Termistorive (PTC otpornicive) se epten važni za ekonomična i pravilna rabota na klimive, zatoa mora da se kvalitetni i sekogaš točno i precizno da menuvaat otpor bidejći po dijagram za sekoj otpor odgovara soodvetna T na mediumot, a so toa i soodveten pritisok na freonot vo sistemot.
Najbitni se dvata tkn PIPE THERMISTORI, eden vo nadv edinica na potisniot vod na kompresorot, na šemata označen so d ili R3T i drug vnatre na vlezot na izmenuvačot.
Tie merat T no vo stvari merat pritisoci na PODLADENJE i PREGREVANJE na freonot.
Pri ladenje freonot ekspandira ( se širi) preku kapilarata ili EEV vo vnatr edinica, pri toa neli se ladi i odzema toplina od prostorot, pri toa se zagreva za nekade 6-10C (razlika pomeđu vlez i izlez od ekspanderot ili izmenuvačot ). Mora da se zagree malce t.e. da go zgolemi pritisokot. Toa e ova famozno PREGREVANJE koe mora da e vo tie granici, ako ne e fali ili ima previše freon, zatesteni filtri ili saće, ventilatori so nedovolno protok itn.
Obratno na greenje vo vn izmenuvač se komprimira gasot, na vlezot T e povisoka od onaa na izlezot (normalno za da ja gree prostorijata) i pak mora da ja imame razlikata od 6-10C, ova tkn PODLADENJE na freonot.
Normalno deka na ladenje nadvor se slučuva PODLADENJE , a na greenje PREGREVANJE na freonot, celo vreme ova e kontrolirano so spomnatite dva senzora.
Kako klimata znae koga treba defrost, a nadvor e da rečeme suvo i ladno( prviot uslov da e pod 2C e ispolnet), nema trupanje na smrznat kondenzat na saćeto, ako nema programski defrost vo algoritmot, taa nema da odi vo defrost ako ne se gasi i vadi od utikač. Ova se dodeka podladenjeto i pregrevanjeto se vo dobriot interval.
Ako počne da se trupa mraz na saćeto nadvor, protokot se namaluva, a so toa i PREGREVANJETO pađa pod 6C, pipe senzorot nadvor go registrira, vnatre PODLADENJETO e pregolemo preku 10C, pipe sezorot go registrira, klimata odi vo tkn INTELEGENTEN DEFROST.
Ponatamu ovie senzori direktno go upravuvaat protokot na vozduh i brzinite na dvata ventilatora. Isto taka go štitat kompresorot od prekumerno zagrevanje.
Inače vistinskite serviseri imaat moderni digitalni uredi so sondi za merenje T na freonot, se priklučuvaat na nadvorešnite ventili kade točno ja otčituvaat T na podladenje i pregrevanje, ovie uredi zemaat vo obzir T i vlažnost na vozduhot na okolinata i na prostorot, si imaat vo sebe točno kolku treba da e podladenjeto i pregrevanjeto za sekoj freon, bez gluposti so merenje pritisoci so manometri
Najbitni se dvata tkn PIPE THERMISTORI, eden vo nadv edinica na potisniot vod na kompresorot, na šemata označen so d ili R3T i drug vnatre na vlezot na izmenuvačot.
Tie merat T no vo stvari merat pritisoci na PODLADENJE i PREGREVANJE na freonot.
Pri ladenje freonot ekspandira ( se širi) preku kapilarata ili EEV vo vnatr edinica, pri toa neli se ladi i odzema toplina od prostorot, pri toa se zagreva za nekade 6-10C (razlika pomeđu vlez i izlez od ekspanderot ili izmenuvačot ). Mora da se zagree malce t.e. da go zgolemi pritisokot. Toa e ova famozno PREGREVANJE koe mora da e vo tie granici, ako ne e fali ili ima previše freon, zatesteni filtri ili saće, ventilatori so nedovolno protok itn.
Obratno na greenje vo vn izmenuvač se komprimira gasot, na vlezot T e povisoka od onaa na izlezot (normalno za da ja gree prostorijata) i pak mora da ja imame razlikata od 6-10C, ova tkn PODLADENJE na freonot.
Normalno deka na ladenje nadvor se slučuva PODLADENJE , a na greenje PREGREVANJE na freonot, celo vreme ova e kontrolirano so spomnatite dva senzora.
Kako klimata znae koga treba defrost, a nadvor e da rečeme suvo i ladno( prviot uslov da e pod 2C e ispolnet), nema trupanje na smrznat kondenzat na saćeto, ako nema programski defrost vo algoritmot, taa nema da odi vo defrost ako ne se gasi i vadi od utikač. Ova se dodeka podladenjeto i pregrevanjeto se vo dobriot interval.
Ako počne da se trupa mraz na saćeto nadvor, protokot se namaluva, a so toa i PREGREVANJETO pađa pod 6C, pipe senzorot nadvor go registrira, vnatre PODLADENJETO e pregolemo preku 10C, pipe sezorot go registrira, klimata odi vo tkn INTELEGENTEN DEFROST.
Ponatamu ovie senzori direktno go upravuvaat protokot na vozduh i brzinite na dvata ventilatora. Isto taka go štitat kompresorot od prekumerno zagrevanje.
Inače vistinskite serviseri imaat moderni digitalni uredi so sondi za merenje T na freonot, se priklučuvaat na nadvorešnite ventili kade točno ja otčituvaat T na podladenje i pregrevanje, ovie uredi zemaat vo obzir T i vlažnost na vozduhot na okolinata i na prostorot, si imaat vo sebe točno kolku treba da e podladenjeto i pregrevanjeto za sekoj freon, bez gluposti so merenje pritisoci so manometri