Најекономично греење и ладење

Член од
7 март 2017
Мислења
152
Поени од реакции
182
Daikin Sensira FTXF35 кај моите работи океј, тера со неколку dF.

Vivax AEYIs кај мене не се замара премногу по тоа што гледам, не сум сигурен дали го упалила греачот на надворешната али нема dF.

По ~550w трошат и двете на 1 степен надворешна температура побарана 23 степени внатрешна. околу 24 квадрати грееме и јас и моите, само кај нив изолиран, кај мене неизолиран.

Кај тебе за кој daikin станува збор?
i kaj mene se sensira 1-3.5kw vo dnevna i 2-2kw vo spalnite.
vivax aeri imam vo trpezarija koja e spoena so dnevnata. mava pochesto defrosti. vo momentov daikinot (toj od 3.5kw) troshi 450-500w namesten na 23C pri nadvoreshni -2C vo Sopishte i vlaga na vozduhot 99%.

drugive ne mozam da vidam kolku troshat oti nemam merachi na niv. ama spored "saatot" na evn dnevno trosham po 10kw eftina i 10kw skapa struja podednakvo za cela kukja. (tuka spagja klimi, svetlo, frizideri, tv, shporet za gotvenje i se ostanato shto e na struja)

so klimive grejam okolu 70kvadrati stanben prostor vo kukja so 10cm stiroporna izolacija i 20cm kamena volna izolacija na pokrivot. nad mene imam potkrovje koe ne padnalo pod 18stepeni zimovo a ne se gree (odnosno se gree samo od toa shto bega preku tavanot nagore)

za dekemvri dojde bez malku 4000 denari smetka shto e skroz ok. kje vidime kako kje bide januarskata za nekoj den (evn merat od 11 do 11 ama im treba nekolku dena da ja spremat smetkata)
Автоматски споено мислење:

И мојата ги зареде дефростите ама брзо ги прави.
Еве некое видео од дефрост.
Внатрешна 23.5 надвор -3 и многу снег



Што Даикин е твојот со ТОЛ -7 кога сите модели им се најмалку -15 ?
moze i greshka da sum ... da beshe tol -10 (na novive gledam -15 pishale) ne mozam da najdam oti stignale do E bukvata kaj mene e RXF35(ne pamtam C ili D a me mrzi da slikam)
 
Последно уредено:
Член од
16 април 2019
Мислења
384
Поени од реакции
544
(toj od 3.5kw) troshi 450-500w

Znaci samo ovaa klima dnevno to trosi 11kw a drigite tri po 100w na saat 300w trite ispaga dnevno 6.6 kw i restoto od 3.5 kw ti e potrosuvacka vo cela kuka pa eptem si ekonomicen . Bidejki velis okolu 20 kw dnevna potrosuvacka na struja trosis.malku nelogocno od tvoja strana no toa e toa
Eve mojava klima inventor Nemesis ili Amber 7.5 kw momentalno na -2 trosi 1100w a gream okolu 80 lvadrata znaci dnevno imam potrosuvacka okolu 25 kw samo za klima.
 
Член од
12 јануари 2025
Мислења
9
Поени од реакции
15
za dekemvri dojde bez malku 4000 denari smetka shto e skroz ok. kje vidime kako kje bide januarskata za nekoj den (evn merat od 11 do 11 ama im treba nekolku dena da ja spremat smetkata)
Кај мене се две клими.
Перфера 3.5кв работи 24/7 дење 23-24 степени навечер 20.
Комфора 2кв не работи постојано, има периоди кога е исклучена.
Последна сметка
203.5кв висока тарифа само блок 1
280.2кв ниска тарифа.
Немам мерачи на климите. Тоа е вкупно за се.
Ќе видиме наредната сметка, треба да е повисока

Messenger_creation_A0A20C1B-4A69-496F-BB1C-7AF6C7A1218A.jpeg
Messenger_creation_7A08554A-A7C2-473E-9E49-A43DDAB73F68.jpeg
 
Член од
22 декември 2022
Мислења
2
Поени од реакции
1
Се греам на HiSense Easy Smart 18ska (60м2) - најверојатно програмирана си е да си прави дефрост на 55 мин точна како шварцарски саат , но оваа недела ги прави почесто на 20тина минути и не траат повеќе од 2 мин (дефростот).Досега немам се сретнано со ова па ако може некое објаснение или да барам мајстор :D. П.с - Лани зимата немаше вакви на по 20тина минути дефрости.
 
Член од
2 август 2014
Мислења
1.797
Поени од реакции
4.157
Се греам на HiSense Easy Smart 18ska (60м2) - најверојатно програмирана си е да си прави дефрост на 55 мин точна како шварцарски саат , но оваа недела ги прави почесто на 20тина минути и не траат повеќе од 2 мин (дефростот).Досега немам се сретнано со ова па ако може некое објаснение или да барам мајстор :D. П.с - Лани зимата немаше вакви на по 20тина минути дефрости.
Recept za čest defrost se baš 60 m2 pridruženo so slaba izolacija, visok plafon, severna orientacija, mnogu nadvorešni i zastakleni zidovi, prizemje nad garaža, koristenje kako el. grealka vednaš stavanje na 30 C koga vnatre e 18 C na primer i pri toa želba za povisoka T od 24C vo prostorijata. Pronajdi se tuka kolku faktori od navedenite gi imaš, eden ili pak dva ili tri.....
 
Член од
12 јануари 2025
Мислења
9
Поени од реакции
15
Се греам на HiSense Easy Smart 18ska (60м2) - најверојатно програмирана си е да си прави дефрост на 55 мин точна како шварцарски саат , но оваа недела ги прави почесто на 20тина минути и не траат повеќе од 2 мин (дефростот).Досега немам се сретнано со ова па ако може некое објаснение или да барам мајстор :D. П.с - Лани зимата немаше вакви на по 20тина минути дефрости.
Јас знам за мојата клима како одлучува кога да започне дефрост, колку време тој дефрост трае и како одредува дали дефростот е успешен или не.

Започнување на дефрост.
Користи логика кога да започне дефрост, односно има софтвер, алгоритам според кој одредува. Како главни влезнипараметри во тој алгоритам се надворешна температура и фрекфенција на компресор.
Што повисока температура бараме од климата толку повисока фрекфенција поголеми обртаи прави компресорот и толку повеќе дефрости ќе имаме.
Најмногу дефрости прави на некој степен испод нула, колку температурата опаѓа и дефростите намалуваат.
Проблем може да настане од силен страничен ветар поради кој што сензорот не би можел правилно да ја измери надворешната температура.

Завршување на дефрост.
Штом дефростот започне може да трае од 6 до 12 минути, ни повеќе ни помалку. А колку точно минути ќе трае се одредува од термисторот на изненувачот на надворешната единица. Тој ја мери температурата на изменувачот и штом таа температура се совпадне со некоја однапред веќе зададена во софтверот тогаш дефростот успешно завршува.
Во некои екстремни услови доколку изменувачот не може да ја постигне бараната температура, термисторот не може да ја измери таа температура за време од 12 минути, тогаш дефростот неуспешно завршува. Во тој случај климата продолжува да работи на греење онака како што била претходно подесена и работи точно 24 минути и повторно оди во дефрост.
Проблем повторно може да настане од силен страничен ветар. Термисторот може да не ја отчита правилно температурата. Иако изменувачот ја постигнал бараната температура и нема веќе лед, системот тоа не го знае поради високиот ветар кој што го пореметил мерењето. И така климата ќе направи втор сув дефрост.

Во двата случаи ветрот е проблем. Затоа Даикин препорачува да се користи заштита лево и десно од климата од силен страничен ветар. На сликата е означено со стрелки Б.
Арно ама тоа никој не го прај.
Screenshot_20250117_130131_Adobe Acrobat.jpg

Така работи јапанка Даикин Перфера нордик модел, за кинезаријава незнам:cool:
 
Член од
2 август 2014
Мислења
1.797
Поени од реакции
4.157
Ne znam od kade ti e ova so vetrov i senzorot postaven na saćeto deka vetrot go zbunuva. Toa ne e voopšto taka, vetrot nema vlijanie ama baš nikakvo na senzorot, na čovečkata koža da, ama na senzorite ama baš nikakva. Dokaz ti e senzorot na vozilava za merenje na nadvorešna T, na site e baš na branikot napred kade ima veter kolku sakaš, po tvoe na sekoe ubrzuvanje i usporuvanje T bi igrala kako luda, a ne e taka i samiot znaeš.
Inače vetrot mu pravi golem problem na ventilatorot ako duva vo pravecot na usisot/izduvot go usporuva ili go zabrzuva, a stranično pravi turbulencii što sekako rezultira so lošo odzemanje ili predavanje na toplina na okolinata, za trupanje na sneg i da ne zboruvame.... za toa služat ovie branici, za senzorot manje više.
Inače senzorot na saćeto pozadi ima dvojna uloga, meri nadvorešna T (normalno pretpostavena poradi što saćeto e sekogaš ili poladno pri ladenje ili potoplo pri greenje od okolinata) i meri T na saćeto pri defrost. Zavisi od brendot koja e granična T za da završi so greenje na kompresorot, kaj nekoi e toa 8 ili 10 ili 12 C, što direktno vlijae koku će trae defrostot i dali saćeto na kraj od ciklusot će bide potpolno suvo. Dobar i uspešen defrost e što posuvo saće inače mnogu brzo će sledi nov defrost. Znači dobar algoritam e topenje na mrazot do dole skroz na saćeto i sušenje so izleguvanje na parea i završno izduvuvanje so ventilatorot, a toa se direktno zavisi od ovoj senzor. Ne razbiram kao veterot ovde vlijae senzorot 12 min da ne može da izmeri T, toj si praća vrednost na otporot vo kOmi do procesorot možebi na 15 sek, neznam, ili 30 sek, zavisi kako e vo programot i si brkaat rabota.
 
Член од
12 јануари 2025
Мислења
9
Поени од реакции
15
Ne znam od kade ti e ova so vetrov i senzorot postaven na saćeto deka vetrot go zbunuva. Toa ne e voopšto taka, vetrot nema vlijanie ama baš nikakvo na senzorot, na čovečkata koža da, ama na senzorite ama baš nikakva. Dokaz ti e senzorot na vozilava za merenje na nadvorešna T, na site e baš na branikot napred kade ima veter kolku sakaš, po tvoe na sekoe ubrzuvanje i usporuvanje T bi igrala kako luda, a ne e taka i samiot znaeš.
Inače vetrot mu pravi golem problem na ventilatorot ako duva vo pravecot na usisot/izduvot go usporuva ili go zabrzuva, a stranično pravi turbulencii što sekako rezultira so lošo odzemanje ili predavanje na toplina na okolinata, za trupanje na sneg i da ne zboruvame.... za toa služat ovie branici, za senzorot manje više.
Inače senzorot na saćeto pozadi ima dvojna uloga, meri nadvorešna T (normalno pretpostavena poradi što saćeto e sekogaš ili poladno pri ladenje ili potoplo pri greenje od okolinata) i meri T na saćeto pri defrost. Zavisi od brendot koja e granična T za da završi so greenje na kompresorot, kaj nekoi e toa 8 ili 10 ili 12 C, što direktno vlijae koku će trae defrostot i dali saćeto na kraj od ciklusot će bide potpolno suvo. Dobar i uspešen defrost e što posuvo saće inače mnogu brzo će sledi nov defrost. Znači dobar algoritam e topenje na mrazot do dole skroz na saćeto i sušenje so izleguvanje na parea i završno izduvuvanje so ventilatorot, a toa se direktno zavisi od ovoj senzor. Ne razbiram kao veterot ovde vlijae senzorot 12 min da ne može da izmeri T, toj si praća vrednost na otporot vo kOmi do procesorot možebi na 15 sek, neznam, ili 30 sek, zavisi kako e vo programot i si brkaat rabota.
Сензорот за надворешна температура кај Дајкин е просто едноставно изведено, стои во пластично цевче позади саќето. Ова цевче е залепено блиску до саќето кога климата е спакована и се транспортира. Откако ќе се монтира не треба да се остави така затоа што кога саќето замрзнува ќе му прави проблем на сензорот ќе замрзне и тој ако е премногу блиску. Снежно невреме со силен ветар исто може да го наполни цевчето со снег па сензорот ќе отчитува пониска температура од реалната и тоа ќе предизвика проблем да не започне дефрост тогаш кога треба. Рековме пониска температура, помала влажност на воздухот = поретки дефрости.
После монтирањето овој сензорот треба претпазливо да се оддели од саќето и да се заврти према зидот затоа што од зидот према климата не дува ветар. Исто да биде малку надолу за да не се полни со вода.
Тоа изгледа вака
Screenshot_20250117_234543_Gallery.jpg

Screenshot_20250118_001448_Gallery.jpg

Овој сензор нема двојна улога туку само една улога, да ја мери температурата на воздухот.
За температурата на изменувачот или саќето си има друг сензорот термистор. Впрочем има три такви, два се на цевките кај компресорот еден на саќето.

Не е како кај колите.
Ntc, Ptc како ли се вика позитивен негативен. Валјда побрзо реагира на температура, ја зголемува или намалува отпорноста...
Битно информациите ми се од фински форум каде што луѓето го користат овој модел при екстремни услови
 
Последно уредено:
Член од
2 август 2014
Мислења
1.797
Поени од реакции
4.157
Ajde imam trpenie.
Prvo, postojat dva tipa na senzori so pozitivna temperaturna karakteristika tkn PTC i so negativna tkn NTC, ednite ja namaluvaat otpornosta, so zgolemuvanje na T, drugite obratno ja zgolemuvaat.
Drugo, sosema se isti site PTC otpornici (senzori) dali se montirani na koli, grealki ili bilo kade samo se razlikuvaat vo kvalitetot na izrabotka i krivata na promena na otpornosta, principot na merenje e ist kaj site bez razlika.
Treto, vetrot NEMA NIKAKVO VLIJANIE na promena na otporot na otpornikot, ova teorijava od fincive se čisti gluposti.
Četvrto, ova na slikive pogore e baš senzor za merenje na T na vozduhot i nikako ne treba da se VADI PLASTIKATA, taka e baždaren so nea, bez nea će meri netočno.
I petto, mnogu klimi koristat eden ist senzor za merenje T i na saćeto i na vozduhot, toj e pricvrsten baš za saćeto, za nego pišuvav pogore. Sekako ima klimi so senzor i na saćeto od vnatre, verojatno i na tvoite DAIKIN-i, kletive kinezi štedat koristat eden, a so interpolacija približno ja merat T na vozduhot nadvor.
Inače parapetnava na VIVAX e baš zmaj. Greačite na tacna rabotat samo za vreme na defrost i malce posle toa i se PTC greači, počnuvaat so nekade 80W i se namaluvaat mislam do 40W nekade....Znači bombona klima.
Ušte nešto primetiv, bidejći klimata ne raboti celo vreme tuku samo koga sin mi e na rabota, se pali koga treba, saat dva pred da počne, greačot na karterot so maslo na kompresorot se vklučuva povremeno, troši edvaj 25W pali gasi i održuva nekoja T na nadvorešna pod 0C, taka da masloto ne e oladeno i može da si startuva i na najladno.
 
Член од
12 јануари 2025
Мислења
9
Поени од реакции
15
Ajde imam trpenie.
Prvo, postojat dva tipa na senzori so pozitivna temperaturna karakteristika tkn PTC i so negativna tkn NTC, ednite ja namaluvaat otpornosta, so zgolemuvanje na T, drugite obratno ja zgolemuvaat.
Drugo, sosema se isti site PTC otpornici (senzori) dali se montirani na koli, grealki ili bilo kade samo se razlikuvaat vo kvalitetot na izrabotka i krivata na promena na otpornosta, principot na merenje e ist kaj site bez razlika.
Treto, vetrot NEMA NIKAKVO VLIJANIE na promena na otporot na otpornikot, ova teorijava od fincive se čisti gluposti.
Četvrto, ova na slikive pogore e baš senzor za merenje na T na vozduhot i nikako ne treba da se VADI PLASTIKATA, taka e baždaren so nea, bez nea će meri netočno.
I petto, mnogu klimi koristat eden ist senzor za merenje T i na saćeto i na vozduhot, toj e pricvrsten baš za saćeto, za nego pišuvav pogore. Sekako ima klimi so senzor i na saćeto od vnatre, verojatno i na tvoite DAIKIN-i, kletive kinezi štedat koristat eden, a so interpolacija približno ja merat T na vozduhot nadvor.
Inače parapetnava na VIVAX e baš zmaj. Greačite na tacna rabotat samo za vreme na defrost i malce posle toa i se PTC greači, počnuvaat so nekade 80W i se namaluvaat mislam do 40W nekade....Znači bombona klima.
Ušte nešto primetiv, bidejći klimata ne raboti celo vreme tuku samo koga sin mi e na rabota, se pali koga treba, saat dva pred da počne, greačot na karterot so maslo na kompresorot se vklučuva povremeno, troši edvaj 25W pali gasi i održuva nekoja T na nadvorešna pod 0C, taka da masloto ne e oladeno i može da si startuva i na najladno.
Супер ако работи Виваксот така како што велиш.
Иначе ова се компонентите на надворешна кај Даикин.
1705588545355.png

n. Air thermistor R1T тој сензор ја мери надворешната температура. Нема никакви пластики
s. Heat exchanger thermistor R2T ја мери температурата на саќето.
И има уште еден R3T

Screenshot_20250118_004303_Adobe Acrobat.jpg

А еве ти и шема од електричната инсталација. Додуша ова е од најновиот нордик модел до -30 со греач на тацна (E1H) и опционален греач на одводно црево (E2H).
Знам тебе струка ти е ова и ги разбираш работите подобро од мене.
 
Последно уредено:
Член од
2 август 2014
Мислења
1.797
Поени од реакции
4.157
Termistorive (PTC otpornicive) se epten važni za ekonomična i pravilna rabota na klimive, zatoa mora da se kvalitetni i sekogaš točno i precizno da menuvaat otpor bidejći po dijagram za sekoj otpor odgovara soodvetna T na mediumot, a so toa i soodveten pritisok na freonot vo sistemot.
Najbitni se dvata tkn PIPE THERMISTORI, eden vo nadv edinica na potisniot vod na kompresorot, na šemata označen so d ili R3T i drug vnatre na vlezot na izmenuvačot.
Tie merat T no vo stvari merat pritisoci na PODLADENJE i PREGREVANJE na freonot.
Pri ladenje freonot ekspandira ( se širi) preku kapilarata ili EEV vo vnatr edinica, pri toa neli se ladi i odzema toplina od prostorot, pri toa se zagreva za nekade 6-10C (razlika pomeđu vlez i izlez od ekspanderot ili izmenuvačot ). Mora da se zagree malce t.e. da go zgolemi pritisokot. Toa e ova famozno PREGREVANJE koe mora da e vo tie granici, ako ne e fali ili ima previše freon, zatesteni filtri ili saće, ventilatori so nedovolno protok itn.
Obratno na greenje vo vn izmenuvač se komprimira gasot, na vlezot T e povisoka od onaa na izlezot (normalno za da ja gree prostorijata) i pak mora da ja imame razlikata od 6-10C, ova tkn PODLADENJE na freonot.
Normalno deka na ladenje nadvor se slučuva PODLADENJE , a na greenje PREGREVANJE na freonot, celo vreme ova e kontrolirano so spomnatite dva senzora.
Kako klimata znae koga treba defrost, a nadvor e da rečeme suvo i ladno( prviot uslov da e pod 2C e ispolnet), nema trupanje na smrznat kondenzat na saćeto, ako nema programski defrost vo algoritmot, taa nema da odi vo defrost ako ne se gasi i vadi od utikač. Ova se dodeka podladenjeto i pregrevanjeto se vo dobriot interval.
Ako počne da se trupa mraz na saćeto nadvor, protokot se namaluva, a so toa i PREGREVANJETO pađa pod 6C, pipe senzorot nadvor go registrira, vnatre PODLADENJETO e pregolemo preku 10C, pipe sezorot go registrira, klimata odi vo tkn INTELEGENTEN DEFROST.
Ponatamu ovie senzori direktno go upravuvaat protokot na vozduh i brzinite na dvata ventilatora. Isto taka go štitat kompresorot od prekumerno zagrevanje.
Inače vistinskite serviseri imaat moderni digitalni uredi so sondi za merenje T na freonot, se priklučuvaat na nadvorešnite ventili kade točno ja otčituvaat T na podladenje i pregrevanje, ovie uredi zemaat vo obzir T i vlažnost na vozduhot na okolinata i na prostorot, si imaat vo sebe točno kolku treba da e podladenjeto i pregrevanjeto za sekoj freon, bez gluposti so merenje pritisoci so manometri
 
Член од
12 јануари 2025
Мислења
9
Поени од реакции
15
Termistorive (PTC otpornicive) se epten važni za ekonomična i pravilna rabota na klimive, zatoa mora da se kvalitetni i sekogaš točno i precizno da menuvaat otpor bidejći po dijagram za sekoj otpor odgovara soodvetna T na mediumot, a so toa i soodveten pritisok na freonot vo sistemot.
Najbitni se dvata tkn PIPE THERMISTORI, eden vo nadv edinica na potisniot vod na kompresorot, na šemata označen so d ili R3T i drug vnatre na vlezot na izmenuvačot.
Tie merat T no vo stvari merat pritisoci na PODLADENJE i PREGREVANJE na freonot.
Pri ladenje freonot ekspandira ( se širi) preku kapilarata ili EEV vo vnatr edinica, pri toa neli se ladi i odzema toplina od prostorot, pri toa se zagreva za nekade 6-10C (razlika pomeđu vlez i izlez od ekspanderot ili izmenuvačot ). Mora da se zagree malce t.e. da go zgolemi pritisokot. Toa e ova famozno PREGREVANJE koe mora da e vo tie granici, ako ne e fali ili ima previše freon, zatesteni filtri ili saće, ventilatori so nedovolno protok itn.
Obratno na greenje vo vn izmenuvač se komprimira gasot, na vlezot T e povisoka od onaa na izlezot (normalno za da ja gree prostorijata) i pak mora da ja imame razlikata od 6-10C, ova tkn PODLADENJE na freonot.
Normalno deka na ladenje nadvor se slučuva PODLADENJE , a na greenje PREGREVANJE na freonot, celo vreme ova e kontrolirano so spomnatite dva senzora.
Kako klimata znae koga treba defrost, a nadvor e da rečeme suvo i ladno( prviot uslov da e pod 2C e ispolnet), nema trupanje na smrznat kondenzat na saćeto, ako nema programski defrost vo algoritmot, taa nema da odi vo defrost ako ne se gasi i vadi od utikač. Ova se dodeka podladenjeto i pregrevanjeto se vo dobriot interval.
Ako počne da se trupa mraz na saćeto nadvor, protokot se namaluva, a so toa i PREGREVANJETO pađa pod 6C, pipe senzorot nadvor go registrira, vnatre PODLADENJETO e pregolemo preku 10C, pipe sezorot go registrira, klimata odi vo tkn INTELEGENTEN DEFROST.
Ponatamu ovie senzori direktno go upravuvaat protokot na vozduh i brzinite na dvata ventilatora. Isto taka go štitat kompresorot od prekumerno zagrevanje.
Inače vistinskite serviseri imaat moderni digitalni uredi so sondi za merenje T na freonot, se priklučuvaat na nadvorešnite ventili kade točno ja otčituvaat T na podladenje i pregrevanje, ovie uredi zemaat vo obzir T i vlažnost na vozduhot na okolinata i na prostorot, si imaat vo sebe točno kolku treba da e podladenjeto i pregrevanjeto za sekoj freon, bez gluposti so merenje pritisoci so manometri
Стручно објаснато како интелегентен дефрост започнува.
Но како завршува?
 
Член од
2 август 2014
Мислења
1.797
Поени од реакции
4.157
Završuva so potpolno čist i suv izmenuvač. Tuka prevzema termistorot na saćeto i algoritmot na rabota pri defrost. Vremetraenjeto e direktno zavisno od preciznoto merenje na T na PTC senzorot i dali saćeto ja dostignalo celnata T od 10 C da rečeme, se e toa iskombinirano so pritisokot vo sistemot i podrška od kompresorot so kolku snaga će raboti....
 
Член од
12 јануари 2025
Мислења
9
Поени од реакции
15
Ова е од Даикин сервисер. На англиски е. Објаснува за дефростите.
Значи вели користи логика до -28 после тоа оди на тајмер дефрост секои 24 минути.
Ако дефростот е неуспешен прај нов после 24 мин се додека термисторот на саќето не ја измери потребната температура но не подолго од 12мин...
Она што јас го постирав претходно.
Ако некој сака нешто да научи нека го преведе во Google Translate

"All units in the XRH range (RXTA/RXTM/RXTP) have good logic for defrost in/out, but only down to -28C approx. Below this temperature we are not extrapolating the defrost start temperature and it operates by guard setting (every 24 minutes) On the 40 class however, we have identified that if the unit operates for longer periods in low/moderate compressor frequency we can have a liquid build up in the indoor unit and that can result in a premature defrost due to incorrect refrigerant flow in the circuit. For this case we have a service software that changes the control logic of the expansion valve in a limited operating range. In mass production this has been fixed since some years ago.

The main reason for this behavior of double defrost is the logic of the unit. If a defrost is detected to be NG then the unit does a new defrost after 24 minutes. The defrost is stopped either by temperature reached on outdoor he (OK defrost) or by security timer (max 12 minutes defrost) and the temperature is not reached (not OK defrost, new defrost request ASAP = after 24 minutes) In most cases the temperature is not reached by wind component."
 

Kajgana Shop

На врв Bottom