Најекономично греење и ладење

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr Zmigo
  • Време на започнување Време на започнување
Mulholland Drive, Blue Velvet, The Elephant Man, се ремек дело до ремек дело и нормално тука е Твин Пикс која е револуција во сериите. Крал на надреализмот и голем уметник, нека почива во мир.
 
Се греам на HiSense Easy Smart 18ska (60м2) - најверојатно програмирана си е да си прави дефрост на 55 мин точна како шварцарски саат , но оваа недела ги прави почесто на 20тина минути и не траат повеќе од 2 мин (дефростот).Досега немам се сретнано со ова па ако може некое објаснение или да барам мајстор :D. П.с - Лани зимата немаше вакви на по 20тина минути дефрости.
 
Се греам на HiSense Easy Smart 18ska (60м2) - најверојатно програмирана си е да си прави дефрост на 55 мин точна како шварцарски саат , но оваа недела ги прави почесто на 20тина минути и не траат повеќе од 2 мин (дефростот).Досега немам се сретнано со ова па ако може некое објаснение или да барам мајстор :D. П.с - Лани зимата немаше вакви на по 20тина минути дефрости.
Recept za čest defrost se baš 60 m2 pridruženo so slaba izolacija, visok plafon, severna orientacija, mnogu nadvorešni i zastakleni zidovi, prizemje nad garaža, koristenje kako el. grealka vednaš stavanje na 30 C koga vnatre e 18 C na primer i pri toa želba za povisoka T od 24C vo prostorijata. Pronajdi se tuka kolku faktori od navedenite gi imaš, eden ili pak dva ili tri.....
 
Се греам на HiSense Easy Smart 18ska (60м2) - најверојатно програмирана си е да си прави дефрост на 55 мин точна како шварцарски саат , но оваа недела ги прави почесто на 20тина минути и не траат повеќе од 2 мин (дефростот).Досега немам се сретнано со ова па ако може некое објаснение или да барам мајстор :D. П.с - Лани зимата немаше вакви на по 20тина минути дефрости.
Јас знам за мојата клима како одлучува кога да започне дефрост, колку време тој дефрост трае и како одредува дали дефростот е успешен или не.

Започнување на дефрост.
Користи логика кога да започне дефрост, односно има софтвер, алгоритам според кој одредува. Како главни влезнипараметри во тој алгоритам се надворешна температура и фрекфенција на компресор.
Што повисока температура бараме од климата толку повисока фрекфенција поголеми обртаи прави компресорот и толку повеќе дефрости ќе имаме.
Најмногу дефрости прави на некој степен испод нула, колку температурата опаѓа и дефростите намалуваат.
Проблем може да настане од силен страничен ветар поради кој што сензорот не би можел правилно да ја измери надворешната температура.

Завршување на дефрост.
Штом дефростот започне може да трае од 6 до 12 минути, ни повеќе ни помалку. А колку точно минути ќе трае се одредува од термисторот на изненувачот на надворешната единица. Тој ја мери температурата на изменувачот и штом таа температура се совпадне со некоја однапред веќе зададена во софтверот тогаш дефростот успешно завршува.
Во некои екстремни услови доколку изменувачот не може да ја постигне бараната температура, термисторот не може да ја измери таа температура за време од 12 минути, тогаш дефростот неуспешно завршува. Во тој случај климата продолжува да работи на греење онака како што била претходно подесена и работи точно 24 минути и повторно оди во дефрост.
Проблем повторно може да настане од силен страничен ветар. Термисторот може да не ја отчита правилно температурата. Иако изменувачот ја постигнал бараната температура и нема веќе лед, системот тоа не го знае поради високиот ветар кој што го пореметил мерењето. И така климата ќе направи втор сув дефрост.

Во двата случаи ветрот е проблем. Затоа Даикин препорачува да се користи заштита лево и десно од климата од силен страничен ветар. На сликата е означено со стрелки Б.
Арно ама тоа никој не го прај.
Screenshot_20250117_130131_Adobe Acrobat.jpg

Така работи јапанка Даикин Перфера нордик модел, за кинезаријава незнам:cool:
 
Ne znam od kade ti e ova so vetrov i senzorot postaven na saćeto deka vetrot go zbunuva. Toa ne e voopšto taka, vetrot nema vlijanie ama baš nikakvo na senzorot, na čovečkata koža da, ama na senzorite ama baš nikakva. Dokaz ti e senzorot na vozilava za merenje na nadvorešna T, na site e baš na branikot napred kade ima veter kolku sakaš, po tvoe na sekoe ubrzuvanje i usporuvanje T bi igrala kako luda, a ne e taka i samiot znaeš.
Inače vetrot mu pravi golem problem na ventilatorot ako duva vo pravecot na usisot/izduvot go usporuva ili go zabrzuva, a stranično pravi turbulencii što sekako rezultira so lošo odzemanje ili predavanje na toplina na okolinata, za trupanje na sneg i da ne zboruvame.... za toa služat ovie branici, za senzorot manje više.
Inače senzorot na saćeto pozadi ima dvojna uloga, meri nadvorešna T (normalno pretpostavena poradi što saćeto e sekogaš ili poladno pri ladenje ili potoplo pri greenje od okolinata) i meri T na saćeto pri defrost. Zavisi od brendot koja e granična T za da završi so greenje na kompresorot, kaj nekoi e toa 8 ili 10 ili 12 C, što direktno vlijae koku će trae defrostot i dali saćeto na kraj od ciklusot će bide potpolno suvo. Dobar i uspešen defrost e što posuvo saće inače mnogu brzo će sledi nov defrost. Znači dobar algoritam e topenje na mrazot do dole skroz na saćeto i sušenje so izleguvanje na parea i završno izduvuvanje so ventilatorot, a toa se direktno zavisi od ovoj senzor. Ne razbiram kao veterot ovde vlijae senzorot 12 min da ne može da izmeri T, toj si praća vrednost na otporot vo kOmi do procesorot možebi na 15 sek, neznam, ili 30 sek, zavisi kako e vo programot i si brkaat rabota.
 
Ne znam od kade ti e ova so vetrov i senzorot postaven na saćeto deka vetrot go zbunuva. Toa ne e voopšto taka, vetrot nema vlijanie ama baš nikakvo na senzorot, na čovečkata koža da, ama na senzorite ama baš nikakva. Dokaz ti e senzorot na vozilava za merenje na nadvorešna T, na site e baš na branikot napred kade ima veter kolku sakaš, po tvoe na sekoe ubrzuvanje i usporuvanje T bi igrala kako luda, a ne e taka i samiot znaeš.
Inače vetrot mu pravi golem problem na ventilatorot ako duva vo pravecot na usisot/izduvot go usporuva ili go zabrzuva, a stranično pravi turbulencii što sekako rezultira so lošo odzemanje ili predavanje na toplina na okolinata, za trupanje na sneg i da ne zboruvame.... za toa služat ovie branici, za senzorot manje više.
Inače senzorot na saćeto pozadi ima dvojna uloga, meri nadvorešna T (normalno pretpostavena poradi što saćeto e sekogaš ili poladno pri ladenje ili potoplo pri greenje od okolinata) i meri T na saćeto pri defrost. Zavisi od brendot koja e granična T za da završi so greenje na kompresorot, kaj nekoi e toa 8 ili 10 ili 12 C, što direktno vlijae koku će trae defrostot i dali saćeto na kraj od ciklusot će bide potpolno suvo. Dobar i uspešen defrost e što posuvo saće inače mnogu brzo će sledi nov defrost. Znači dobar algoritam e topenje na mrazot do dole skroz na saćeto i sušenje so izleguvanje na parea i završno izduvuvanje so ventilatorot, a toa se direktno zavisi od ovoj senzor. Ne razbiram kao veterot ovde vlijae senzorot 12 min da ne može da izmeri T, toj si praća vrednost na otporot vo kOmi do procesorot možebi na 15 sek, neznam, ili 30 sek, zavisi kako e vo programot i si brkaat rabota.

Сензорот за надворешна температура кај Дајкин е просто едноставно изведено, стои во пластично цевче позади саќето. Ова цевче е залепено блиску до саќето кога климата е спакована и се транспортира. Откако ќе се монтира не треба да се остави така затоа што кога саќето замрзнува ќе му прави проблем на сензорот ќе замрзне и тој ако е премногу блиску. Снежно невреме со силен ветар исто може да го наполни цевчето со снег па сензорот ќе отчитува пониска температура од реалната и тоа ќе предизвика проблем да не започне дефрост тогаш кога треба. Рековме пониска температура, помала влажност на воздухот = поретки дефрости.
После монтирањето овој сензорот треба претпазливо да се оддели од саќето и да се заврти према зидот затоа што од зидот према климата не дува ветар. Исто да биде малку надолу за да не се полни со вода.
Тоа изгледа вака
Screenshot_20250117_234543_Gallery.jpg

Screenshot_20250118_001448_Gallery.jpg

Овој сензор нема двојна улога туку само една улога, да ја мери температурата на воздухот.
За температурата на изменувачот или саќето си има друг сензорот термистор. Впрочем има три такви, два се на цевките кај компресорот еден на саќето.

Не е како кај колите.
Ntc, Ptc како ли се вика позитивен негативен. Валјда побрзо реагира на температура, ја зголемува или намалува отпорноста...
Битно информациите ми се од фински форум каде што луѓето го користат овој модел при екстремни услови
 
Последно уредено:
Ajde imam trpenie.
Prvo, postojat dva tipa na senzori so pozitivna temperaturna karakteristika tkn PTC i so negativna tkn NTC, ednite ja namaluvaat otpornosta, so zgolemuvanje na T, drugite obratno ja zgolemuvaat.
Drugo, sosema se isti site PTC otpornici (senzori) dali se montirani na koli, grealki ili bilo kade samo se razlikuvaat vo kvalitetot na izrabotka i krivata na promena na otpornosta, principot na merenje e ist kaj site bez razlika.
Treto, vetrot NEMA NIKAKVO VLIJANIE na promena na otporot na otpornikot, ova teorijava od fincive se čisti gluposti.
Četvrto, ova na slikive pogore e baš senzor za merenje na T na vozduhot i nikako ne treba da se VADI PLASTIKATA, taka e baždaren so nea, bez nea će meri netočno.
I petto, mnogu klimi koristat eden ist senzor za merenje T i na saćeto i na vozduhot, toj e pricvrsten baš za saćeto, za nego pišuvav pogore. Sekako ima klimi so senzor i na saćeto od vnatre, verojatno i na tvoite DAIKIN-i, kletive kinezi štedat koristat eden, a so interpolacija približno ja merat T na vozduhot nadvor.
Inače parapetnava na VIVAX e baš zmaj. Greačite na tacna rabotat samo za vreme na defrost i malce posle toa i se PTC greači, počnuvaat so nekade 80W i se namaluvaat mislam do 40W nekade....Znači bombona klima.
Ušte nešto primetiv, bidejći klimata ne raboti celo vreme tuku samo koga sin mi e na rabota, se pali koga treba, saat dva pred da počne, greačot na karterot so maslo na kompresorot se vklučuva povremeno, troši edvaj 25W pali gasi i održuva nekoja T na nadvorešna pod 0C, taka da masloto ne e oladeno i može da si startuva i na najladno.
 
Ajde imam trpenie.
Prvo, postojat dva tipa na senzori so pozitivna temperaturna karakteristika tkn PTC i so negativna tkn NTC, ednite ja namaluvaat otpornosta, so zgolemuvanje na T, drugite obratno ja zgolemuvaat.
Drugo, sosema se isti site PTC otpornici (senzori) dali se montirani na koli, grealki ili bilo kade samo se razlikuvaat vo kvalitetot na izrabotka i krivata na promena na otpornosta, principot na merenje e ist kaj site bez razlika.
Treto, vetrot NEMA NIKAKVO VLIJANIE na promena na otporot na otpornikot, ova teorijava od fincive se čisti gluposti.
Četvrto, ova na slikive pogore e baš senzor za merenje na T na vozduhot i nikako ne treba da se VADI PLASTIKATA, taka e baždaren so nea, bez nea će meri netočno.
I petto, mnogu klimi koristat eden ist senzor za merenje T i na saćeto i na vozduhot, toj e pricvrsten baš za saćeto, za nego pišuvav pogore. Sekako ima klimi so senzor i na saćeto od vnatre, verojatno i na tvoite DAIKIN-i, kletive kinezi štedat koristat eden, a so interpolacija približno ja merat T na vozduhot nadvor.
Inače parapetnava na VIVAX e baš zmaj. Greačite na tacna rabotat samo za vreme na defrost i malce posle toa i se PTC greači, počnuvaat so nekade 80W i se namaluvaat mislam do 40W nekade....Znači bombona klima.
Ušte nešto primetiv, bidejći klimata ne raboti celo vreme tuku samo koga sin mi e na rabota, se pali koga treba, saat dva pred da počne, greačot na karterot so maslo na kompresorot se vklučuva povremeno, troši edvaj 25W pali gasi i održuva nekoja T na nadvorešna pod 0C, taka da masloto ne e oladeno i može da si startuva i na najladno.
Супер ако работи Виваксот така како што велиш.
Иначе ова се компонентите на надворешна кај Даикин.
1705588545355.png

n. Air thermistor R1T тој сензор ја мери надворешната температура. Нема никакви пластики
s. Heat exchanger thermistor R2T ја мери температурата на саќето.
И има уште еден R3T

Screenshot_20250118_004303_Adobe Acrobat.jpg

А еве ти и шема од електричната инсталација. Додуша ова е од најновиот нордик модел до -30 со греач на тацна (E1H) и опционален греач на одводно црево (E2H).
Знам тебе струка ти е ова и ги разбираш работите подобро од мене.
 
Последно уредено:
Termistorive (PTC otpornicive) se epten važni za ekonomična i pravilna rabota na klimive, zatoa mora da se kvalitetni i sekogaš točno i precizno da menuvaat otpor bidejći po dijagram za sekoj otpor odgovara soodvetna T na mediumot, a so toa i soodveten pritisok na freonot vo sistemot.
Najbitni se dvata tkn PIPE THERMISTORI, eden vo nadv edinica na potisniot vod na kompresorot, na šemata označen so d ili R3T i drug vnatre na vlezot na izmenuvačot.
Tie merat T no vo stvari merat pritisoci na PODLADENJE i PREGREVANJE na freonot.
Pri ladenje freonot ekspandira ( se širi) preku kapilarata ili EEV vo vnatr edinica, pri toa neli se ladi i odzema toplina od prostorot, pri toa se zagreva za nekade 6-10C (razlika pomeđu vlez i izlez od ekspanderot ili izmenuvačot ). Mora da se zagree malce t.e. da go zgolemi pritisokot. Toa e ova famozno PREGREVANJE koe mora da e vo tie granici, ako ne e fali ili ima previše freon, zatesteni filtri ili saće, ventilatori so nedovolno protok itn.
Obratno na greenje vo vn izmenuvač se komprimira gasot, na vlezot T e povisoka od onaa na izlezot (normalno za da ja gree prostorijata) i pak mora da ja imame razlikata od 6-10C, ova tkn PODLADENJE na freonot.
Normalno deka na ladenje nadvor se slučuva PODLADENJE , a na greenje PREGREVANJE na freonot, celo vreme ova e kontrolirano so spomnatite dva senzora.
Kako klimata znae koga treba defrost, a nadvor e da rečeme suvo i ladno( prviot uslov da e pod 2C e ispolnet), nema trupanje na smrznat kondenzat na saćeto, ako nema programski defrost vo algoritmot, taa nema da odi vo defrost ako ne se gasi i vadi od utikač. Ova se dodeka podladenjeto i pregrevanjeto se vo dobriot interval.
Ako počne da se trupa mraz na saćeto nadvor, protokot se namaluva, a so toa i PREGREVANJETO pađa pod 6C, pipe senzorot nadvor go registrira, vnatre PODLADENJETO e pregolemo preku 10C, pipe sezorot go registrira, klimata odi vo tkn INTELEGENTEN DEFROST.
Ponatamu ovie senzori direktno go upravuvaat protokot na vozduh i brzinite na dvata ventilatora. Isto taka go štitat kompresorot od prekumerno zagrevanje.
Inače vistinskite serviseri imaat moderni digitalni uredi so sondi za merenje T na freonot, se priklučuvaat na nadvorešnite ventili kade točno ja otčituvaat T na podladenje i pregrevanje, ovie uredi zemaat vo obzir T i vlažnost na vozduhot na okolinata i na prostorot, si imaat vo sebe točno kolku treba da e podladenjeto i pregrevanjeto za sekoj freon, bez gluposti so merenje pritisoci so manometri
 
Termistorive (PTC otpornicive) se epten važni za ekonomična i pravilna rabota na klimive, zatoa mora da se kvalitetni i sekogaš točno i precizno da menuvaat otpor bidejći po dijagram za sekoj otpor odgovara soodvetna T na mediumot, a so toa i soodveten pritisok na freonot vo sistemot.
Najbitni se dvata tkn PIPE THERMISTORI, eden vo nadv edinica na potisniot vod na kompresorot, na šemata označen so d ili R3T i drug vnatre na vlezot na izmenuvačot.
Tie merat T no vo stvari merat pritisoci na PODLADENJE i PREGREVANJE na freonot.
Pri ladenje freonot ekspandira ( se širi) preku kapilarata ili EEV vo vnatr edinica, pri toa neli se ladi i odzema toplina od prostorot, pri toa se zagreva za nekade 6-10C (razlika pomeđu vlez i izlez od ekspanderot ili izmenuvačot ). Mora da se zagree malce t.e. da go zgolemi pritisokot. Toa e ova famozno PREGREVANJE koe mora da e vo tie granici, ako ne e fali ili ima previše freon, zatesteni filtri ili saće, ventilatori so nedovolno protok itn.
Obratno na greenje vo vn izmenuvač se komprimira gasot, na vlezot T e povisoka od onaa na izlezot (normalno za da ja gree prostorijata) i pak mora da ja imame razlikata od 6-10C, ova tkn PODLADENJE na freonot.
Normalno deka na ladenje nadvor se slučuva PODLADENJE , a na greenje PREGREVANJE na freonot, celo vreme ova e kontrolirano so spomnatite dva senzora.
Kako klimata znae koga treba defrost, a nadvor e da rečeme suvo i ladno( prviot uslov da e pod 2C e ispolnet), nema trupanje na smrznat kondenzat na saćeto, ako nema programski defrost vo algoritmot, taa nema da odi vo defrost ako ne se gasi i vadi od utikač. Ova se dodeka podladenjeto i pregrevanjeto se vo dobriot interval.
Ako počne da se trupa mraz na saćeto nadvor, protokot se namaluva, a so toa i PREGREVANJETO pađa pod 6C, pipe senzorot nadvor go registrira, vnatre PODLADENJETO e pregolemo preku 10C, pipe sezorot go registrira, klimata odi vo tkn INTELEGENTEN DEFROST.
Ponatamu ovie senzori direktno go upravuvaat protokot na vozduh i brzinite na dvata ventilatora. Isto taka go štitat kompresorot od prekumerno zagrevanje.
Inače vistinskite serviseri imaat moderni digitalni uredi so sondi za merenje T na freonot, se priklučuvaat na nadvorešnite ventili kade točno ja otčituvaat T na podladenje i pregrevanje, ovie uredi zemaat vo obzir T i vlažnost na vozduhot na okolinata i na prostorot, si imaat vo sebe točno kolku treba da e podladenjeto i pregrevanjeto za sekoj freon, bez gluposti so merenje pritisoci so manometri
Стручно објаснато како интелегентен дефрост започнува.
Но како завршува?
 
Završuva so potpolno čist i suv izmenuvač. Tuka prevzema termistorot na saćeto i algoritmot na rabota pri defrost. Vremetraenjeto e direktno zavisno od preciznoto merenje na T na PTC senzorot i dali saćeto ja dostignalo celnata T od 10 C da rečeme, se e toa iskombinirano so pritisokot vo sistemot i podrška od kompresorot so kolku snaga će raboti....
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom