Најекономично греење и ладење

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr Zmigo
  • Време на започнување Време на започнување
@Sv B значи ако не сакам секоја година да доаѓате и правите "сервис" на климата односно "хемиско чистење", значи не сакам да доплаќам по 1000 денари, во тој случај имам гаранција само 1 година?
Точно така! И тоа мора да ти ја монтираат нивни монтери и за тоа ќе си платиш едно 60-70 евра,инаку гаранција немаш воопшто
 
Sosema normalno, kaj site se plaka prodolzuvanje na garancijata, samo sto nikoj nema muda da dade 10 godini garancija. Gree ima i zatoa e No.1
Чекај, а кој е статусот на оние кои купија пред месец-два со 10 год. гаранција без годишна доплата/сервис? Тие продолжуваат во тој режим или... ?
 
Чекај, а кој е статусот на оние кои купија пред месец-два со 10 год. гаранција без годишна доплата/сервис? Тие продолжуваат во тој режим или... ?
Tie ne prodolzuvaat, se si pisuva vo garancijata.
Zemete citajte malce.
Автоматски споено мислење:

Точно така! И тоа мора да ти ја монтираат нивни монтери и за тоа ќе си платиш едно 60-70 евра,инаку гаранција немаш воопшто
Sosema normalno.
Автоматски споено мислење:

Ама нели ти си официјален претставник на Грее хехе, достапност 24/7
Е кај имате вие салон само во Скопје имате? Од вака голема фирма очекував во секој град да имате продажно место.
Ништо пример како Нептун, Сетек...

Прегледај го приврзокот 427003

Ејјј многу модерно. Што е вакво Грее црно-бела верзија као погребална опрема да продавате. Кај е Пепси знакчето???

Прегледај го приврзокот 427004

Опа втора локација, тргна бизнисот а?
Овој пат Грее во боја верзија. Ама џабе без Пепси знакчето јас не знам шо е ова.
Слаткарница е, сендвичара е... :toe:

Шо се оние пакетчината на излог?
Да погодам, Грее бокалчиња хехе
Прегледај го приврзокот 427005
Ima vo sekoj grad.
Pozdrav od Gree No.1
 
@Sv B значи ако не сакам секоја година да доаѓате и правите "сервис" на климата односно "хемиско чистење", значи не сакам да доплаќам по 1000 денари, во тој случај имам гаранција само 1 година?
/// Upravo tako ... ili imas 1 godinu garanciju ---- ili ces za 10.000 denari za 10 godina da jos jednom platis recimo celu nizerazrednu klimu po njihovoj nabavnoj ceni. A ako povecaju na 2000 den vremenom servis --- onda ces da platis jos vise --- prodace ti neku nizerazrednu klimu jos 2x //// :)
 
/// Upravo tako ... ili imas 1 godinu garanciju ---- ili ces za 10.000 denari za 10 godina da jos jednom platis recimo celu nizerazrednu klimu po njihovoj nabavnoj ceni. A ako povecaju na 2000 den vremenom servis --- onda ces da platis jos vise --- prodace ti neku nizerazrednu klimu jos 2x //// :)
Slabo ti ide matematika, vidi se da nisi ucio…..pacient sa tapijom.
 
Tie ne prodolzuvaat, se si pisuva vo garancijata.
Zemete citajte malce
Епа во тој период додека сте продавале клими со безусловна гаранција во ред е да ја користите таа реклама.
Ама после тој период, после таа промоција да сеуште одите со иста реклама е малце глупо.
Треба да ја промените.
Пример:
GREE
Спокој цела деценија...
...за само 10000 денари
Уствари 9000 денари иди така?
Последната 1000ка можи да се спаси.
Среќа што не ја бараат првата 1000ка унапред. Пример иди ја монтира климата и ти вели, дај сега 1000 денари да ја почниме гаранцијата.
Тогаш ќе беа 10000



 
Последно уредено од модератор:
Sosema normalno.
Автоматски споено мислење:
Што е нормално бе ало? Кај има по флаериве нагласено дека се плаќа гаранцијата? Некој не сака да плаќа секоја година сервис и оп нема гаранција. А сте пишале 10год, па кај се тие 10 години?
На фрижидер,шпорет,машина плаќаш гаранции и морален редовен сервис? НЕ!
Само со климиве изведувате глупости. Ако се толку квалитетни ко што се претставуваат,нема што мене да ме обврзува да му правам морален горишен "сервис" и да му плаќам 1000 денари,за да ми ја продолжи. Да не зборам дека ништо не се прави на тој сервис ,туку само потпишувам документ.
Нова гланц Gree клима земав кога беа субвенциите,од прв месец смрдеше кога дуваше на ладно,5 мајстори дојдоа никој не го откри проблемот,монтирана беше право под либела,нигде не се прекршуваше цревото,нигде не задржуваше вода. Што не ми дадоа нова у таков случај,него ене ја дома и ден денес ладна сезона корне.
 
Што е нормално бе ало? Кај има по флаериве нагласено дека се плаќа гаранцијата? Некој не сака да плаќа секоја година сервис и оп нема гаранција. А сте пишале 10год, па кај се тие 10 години?
На фрижидер,шпорет,машина плаќаш гаранции и морален редовен сервис? НЕ!
Само со климиве изведувате глупости. Ако се толку квалитетни ко што се претставуваат,нема што мене да ме обврзува да му правам морален горишен "сервис" и да му плаќам 1000 денари,за да ми ја продолжи. Да не зборам дека ништо не се прави на тој сервис ,туку само потпишувам документ.
Нова гланц Gree клима земав кога беа субвенциите,од прв месец смрдеше кога дуваше на ладно,5 мајстори дојдоа никој не го откри проблемот,монтирана беше право под либела,нигде не се прекршуваше цревото,нигде не задржуваше вода. Што не ми дадоа нова у таков случај,него ене ја дома и ден денес ладна сезона корне.
Ke si platis kako popce, i ke si uzivas
 
Lepi, koja specifikacija e tocna za AEEI ….hahaha
Na oficijalniot Vivax e 520m3 protok….smeski zivi, malce se zdebelila isto za nekoi 5 kila…haha
Ke treba na dieta da ja stavis.

Sporedba od link-ot na vivax hr stranata e za vnatresnata edinica na Aeri + i Aeei pro


A eve sporedba


Na vnatresnata i nadvoresnata edinica na Aeri + AEEI pro

Screenshot_20240820_213630_Chrome.jpg



Screenshot_20240820_213542_Chrome.jpg
 
Mitsubishi Heavy -- најдобар

GREE :blablab: -- кога ќе прочиташ што пишува, @Strelec,(и неговите браќа близнаци) ,....Болен сум и не се чувствувам добро --- Одличен манипулатор
[/
Mitsubishi Heavy -- најдобар

GREE :blablab: -- кога ќе прочиташ што пишува, @Strelec,(и неговите браќа близнаци) ,....Болен сум и не се чувствувам добро --- Одличен манипулатор
да најдобри се како марка mitsubishi heavy ама услугата кај нас е ужасна доага сервисерот мести и ако ти се погоди се како што треба добро ако не после тоа неможеш да ги најдеш . од искуство кажувам . сервисерот мислам влатко дека се викаше два месеци мавташе после тоа престана да крева па се јавив кај увозникот и тој како демек ке сределе за после една недела и тој да не ми крева телефон и од кога му пратив порака дека ке ги пријавам ке им викнам инспекција дека ми изгледа дека работат сомнително одма се јавија па уште и како сум можел така да се понашам ми вика сервисерот а јас му викам јас како се понашам а како вие се понашате со криење некревање телефон и како да се понашам кога треба да дојдеш да си ја поправиш грешката дваа и несто месеци се криете а дојде да ја напраи ама пак не ја напраи ко со треба зс ја препраи цевката и ја допуни а јас му реков да го испусти фреонот што е останат и да ја пуни со вага и ми објаснувасе немало потреба па несакасе и да ја вакумира и тоа немало потреба и направи вакум ама како да ненправи зошто пред да го откачи цревото не го затвори вентило и кока го откачуваше цревото пак прими воздух па после викав сервисер од друга фирма сто и самиот ми каза дека треба да го испушти стариот фреон и треба со вагага да се полни како што сите производители кажуваат како правилчно се полни инвертер . дојде мајсторот го испушти фреонот ја вакумира и ја наполни колку што пишуваше на надворешната единица дека мисла 650г плус 20г зошто останува во цревото. и да климата работи совршено ама услугата кај нас им е катастрофа за ако нешто тргне наопаку
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom