Не е дека не знаел како да постапи, или некој не му ги отворил очите....
Ова е Македонија и тоа враќање на купен производ назад за целосен рефунд многу многу тешко оди!
Што од една страна е разбирливо, што ќе му прават тие на премиум клима модел.... значи ....монтирана, користена неколку денови (океј саати нека се) плус надворешната изложена на дожд а внатрешната на чад и миризиби.... па демонтирана... па на два наврати веќе избегал дел од внатешното полнење на фреонот... следна монтажа ќе биде трет момент кога ќе избега малку фреонче и опс веќе и фали на климата за да нормално функционира.
Затоа и треба да ги бие лош глас од вакви случаеви на незадоволни корисници.
Ако имале правилен пристап, да договорат кога ќе биде дома корисникот, да испратам САГЛАМ сервисер, што знае секоја неправилност да ја најде, да ја отворат целосно надворешната единица каде е пријавен проблемот, корисникот да си види самиот со очината што има внатре, од што течело рѓа....
Да дополнат фреон ако ете фалело, да си направат сервисни тестови дека се е во ред....
Па место
@Shadow4501 сега тука да ги плука, тој да ги испофали!
Ама тоа е со нашиве бизнисмени, како што рече
@filipinec денес треба 3 монтажи да направат вработените од кај што си купил клима а не да ти одат по газот тебе оти ти течела рѓа од климата...
Отворање очи од кај се купува, кој ќе ти ја монтира... и три пати

пред купување (за да ти се погоди).
Е после ќе бега младината.... е ќе бега.