Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување
Fala za korekcijata, GM ili FORD e seedno za potvrda na poentata deka sme upravuvani od šaka luđe....
Iljadnici primeri: vovlekuvanje na Amerika i vo I Svetska i II Svetska vojna, kulite vo 2001 so žrtvuvanje na sopstveniot narod, Vietnami, Kambođi, Avganistani.... se so edna cel POGOLEM PROFIT.
Mnogu se silni. Uspeaa 20-etite godini na prošliot vek da ja nametnat naftata kako osnovna sirovina za se i sešto i za gorivo i za hemija. Eve primer. Togaš konopot bil najodgleduvaniot posev za farmerite, od nego se pravat poznatite Levi Štraus farmerki, jažinja, hartija..... Za hartija od konop treba samo 2 do 3 hemikalii, ova ne i odgovara na petrohemijata bidejći za pravenje na hartija od celuoza treba nekolku desetici hemikalii. Za nekolku godini konopot, čitaj marihuanata, so nekolku potkupeni (oni go vikaat nagaleno lobirani) senatori e nabrkana od zemjata kako opasna halucigena supstanca.
Isto e i so motorite na vnatrešno sogoruvanje na benzin ili dizel. Paralelno imalo togaš razvivano pneumatski motori, no ne moralo da bide nafta oti toa im noselo najgolem profit.
Ova so naftava bi prodolželo ušte mnogu godini bidejći nafta ima ušte za stotici godini, no nešto mnogu krupno se slučuva pa se dozvoli premin na baterii.
Siguren sum deka ušte togaš da imalo neprečen razvoj na koli na baterii deka svetot bi bil mnogu pomalce zagaden i deka sega bi imalo baterii so koi so edno polnenje bi se proađalo namesto 300 bar 3000 km.
Еден куп проблеми има околу електричните возила. Првин, самите батерии. Технологијата по која се произведуваат е иклучително прљава. Не знам каква е состојбата со складирање и чување на деградираните и нефункционални батерии. Веројатно не е сјајна. Свесни ли сте што значи 2-3 МИЛИАЈРДИ возила да ги електрифицираш? Колку дополнително електрична енергија треба светот да произведува за нивно секојдневно полнење? На кој начин би се добила? Во моментов, а би рекол и во наредните 30-50 години нема теорија. Останува сепак гасот како најчист природен енергенс, нафтата исто така, меѓутоа не на начин на кој денес се користи и веројатно водородот као гориво на иднината. Ни електрични возила, ни бутур. Тука колку што знам се насочени многу сериозни истражувања во најмоќните држави и тука треба да се бара чарето за чисто гориво на иднината. Приказна за себе е атомската фузија, меѓутоа сеуште ја има само по sci-fi филмови и серии. И нормално, колку се може искористување на сонцето, ветерот, проточните води, вклучитлно окенаските струи и таласи. Многу широка тема која како расте човечката потреба од енергија, така ќе добива на значај досека не стане приоритет број 1 на нашата цивилизација. А ќе се најде решение секако (решението не е во батериите и електричните возила, коли, автобуси, камиони, возови, авиони, бродови, тротинети,...)
 
Еден куп проблеми има околу електричните возила. Првин, самите батерии. Технологијата по која се произведуваат е иклучително прљава. Не знам каква е состојбата со складирање и чување на деградираните и нефункционални батерии. Веројатно не е сјајна. Свесни ли сте што значи 2-3 МИЛИАЈРДИ возила да ги електрифицираш? Колку дополнително електрична енергија треба светот да произведува за нивно секојдневно полнење? На кој начин би се добила? Во моментов, а би рекол и во наредните 30-50 години нема теорија. Останува сепак гасот како најчист природен енергенс, нафтата исто така, меѓутоа не на начин на кој денес се користи и веројатно водородот као гориво на иднината. Ни електрични возила, ни бутур. Тука колку што знам се насочени многу сериозни истражувања во најмоќните држави и тука треба да се бара чарето за чисто гориво на иднината. Приказна за себе е атомската фузија, меѓутоа сеуште ја има само по sci-fi филмови и серии. И нормално, колку се може искористување на сонцето, ветерот, проточните води, вклучитлно окенаските струи и таласи. Многу широка тема која како расте човечката потреба од енергија, така ќе добива на значај досека не стане приоритет број 1 на нашата цивилизација. А ќе се најде решение секако (решението не е во батериите и електричните возила, коли, автобуси, камиони, возови, авиони, бродови, тротинети,...)
Rešenieto e sekako vo el. vozila no sekako ne so litiumskive baterii. Em nemaat kapacitet em odvojuvanjeto na litiumot od iskopanato e strašno valkana rabota koja zapadot će si ja raboti vo siromašnite zemji. Na primer najpoveće litium vo Evropa ima vo Srbija.
Eve slikovito kolku se loši segašnive baterii i kolku malku akumuliraat energija vo slučajov el. energija. Klasičen oloven akumulator (litiumskit sekako ima pogolem kapacitet za ist volumen) eve od 65Ah e sposoben ako svojata kola ja stavite vo 2 brzina i celo vreme verglate so nepritisnat kumplung da uspee da pomina možebi cel kilometar. Ova hipotetički se razbira treba da izdrži anlaserot i transmisijata, no samo kako paralela ako istiot akumulator e so volumen od 3l go napolnime primer so dizel (ne e bitno što pravam paralela el. energija- hemisko toplinska energija bidejći akumulacija na energija si e sekogaš akumulacija bez razlika na vidot na energija), jas so moeto vozilo ako se potrudam će pominam najmalku 70 km.
Ete što ni se nudi sega kako baterija blagodarenie na svatovite od prošloto moe pisanie.
Ova sega so ovie baterii narednite godini će se gura, toa sekako. Gledam kinezive se najitri i najekspedativni vo ovoj pogled, oni malata avtonomija mnogu ednostavno si ja rešavaat.
Će si koristat brza promena na prazna so polna baterija. Voziloto e taka konstruirano da baterijata može da se promeni za 1-2 minuti, kompanijata ti garantira pominati 300-350 km , tvojata bifša baterija ja polni za 1-1.5 časa (normalno polni desetici istovremeno) i ja dobiva nekoj drug koj se razbira si plaća za uslugata.....
Ova e se OK no se ova podrazbira pristap do mnogu mnogu el energija po razumna cena. Kako što trgna rabotava toa izgleda sega za sega kako naučna fantastika, pogotovo vo Makedonija.
 
Training Day е еден од тие филмови што ги имав гледано уште во тоа време 2003-2004 и некако го добив на касета. Мал бев памтам моите не ми даваа да го гледам, имало неприкладни сцени. После и на двд го купив од дивидитека, и може едно 10 пати го имам гледано. Денес го заокружив тоа и го гледав на отворено кино. И пак би го гледал, пошо е многу мадафака филмче.
 
Babylon го најавуваат како ного јак филм од епски пропорции. На 25 декември ќе има ограничена премиера, само за кремот у Холивуд. Дејството ќе било во 20тите години од минатиот век. Гледав некои слики денес, can't wait.
 
Babylon го најавуваат како ного јак филм од епски пропорции. На 25 декември ќе има ограничена премиера, само за кремот у Холивуд. Дејството ќе било во 20тите години од минатиот век. Гледав некои слики денес, can't wait.
Штета само што е на Дамиен Шазел, па сигурно уште во првата сцена ќе има некоја грешка у снимање па ќе го изгасиш одма.
 
Булет Трејн топина, глеам од тука само Комита го гледал, препорака и за другите.
Малку закочува при крај ама целата вожња беше супер. Ми се свиѓа овој Гајричиеск тренд и што се повеќе режисери се вртат кон ваков тип на акција/комедија. Одличен камбек и на Бред Пит, ми фалеше човеков у филмови да го гледам, едвај чекам да го гледам во Вавилон.

Гледајте го Булет Трејн дечки и по можност во кино.
 
Булет Трејн топина, глеам од тука само Комита го гледал, препорака и за другите.
Малку закочува при крај ама целата вожња беше супер. Ми се свиѓа овој Гајричиеск тренд и што се повеќе режисери се вртат кон ваков тип на акција/комедија. Одличен камбек и на Бред Пит, ми фалеше човеков у филмови да го гледам, едвај чекам да го гледам во Вавилон.

Гледајте го Булет Трејн дечки и по можност во кино.
Не дека некого го интересира, ама утре ќе го гледам пак во кино, трет пат.
 
Не дека некого го интересира, ама утре ќе го гледам пак во кино, трет пат.
Јас чекам да го гледам втор пат на торент ако го има. Да видам дали исто пак ќе ми биде луд филмот како во кино.
 
на таа пара :D

Толку јако филмче ?
Ако ти се свиѓаат филмовите на Гај Ричи ќе ти се свиѓа и овој. Од толку што го рекламирам ко филм дека има Гај Ричи вајбс, почнав самиот да верувам дека е уствари негов филм. Одлична акција и хуморот е на ниво, иако трае 2 саата, брз филм е пошо булет треин хехе :D
 
Денови на Македонски филм во Прага. Ќе ширам култура, однесов колеги на Змија, Хомо и Петрунија. Хомо и Петрунија ај ок ги знам, овој Змија хххххххххххххххххк, ПУ. Среќа краткометражен беше па излегов брзо од тој срам. Ок, за пофалба е што организираат вакви настани, ама изборот на филмови, ужас.
 
Денови на Македонски филм во Прага. Ќе ширам култура, однесов колеги на Змија, Хомо и Петрунија. Хомо и Петрунија ај ок ги знам, овој Змија хххххххххххххххххк, ПУ. Среќа краткометражен беше па излегов брзо од тој срам. Ок, за пофалба е што организираат вакви настани, ама изборот на филмови, ужас.
Изборот нормално про режим и ширење демократски европски вредности.

Им сметаа комитски филмови и сега добар дел од новите што се поддржани се ширење педерлук или феминизам. Европа баце, идеме во Европа.
 
Последно уредено:
Денови на Македонски филм во Прага. Ќе ширам култура, однесов колеги на Змија, Хомо и Петрунија. Хомо и Петрунија ај ок ги знам, овој Змија хххххххххххххххххк, ПУ. Среќа краткометражен беше па излегов брзо од тој срам. Ок, за пофалба е што организираат вакви настани, ама изборот на филмови, ужас.
Мислам дека е поширок настан, т.е. денови на македонска култура. На Твитер видов видео и од Влатко Стефановски, свиреше... Сигурно имаат и изложби, некои предавања итн.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom