Најекономично греење и ладење

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr Zmigo
  • Време на започнување Време на започнување
Гледам доста дискусии и полемики се развиле околу брендовиве нивните перформанси, новитети и се остало. Сите си се задоволни на свој начин со нивниот избор, некој помалку некој повеќе :) Јас конкретно сум презадоволен со мојот избор (TOSHIBA- имам постирано во претходни постови) како од уредот кој што се покажа повеќе од вреден за парите, така и од услугата трговецот што ми ја продаде. Зошто упорно на форумов се убедуваме од петни жили да наметнуваме наши лични ставови на други? Нели е малку чудно да зборуваме и да убедуваме луѓе за некои бесмислени работи. Секако со нашите можности си знаеме што сакаме и можеме. Неблагодарно е да се споредува било кој бренд од големата јапонска тројка на премиум инвертери со било кој друг останат кинез. Да не бидам грешно разбран се си вреди за парите, но грешно е да се расправаме и исправаме криви дрини како нели кинезиве се поинвентивни на полето технологија. Единственото на што се добри е масовното производство зошто секако никој друг не ти работи за шака ориз за жал. Како што гледам има задоволни корисници од сите споменати брендови без разлика дали се премиум или не. Така да форумов си е супер како патоказ, али е многу грешно да се споредуваат две различни нивоа на квалитет. ПРЕМИУМ си е ПРЕМИУМ останатото и те како си вреди за парите, но не и за толку придавање важност. И само би замолил да останат приземни сите оние кои со душа чекаат да нападнат со коментари а се групираат во глутници вљубениците и приврзаниците на инвертерите со кои што се ушпарува некоја 1000-2000ден повеќе а месечните и годишните трошоци за струја секако се значително поголеми :)
Толку :)
 
Навистина се јави. Со ВИСТИНАТА!
Ако едниот гласноговорник не се јавува, тука е другиот. На смена работат. Тоа им е задача.
Е сега, тоа што вистината некому не му одговара е друг проблем. Од една непродадена клима поприлично евра не му влегуваат во џеб. Ама тоа е. Потенцијалниот купувач треба да знае во што се впушта и што го очекува. Оти, додека да плати една песна се пее, потоа сосема друга.
Abe pa ti odma se nerviras...uzivaj se seguvam samo...
 
Работата е во тоа што мене не ми е баш до шегување. Кога ќе помислам каков е нивното однесување пред и после...
А ти малку пречесто се шегуваш...
Druze ako ne si zadovolen odi zalise na drugi mesta ....zosto ni bajs kako pop celo vreme bla/bla isto pa isto uste so bosileko da ne poprskas....ako ne si zadovolen odis na drugo mesto na forum dzabe se zalis...
 
Sto mislite za ovaa klima? http://timcomputers.mk/product/e3f20afb Mi trebaat dve klimi za greenje na dve neizolirani sobi od po 16m2 visina 3metra so novi pvc prozori . Ili dajte mi predlog budjet za dvete okolu 1000 evra
 
Sto mislite za ovaa klima? http://timcomputers.mk/product/e3f20afb Mi trebaat dve klimi za greenje na dve neizolirani sobi od po 16m2 visina 3metra so novi pvc prozori . Ili dajte mi predlog budjet za dvete okolu 1000 evra
Vaka izgleda ok, no eve ti nesto pojaka i so povejke napredni funkcii + vgradeni kako wi-fi, koj sto nekoi mora da go doplajkaat 1000~3000mkd zavisno od klimata/model/priprema itn...
isto i od Gree spomnaa deka imaat uste nekoj model lomo lclh za 24k. ako ima uste javise prasaj si
eve ti sporedba na 2te klimi so razlicni vnatresni paneli /inaku isti po kapacitet.
 
Последно уредено:
Druze ako ne si zadovolen odi zalise na drugi mesta ....zosto ni bajs kako pop celo vreme bla/bla isto pa isto uste so bosileko da ne poprskas....ako ne si zadovolen odis na drugo mesto na forum dzabe se zalis...
А тебе што те боли вистината? Треба ли да ги фалам кога не се за фалење? Можеби и ти имаш корист по некое евро од секоја продажба? Затоа ти смета, другите да не разберат за „професионалноста“.

Ако не ти се допаѓа моето пишување, едноставно прескокни, не читај. Ама изгледа дека тоа ти е домашна задача. Мораш да го фалиш брендот, никој не смее да се жали од него.
 
А тебе што те боли вистината? Треба ли да ги фалам кога не се за фалење? Можеби и ти имаш корист по некое евро од секоја продажба? Затоа ти смета, другите да не разберат за „професионалноста“.

Ако не ти се допаѓа моето пишување, едноставно прескокни, не читај. Ама изгледа дека тоа ти е домашна задача. Мораш да го фалиш брендот, никој не смее да се жали од него.
Da da za sekoja klima po 15eu/za sekeoj komentar~antikmentar po 1eu....
a od sega ke bides preskoknat 101%>forever
 
Aman be, od vakvi Palacinkari, Baterii i ostanato drustvo na plackovci.
Pomirete se so toa deka Gree e vo momentot vo MK najbarana klima.
 
Aman be, od vakvi Palacinkari, Baterii i ostanato drustvo na plackovci.
Pomirete se so toa deka Gree e vo momentot vo MK najbarana klima.
Не ме интересира дали Грее е најбарана клима. Потполно ми е сеедно.
Факт е дека професионалната страна им е НУЛА. Факт е дека нивните грешки ги припишуваат на корисниците. Факт е дека ги игнорираат жалбите на корисниците. Факт е дека ни после три месеци не доаѓаат од сервисот за да го утврдат проблемот.
Тоа е ВИСТИНАТА!
Автоматски споено мислење:

Da da za sekoja klima po 15eu/za sekeoj komentar~antikmentar po 1eu....
a od sega ke bides preskoknat 101%>forever
Тоа требаше одамна да го направиш!
 
Не ме интересира дали Грее е најбарана клима. Потполно ми е сеедно.
Факт е дека професионалната страна им е НУЛА. Факт е дека нивните грешки ги припишуваат на корисниците. Факт е дека ги игнорираат жалбите на корисниците. Факт е дека ни после три месеци не доаѓаат од сервисот за да го утврдат проблемот.
Тоа е ВИСТИНАТА!
Автоматски споено мислење:


Тоа требаше одамна да го направиш!
Vazno bile, ti kazale, ako si prav ima kade da se pozalis.
Ama isto taka, nikoj ne e dozen da gi maltretira nekoj za nesto sto ne e vistina.
 
Vazno bile, ti kazale, ako si prav ima kade da se pozalis.
Ama isto taka, nikoj ne e dozen da gi maltretira nekoj za nesto sto ne e vistina.
Ти на грав ли гледаш или на карти. Упорно тврдиш дека биле, ама ете не биле. Твое е само да ја завлекуваш дискусијата во друг правец.
Монтерот беше и тој рече дека проблемот е за сервис, од сервис ветија дека ќе ме контактираат и на тоа остана.
Затоа немој да го тврдиш она што не ти е познато.
 
Ти на грав ли гледаш или на карти. Упорно тврдиш дека биле, ама ете не биле. Твое е само да ја завлекуваш дискусијата во друг правец.
Монтерот беше и тој рече дека проблемот е за сервис, од сервис ветија дека ќе ме контактираат и на тоа остана.
Затоа немој да го тврдиш она што не ти е познато.
Pa sto ne gi prijavis vo pazarna, sto cekas ne mi e jasno. Ke dojdat od servis kako popcinja vednas.
 
Pa sto ne gi prijavis vo pazarna, sto cekas ne mi e jasno. Ke dojdat od servis kako popcinja vednas.
Istoto mu go pisav ama ,no brain toa e nema so nego so da se pisuva,see dzabe...
a mozese od start da si go resi ama ete inat ... se mora da e na krivo
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom