Најекономично греење и ладење

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr Zmigo
  • Време на започнување Време на започнување
Тој Мунта е човек кој што има канал на YouTube со цел да направи заработка, постојано вели претплатете се.
Видеото со R-290 го снимаше навечер за што поголем ефект да има кога тој пропан гори и што повеќе гледаност да има како би направил поголема заработка.
На модифициран пламеник поврза Р290 и го запали као да покажи демек колку е тоа опасно. Нешто што секој го знае. Мунта има Hitachi monoblock и само за неа кажува.

Сите брендови на топлински пумпи кои работат на Р290 се моноблок. Тоа значи и да дојде до некое протекување на гас тоа е надвор, а не внатре. И не значи дека ќе се запали така само од себе

Даикин Алтерма 4 работи на Р290 и е сплит систем се поврзува со внатрешна ама хидро-сплит, слично како моноблок.
Сепак загревањето на водата се прави надвор.
И за хидро-сплит е Мунта против и не е во право.

Значи јас лично сум за топлинска пумпа сплит на Р32 каде што загревањето на водата се врши во внатрешната со што надворешните фактори немаат никакво влијание.
Внатрешната да биде со интегриран пуфер или бафер или да го наречиме бојлер, кој што ќе прај акумулација на топлина. Надворешната прај дефрост, нема проблем, системот си користи од таа акумулирана топла вода. И за ова Мунта е против и мислам дека не е во право.

Убаво би било и таа внатрешната да биди smart grid каде што јас ќе можам да внесам периоди кога е ефтина струја и системот да се оптимизира да работи повеќе во тие периоди...

Мунта не знај ништо за тоа а се прај као тој е најпаметен а другите се глупи. Не ги пратам неговите видеа едноставно ми е одбивен човекот.
Настрана кој е Мунта и колку знае...
За едно е во право, а има видено сто такви случаи лично!
Ако негде процури плинот, ќе процури кај што е најслабо! А тоа ти е плочестиот изменувач!
И тука веќе ништо не мења дали е моно или сплит пумпата...
На 1.5 бар притисок на водата ќе пробие кило плин со 150 бара ко од шала..!!
И погоди кај ќе заврши сиот тој "фреон"?!
Дали имаш подно, фенкојлери, или радијатори.. сеедно..
Ќе пробие негде внатре!

Е тука има битна разлика дали е р32 или пропан! Едниот е полесен од воздухот и природно бега.. а, другиот е потежок и "лежи" на подот! (погоди кој е кој ;))
Плус пропанот не е дезодориран како во плинските боци, туку уопште нема ни мирис, ни вкус, ни боја...
Палиш светло, мала искра, и бум!

Е тоа е таа проста физика што Мунта ви ја црта, ви ја претставува со опит и се, ама вие упорно при очи се правите слепи и им верувате на маркетиншките срања на дистрибутерите!

П.С. ако не си знаел (а се кладам не си знаел), пропанот се употребува во фриго-техника од пред сто години..
Само имало добра причина зошто никогаш не стигнал во домашни мас-продуцирани уреди :rolleyes:
Сега од лобито му го сменија името во р290, и наеднаш измислија топла вода...
за наивци нели..
 
Ако негде процури плинот, ќе процури кај што е најслабо! А тоа ти е плочестиот изменувач!
Плус пропанот не е дезодориран како во плинските боци, туку уопште нема ни мирис, ни вкус, ни боја...

Значи ќе процури во надворешната, надвор.
Нема вкус, мирис, боја... ама има сензор кој детектира процурување.
На овој сензор системот прави дијагностика на секој саат.
Доколку стварно има процурување тогаш вентилаторот работи на најголема брзина за да го исфрли тој гас надвор.

Screenshot_20250410_130829_Chrome.jpg

Дали имаш подно, фенкојлери, или радијатори.. сеедно..
Ќе пробие негде внатре!

Не можи да пробие внатре, си има заштита да не дојде до мешање на гас и вода.

Screenshot_20250410_130945_Chrome.jpg

мала искра, и бум!

Нема искра. Цела електроника што можи да предизвика искра е во посебна кутија

Screenshot_20250410_131009_Chrome.jpg

Е сега ако си као Мунта и сакаш намерно да предизвикаш пожар, тоа е друга работа...
 
Значи ќе процури во надворешната, надвор.
Нема вкус, мирис, боја... ама има сензор кој детектира процурување.
На овој сензор системот прави дијагностика на секој саат.
Доколку стварно има процурување тогаш вентилаторот работи на најголема брзина за да го исфрли тој гас надвор.

Прегледај го приврзокот 448466



Не можи да пробие внатре, си има заштита да не дојде до мешање на гас и вода.

Прегледај го приврзокот 448467



Нема искра. Цела електроника што можи да предизвика искра е во посебна кутија

Прегледај го приврзокот 448468

Е сега ако си као Мунта и сакаш намерно да предизвикаш пожар, тоа е друга работа...
Човек, значи стварно не разбираш...
Си се фанал за тоа "надвор" "надвор"..

Не постои такво нешто! Не знам како го замислуваш ти тоа "надвор"?'

Пробие ли плочестиот изменувач... кај сака нека биде сместен! Не е ова клима!
Директ во водата оди... а да биде бељата поголема, баш на греење е притисокот во него најголем...
Значи зборуваме за 150-200бара притисок!

Деараторот што си го постнал не е никаква заштита од тоа, за сосем друго е проектиран! (не го разбираш како работи, жалам)
Кило плин е во прашање (и тоа втечнат)!

Следна слаба точка ти е внатрешната инсталација.. или у превод внатре у куќа го добиваш!

Дали ќе направи стехиометриски омјер, или ќе се сталожи на подот.. тоа е веќе хипотетичко размислување!
Ама ова се факти, и тие факти ти го кажуваат ризикот!
Ризик кој е не е мал, и е сосем непотребен во старт!

Истото важи и за р32, ама кај кај е тој побезбедон од пропанот...
 
Човек, значи стварно не разбираш...
Си се фанал за тоа "надвор" "надвор"..

Не постои такво нешто! Не знам како го замислуваш ти тоа "надвор"?'

Пробие ли плочестиот изменувач... кај сака нека биде сместен! Не е ова клима!
Директ во водата оди... а да биде бељата поголема, баш на греење е притисокот во него најголем...
Значи зборуваме за 150-200бара притисок!

Деараторот што си го постнал не е никаква заштита од тоа, за сосем друго е проектиран! (не го разбираш како работи, жалам)
Кило плин е во прашање (и тоа втечнат)!

Следна слаба точка ти е внатрешната инсталација.. или у превод внатре у куќа го добиваш!

Дали ќе направи стехиометриски омјер, или ќе се сталожи на подот.. тоа е веќе хипотетичко размислување!
Ама ова се факти, и тие факти ти го кажуваат ризикот!
Ризик кој е не е мал, и е сосем непотребен во старт!

Истото важи и за р32, ама кај кај е тој побезбедон од пропанот...
Значи начинот на кој ти размислуваш е моноблок и дирекно грејно тело.

Настанува проблем во надворешната, фреонот оди во водата и поради зголемениот притисок настанува хаварија. Па така сега покрај тоа што дома имаме поплава, имаме и пропан кој треба само една искра да се запали и да одлетаме во свемирот :)

Забораваш дека станува збор за хидро сплит.
Помеѓу надворешна и грејно тело имаме и внатрешна а на влез во внатрешна прво имаме електронски shut-off вентил.

Screenshot_20250410_175617_Adobe Acrobat.jpg

а - влез во внатрешна од надворешна
б - излез од внатрешна према грејно тело.
Епа на влез го имаш овој вентил.
И еве која е неговата улога
Screenshot_20250410_175547_Adobe Acrobat.jpg

Спречува протекување на фреон од надворешна во внатрешна.

Ајде и таа заштита да речиме не е доволна.
Понатаму имаш еден куп вентили што ќе го стабилизираат тој притисок во цевките.
Pressure bypass valve, Pressure relief valve... Значи внатрешната е поврзана на одвод за кога тој вентил ќе исфрли вода со цел да се стабилизира притисокот, таа вода иди во одвод.

А имаш и Air Purge Valve кој што ќе го испушти фреонот надвор преку црево кое е поврзано на отвор за вентилација на внатрешната или chimney се вика, оџак во превод...

Значи муабетот ми е, не е се така како што мислите ти и Мунта. Поплава, пожар, експлозија... ма немој.
Мислеле јапанците на секое можно сценарио, има заштита и во надворешна и во внатрешна.
 
Последно уредено:
Zavisi dali imas podno ili sakas radijatori.Pumpata e 7000e ,jas imav na struja podno,go prenameniv na toplotna.Kuka od 150 m2 smetka plakam 8000 do 9000 den mesecno,struja sve komplet
Здраво,
конечно некој тука во форумов некој да пиши што има топлотна пумпа и подно греење. Јас исто користам подно со топлотна пумпа IDM вода-вода.

Ако имаш време, баш би ми било интересно ако можеш да споделиш некоја слика од системот и кратко да објасниш каква пумпа имаш, како си задоволен и како функционира кај тебе.


Поздрав!
 
Значи начинот на кој ти размислуваш е моноблок и дирекно грејно тело.

Настанува проблем во надворешната, фреонот оди во водата и поради зголемениот притисок настанува хаварија. Па така сега покрај тоа што дома имаме поплава, имаме и пропан кој треба само една искра да се запали и да одлетаме во свемирот :)

Забораваш дека станува збор за хидро сплит.
Помеѓу надворешна и грејно тело имаме и внатрешна а на влез во внатрешна прво имаме електронски shut-off вентил.

Прегледај го приврзокот 448498

а - влез во внатрешна од надворешна
б - излез од внатрешна према грејно тело.
Епа на влез го имаш овој вентил.
И еве која е неговата улога
Прегледај го приврзокот 448499

Спречува протекување на фреон од надворешна во внатрешна.

Ајде и таа заштита да речиме не е доволна.
Понатаму имаш еден куп вентили што ќе го стабилизираат тој притисок во цевките.
Pressure bypass valve, Pressure relief valve... Значи внатрешната е поврзана на одвод за кога тој вентил ќе исфрли вода со цел да се стабилизира притисокот, таа вода иди во одвод.

А имаш и Air Purge Valve кој што ќе го испушти фреонот надвор преку црево кое е поврзано на отвор за вентилација на внатрешната или chimney се вика, оџак во превод...

Значи муабетот ми е, не е се така како што мислите ти и Мунта. Поплава, пожар, експлозија... ма немој.
Мислеле јапанците на секое можно сценарио, има заштита и во надворешна и во внатрешна.
Не мислеле... морале..
Ова не е технологија од вчера/денес па да измислуваат топла вода и вентили..
Сто години постои, и таман работа да не ја вградат.

Ама од теорија до пракса... е-хеее...
Кажи му ти на некој дека уште 1000€ не го раскрстуваат за трошоци, или убеди некој од нашиве "мајстори" дека овие работи мора да ги има во пумпа на пропан..
Од 10 дали една ќе биде со сите заштити инсталирана!

Плус и да е инсталирана со сите овие вентили, пак немаш 100% гаранција дека си заштитен! Ти треба тоа во животот??
Еден катастрофичен пробој на плочестиот, и добиваш најлоша можна комбинација (гас и вода)!

П.С. Тој притисок без проблем ќе врати низ доводот, ако затвори заштитниот вентил на одводот (првата твоја слика).
 
Гледав по форумиве и ми се виде интересна Hitachi климава 46000 денари: https://klimi.mk/product/663
Добра е?
Дилема ми е, дали да одам со Vivax, Мidea, Haier нешто или само со јапонскиве?

И друго иста цена, никаде не прочитав која е подобра, дали е Haier TUNDRA PLUS AS35TADHRA-THC/1U35MEEFRA-1 или Vivax ACP-12CH35AERI+ R32 ?
https://klimi.mk/product/594 или https://klimi.mk/product/563

Направив анализа на некои од јапонскиве според Eurovent, на хартија Hitachi е добра за парите, само немам прочитано никаде некој да купил или искуство некое, општо како бренд не е толку застапен тука или јас пак не сум доволно информиран.
1744406765444.png

Да појаснам, прашањето ми е Best Buy од кинескиве која е, а која од јапонскиве :D Пари/перформанси
 
Hitachi- то не е нешто вау.
Надворешна 24.4кг
Single rotary компресор

Фреон 720 грама што не е така лошо.
А така е затоа што и ставиле ред и пол изменувач
Screenshot_20250411_172104_Chrome.jpg
Тбив -7 капацитет 2.5kW
Тол -15 капацитет 2.4kW
Интересно како за ентри модел

Те гледам сакаш анализа да прајш на јапанкиве.
Да ти предложам еден модел за анализа, па после напрај споредба ;).
Оваа е ВАУУУ :)

Daikin Perfera FTXTM30A /RXTM30A
Од новата нордик серија Nepura.
Климичево е 3kW значи не е ни 3.5ка, од послабите.

Тука се прикажани димензиите на надворешна и разликата во димензиите помеѓу оваа нова и претходната нордик серија Optimised Heating 4.
20240308_213544.jpg
Надворешна 42кг
Двореден изменувач
Фреон 970 грама
Twin swing компресор
Тол -30 капацитет 3.58kW

Е еве ги и останатите спецификации, ќе ти требаат за анализата.

Screenshot_20250222_115232_Chrome.jpg

Screenshot_20250222_114514_Chrome.jpg

Screenshot_20250222_115036_Chrome.jpg

Screenshot_20250212_195434_Adobe Acrobat.jpg
 
Дали некој овде има клима модел: Vox IMA12-UVCW?
 
Здраво каде може да најдам филтри за клима 5.5ка на од Gree ја купив ама таму немаат итно ми е јљ користам без филтрии 1000012212.jpg
 
Hitachi- то не е нешто вау.
Надворешна 24.4кг
Single rotary компресор

Фреон 720 грама што не е така лошо.
А така е затоа што и ставиле ред и пол изменувач
Прегледај го приврзокот 448580
Тбив -7 капацитет 2.5kW
Тол -15 капацитет 2.4kW
Интересно како за ентри модел

Те гледам сакаш анализа да прајш на јапанкиве.
Да ти предложам еден модел за анализа, па после напрај споредба ;).
Оваа е ВАУУУ :)

Daikin Perfera FTXTM30A /RXTM30A
Од новата нордик серија Nepura.
Климичево е 3kW значи не е ни 3.5ка, од послабите.

Тука се прикажани димензиите на надворешна и разликата во димензиите помеѓу оваа нова и претходната нордик серија Optimised Heating 4.
Прегледај го приврзокот 448586
Надворешна 42кг
Двореден изменувач
Фреон 970 грама
Twin swing компресор
Тол -30 капацитет 3.58kW

Е еве ги и останатите спецификации, ќе ти требаат за анализата.

Прегледај го приврзокот 448582

Прегледај го приврзокот 448583

Прегледај го приврзокот 448584

Прегледај го приврзокот 448585

Фала ти на одговорот, ама оваа е врв на технологија. Како што гледам 150к денари :D
Муабетот ми беше мене, што е Best Buy од јапонскиве, а што од кинескиве :D
 
Filterot se naogja odozgora na vnatresnata
Мислам дека членот бара да купи замена за тие што ги имал бидејќи ги оштетил, а не каде во уредот се наоѓаат истите
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom