Најекономично греење и ладење

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr Zmigo
  • Време на започнување Време на започнување
I-feel e samo funkcija sto ke ti ovozmozi da napravis temperaturna kompenzacija na t od mestoto kade sto e vnatresnata edinica do daljinskoto,primer okolu VE e t 25c a kaj daljinskoto ke bidi posakuvanata da recime 23c.No toa ne ja vadi situacijata deka klimata nema da rabotion of-of.
Kaj tebe te spasuva situacijata sto hansolot mozi da modulira ponisko,i nema on-of,a ne zaradi aj-feel.
Eve kaj toshibata nema i -feel pa ne praj on of,ama kako so napomna zlatko spasuva situacijata,niska modulacija.
Автоматски споено мислење:

Sepak senzorite,i niv mi treba nekoja razlika vo t mozebi 1-2c za da napravat dadat komanda vklucvanje iisklucuvanje,a toa ke zavisi od izolacijata t.e.kolku brzo ke se izladi prostorijata pomalo e vremeto za on of.Ikolku da gi pomestuvate nema imate nekoe podobruvane.Kolku e modulacijata povisoka,i vremeto na on-o ke bide pogolemo.
Se e vo zavisnost od modulacijata,nema spas.
Forata so I feel e sho prviot mesec so ovaa klima koa fati ladno lani I koa pocnaa defrosti posle sekoj defrost klimava se opteretuvashe do daske 1800+ wati.
Ama ova beshe posle skoro sekoj defrost. Sho najverovatno senzorot se ladeshe na defrost I posle misleshe deka e sobata kamen ladna I ideshe do daske I praeshe nekoi chudni zvuci sho ne se normalni za ispravna klima.
Od togas na greenje e stalno na I feel I go nemam toj problem I raboti dosta stabilno.
Gree hansol.
 
A so mislis ako bese najniska modulacija kaj tabe so 700-800w ke go resese problemo allooooo.
Problemot kaj Palacinski i drugite sto poseduvaat takvi modeli e sto ne mozat da gi nateraat pod 2000-2500 izduv na toplina,pa toj za da ne mu isklucuva mora senzorot da go izvadi na balkon,i da napraj doma sauna,a toa e oti ne mozat da go skrotat toj kompresor,mnogu e jak alloo.Treba mnogu skap inverterski sklop da stavat,a toa kosta mnogu pari.Toj e isti komresor so odi i vo 18 kruna,i tamu ne mozi da ispusti pod 2500w min.toplina.
Ako lesno se skrorvase toj dvostepen kompresor i kaj Tosibata nordic,ke bese vo upotreba,zatoa go stavija smo vo drugi uredi,kade sto ne treba da se skrotva,nego da pumpa smo energija.
E ako si sposoben odi skrotigo kompresorot so menuvanje na senzorot,pijackata e od mene,i ne se nerviraj,samo diskutirame.
Da diskutirame, taka e, a ti pri toa me ubeduvaš deka možebi mislam deka sum uspeal i možebi nešto sum dobil.
Ti si imaš svoi ubeduvanja i mislenja i jas gi počituvam i će gi počituvam i ponatamu, ama ovde vo mojov slučaj, a veruvam i vo mnogu drugi slučai, se razbira ne kaj site NE SI VO PRAVO.
Pa jas celata gimnastika so senzorot ja počnav baš poradi toa isklučuvanje na 700-800-900W.
Toa poveće me nerviraše odkolku dolgata pauza do sledniot on.
Mojata logika na razmisluvanje beše deka poradi visoko postavenosta, plus blisku postavenosta do leviot agol na sobata senzorot e izlažan od prvičniot pretopl bran od vozduh ( pa ušte ako e mal izduvot), elektronikata ednostavno nema vreme da prefrli vo mod na održuvanje od mod na intenzivno greenje, pa klimata mnogu brzo odi vo OFF.
Što možev da pomognam tuka, logički senzorot da bide malce poveće izložen na duvanje, a ne podzakrien vo zavetarniot del kade što strujnicite od vozduhot se poslabi.
I uspeav, zašto vaka elektronikata si dobi vreme, a toa ne e poveće od 30-etina sekundi da počne da go usporuva kompresorot so što se poveće pristiga poladen vozduh i rabotata se stabilizira.
Pri seto ova kako bonus se namali i pauzata pomeđu ciklusite na ON/OFF.
Inače po moe skromno mislenje kompresorite imaat mnogu malo vlijanie vrz niskata modulacija. Invertorskiot sklop i pridružniot softver e toj što e zaslužen za nea. Vo sprotivno kako bi možele eftini kinezi da moduliraat so 150W so eftini kompresori. Skapite kompresori se tivki, dolgovečno možat da rabotat bez da gubat sposobnost da go davaat baraniot pritisok na dolgi stazi i pri toa da imaat COP okolu 3. Baš taka 3, kako klimata vadi poveće e prikazna za sebe.
I jas mislam deka reklamata za 1Hz e baš toa kontinuirano dodavanje i odzemanje br. na vrteži na kompresorot, a za toa sigurno treba motori so 4- fazni polovi i invertorski sklop što će go isprati seto toa.
Inače na motorot nema ništo da mu fali da vrti so eden HZ ili 60 vr/min, pri toa će napravi mnogu mal pritisok vo izmenuvačot od koj nema da ima nikakva korist. Podmačkuvanjeto na kompresorot ne e hidrodinamičko pa da zavisi od kritičniot broj na vrteži. Sintetičkoto maslo vo kompresorot služi kako i kaj sekoj kompresor se razbira pokraj podmačkuvanje, za ladenje i mnogu važno za dihtuvanje pri komprimiranje (zatoa e freonot pomešan so masloto), inače ništo od postiganje ogromni pritisoci od 45 bari......
Daj da stavime kraj na ovaa diskusija za senzorot se umoriv od ubeduvanje, si imaš svoe mislenje i potpolno pravo na nego, jas go počituvam , ama ne me ubeduvaj deka možebi mislam deka nešto sum napravil.
 
Последно уредено:
Ajde vaka popoleka so vikame domakiski.
Izmesani se site loncina,ke se obidam da ja uprostam rabotava.

Se raboti za DC kompresor.
Kaj DC naponot ne postoi Hz,taa e ednonasocna stuja i nema amplitudi kako kaj AC naizmenicnata (periodi,pa poluperiodi).DC stujata e prava.Konkreten primer e i avtomobilot,ako ne neka kazi nekoj kolku HZ ima avtomobilot,(akomulatorot)vo nego.
Taka da i elektromotorot vo samiot kompresor raboti so DC napon(ednonasocen) a i ostanatite eletktro motori vo samiot ured,dokolku se site napraveni na DC,(el.motorot na ventilatorite na VE na NE,pa na leptirot,svig,fuhkcija -levo descno itn.Zapamtete nema Hz.
Hz ke najdeme samo dodeka e AC naponot,posle negovoto konvertiranje vo DC nema poveke AC napon.Kontrolata preku PVM i PAM.
I deka ima stedenje na stuja kaj DC elektromotorie ima,ako invertorskiot sklop e od kvalitetni materijali.
Svatete go deka isto kako kaj komjuterot,koga pravis konfiguracija,i go odbirame napojuvanjeto.
Ima napojuvanje,sto tosi 500W,a realno dava 200w,i kosta 500-600 denari,efikasnost 50%.
A ima i napojuvanje sto trosi 500W,a efikasnost 88-90-pa i do 95%,pa gi delat ,bronza,srebo,zlato,platinium itn.
Ako nemalo stedenje kaj DC inverterite na el. energija,togas ke ispadni deka obicnite klimi sto rabotea so AC kompresori se poekonomicni,zatoa sto uste na start se gubi vo komvertiranjeto na AC vo DC.Ama ne e taka,bas stedenjeto e vo taa niska modulacija ,samo bara kvaliteten inverterski sklop,za da se konvertira taaa struja,a toa kosta pari.
Inace ke ostani situacijata deka on-of klimite se poekonomicni od invertite,koj apsurd..
 
Ај ќе замолам ако има некој постручен да ми каже дали има опција некако да се сетира климата (ГРЕЕ ЛОМО GWH18QD-K3dnb4g/I) да има помал температурен дијапазон од исклучување и вклучување при користење на I-feel.
Кога е подесена на 26c на I-feel, се вклучува на 23.7 а се гаси на 27.2
Не ја користам без I-feel поради тоа што не работи како што треба. Сензорот за температура многу брзо покажува мала температура (пример во собата е 23 кај него пишува 16) и одма се вклучува најјако да дува и за брзо време гаси. (не знам дали тој не е исправен или му доаѓа ладен воздух од надворешниот зид)
 
Ajde vaka popoleka so vikame domakiski.
Izmesani se site loncina,ke se obidam da ja uprostam rabotava.

Se raboti za DC kompresor.
Kaj DC naponot ne postoi Hz,taa e ednonasocna stuja i nema amplitudi kako kaj AC naizmenicnata (periodi,pa poluperiodi).DC stujata e prava.Konkreten primer e i avtomobilot,ako ne neka kazi nekoj kolku HZ ima avtomobilot,(akomulatorot)vo nego.
Taka da i elektromotorot vo samiot kompresor raboti so DC napon(ednonasocen) a i ostanatite eletktro motori vo samiot ured,dokolku se site napraveni na DC,(el.motorot na ventilatorite na VE na NE,pa na leptirot,svig,fuhkcija -levo descno itn.Zapamtete nema Hz.
Hz ke najdeme samo dodeka e AC naponot,posle negovoto konvertiranje vo DC nema poveke AC napon.Kontrolata preku PVM i PAM.
I deka ima stedenje na stuja kaj DC elektromotorie ima,ako invertorskiot sklop e od kvalitetni materijali.
Svatete go deka isto kako kaj komjuterot,koga pravis konfiguracija,i go odbirame napojuvanjeto.
Ima napojuvanje,sto tosi 500W,a realno dava 200w,i kosta 500-600 denari,efikasnost 50%.
A ima i napojuvanje sto trosi 500W,a efikasnost 88-90-pa i do 95%,pa gi delat ,bronza,srebo,zlato,platinium itn.
Ako nemalo stedenje kaj DC inverterite na el. energija,togas ke ispadni deka obicnite klimi sto rabotea so AC kompresori se poekonomicni,zatoa sto uste na start se gubi vo komvertiranjeto na AC vo DC.Ama ne e taka,bas stedenjeto e vo taa niska modulacija ,samo bara kvaliteten inverterski sklop,za da se konvertira taaa struja,a toa kosta pari.
Inace ke ostani situacijata deka on-of klimite se poekonomicni od invertite,koj apsurd..
Прецизирај го малку ова твое пишување. Нејасно е (барем за мене). Ако се работи за DC струја, тогаш компресорот треба да е колекторски тип, со четкици. Во тој случај инвертор не е потребен. Бидејќи постои инвертор, повторно се добива AC струја, значи дека компресорот е AC, само работи на различни фрквенции кои мора да бидат во доста голем опсег. Можеби се работи за пулсирачка струја, во секој случај не е права. Така јас гледам на работите.
Ај ќе замолам ако има некој постручен да ми каже дали има опција некако да се сетира климата (ГРЕЕ ЛОМО GWH18QD-K3dnb4g/I) да има помал температурен дијапазон од исклучување и вклучување при користење на I-feel.
Кога е подесена на 26c на I-feel, се вклучува на 23.7 а се гаси на 27.2
Не ја користам без I-feel поради тоа што не работи како што треба. Сензорот за температура многу брзо покажува мала температура (пример во собата е 23 кај него пишува 16) и одма се вклучува најјако да дува и за брзо време гаси. (не знам дали тој не е исправен или му доаѓа ладен воздух од надворешниот зид)
I feel функцијата кај некои модели на Gree (претпоставувам кај сите) испраќа сигнал на 10 минути. Преголем временски интервал, затоа постои толку голема разлика во температурата.
Дали добро е затворена дупката во ѕидот зад внатрешната?
 
Прецизирај го малку ова твое пишување. Нејасно е (барем за мене). Ако се работи за DC струја, тогаш компресорот треба да е колекторски тип, со четкици. Во тој случај инвертор не е потребен. Бидејќи постои инвертор, повторно се добива AC струја, значи дека компресорот е AC, само работи на различни фрквенции кои мора да бидат во доста голем опсег. Можеби се работи за пулсирачка струја, во секој случај не е права. Така јас гледам на работите.

I feel функцијата кај некои модели на Gree (претпоставувам кај сите) испраќа сигнал на 10 минути. Преголем временски интервал, затоа постои толку голема разлика во температурата.
Дали добро е затворена дупката во ѕидот зад внатрешната?
Ke dojdi I toa opisuvanje.Popoleka,ke mu se izmesa vo glavata na tie so ucat,samo da dojdam do kompjuter,momentalno sum na mobilen.
Sepak niskataodulacija stedi,zapamtete.
Seg za sega tolku.
 
Ajde vaka popoleka so vikame domakiski.
Izmesani se site loncina,ke se obidam da ja uprostam rabotava.

Se raboti za DC kompresor.
Kaj DC naponot ne postoi Hz,taa e ednonasocna stuja i nema amplitudi kako kaj AC naizmenicnata (periodi,pa poluperiodi).DC stujata e prava.Konkreten primer e i avtomobilot,ako ne neka kazi nekoj kolku HZ ima avtomobilot,(akomulatorot)vo nego.
Taka da i elektromotorot vo samiot kompresor raboti so DC napon(ednonasocen) a i ostanatite eletktro motori vo samiot ured,dokolku se site napraveni na DC,(el.motorot na ventilatorite na VE na NE,pa na leptirot,svig,fuhkcija -levo descno itn.Zapamtete nema Hz.
Hz ke najdeme samo dodeka e AC naponot,posle negovoto konvertiranje vo DC nema poveke AC napon.Kontrolata preku PVM i PAM.
I deka ima stedenje na stuja kaj DC elektromotorie ima,ako invertorskiot sklop e od kvalitetni materijali.
Svatete go deka isto kako kaj komjuterot,koga pravis konfiguracija,i go odbirame napojuvanjeto.
Ima napojuvanje,sto tosi 500W,a realno dava 200w,i kosta 500-600 denari,efikasnost 50%.
A ima i napojuvanje sto trosi 500W,a efikasnost 88-90-pa i do 95%,pa gi delat ,bronza,srebo,zlato,platinium itn.
Ako nemalo stedenje kaj DC inverterite na el. energija,togas ke ispadni deka obicnite klimi sto rabotea so AC kompresori se poekonomicni,zatoa sto uste na start se gubi vo komvertiranjeto na AC vo DC.Ama ne e taka,bas stedenjeto e vo taa niska modulacija ,samo bara kvaliteten inverterski sklop,za da se konvertira taaa struja,a toa kosta pari.
Inace ke ostani situacijata deka on-of klimite se poekonomicni od invertite,koj apsurd..
Gledam deka ne ti se doistraženi nekoi raboti. Ednaš pišuvav za ovie elektromotori i invertorskiot sklop pred 4-5 godini, no ne me mrzi pak da ispravam krivi Drini.
Sega kaj ovie DC ili istosmerni motori se koristat specijalni izvedbi bez rotorski namotki što podrazbira isfrlanje na četkicite što e golema pridobivka. Se koristi niobidium i stroncium za indukcija a ne običen magnet. Motorite se so 2 para namotki, so tri ili četiri para, znači dvopolni ( ne se koristat poveće) tri polni (najčesta izvedba) i četiri polni za najfina regulacija.
Invertorskiot sklop ja isprava naizmeničnata struja od mreža i ja pravi istosmerna DC ne so trafa što bi bilo preglomazno i skapo tuku so tkn. ČOPERI, sklopovi koj sega gi ima vo sekoj punjač za lap top i mobilen. Ponataka ako e motorot e so tri para magneti se odvojuvaat tri linii, ako e so četiri, četiri linii na ispravena struja koi se narekuvaat FAZI. Na sekoja faza ima par snažni tkn DRIVER tranzistori za pogon na motorot.
E sega glavnoto tebe što te zbunuva, istosmerna struja i oznaka za promena ili frekfrencija HERZ što majka bara tuka koga toa e za AC struja.
Ovie fazi gi komanduva eden sklop vo invertorskata pločka so otvaranje ili zatvaranje na driver tranzistorite so nekakva začestenost ili promena ili frekfrencija a taa se meri vo HERCI . 1 Hz e edna promena vo sekunda, znači ako motorot vrti so 60HZ , što e nekoja prosečna brzina, znači vrti 60 pati vo sek ili 3600 vr/ min, znači tranzistorite otvarale/zatvarale 60 pati vo sek ili pravele frekfrencija od 60 HZ.
Od tka poimot HZ što zbunuva.
Gledam po srpskive forumi ima stručnjaci za koi e ova frekfrentna regulacija na br. na vrteži, gluposti nevideni DC motor so frekfrenten regulator ne odi vo ista rečenica.

Mislam @ filipinec deka nekoi raboti se pojasni, ako ne ti stojam na raspolaganje za prašanja, samo zemi vo obzir deka sum mašinec ne elektro inž.
 
Прецизирај го малку ова твое пишување. Нејасно е (барем за мене). Ако се работи за DC струја, тогаш компресорот треба да е колекторски тип, со четкици. Во тој случај инвертор не е потребен. Бидејќи постои инвертор, повторно се добива AC струја, значи дека компресорот е AC, само работи на различни фрквенции кои мора да бидат во доста голем опсег. Можеби се работи за пулсирачка струја, во секој случај не е права. Така јас гледам на работите.

I feel функцијата кај некои модели на Gree (претпоставувам кај сите) испраќа сигнал на 10 минути. Преголем временски интервал, затоа постои толку голема разлика во температурата.
Дали добро е затворена дупката во ѕидот зад внатрешната?
Претпоставувам дека е добро затворена но сепак не можам до проверам, се работи за зид на зграда на недостапно место
 
Претпоставувам дека е добро затворена но сепак не можам до проверам, се работи за зид на зграда на недостапно место
Cime 23 vo sobata a pokazuva 16 duva laden vozduh niz dupkata ne e zatvorrna kako sto treba.vukni gi tie sto ti ja montiraa neka ja popolnat ubavo od nadvor ili plastikata na vnatresnata neka ja izvadat i od vnatre kolku mozat so pur pena najlesno ama izbegavaat deka vo idnina tesko se vadele cevkite no ako memas izbor pur pena ne bega a ja mislam najubavo ke zatvori posto e veke montirana klimata.ako mozes sam togad najubavo i najlesno da ne gi cekas so denovi.
 
Gledam deka ne ti se doistraženi nekoi raboti. Ednaš pišuvav za ovie elektromotori i invertorskiot sklop pred 4-5 godini, no ne me mrzi pak da ispravam krivi Drini.
Sega kaj ovie DC ili istosmerni motori se koristat specijalni izvedbi bez rotorski namotki što podrazbira isfrlanje na četkicite što e golema pridobivka. Se koristi niobidium i stroncium za indukcija a ne običen magnet. Motorite se so 2 para namotki, so tri ili četiri para, znači dvopolni ( ne se koristat poveće) tri polni (najčesta izvedba) i četiri polni za najfina regulacija.
Invertorskiot sklop ja isprava naizmeničnata struja od mreža i ja pravi istosmerna DC ne so trafa što bi bilo preglomazno i skapo tuku so tkn. ČOPERI, sklopovi koj sega gi ima vo sekoj punjač za lap top i mobilen. Ponataka ako e motorot e so tri para magneti se odvojuvaat tri linii, ako e so četiri, četiri linii na ispravena struja koi se narekuvaat FAZI. Na sekoja faza ima par snažni tkn DRIVER tranzistori za pogon na motorot.
E sega glavnoto tebe što te zbunuva, istosmerna struja i oznaka za promena ili frekfrencija HERZ što majka bara tuka koga toa e za AC struja.
Ovie fazi gi komanduva eden sklop vo invertorskata pločka so otvaranje ili zatvaranje na driver tranzistorite so nekakva začestenost ili promena ili frekfrencija a taa se meri vo HERCI . 1 Hz e edna promena vo sekunda, znači ako motorot vrti so 60HZ , što e nekoja prosečna brzina, znači vrti 60 pati vo sek ili 3600 vr/ min, znači tranzistorite otvarale/zatvarale 60 pati vo sek ili pravele frekfrencija od 60 HZ.
Od tka poimot HZ što zbunuva.
Gledam po srpskive forumi ima stručnjaci za koi e ova frekfrentna regulacija na br. na vrteži, gluposti nevideni DC motor so frekfrenten regulator ne odi vo ista rečenica.

Mislam @ filipinec deka nekoi raboti se pojasni, ako ne ti stojam na raspolaganje za prašanja, samo zemi vo obzir deka sum mašinec ne elektro inž.
E sega glavnoto tebe što te zbunuva, istosmerna struja i oznaka za promena ili frekfrencija HERZ što majka bara tuka koga toa e za AC struja.
Ovie fazi gi komanduva eden sklop vo invertorskata pločka so otvaranje ili zatvaranje na driver tranzistorite so nekakva začestenost ili promena ili frekfrencija a taa se meri vo HERCI . 1 Hz e edna promena vo sekunda, znači ako motorot vrti so 60HZ , što e nekoja prosečna brzina, znači vrti 60 pati vo sek ili 3600 vr/ min, znači tranzistorite otvarale/zatvarale 60 pati vo sek ili pravele frekfrencija od 60 HZ.
Od tka poimot HZ što zbunuva.
Gledam po srpskive forumi ima stručnjaci za koi e ova frekfrentna regulacija na br. na vrteži, gluposti nevideni DC motor so frekfrenten regulator ne odi vo ista rečenica.
Ova seto e zbunuvacko,sto majka bara hz vo DC struja,sega e polesno.
FALA
 
Сензорот за температура многу брзо покажува мала температура (пример во собата е 23 кај него пишува 16) и одма се вклучува најјако да дува и за брзо време гаси.
Ne ti e zatvorena dupkata stom pravi razlika 16-23c.
 
Последно уредено:
Дали овие мотори можат да се наречат DC? Повеќе ми личат на AC со вртливо магнетно поле.
 
Edna globalna podelba dali moze da napravime kolku se precizni temperaturnite senzori kaj japanckite modeli vs kineskite.?
Japanckite modeli nemaat displey (samo led diodi) nemaat prikaz na temp, nemaat Ifeel nemaat Temp kopce...onda kako?
Japonckite imaat kolku sto razbrav na site predthodni 2600str ladno duvanje koe se reklamira kako niska modulacija....no prasanjeto e kolku so niska modulacija im e indoor ambientalna temp,kako gledaat kolku e ambientalna temp koja nemoze da ja izmerat?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom