Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
После 15 јули би требало.Знаете ли кога ке ги добиеме резултатите од државната матура и како се оценуваат тестовите, бодовна скала како оди и сето тоа ? Позз
слушај брат. Како што ти кажаа горе на финки се учи од почеток така да тоа не е некој проблем.Какви 30 мин, цел ден се досадувам. Најмалку по 2 часа планирам.![]()
Не ми е омилен предмет но повеќе би сакал да решавам задачи(да мислам) него ли да учам на памет како што е случај со економскиот факултет(економист сум по струка). А за апликација да направам,тоа за 2 месеца да го научам мислам дека не е можно. Како и да е, би сакал нов предизвик, доволна мотивација ми е работењето со компјутер од дома. И други ме убедуваат дека со тек на време го засакале програмирањето што биле претходно друга струка средно, се надевам дека и мене истото ќе ми се случи. Ако не те мрзи и ти да ми пуштиш некој корисен линк за да поднаучам нешто од оваа област.слушај брат. Како што ти кажаа горе на финки се учи од почеток така да тоа не е некој проблем.
Ама ќе ти препорачам да почнеш да програмираш и летово да си поставиш ко задача некое мало програмче да напраиш.
Ова е чисто да видиш дали ти се свиѓа програмирањето како работа.
Знам многу луѓе(на пример ја у основно),што мислев ејј ќе праам игри ќе праам она,и коа видов што е уствари програмирањето,малце се разочарав. Тоа се смени и сега веќе не мислам дека е така, ама сепак „тестирај ги водите“.
претпоставувам дека математика сакаш дека и тоа многу се учи на финки
Ти реков некој мал програм. Под тоа мислам на некое калкулаторче,некое мало игриче(икс нула,погоре подолу итн).Не ми е омилен предмет но повеќе би сакал да решавам задачи(да мислам) него ли да учам на памет како што е случај со економскиот факултет(економист сум по струка). А за апликација да направам,тоа за 2 месеца да го научам мислам дека не е можно. Како и да е, би сакал нов предизвик, доволна мотивација ми е работењето со компјутер од дома. И други ме убедуваат дека со тек на време го засакале програмирањето што биле претходно друга струка средно, се надевам дека и мене истото ќе ми се случи. Ако не те мрзи и ти да ми пуштиш некој корисен линк за да поднаучам нешто од оваа област.
Чудна е таа појава кај луѓето кои мислат дека работите кои не ги разбираат доволно се учат на памет. Ништо лично против тебе, но истиот муабет го слушнав и пред некое време кога ми рекоа нешто во смисла "абе не можам економија или право да учам, на памет е таму, јас ќе студирам ветерина"Не ми е омилен предмет но повеќе би сакал да решавам задачи(да мислам) него ли да учам на памет како што е случај со економскиот факултет(економист сум по струка). А за апликација да направам,тоа за 2 месеца да го научам мислам дека не е можно. Како и да е, би сакал нов предизвик, доволна мотивација ми е работењето со компјутер од дома. И други ме убедуваат дека со тек на време го засакале програмирањето што биле претходно друга струка средно, се надевам дека и мене истото ќе ми се случи. Ако не те мрзи и ти да ми пуштиш некој корисен линк за да поднаучам нешто од оваа област.
можда „на памет“ не е добар начин да се опише.Чудна е таа појава кај луѓето кои мислат дека работите кои не ги разбираат доволно се учат на памет. Ништо лично против тебе, но истиот муабет го слушнав и пред некое време кога ми рекоа нешто во смисла "абе не можам економија или право да учам, на памет е таму, јас ќе студирам ветерина"
Еве сигурно и јас да земам да студирам информатика, програмирање или не ти знам што, ќе мислам дека се учи напамет, од едноставна причина што јас не го разбирам тоа. Заклучокот е дека ништо не се учи на памет, туку добиваме таква импресија од работите кои не ги разбираме доволно.
Проблемот е што ако тој параграф ти излезе од глава после еден месец, тогаш учиш на памет.можда „на памет“ не е добар начин да се опише.
јас гледам вака.
за да учам математика седнувам на маса,и решавам задачи.
за да учам биологија седнувам на маса и го читам истиот параграф по 100 пати дур не ми влезе у глава.
ништо против едното или другото,ама мене ми се свиѓа решавање па за тоа го преферирам.
Да бидеме реални. Колку и да сваќаш после неколку месеци ако не го користиш тоа знаење ќе ти излезе од ум. ова исто важи и за науките како математика физика информатика итн.Проблемот е што ако тој параграф ти излезе од глава после еден месец, тогаш учиш на памет.
Да ти излезе од ум не би рекол. Ако си сфатил како што треба, тогаш би ти требало малку време за пак да ти излезе во главата. Покрај тоа материјалот е битен од каква природа е, но доколку станува збор за клучен материјал заснован на разбирање тогаш не може да се каже дека се заборава.Да бидеме реални. Колку и да сваќаш после неколку месеци ако не го користиш тоа знаење ќе ти излезе од ум. ова исто важи и за науките како математика физика информатика итн.
значи разликата е во начинот на учење,а меѓу методите нема подобар,туку е personal prefrence ..
Добро си сфатил. Само што предметите организација и менаџмент се од областа на организационите науки и нивната практична примена е речиси непостоечка. Затоа реков многу е битно и каква материја се изучува. Материјата од овие предмети е небитна и затоа се учи на памет што би се рекло. Иако и тоа не треба да биде така, ама учебниците од Шукљев и Дракулевски се да земеш и во колено да си пукаш.На разбирање сум учел и ќе учам. Но за да сфатиш треба повеќе пати да прочиташ и тоа испаѓа како на памет да учиш. Предметот економија е на пример на разбирање,а организација и менаџмент мора да се учат на памет. Тоа сакав да го кажам кога реков учење на памет. Ги познавам добро предметите.
Смер ? во Идризово тој или приватниве ?
Да, но не за џабе сметководството ми беше омилен предмет. Само тие два предмета ќе ми фалат, но во суштина не ме влече економијата. До уписите ќе гледам да научам да програмирам едноставно програмче за пресметка како што ми рекоа погоре. Ако воопшто не ми иде програмирањето ќе си одам по струка, али тешко.Добро си сфатил. Само што предметите организација и менаџмент се од областа на организационите науки и нивната практична примена е речиси непостоечка. Затоа реков многу е битно и каква материја се изучува. Материјата од овие предмети е небитна и затоа се учи на памет што би се рекло. Иако и тоа не треба да биде така, ама учебниците од Шукљев и Дракулевски се да земеш и во колено да си пукаш.
Сепак предметите од областа на финансиите и економијата во никој случај не се учат напамет.