% PD motori so preku 150.000km ja imaat ovaa maka.
Ne deka toa e nekoj problem,makata e toa sto polovni nema a nova bregasta e ogin skapa,a se menuva za pola saat.
 
PD koga srkaat poveke nego uobicaeno samo do bregastata e i nisto drugo. 95% PD motori so preku 150.000km ja imaat ovaa maka.
Ne deka toa e nekoj problem,makata e toa sto polovni nema a nova bregasta e ogin skapa,a se menuva za pola saat.
Добро ај да речеме дека е брегаста(мада се сомневам пошто не јавува никакви звуци и работи како саат моторот), Кажи ми како кога ја возам на отворено троши 5л треку сила со клима пуштена ,Значи колата ја возам градска на кратки релации т.е ја палам уште незагреана ја гасам сум стигнал,Епа не може да троши 4л/100км у град може да се лажеме само.
 
Моментално НИСАН АЛМЕРА 1,4 16в со 320,000 и перфектна работа,на 80,000 да вратам ќе изгледа дека толку треба да се :)
 
aj nekoj koj se razbira,, dali onie uljina sto kostaat 100 den, stavam za dotur samo, cinat nesto ili ke si rasipam motor
 
Голф 2 91 година дизел, со 230 000 км, гајле нема, нема потреба од ремонт, мислам дека ќе оди и 300 000 км без проблем
 
aj nekoj koj se razbira,, dali onie uljina sto kostaat 100 den, stavam za dotur samo, cinat nesto ili ke si rasipam motor

За што кола се работи?Колку е стара?Моторот у какво стање е?Многу ли ти троши,ако ти троши литро на 500 км,дотурај од тоа од 100 денари,само не очекувај многу,ќе рикне кад-тад,тоа грев е масло да го наречеш.Ако ти троши пример литро на 3.000-4.000,купи му од тоа Ликви Моли 270 денари,10-40,имаш до 300 денари повеќе избор.Некое поскапо.Најубаво е да дотуриш масло,какво тоа што го возиш.Иста марка,иста густина.

http://www.gstautoricambi.it/performance-leichtlauf-10W40 Овакво возам и дотурам јас,и не сум задоволен.Ќе сменам или Селениа,или ЕЛФ.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom