Најекономично греење и ладење

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr Zmigo
  • Време на започнување Време на започнување
Mislam deka so vtorata klima si u zabluda deka si u dobivka. Eden maslen radijator od 2.5kw uklucen na eden greac od 1kw ke ja zavrsi rabotata sto ja opisuvas (da podiga stepen-dva) a kosta pomalku od montazata sto si ja platil za klimata. Dnevno vo tvoite uslovi uklucen 24 casa nema da potrosi poveke od 5kw, a da ne zboruvam za komforot koj go dava u odnos na klimata u detska ili spalna soba.

Koj del od Cena + Leto ladenje + malo dete po doma ne ti e jasen?
 
Moze nekoj da mi odgovori na ova, ve molam?
6.5A*230V= 1495W му е максимална што може да повлече до даден момент. А просечна максимална му е 975W.
q8RYcJG.png
 
6.5A*230V= 1495W му е максимална што може да повлече до даден момент. А просечна максимална му е 975W.
q8RYcJG.png
Abe go imam jas ova livche :-) ama ne sum znael shto chitam :-)

Fala ti na odvovorot, ama ke moram da gi pochekam merachite sega pa da znam tocno shto znaci ova za mene, zoshto vaka od oko ne mozam da znam koga klimava vleci maksimum, koga minimum i slicno.
 
Ептен негативни критики за Insidious: The last Key. Го ѕирна некој?
 
Aj neka pomogne nekoj so mislenje...
Nadvoresnata edinica mi e na balkon. Zena mi uporno mi vika deka primetila tece na balkon (namesto niz cevceto pa vo odvod), jas uporno ne.
Aj izlegov da proveram - ke skrsev glava na 1+ cm mraz pod klimata. Primetiv pod nadvoresnata edinica postojano si kape, po 1 kapka na 2-3 sekundi otprilika.
Ova normalno e ili si imam nekoja belja so klimata? Jas ocekuvav ni kapka nema da tece nadvor od cevceto...[DOUBLEPOST=1520032012][/DOUBLEPOST]Uste ednas proveriv, poveke nakaj 10 kapki vo sekunda e rabotava
 
Последно уредено:
Moze nekoj da mi odgovori na ova, ve molam?
So merac i da izmeris 1500W toa ke go pokaze na neceli 5sekundi.....najmnogu sto ke izmeris ke bide 1100~1200W sto e mnogu blisku do 975W koja nazalost ovaa klima gi postignuva pri rotacija na kompresorot od 90Hz...
DMkorekcija.jpg
ista e nadvoresnata so DM35VA, isti izduvi, isti kompresor, tezina.....i potpolno isti Eurovent imaat do -10C.....WN ima druga vnatresna i samo podruga ekektronika vo nadvoresnata sto verovatno nema da otkaze greenje i pod -10 a DM35 mozebi ke zastane da gree pod taa temperatura, no ova sepak ne go znaeme i ni treba korisnicko iskustvo zasto WN e poskapa.
DM35VA2.jpg WN35VA.jpg
Sto se odnesuva do defrostite, tie se nepozelni zaradi abenjeto i trajnosta na uredot i treba da gi ima sto pomalku....toa ti e kako kola da vozis u puna brzina i na sekoj saat (po Tajmer) da treba 5 ili 10min da vozis vo rikverc.(zabelezi ja bucavata na vtoroto video so testot)
Zatoa Defrost logika od samo 2 parametri Temp+Tajmer e eftina prikaska karakteristicna za On/Off modeli od dalecnoto minato.
Ako WN denes nenapravila defrost na +3C neznaci deka nema da napravi koga Temperaturite ke padnat pod nulata....ako pravi i suvi defrosti na minus nadvoresni bez mraz na sakjeto togas e tokmu toa, eftina logika Temp/Tajmer....ako te zanima mozes da ja vidis ovde kako funkcionira.
Defrost treba da pravi samo dokolku ima mraz na sakjeto no toa se objasni tuka deka se detektira na drug nacin preku pad na pritisokot sto e vekje tret parametar vo logikata za iniciranje Defrost ciklus koj bara dodatnen softver i elektronika za da go prati sve toa....citaj cini povekje.

Samo ke dopolnam....pri Defrost toplinata se predava na nadvoresnata edinica no togas taa toplina se odzema od prostorot i pritoa go ladi prostorot.....cisto da se znae.
Eve i citat:
When a heat pump goes into the defrost mode, the reversing valve activates and runs the refrigerant backwards. Instead of extracting heat from the outdoor air and dumping it into the house, it extracts heat from the house and dumps it into the cold outdoor air. That heats up the outdoor coil and melts any frost that might be on it.
 
Последно уредено:
Da ne mu treba na nekoj merac za potrosena elektricna energija kako na slikava 800 denariAC-power-tools-watt-meter-digital-wattmeter-EU-Plug-LCD-Digital-Energy-Meter-Power-Watt-Voltage.jpg
 
Aj neka pomogne nekoj so mislenje...
Nadvoresnata edinica mi e na balkon. Zena mi uporno mi vika deka primetila tece na balkon (namesto niz cevceto pa vo odvod), jas uporno ne.
Aj izlegov da proveram - ke skrsev glava na 1+ cm mraz pod klimata. Primetiv pod nadvoresnata edinica postojano si kape, po 1 kapka na 2-3 sekundi otprilika.
Ova normalno e ili si imam nekoja belja so klimata? Jas ocekuvav ni kapka nema da tece nadvor od cevceto...[DOUBLEPOST=1520032012][/DOUBLEPOST]Uste ednas proveriv, poveke nakaj 10 kapki vo sekunda e rabotava
Нормално е, 99% од поискусните препорачувавме да се извади лулето и цревото од надворешната, оти лесно замрзнува и се затнува.
Ај се отопли ќе се стопи!
Извади го цевчето и стави сад под отворот на надворешната.
 
Fala ti @Strelec za informaciite. Klimata vo spalnata vcera ne napravi ni eden defrost vo tekot na celiot den, osven ako napravil od 02:00 do 08:00 dodeka spiev. Inace za toa si vo pravo deka WN e nadogradena malku verzija od DM toa i mi go kazaa, deka WN sega raboti do -15, a ne do -10 kako DM i deka ima edna pluska plus do A-to, odnosno DM beshe A+, a ovaa e sega A++.

Malce me zbuna so potroshuvackava. Sakas da mi kazis drka mojava WN bidejki e poslab model od Mitsubishi ke gi troshi tie 975W pocesto otkolku tie 950W od Amberot ili tie 920W od Panasonicot Z12SKE ili 800W od FHto shto go kupiv? Ne vo spomnuvam Amberot tendeciozno da znaes, nego gi spomnav ovie klimi zoshto megju niv se mislev koga kupuvav.
 
Земи си мерач за струја. Не се мачи безвезе.

Ќе си ги видиш бројките и ќе ти е јасно. Кај тебе ќе покажува околу 400-750w во ова време.
 
Pred dve godini ova sum go pisuval za vakumiranjeto ili poprecizno tehnicki kazano DEHIDRACIJA na sistemot, vo medjuvreme i jas sum "porasnal" malce i tu i tamo doznav uste nekoi raboti. Ova sto e napisano pred 2 godini si stoi no ima i "novi" momenti.
Za niv posle citiraniot tekst:
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

VAKUMIRANJE

Nekoe vreme se prosvetuvav po ova internetov i sega moze da se kaze deka otprilika znam sto e toa famozno VAKUMIRANJE . Site sto ve interesira ovaa problematika mozat da go procitaat ova, taka da pri montaza ili popravka na klima uredite ne vi prodavaat muda za bubrezi.
Uste na pocetokot ce ve razocaram i ce vi kazam deka ne veruvam deka bilo koj od nas na forumov i posiroko ima pravilno vakumiran sistem.

FAKTI :
-Vakumiranje e vsusnost proces i na DEHIDRACIJA a ne samo proverka na nepropusnost na sistemot
-mnogupati e pisuvano deka vlagata e pogubna po poliesterskoto maslo sto go podmackuva kompresorot i freonot vo sistemot.
-Posebno e osetliv freonot r410a (tamu i se koristi bas poliestersko maslo)
-So odvlazuvanjeto treba da se dovede nivoto na vlaga vo sistemot na potrebnite 10 PPM(Parts Per Milion), sto e razumno prifatlivo nivo na vlaga
-Za ova nivo na vlaga treba potpritisok (vakuum) od 0.66 mbar ( 0.00066 bara apsoluten pritisok) ili 0.5 Torr ili 500mikroni
-Potpritisokot se meri vo mbari, mikroni, torri, Pa(paskali) i mmHg ( mm zivin stolb)
-Za proverka na nepropusnost treba da se ostvari vakuum od 0.66 mbar ili 500 mikroni ili 0.5 Torri
-Za merenje i pratenje na podpritisokot ( dali raste/opadja) isklucivo se meri so ELEKTRONSKI VAKUUM METAR
- Manometar obicen analogen ne e smee da se koristi bidejci e neprecizen ( montazerite gi koristat isti manometri kako i za polnenje na koi nisto nema ni da vidite zatoa sto se mnogu grubo bazdareni)
-Crevata preku koi se smuka so vakuum pumpata mora da se bakarni (so cvrsti zidovi) a ne onie armirani koi se koristat za polnenje na freon ( ova e poradi toa sto se tie stislivi i preku niv ednostavno ne se ostvaruva ovoj famozen vakuum od 0.66 mbara i posle nekolku dena vakumiranje)
- Vakum pumpata moze da vakumira najpovece 20 novi sistemi potoa MORA da se promeni uljeto vo nea bidejci i taa raboti na isti princip kako i kompresorot pa vlagata od sistemot zavrsuva vsusnost vo uljeto na pumpata ( za 20 novi sistemi i posle sekoj 1 star sistem MORA da se zameni bidejci stanuva kako mleko belo). Mozete da zamislite vo kakva sostojba se vakuum pumpite i kolkav vakuum tie mozat da postignat....
-Ako se vakumira star sistem vo koj vlagata vece go napadnala masloto na kompresorot ne pomaga tuka povece vakuum pumpa tuku mora nekolku pati da se promeni susacot za vlaga ( teska opercija so zavaruvanje/secenje), pa posle da se vakumira so pumpa.

POTREBEN ALAT ZA VAKUMIRANJE :
-Vakuum pumpa sposobna za podpritisok od 50 mikrona i povece
-ELEKTRONSKI vakuum metar
- Maslo za vakuum pumpata
-nepovraten ventil koj stiti vlagata sto vece e vo uljeto na pumpata ne se vrati vo sistemot ( na primer ako snema struja i sl )
-tvrdi bakarni creva za povrzuvanje

Ima uste edna rabota: NEPROPUSNOST na sistemot . Dozvoleno e gubenje na freon otprilika za domasnive klimi od 0.5-1.0 grami/god. Imate pretstava sto znaci ova pretvoreno vo potpritisok ( za kolku ce se zgolemi potpritisokot na kazalkata na manometarot za da za edna godina sistemot ne izgubi 1 gram freon) ? Toa e prakticno e merlivo samo so elektronskite vakuum metri ! Znaci prakticno so vakumiranje i ne moze da se proveri dali sistemot e nepropusten ( za toj pola saat vakumiranje i cekanje uste pola saat vo najdobar slucaj). Poradi toa najdobro e proverka na nepropusnost so koristenje na azot i nadpritisok od 15 bara. Bidejci ovde nas ne interesiraat montazi na novi klimi po defolt vnatresnata i nadvoresnata edinica se odvlazeni na potrebnite mimimalni 10PPm vlaga, ostanuvaat samo crevata i pertluvanjata koi gi pravi monterot. Ako napravi ubavo i cisto pertluvanje (prosiruvanje na krajot na cevkata ) bez ostri ivici i ostatoci od strugotini i ako go NAMASTI spojot pred steganjeto so maslo ( pazite tuka na ovie sitnici bidejci se od vitalno znacenje za nepropusnosta) postoi realna sansa deka toj spoj "vecno" ce drzi i ce bide nepropusten za freonot.

Ostanuva ODVLAZUVANJETO.
Ajde da vidime dali monterot i ce go napravi toa. Kako sto rekovme pred ova za da se dobie 10PPM vlaga MORA vakuumot da bide ispod 0.66 mbara sto moze da trae i vecno ako pumpata e slaba a ne samo 30 min. Dali e postignat toj podpritisok ce pokaze samo elektronskiot vakuum metar, a ne vremeto kolku pumpata sisa. Uste nesto za da se izvlece vlagata od sistemot potrebni se nekoi preduslovi. Vodata mora da e vo vid na para a ne vo tecnost. Znaeme deka so spustanje na pritisokot se spusta i T na isparuvanje na vodata, pa taka za ovoj podpritisok od 0.66mbara vodata isparuva na -27 C, no nemoze vednas i treba izvesno vreme koe mora da se obezbedi.
Vo praksa funkcionira vaka;
Ubava nova pumpa ( pomisluvas dobar monter) , prasanje dali uljeto e na dovolno dobro nivo i dali moze da napravi 50 mikroni podpritisok, vrzuva manometri koi i inace gi koristi (onoj za nizok pritisok bidejci e pokrupno bazdaren) i pumpa pola cas. Eden gospod znae kolku e podpritisokot, ceka pola cas ili eden cas vika dobro e. Sto e crno dobro? Za da skazalkata od manometarot napravi vidliv pomest od 0.1bar i nie vidime deka pumpata raboti e za 100 pati pogolemo od dozvolenata vlaga zatoa sto zboruvame za 0.66 mbara ili 0.00066 bara.
TOLKU OD VAKUMIRANJETO .
Ova ne se odnesuva verojatno za site monteri , zatoa i medju drugoto montazata e 50-60 e, treba i da bide ako se raboti strucno i ispravno, e sega sto razni "pekari" ova go koristat e drugo prasanje....
Sreca pak proizvoditelite vgradile susaci na izlezot od kompresorot ( na potisnata strana) taka da vlagata koja i e sosema vo mala kolicina, pri montaza na nov sistem, ja sobira zeolitot vo susacot i nas ni obezbeduva miren son i pri nestrucno i tkn "vakumiranje".
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Ni samiot ne znaev deka site klimi nemaat vgradeno susaci na voda, sto predizvikuva vakumiranjeto da e sepak od golema vaznost, sega sto "majstorite" go pravat kako sto go pravat e na nivna dusa.
Starite klimi so R22 i mineralno maslo se porezistentni na vlaga vo masloto, no ovie novive so R410a i poliestersko maslo se i te kako osetlivi na vlaga.

Grafikon-zavisnost potpritisok i vreme.jpg
Malo pojasnuvanje za poimot PRITISOK: Manometrite sekogas merat nad pritisok, ne go pokazuvaat atmosferskiot pritisok sto go pravi atmosferata na povrsinata od zemjata, se meri vo N/m2, 1N/m2=1Pa (Paskal), 1 bar=100000 Pa. Inace 1bar e priblizno isto so starata oznaka 1 atmosfera,
1atm=1kg/sm2, Za merenje na potpritisok se koristat torri (1torr=1000mikroni), mbari i mm Hg (milimetri zivin stolb). Atmosferskiot pritisok varira so promena na nadmorskata visocina i se vrti okolu 1 bar.
Nie so pomos na vakuum pumpata go spustame toj atmosferski pritisok, no nikogas nema da postigneme apsoluten pritisok nula, toa go ima samo vo vselenata.
Zosto go pravime vakumiranjeto? Od dve pricini: proverka na nepropusnost (ili propusnost vo dozvoleni granici ) i otstranuvanje na vodata od sistemot, no toa ne e vozmozno so ednostavno smukanje, tuku taa treba da se pretvori vo para i kako takva da se isisa od sistemot.
Od termodinamikata e poznato deka so padot na pritisokot vodata isparuva na se poniski T (ekspres lonecot pravi obratno- so podiganje na P ja podigame tockata na vrienje-isparuvanje na vodata).
No tuka ima edna kvaka: kako sto padja T na isparuvanje taka toa e se posporo i posporo, za da se ubrza potrebna e povisoka T na okolinata. Ako pumpata brzo go obara pritisokot moze da se sluci vodata da zamrzne vo sistemot i nisto od vakumiranjeto. Gledate kolku e ova slozena operacija, zatoa mi e smesno koga ce kazat majstorot uredno mi ja vakumirase klimata, mozebi pola cas potrosi na nea.
Doadjame do ednostaven zaklucok deka vakumiranje vo zima treba da se odviva mnogu poleka, a vo leto e mnogu poefektno. Zaklucok ne kupuvajte klima vo zima.....
Vtor moment e koristenje na dvostepeni vakuum pumpi, prviot stepen do 2500mikrona, a vtoriot do 500mikrona.
Ima dva momenta koga e potrebno vakumiranje:
-za star sistem koga se menuva freonot tuka ednostavno nema igranje i mora da se pravi vakumiranje so dva-tri pati ispiranje so argon
-za nov sistem koj nas ne interesira normativot e poednostaven bidejci se vakumira samo novopostaveniot cevkovod i vnatresnata edinica.
Da go razgledame malce ova vtorovo. Za sreca cesto pati vnatresnata edinica se prodava so vece montirani cepovi i polna e so argon, znaci e dehidratizirana i cista, pa nie samo gi vakumirame samo cevkite sto za rezultat, ako ne se izvrsi vakumiranje (ili se izvrsi, a takvo kako i da ne bilo) nema da predizvika steta. Znaci treba da pazime ako vn. edinica nema cepovi, monterot MORA da ima:
1.Digitalen manometar so sonda koja mora da ja iscisti so alkohol pred merenjeto
2.Bakarni cevki za vakuum pumpata
3.Nepovraten ventil medju klimata i pumpata
4Vakuum pumpa sposobna da napravi 50 mikrona vakuum
Koga pumpata ce napravi 500 mikrona vakuum treba da se ostavi sistemot bar pola saat da se vidi dali drzi toj pritisok i za kolku opadja, postojat tablici kolku e dozvolenoto opadjanje na vakuumot.....
E sega neka mi kaze nekoj dali nekoj monter se pridrzuval na ova?
Inace ako klimata ima susac na vozduh i ako ste sigurni deka go ima i ne mora da se raspravate so monterot tuku samo gledajte seir kako raboti i sami ce si donesete zaklucok. Ako go nema ovoj susac i ne vikajte monter sto gi nema ovie aparaturi od pogore....
Ima uste nesto vazno pri montiranjeto na cevkite. Ako monterot se odluci da ne pravi holenderi tuku da gi vari cevkite ce mu dozvolite da go napravi toa SAMO i SAMO ako pusti da strui ARGON niz cevkata sto ja vari. Ako zavaruva, a ne koristi argon (koristi plamen od brener ili tkn oksi-acetilensko zavaruvanje i boraks prasok za cistenje) od vnatresnata strana za cevkata kislorodot pravi strasna oksidacija na bakarot vo vid na crnila koi posle freonot ce si gi odnese so sebe do kompresorot.
Ako strui argon nema pojava na oksidacuja i se e cisto.
Gledav videa na You Tube, strasna rabota. Ova e mnogu vazno i ne go zaboravajte......
 

Attachments

Pred dve godini ova sum go pisuval za vakumiranjeto ili poprecizno tehnicki kazano DEHIDRACIJA na sistemot, vo medjuvreme i jas sum "porasnal" malce i tu i tamo doznav uste nekoi raboti. Ova sto e napisano pred 2 godini si stoi no ima i "novi" momenti.
Za niv posle citiraniot tekst:
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

VAKUMIRANJE

Nekoe vreme se prosvetuvav po ova internetov i sega moze da se kaze deka otprilika znam sto e toa famozno VAKUMIRANJE . Site sto ve interesira ovaa problematika mozat da go procitaat ova, taka da pri montaza ili popravka na klima uredite ne vi prodavaat muda za bubrezi.
Uste na pocetokot ce ve razocaram i ce vi kazam deka ne veruvam deka bilo koj od nas na forumov i posiroko ima pravilno vakumiran sistem.

FAKTI :
-Vakumiranje e vsusnost proces i na DEHIDRACIJA a ne samo proverka na nepropusnost na sistemot
-mnogupati e pisuvano deka vlagata e pogubna po poliesterskoto maslo sto go podmackuva kompresorot i freonot vo sistemot.
-Posebno e osetliv freonot r410a (tamu i se koristi bas poliestersko maslo)
-So odvlazuvanjeto treba da se dovede nivoto na vlaga vo sistemot na potrebnite 10 PPM(Parts Per Milion), sto e razumno prifatlivo nivo na vlaga
-Za ova nivo na vlaga treba potpritisok (vakuum) od 0.66 mbar ( 0.00066 bara apsoluten pritisok) ili 0.5 Torr ili 500mikroni
-Potpritisokot se meri vo mbari, mikroni, torri, Pa(paskali) i mmHg ( mm zivin stolb)
-Za proverka na nepropusnost treba da se ostvari vakuum od 0.66 mbar ili 500 mikroni ili 0.5 Torri
-Za merenje i pratenje na podpritisokot ( dali raste/opadja) isklucivo se meri so ELEKTRONSKI VAKUUM METAR
- Manometar obicen analogen ne e smee da se koristi bidejci e neprecizen ( montazerite gi koristat isti manometri kako i za polnenje na koi nisto nema ni da vidite zatoa sto se mnogu grubo bazdareni)
-Crevata preku koi se smuka so vakuum pumpata mora da se bakarni (so cvrsti zidovi) a ne onie armirani koi se koristat za polnenje na freon ( ova e poradi toa sto se tie stislivi i preku niv ednostavno ne se ostvaruva ovoj famozen vakuum od 0.66 mbara i posle nekolku dena vakumiranje)
- Vakum pumpata moze da vakumira najpovece 20 novi sistemi potoa MORA da se promeni uljeto vo nea bidejci i taa raboti na isti princip kako i kompresorot pa vlagata od sistemot zavrsuva vsusnost vo uljeto na pumpata ( za 20 novi sistemi i posle sekoj 1 star sistem MORA da se zameni bidejci stanuva kako mleko belo). Mozete da zamislite vo kakva sostojba se vakuum pumpite i kolkav vakuum tie mozat da postignat....
-Ako se vakumira star sistem vo koj vlagata vece go napadnala masloto na kompresorot ne pomaga tuka povece vakuum pumpa tuku mora nekolku pati da se promeni susacot za vlaga ( teska opercija so zavaruvanje/secenje), pa posle da se vakumira so pumpa.

POTREBEN ALAT ZA VAKUMIRANJE :
-Vakuum pumpa sposobna za podpritisok od 50 mikrona i povece
-ELEKTRONSKI vakuum metar
- Maslo za vakuum pumpata
-nepovraten ventil koj stiti vlagata sto vece e vo uljeto na pumpata ne se vrati vo sistemot ( na primer ako snema struja i sl )
-tvrdi bakarni creva za povrzuvanje

Ima uste edna rabota: NEPROPUSNOST na sistemot . Dozvoleno e gubenje na freon otprilika za domasnive klimi od 0.5-1.0 grami/god. Imate pretstava sto znaci ova pretvoreno vo potpritisok ( za kolku ce se zgolemi potpritisokot na kazalkata na manometarot za da za edna godina sistemot ne izgubi 1 gram freon) ? Toa e prakticno e merlivo samo so elektronskite vakuum metri ! Znaci prakticno so vakumiranje i ne moze da se proveri dali sistemot e nepropusten ( za toj pola saat vakumiranje i cekanje uste pola saat vo najdobar slucaj). Poradi toa najdobro e proverka na nepropusnost so koristenje na azot i nadpritisok od 15 bara. Bidejci ovde nas ne interesiraat montazi na novi klimi po defolt vnatresnata i nadvoresnata edinica se odvlazeni na potrebnite mimimalni 10PPm vlaga, ostanuvaat samo crevata i pertluvanjata koi gi pravi monterot. Ako napravi ubavo i cisto pertluvanje (prosiruvanje na krajot na cevkata ) bez ostri ivici i ostatoci od strugotini i ako go NAMASTI spojot pred steganjeto so maslo ( pazite tuka na ovie sitnici bidejci se od vitalno znacenje za nepropusnosta) postoi realna sansa deka toj spoj "vecno" ce drzi i ce bide nepropusten za freonot.

Ostanuva ODVLAZUVANJETO.
Ajde da vidime dali monterot i ce go napravi toa. Kako sto rekovme pred ova za da se dobie 10PPM vlaga MORA vakuumot da bide ispod 0.66 mbara sto moze da trae i vecno ako pumpata e slaba a ne samo 30 min. Dali e postignat toj podpritisok ce pokaze samo elektronskiot vakuum metar, a ne vremeto kolku pumpata sisa. Uste nesto za da se izvlece vlagata od sistemot potrebni se nekoi preduslovi. Vodata mora da e vo vid na para a ne vo tecnost. Znaeme deka so spustanje na pritisokot se spusta i T na isparuvanje na vodata, pa taka za ovoj podpritisok od 0.66mbara vodata isparuva na -27 C, no nemoze vednas i treba izvesno vreme koe mora da se obezbedi.
Vo praksa funkcionira vaka;
Ubava nova pumpa ( pomisluvas dobar monter) , prasanje dali uljeto e na dovolno dobro nivo i dali moze da napravi 50 mikroni podpritisok, vrzuva manometri koi i inace gi koristi (onoj za nizok pritisok bidejci e pokrupno bazdaren) i pumpa pola cas. Eden gospod znae kolku e podpritisokot, ceka pola cas ili eden cas vika dobro e. Sto e crno dobro? Za da skazalkata od manometarot napravi vidliv pomest od 0.1bar i nie vidime deka pumpata raboti e za 100 pati pogolemo od dozvolenata vlaga zatoa sto zboruvame za 0.66 mbara ili 0.00066 bara.
TOLKU OD VAKUMIRANJETO .
Ova ne se odnesuva verojatno za site monteri , zatoa i medju drugoto montazata e 50-60 e, treba i da bide ako se raboti strucno i ispravno, e sega sto razni "pekari" ova go koristat e drugo prasanje....
Sreca pak proizvoditelite vgradile susaci na izlezot od kompresorot ( na potisnata strana) taka da vlagata koja i e sosema vo mala kolicina, pri montaza na nov sistem, ja sobira zeolitot vo susacot i nas ni obezbeduva miren son i pri nestrucno i tkn "vakumiranje".
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Ni samiot ne znaev deka site klimi nemaat vgradeno susaci na voda, sto predizvikuva vakumiranjeto da e sepak od golema vaznost, sega sto "majstorite" go pravat kako sto go pravat e na nivna dusa.
Starite klimi so R22 i mineralno maslo se porezistentni na vlaga vo masloto, no ovie novive so R410a i poliestersko maslo se i te kako osetlivi na vlaga.

Прегледај го приврзокот 186569
Malo pojasnuvanje za poimot PRITISOK: Manometrite sekogas merat nad pritisok, ne go pokazuvaat atmosferskiot pritisok sto go pravi atmosferata na povrsinata od zemjata, se meri vo N/m2, 1N/m2=1Pa (Paskal), 1 bar=100000 Pa. Inace 1bar e priblizno isto so starata oznaka 1 atmosfera,
1atm=1kg/sm2, Za merenje na potpritisok se koristat torri (1torr=1000mikroni), mbari i mm Hg (milimetri zivin stolb). Atmosferskiot pritisok varira so promena na nadmorskata visocina i se vrti okolu 1 bar.
Nie so pomos na vakuum pumpata go spustame toj atmosferski pritisok, no nikogas nema da postigneme apsoluten pritisok nula, toa go ima samo vo vselenata.
Zosto go pravime vakumiranjeto? Od dve pricini: proverka na nepropusnost (ili propusnost vo dozvoleni granici ) i otstranuvanje na vodata od sistemot, no toa ne e vozmozno so ednostavno smukanje, tuku taa treba da se pretvori vo para i kako takva da se isisa od sistemot.
Od termodinamikata e poznato deka so padot na pritisokot vodata isparuva na se poniski T (ekspres lonecot pravi obratno- so podiganje na P ja podigame tockata na vrienje-isparuvanje na vodata).
No tuka ima edna kvaka: kako sto padja T na isparuvanje taka toa e se posporo i posporo, za da se ubrza potrebna e povisoka T na okolinata. Ako pumpata brzo go obara pritisokot moze da se sluci vodata da zamrzne vo sistemot i nisto od vakumiranjeto. Gledate kolku e ova slozena operacija, zatoa mi e smesno koga ce kazat majstorot uredno mi ja vakumirase klimata, mozebi pola cas potrosi na nea.
Doadjame do ednostaven zaklucok deka vakumiranje vo zima treba da se odviva mnogu poleka, a vo leto e mnogu poefektno. Zaklucok ne kupuvajte klima vo zima.....
Vtor moment e koristenje na dvostepeni vakuum pumpi, prviot stepen do 2500mikrona, a vtoriot do 500mikrona.
Ima dva momenta koga e potrebno vakumiranje:
-za star sistem koga se menuva freonot tuka ednostavno nema igranje i mora da se pravi vakumiranje so dva-tri pati ispiranje so argon
-za nov sistem koj nas ne interesira normativot e poednostaven bidejci se vakumira samo novopostaveniot cevkovod i vnatresnata edinica.
Da go razgledame malce ova vtorovo. Za sreca cesto pati vnatresnata edinica se prodava so vece montirani cepovi i polna e so argon, znaci e dehidratizirana i cista, pa nie samo gi vakumirame samo cevkite sto za rezultat, ako ne se izvrsi vakumiranje (ili se izvrsi, a takvo kako i da ne bilo) nema da predizvika steta. Znaci treba da pazime ako vn. edinica nema cepovi, monterot MORA da ima:
1.Digitalen manometar so sonda koja mora da ja iscisti so alkohol pred merenjeto
2.Bakarni cevki za vakuum pumpata
3.Nepovraten ventil medju klimata i pumpata
4Vakuum pumpa sposobna da napravi 50 mikrona vakuum
Koga pumpata ce napravi 500 mikrona vakuum treba da se ostavi sistemot bar pola saat da se vidi dali drzi toj pritisok i za kolku opadja, postojat tablici kolku e dozvolenoto opadjanje na vakuumot.....
E sega neka mi kaze nekoj dali nekoj monter se pridrzuval na ova?
Inace ako klimata ima susac na vozduh i ako ste sigurni deka go ima i ne mora da se raspravate so monterot tuku samo gledajte seir kako raboti i sami ce si donesete zaklucok. Ako go nema ovoj susac i ne vikajte monter sto gi nema ovie aparaturi od pogore....
Ima uste nesto vazno pri montiranjeto na cevkite. Ako monterot se odluci da ne pravi holenderi tuku da gi vari cevkite ce mu dozvolite da go napravi toa SAMO i SAMO ako pusti da strui ARGON niz cevkata sto ja vari. Ako zavaruva, a ne koristi argon (koristi plamen od brener ili tkn oksi-acetilensko zavaruvanje i boraks prasok za cistenje) od vnatresnata strana za cevkata kislorodot pravi strasna oksidacija na bakarot vo vid na crnila koi posle freonot ce si gi odnese so sebe do kompresorot.
Ako strui argon nema pojava na oksidacuja i se e cisto.
Gledav videa na You Tube, strasna rabota. Ova e mnogu vazno i ne go zaboravajte......
Fala na postot Zlatko!
Toj od pred 2 godini go nemav procitano - steta sto i ovaj post za nekoj den ce bidi zatrupan. Pokraj opremata sto treba da ja imaat monterite, musteriite treba da nabavat po eden pistol pa da imaat sansa da gi nateraat tipicnite "abe nema gajle" monteri so vakum pumpa od frizider da gi zapazat site ovie proceduri.
Mnogu lesno mozi da ti ostani pesok vo cevkite kako sto gi pikaat niz zid a ne vlaznost od vozduhot.. daleku se rabotite :).

Od druga perspektiva, da pojdis vo bolnica, kolkav del od procedurite mislis deka doktorot ce gi zapazi? Sto ne e bas klima vo prasanje a ne pa na ovie da im e gajle za klimata za koja po 2 saati nemaat nikakva odgovornost.

Sent from my Redmi Note 4X using Tapatalk
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom