Најекономично греење и ладење

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr Zmigo
  • Време на започнување Време на започнување
Nesto si utnal so komentarov, ne ja kapiras rabotata ocigledno, kakva vrska ima predimenzioniranje so on/off.

Forumot ocigledno stana mesto za trolanje za nekoj koj uziva vo toa i zatoa retko pisam.
Postot na covekot e 200% tocen, samo koj saka i moze da svati.
Minimumot na rabota od koj zavisi toa pali-gasi ne mora da bide povrzan so jacinata na klimata.
Toshiba suzumi 13-ka minimumot e 260-290w
Toshiba suzumi 22-ka minimumot e 160-190w PROVERENO I ZA DVETE.
Zboram za greenje i za stariot model.
Koja od ovie dve poveke ke pali gasi ???
Da ne komentiram za 12-ki od tipot na grreee koj imaat minimum od 500-600w
Pokvaliteten kompresor SEKAKO imaat pojakite modeli.
Za isporacani prosecni 2,5-3kw toplina na BILO KOJA nadvoresna temperatra SEKAKO pomalku ke bide opteretena pojakata edinica.
Defrost ako napravi 13-ka vo 25-30 kvadrati ednas ili dvapati vo denot, 22-ka nema da napravi ni ednas !!!
E pa sto e problemot - PARI
Lisicata posto nemozela da go fati-rekla KISELO E GROZJETO !!
Поентата е дека мора да имаме информација дека климата може да модулира под 500w на пример, поготово ако се работи за клима со поголем компресор.

Искрено за тошибата 22 не ми се верува, тоа ќе е многу ладно за клима со издув на 22јка.

Како и да е 400w е минимумот кон кој треба да се цели за да не дува ладно, а и да може да спушти доволно за да биде ефикасна. Опасното е ако климата има минимум од 800W. Бидејќи кај мене просекот не е 800 во ниеден период и е премногу за да е ефикасна бидејќи е пресилно за просторот. Од друга страна 100-200в ќе е прениска температура на издув освен ако не е многу слаб издувот како на 2.5 или 2кв клима.
 
Кај мене U Crown 12-ка на спушта под 600W. Деновиве ја контролирав, минимумот на кој работи секогаш е над 600W. Поставена на 22°, со вклучен IFEEL.
Ако сака некој нека ми ја објасни функцијата IFEEL. Дали е обичен далечински сензор? Читав нешто, ама не разбрав.
 
Ако сака некој нека ми ја објасни функцијата IFEEL. Дали е обичен далечински сензор? Читав нешто, ама не разбрав.
Во далечинското има темп. сонда па ова на одреден временски интервал (обично на секои три минути) ја пријавува температурата на местото каде што е поставено.
Предуслов е да има оптичка видливост помеѓу него и климата.
Не е пожелно да се држи во раце или да е поставено до друг извор на топлина.
Со IFeel се анулира компензацијата од 2 степени на внатрешниот сензор (во превод, наместена на 22 ќе мора да постигне 24 за да исклучи)
 
Кај мене U Crown 12-ка на спушта под 600W. Деновиве ја контролирав, минимумот на кој работи секогаш е над 600W. Поставена на 22°, со вклучен IFEEL.
Ако сака некој нека ми ја објасни функцијата IFEEL. Дали е обичен далечински сензор? Читав нешто, ама не разбрав.
Деновиве е ладно, и океј е 600w. И кај мене е околу 650w просекот за цел стан. Сепак е Јануари, најладен месец во годината. Просечната температура е околу +3 степени во Јануари во Скопје.

За Октомври/Ноември/Март е важно да спушта на 400w, за да крене ЦОП. А би требало да може 12ка клима. Убаво е и од 5.5кв клима тоа да го прави.
 
Во далечинското има темп. сонда па ова на одреден временски интервал (обично на секои три минути) ја пријавува температурата на местото каде што е поставено.
Предуслов е да има оптичка видливост помеѓу него и климата.
Не е пожелно да се држи во раце или да е поставено до друг извор на топлина.
Со IFeel се анулира компензацијата од 2 степени на внатрешниот сензор (во превод, наместена на 22 ќе мора да постигне 24 за да исклучи)
Благодарам. Тоа ме интересираше.
Деновиве е ладно, и океј е 600w. И кај мене е околу 650w просекот за цел стан. Сепак е Јануари, најладен месец во годината. Просечната температура е околу +3 степени во Јануари во Скопје.

За Октомври/Ноември/Март е важно да спушта на 400w, за да крене ЦОП. А би требало да може 12ка клима. Убаво е и од 5.5кв клима тоа да го прави.
Не се разбравме. Кај мене за првите три дена од јануари просекот е околу 550W, но овде зборувам за минимумот на кој работи. Не смалува под тој минимум, туку исклучува.

Инаку, последните два дена од декември потрошувачката се приближи до 20KWh, просечно околу 800W, што не е лошо бидејќи беше доста студено.
 
kakva vrska ima predimenzioniranje so on/off.
има и тоа многу голема,

а тоа е во сл. секој простор има потреба од минимум и максимум потреба од енергија за орджување на бараната температура која може да се движи во границите од 2-300W во преодни периоди па до неколку КW во ексремно студените денови,

заради тоа истиот уред во скоро иста квадратура на некој нема да му постигнува температура а на некој ќе му се гуши и ќе му се гаси

па така да ако има веродостојни и точни податоци за уредот кој некој го купува ќе може да се сведат на минимум проблемите од типот на пали гаси на кратки временски интервали или кај нас познато како on/off.

за ова да се добие е портебно и производителите а посебно трговците да бидат малку по реални во презентирањето на своите производи и своите уреди да не ги преставуваат како временски и семоќни машини.

реалноста е сл. кај нас од увозници, трговци па се до монтери секој препорачува и го нуди тоа од кое најмногу ќе заработи а не да му го понуди на купецот тоа од кое тој ќе има најмногу бенефит.
п.с секоја чест за исклучоците
 
Кај мене U Crown 12-ка на спушта под 600W. Деновиве ја контролирав, минимумот на кој работи секогаш е над 600W. Поставена на 22°, со вклучен IFEEL.
Ако сака некој нека ми ја објасни функцијата IFEEL. Дали е обичен далечински сензор? Читав нешто, ама не разбрав.
IFEEL funkcijata e eden obicen didi midi,markrting koj mene licno nikogas ne bi mi trebalo .Ako podobro go zapoznajs prostorot sto go grejs i vistinskite monosti na klimatizerot,sam ke si gi podesis parametrite .
 
Деновиве е ладно, и океј е 600w. И кај мене е околу 650w просекот за цел стан. Сепак е Јануари, најладен месец во годината. Просечната температура е околу +3 степени во Јануари во Скопје.

За Октомври/Ноември/Март е важно да спушта на 400w, за да крене ЦОП. А би требало да може 12ка клима. Убаво е и од 5.5кв клима тоа да го прави.
za da bide pojasno 650w prosek za cel stan znaci klimata namestena na 4TA BRZINA -sto bi rekol eden monter sto go znam SEDAT DOMA I TELEVIZIJA NEMOZAT DA GLEDAAT OD DUVANJETO(BUCAVATA) NA KLIMATA :) :):):):)
Автоматски споено мислење:

Благодарам. Тоа ме интересираше.
Не се разбравме. Кај мене за првите три дена од јануари просекот е околу 550W, но овде зборувам за минимумот на кој работи. Не смалува под тој минимум, туку исклучува.

Инаку, последните два дена од декември потрошувачката се приближи до 20KWh, просечно околу 800W, што не е лошо бидејќи беше доста студено.
na auto fan stavija kolku ke spusti da vidis
 
na auto fan stavija kolku ke spusti da vidis
На аутофан не спуштаа ни толку. Најмногу спушта на 5-та брзина (Си гледам телевизија, нема проблем). На турбо можеби ќе спушти уште малку, ама премногу е бучно.
 
@GT1 Porano veruvav vo ova shto go kazuvash za smetanje na izduvot, dodeka ne kupiv klimi jas. Dali ke gledash televizija ili ne, zavisi NAJMNOGU od lokacijata na vnatreshnata edinica. Kaj mene vo dnevna dvete klimi na 8ma brzina da gi stavam, nema da pocuvstvuvam bidejki na skroz druga strana duvaat klimite os kade shto se sedi. Isto i kaj moite dolu, preku cela soba im duva Haierot 5,5kata, skroz nastrana od kade shto se sedi. E sega, da sum iskren, kaj mene kog asedish na terpezariskata masa, tie dve stolici shto se pod klimata, na niv se cuvstvuva duvanje od ednata klima na bilo koj izduv da e bidejki epten e vo pravec na izduvot, istoto i kaj moite dolu, na ednata strana od terpezariskata masa ako sedis i ako e pojak izduvot, go cuvstvucash, ama ne e nishto strashno bidejki ne sedis solgo na terpezariska masa.
 
Nesto si utnal so komentarov, ne ja kapiras rabotata ocigledno, kakva vrska ima predimenzioniranje so on/off.

Forumot ocigledno stana mesto za trolanje za nekoj koj uziva vo toa i zatoa retko pisam.
Postot na covekot e 200% tocen, samo koj saka i moze da svati.
Minimumot na rabota od koj zavisi toa pali-gasi ne mora da bide povrzan so jacinata na klimata.
Toshiba suzumi 13-ka minimumot e 260-290w
Toshiba suzumi 22-ka minimumot e 160-190w PROVERENO I ZA DVETE.
Zboram za greenje i za stariot model.
Koja od ovie dve poveke ke pali gasi ???
Da ne komentiram za 12-ki od tipot na grreee koj imaat minimum od 500-600w
Pokvaliteten kompresor SEKAKO imaat pojakite modeli.
Za isporacani prosecni 2,5-3kw toplina na BILO KOJA nadvoresna temperatra SEKAKO pomalku ke bide opteretena pojakata edinica.
Defrost ako napravi 13-ka vo 25-30 kvadrati ednas ili dvapati vo denot, 22-ka nema da napravi ni ednas !!!
E pa sto e problemot - PARI
Lisicata posto nemozela da go fati-rekla KISELO E GROZJETO !!
Дени и Златко веќе одговорија,да не ги повторувам,се согласувам со нив.
Ќе обрнам внимание на друга работа,а тоа е компресорот на кој инсистирате.Да се крстите на квалитет и долготрајност на дел затоа што е помалку оптеретен... повторно наивно.
Од сите компоненти во климата,последно нешто што би се расипало е компресорот! Електроника и електронски склопови најпрво,и најчесто тоа нема врска со оптеретувањето.
А клима(која сака нека биде) ако е добро оптимизирана ќе си работи во проектираните параметри,дури и 100Hz + се нормални параметри за неа.
П.С.и незнам кај го виде тролањето?
 
На аутофан не спуштаа ни толку. Најмногу спушта на 5-та брзина (Си гледам телевизија, нема проблем). На турбо можеби ќе спушти уште малку, ама премногу е бучно.
Здраво бате @Паланчански . Јас на u crown 18-ка кај моите што е , ја поштелував малце и вака знае да дува и со саати(кога како, уште не ми е јасна скроз, ама неможам да ја следам пошто не сум таму цело време). Како на сликата, вертикалниот свинг стај го на средина(уклучи го мануелно да го штелуваш- на исклучено далечинско држи плус и свингот(види пак во упатството мислам така беше), треба да трепне двапати и пушти го, успат наштелувај го и хотизонталниот да биде мануелен исто така) и хоризонталните перки насочи ги да тераат до најдалечната точка во собата. Далечинското има радиофреквенција(ќе ти фаќа и од подрум), па така Ај филот уклучи го и стај го далечинското надјалеку и на најладниот дел од собата. Ако можеш напрај му држач за на ѕид да ти биде на 1.5 м. Ако не, стај го било каде подоле, со степен разлика бркај ја температурата. Зададено 22 со ајфил да ти биде 23 на 1.5 висина. Издувот на 3 та брзина, пробај и со четврта види како ќе оди потрошувачката. Јас немам мерачи па затоа викам да пробаш вака и да видиш што ќе се случува, па да споделиш искуство и штел плус ако искочи нешто подобро од моево кажано . Работи ја вака минимум 24 часа да видиш дали ќе ти смени нешто.
 

Attachments

  • 20200105_131447.jpg
    20200105_131447.jpg
    195,4 KB · Прегледи: 34
Последно уредено:
Дени и Златко веќе одговорија,да не ги повторувам,се согласувам со нив.
Ќе обрнам внимание на друга работа,а тоа е компресорот на кој инсистирате.Да се крстите на квалитет и долготрајност на дел затоа што е помалку оптеретен... повторно наивно.
Од сите компоненти во климата,последно нешто што би се расипало е компресорот! Електроника и електронски склопови најпрво,и најчесто тоа нема врска со оптеретувањето.
А клима(која сака нека биде) ако е добро оптимизирана ќе си работи во проектираните параметри,дури и 100Hz + се нормални параметри за неа.
П.С.и незнам кај го виде тролањето?
Se složuvam so mala dopuna. Niska modulacija od 170-200W ne može da pravi baš sekoj kompresor. Togaš e podmačkuvanjeto na minimum (uljeto patuva so freonot no brzinite i količinite na ulje se namaleni) ....dobro izbalansiraniot kompresor može taka dolgo da raboti. Poradi toa niskobuđetnite klimi moraat softverski da go ograničat da ne odi na pomali brzini i potrošuvačka pomala od 500-600W na primer za da mu go prodolžat vekot na traenje.Visokite brzini pak nosat opasnost od pregrevanje, masloto e operativno do nekade 130 C, pa kompresorot se ograničuva na nekoi 117-120 C koga mora da iskluči.
 
@GT1 Porano veruvav vo ova shto go kazuvash za smetanje na izduvot, dodeka ne kupiv klimi jas. Dali ke gledash televizija ili ne, zavisi NAJMNOGU od lokacijata na vnatreshnata edinica. Kaj mene vo dnevna dvete klimi na 8ma brzina da gi stavam, nema da pocuvstvuvam bidejki na skroz druga strana duvaat klimite os kade shto se sedi. Isto i kaj moite dolu, preku cela soba im duva Haierot 5,5kata, skroz nastrana od kade shto se sedi. E sega, da sum iskren, kaj mene kog asedish na terpezariskata masa, tie dve stolici shto se pod klimata, na niv se cuvstvuva duvanje od ednata klima na bilo koj izduv da e bidejki epten e vo pravec na izduvot, istoto i kaj moite dolu, na ednata strana od terpezariskata masa ako sedis i ako e pojak izduvot, go cuvstvucash, ama ne e nishto strashno bidejki ne sedis solgo na terpezariska masa.
4ta brzina na FH e dosta bucna . Do 3ta se tripi 1-2 taman. Samo golema mana e auto fanot. Na tolku skap model so dalecinskoto Da vrtis ne e toa toa.
Kaj mene raboti na auto fan 3-4 ta ne mi trebaat.
Автоматски споено мислење:

Se složuvam so mala dopuna. Niska modulacija od 170-200W ne može da pravi baš sekoj kompresor. Togaš e podmačkuvanjeto na minimum (uljeto patuva so freonot no brzinite i količinite na ulje se namaleni) ....dobro izbalansiraniot kompresor može taka dolgo da raboti. Poradi toa niskobuđetnite klimi moraat softverski da go ograničat da ne odi na pomali brzini i potrošuvačka pomala od 500-600W na primer za da mu go prodolžat vekot na traenje.Visokite brzini pak nosat opasnost od pregrevanje, masloto e operativno do nekade 130 C, pa kompresorot se ograničuva na nekoi 117-120 C koga mora da iskluči.
Primer swing kompresorot na daikin spusta nisko pod 200w ( duri I Kaj najeftinite modeli)I nemora Da bide twin.- mana MU e sto nema poniska prva fan brzina I doaga kako ladno.
Toshiba suzumi 250w min ama ima na auto poniski fan brzini ( raboti so brzini na fan pod prva)- I e taman
Hansolot so 110w min sampion e.
FH 25. 270w min vo prva - nisto posebno a ima twin kompresor.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom