Voopsto ne e tocno deka mnogu tesko e za popravka AL izmenuvac. Tesko e sto serviserot treba sega da ima aparat za TIG zavaruvanje koj e najskap od site konvencionalni aparati za zavaruvanje ( so nego se vari AL i site visoko legirani celici tkn PROHROM, INOX NERDJOSUVACKI celici), a ne kako kaj bakarni cevki treba samo eftin brener na sekogo dostapen. Kako dokaz deka moze uspesno da se zavaruvaat ovie tenkozidni cevki i se toa perfektno da funcionira se skapite sportski avtomobili, kaj koi po pravilo noseckata konstrukcija e od zavareni elementi (cevki, profili i limovi) od legiran AL otporen na atmosfrski vlijania, lesen, dovolno cvrst i sovitliv od nego da se pravat cuda, a ne izmenuvac napraven od obicni cevki......
Prednosta na bakarot e sto e toplotno poprovoden od aluminiumot, no e tri pati potezok. Znaci imame nadvoresna edinica so AL cevki koja treba da e pogolema (bar so dva reda cevki) no e polesna i so bakarni cevki so pomali dimenzii no poteska.
Jas glasam za izmenuvac so CU-cevki, moze sekoj da go popravi i ima mnogu podobri toploprovodlivi karakteristiki.
Sepak so razvojot na klima uredite, so porastot na pritisocite vo sistemot se povece ce se srecavame so AL-legurite, zatoa sto tie se sposobni da izdrzat pogolem pritisok i normalno se POEFTINI od bakarot.