MAZDA RX8 - искуства и мислења

Член од
1 октомври 2010
Мислења
368
Поени од реакции
31
so toa sto se razlikuva od drugite avtomobili i sto go nosi so sebe wankel motorot koj so samo 1.3 litri dava mok od 230 konja nesto da kazete za ovoj motor dali e izdrzliv kakva e potrosuvackata dali e lesen za cepkaneje i dodavanje na plus nekoj konj istot taka dal zai wankel ima serviseri vo makedonija ??
 
И мене ми се свиѓа ама не би си играл со неа :D
 
nema sansi :P ?????? 25 litra pa tolku vekje ni dzip ne trosI
Ок, купи ја па ке видиш дали има или нема шанси. Ако ја возиш пензионерски можда и ке стигнеш некаде до 18 литри на 100 км.
Мој комшија имаше ваква мазда со Ванкел мотор и трошеше ко луда. Е сега дали имаше некаков квар па му трошела толку, не знам, само знам дека затоа ја продаде.
Ама ако веке сакаш пензионерка вожња да менуваш брзина на 2000 обртаи, купи си нешто економично.
Колку за споредба, хамерот троши 25 литри. :)
 
Не шала на страна стварно многу троши, со нормална вожња би требало 16-18 литри
 
Се имам возено во Германија , колата е страва и ја пренесува максималната сила што ја дава моторот , ја тоа го гледам како позитивна особина.За сервисер во МК незнам дали има :unsure:
 
Шо очекуваш од атмосферец со 300 кс? Да ти троши 6?

Колата е ретка на нашите патишта, така да неверувам дека ќе имаш којзнае какво споделено искуство.
 
Со оглед какво гориво имаме во државава тешко дека ке троши 13, затоа со странство не може да се споредува. За 25 литра некако не ми се верува, па Lamorghini и Ferrari со V12 мотори трошат по 25-30 литри под максимално оптеретување. Инаку ренезис моторот 2 x 650 кубика кај RX-8 е многу специфичен и познат по потрошувачка на гориво. Имам доста странски списанија дома и негде имам прочитано дека од кога ке го запалиш моторот не треба да се гаси додека не загрее, не знам зошто му сметало, сум заборавил. За делови да не збориме, изгор скапи се. За тјунинг има огромна палета на делови, претежно јапонски фирми (RE Amemiya, Veilside, Top secret, SR Motosport, Greddy) кои тешко ке ги најдеш кај нас и околинава.
 
Wankel моторот е кружен мотор и единствена мана е тоа што троши многу.
 
Модел карактеристики
Sports Styling Pack with sports front bumper, side skirts and rear spoiler​
Спорт Стајлинг Пак со спортски преден браник, странични прагови и заден спојлер
19" alloy wheels​
19 "алуминиумски тркала
Partial leather with front Recaro sports seats and integral head restraints.​
Делумно кожа со пред Recaro спортски седишта и составен потпирачи за глава.
Red stitching to leather-wrapped steering wheel and gearshift knob.​
Црвениот крои да кожа завиткани управувачот и рачка на менувачот.
Climate control air conditioning.​
Контрола на климата климатизација.
Premium Bose ® audio system with Centrepoint ® technology, 6-CD autocharger and nine speakers.​
Премиум Бозе ® аудио систем со centrepoint ® технологија, 6-ЦД autocharger и девет звучници.
Steering wheel-mounted audio controls.​
Волан монтирани аудио контроли.
Cruise control.​
Круз контрола.
Bluetooth ® connectivity.​
Bluetooth ® конекција.
Xenon headlights with automatic levelling and cleaning.​
Xenon предни светла со автоматско израмнување и чистење.
Aluminium foot pedals and driver's footrest.​
Алуминиумски педали нога и подложка за нозе возачот.
Dynamic Stability Control (DSC) and Traction Control System (TCS)​
Динамична контрола на стабилноста (DSC) и за контрола на тракцијата систем (TCS)
Super Limited Slip Differential (LSD)​
Супер ограничено лизгање Диференцијални (ЛСД)
Electric front windows​
Електрични предни прозорци

Body-coloured, power-operated and heated door mirrors with puddle lighting.​
Тело боја, власта работи и загревани ретровизори со локва осветлување.

231ps (170kW) RENESIS ротационен мотор

Two 654cc rotor units​
Две 654cc ротор единици
3-way catalytic convertor with feedback loop​
3-насочен каталитички конвертор со повратна јамка
Side-Intake, Side-Exhaust configuration​
Страна вентилација, страничните издувните конфигурација
Two exhaust ports per rotor unit​
Две издувните пристаништа на роторот единица
Sequential Dynamic Air Intake System​
Секвенцијален Динамички воздух систем
Jey Air-Fuel Mixing System​
Jey Ер-гориво Мешање систем
32-bit Powertrain Control Module​
32-битен Powertrain контролен модул
Electromagnetic fuel pump​
Електромагнетна пумпа за гориво
Oil filter: Cartridge​
Филтер за масло: патрон
Ignition system: Distributor-less​
Системот за палење: дистрибутер помалку
Recommended fuel: Unleaded fuel (min 95 RON)​
Препорачано гориво: безоловен гориво (мин 95 RON)
Alternator: 12V-110A​
Алтернатор: 12V-110A
Starter: 12V, 2.0kW​
Започнал: 12V, 2.0kW
Battery: 80D26L​
Батерија: 80D26L

Emissions standard: Euro IV​
Емисии стандард: Euro IV

Тип на мотор
RENESIS 231PS​
RENESIS 231PS
Displacement (cc)​
Зафатнина (cc)
2 x 654*​
2 x 654 *
Maximum output (ps (kW) / rpm)​
Максимална моќност (КС (kW) / вртежи во минута)
231 (170) / 8200​
231 (170) / 8200
Maximum torque (Nm / rpm)​
Максималниот вртежен момент (Nm / rpm)
10:01​
10:01
Redline (rpm)​
Redline (rpm)
9000​
9000
потрошовачка:Не е познато ама најверојатно зависи од тоа како притискаш на педалата за гас
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom