@rusrus
Po prilozeniot planot za rabota povece od siguren sum deka ce uspees da ja premestis klimata kade sto sakas.
Dve raboti se kriticni:
-starite cevki i nivnite holenderi
-vlagata vo cevkite i vo vnatresnata edinica
Ako trebe da gi vitkas cevkite za novata polozba, bidi mnogu vnimatelen bidejci se stari i mozat da puknat. Podobro ne gi ispravaj mnogu i ako ima dovolno dolzina ne bidi strog kon estetikata. Bidejci e R22 vnatre MORA da napravis PETLJA so cevkite (verojatno vece ima i nea nemoj da ja cepkas i ispravas) za da ne dozvolis masloto od kompresorot ostane zarobeno vo cevovodot....ako bese R410 ne e bitno bidejci tij se dvizi so mnogu pogolema brzina i ne moze da bide zaroben.
Holenderite se posebna prikazna bidejci se najgolem izvor na greski i propustanje na freon, zatoa vnimatelno i bez prestegnuvanje.
Za vlagata, bidejci vakumiranje bez vakuum pumpa e nevozmozno (ova so kompresor od frizider e epten los sovet i nema da go komentiram), moze da napravis kako sto e napraveno koga e montirana za prv pat klimata i ete rabotela celi 15 god,
Imeno koga se ce izmontiras, otvoti go inbusot na potenkata cevka, freonot gi polni cevkite i vnatresnata edinica, sega od dolnata strana na trokrakiot ventil (podebelata strana ili usisot pri ladenje) ima ventil so iglica kako na guma za kola, pritisni 2-3 pati po edna sekunda da ispustis od freonot, potoa otpustigo imbusot za da freonot otide ponataka vo kompresorot. Vo slucaj da nema iglicast ventil, istoto moze da se izvede i ako holenderot go ostavis labav, pa koga ce go otvoris gorniot inbus, pricekaj 2-3 sekundi da istece freon i zategni go holenderot do kraj.
Cekame vesti deka se e vo red, a ti si zastedil najmalku 50-60 evra.
Po prilozeniot planot za rabota povece od siguren sum deka ce uspees da ja premestis klimata kade sto sakas.
Dve raboti se kriticni:
-starite cevki i nivnite holenderi
-vlagata vo cevkite i vo vnatresnata edinica
Ako trebe da gi vitkas cevkite za novata polozba, bidi mnogu vnimatelen bidejci se stari i mozat da puknat. Podobro ne gi ispravaj mnogu i ako ima dovolno dolzina ne bidi strog kon estetikata. Bidejci e R22 vnatre MORA da napravis PETLJA so cevkite (verojatno vece ima i nea nemoj da ja cepkas i ispravas) za da ne dozvolis masloto od kompresorot ostane zarobeno vo cevovodot....ako bese R410 ne e bitno bidejci tij se dvizi so mnogu pogolema brzina i ne moze da bide zaroben.
Holenderite se posebna prikazna bidejci se najgolem izvor na greski i propustanje na freon, zatoa vnimatelno i bez prestegnuvanje.
Za vlagata, bidejci vakumiranje bez vakuum pumpa e nevozmozno (ova so kompresor od frizider e epten los sovet i nema da go komentiram), moze da napravis kako sto e napraveno koga e montirana za prv pat klimata i ete rabotela celi 15 god,
Imeno koga se ce izmontiras, otvoti go inbusot na potenkata cevka, freonot gi polni cevkite i vnatresnata edinica, sega od dolnata strana na trokrakiot ventil (podebelata strana ili usisot pri ladenje) ima ventil so iglica kako na guma za kola, pritisni 2-3 pati po edna sekunda da ispustis od freonot, potoa otpustigo imbusot za da freonot otide ponataka vo kompresorot. Vo slucaj da nema iglicast ventil, istoto moze da se izvede i ako holenderot go ostavis labav, pa koga ce go otvoris gorniot inbus, pricekaj 2-3 sekundi da istece freon i zategni go holenderot do kraj.
Cekame vesti deka se e vo red, a ti si zastedil najmalku 50-60 evra.