Најдобриот фајтер во историјата

  • Креатор на темата Креатор на темата Гижо
  • Време на започнување Време на започнување

Гижо

че о надрва
Член од
13 март 2005
Мислења
9.074
Поени од реакции
142
Локација
Скопје
P 51 mustang, лом правел за време на втората светска војна

gal_3.gif


North%20American%20-%20P51%20Mustang.jpg
 
Еве го неговиот пандан од спротивставената страна:
ju87_stuka.jpg

stuka.jpg

junkers_ju87_stuka.jpg

Junkers Ju-87 или популарната „Штука”!
 
...и британскиот Spitfire како неизбежен декор на небото во времето на Втората Светска Војна:
spitfire.jpg

e083%20spitfire.jpg

RAF-Spitfire.jpg
 
Црвениот барон од Првата светска војна. Слика не ставив оти не ми се веродостојни оние по нетот. Дечкото бил закон. најуспешен борбен пилот во историјата. Авионот бил конструкција на Фокер како што имам разбрано. Ако грешам, поправете ме
 
Точно е Струмикс. Еве го пред својот црвен Фокер.

MvRichthofensFokker.jpg
 
интересни слики и нај нај авион е МУстангот
 
Струмикс напиша:
Црвениот барон од Првата светска војна. Слика не ставив оти не ми се веродостојни оние по нетот. Дечкото бил закон. најуспешен борбен пилот во историјата. Авионот бил конструкција на Фокер како што имам разбрано. Ако грешам, поправете ме

Не е точно! Најуспешен борбен пилот во историјата е Монти Пајтон (да... и тоа сериите се крстени по него). Тој бил некој британски лорд, и бил член на RAF. Нема срушено ниту еден германски авион, но затоа срушил 12 британски ! ! !
z7shysterical.gif
 
германската штука имала мана со полетување и слетување, тркалата биле гадно поставени, така да имало многу повеќе уништени авиони при слетување и одлетување одколку што им срушиле :))))

а спитфаер имал мана што летал на многу мали растојанија

затоа мустангот му нема рамен :)
 
Мустангот на почетокот имал слаб мотор, ама со моторот на Спитфаерот станал навистина ѕвер.
 
Gizho: se zavisi za koj period zboruvash. Konkretno vo Vtorata sv. vojna postoele dva koncepti na lovechki avioni:

1. evropski - koj najmnogu ja vrednuva brzinata na avionot

2. japonski - koj najmnogu ja vrednuva lesnotijata t.e. podvizhnosta na avionot

Otkako japoncite otkrile nova aluminiumska legura koja gi pravi avionite ushte polesni i so toa poagilni, vo Amerika/Evropa se menuva svesta i nastanuva podelba na lovechkata avijacija na: presretnuvachka i pratechka (zatoa potoa nastanale dvomotorni lovci kako me-110, potez 63 itn.).

No dodeka nastanala adaptacijata, Amerika na pochetokot ne bila bash vo prednost so avionot Mustang shto si go postavil. Imeno, prvata verzija na toj avion se narekuva "Apache" A36A so motor Allison, i toj e pobeden od japonskiot Ki43 vo prvite dueli vo vozduhot. Podocna na Mustang mu stavaat motor Merlin i toj dostignuva ogromna brzina od nad 700 km/chas. Bas zaradi nepodvizhnosta na avionite P47, P51, P38, amerikanskata pratechka avijacija imala taktika "boom and zoom".

Kluchot e vo taktikata. Ki-43 e mnogu p[odvizhen, so slab oklop i dobro naoruzhan. Mustang e brz, dobro naoruzan, so jak oklop, no ne tolku podvizhen. No koga bil upotreben spored taktikata, Mustangot pokazhal odlichni rezultati.

Verojatno najkompletna mashina vo Vtorata sv. vojna e britanskiot "Spitfire". Toj dostignuva golema brzina, ima jako oruzhje, i e mnogu podvizhen, posebno so Grifon motori. No negoviot problem e dometot bidejkjji e konstruiran kako lovac - presretnuvach, za razlika od Lightning ili Mustang koi se konstruirani da letaat oreku 4000 km.
 
Kako moze da gi zaboravite KAMIKAZITE eve eden Zero od II svetska vojna

im_JapaneseZero.jpg
 
Koga go spomenav F35 Joint Strike Fighter pogore, da vi kazham eden evropski vic:

148qc86.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom