Maкедонско образование

  • Креатор на темата Креатор на темата DD
  • Време на започнување Време на започнување
Dobro konkretno ti nesi napaten/a od ucenje, ali si napaten/a od pisuvanje postovi na kajgana (12-13 iljadi)!

jas nemam podocnjaci od ucenje, ali znam polno koi imaat!

a ne e problem za 5 na onie koi se do vlasta.daleku od toa nastavnikot nesmee ni da kaze zbor zasto ako kaze prvo ima toj/taa i soprugot/soprugata da letaat od rabota.a ako smetaat deka toa ne e dovolno togas ke se javat na Latas (Sitel), Tomik (MTV) i Janko (burekcilnicata od Nasa TV) i ima narednite 2 meseci da bidat na udarni vesti ...

"Nastavnik primal korupcija"
"Novata akcija na MVR stavi zad resetki uste 1 nesovesen nastavnik"
...

moze i za pedofilija da go obvinata!
i ke dadat 50 denari na nakoe romce koe pred kamera ke tropa gluposti!

Не ми е јасно шо си се напатил толку,а си осмо одделение?
И јас ко бев осмо викав леле ајде гимназија све ќе се смени,подобро ќе е..поправедно.
Ни "п" од подобро и правда.

За пишењето петки во право си, ако татко ти е директор/доктор/министер/инспектор (кај мене) 50% од професорите го сакаат и му попуштаат за секоја нивна петка,но барем во мојот клас има многу исклучоци шо навистина не се фалат со татковото име и презиме и покрај то шо имаат можности да поминат полесно,сепак продолжуваат да учат.

Еден пример:

Лани оценката по англиски ми зависеше од тој ебан пола бод за 5ка,ама не ми пиша петка со образложение дека на матура се паѓало за пола бод,а повторно оценките на некои скокаја од 3ка на 4ка.
И шо требаше јас да напрам? Да зеам да се убијам?

Друго,не мојш да процениш чоек кој колку учел точно само од тоа колку напишал постови на кајгана ко за пример.
Ако тебе ти се потребни 3 саати да научиш две лекции,некој тие ги учи за помалку време,то е индивидуално.

Корупција постои и ќе постои.
Тоа го знајт и министерон за образование,ама нормално она на ТВ е сосема спротивно од вистинската слика за 90% од училиштата во Македонија.
Сакав да кажам,дека ништо нема да смениш.
Сите сме претрпеле неправдини и нервози со професори.

Прашања од општа култура да,мора да се знаат..ама ај прашај покрај толку многу од твојот учебник по хемија колку од тие прашања можиш да ги наречиш како "прашања од општа култура"?
 
потпишувам со 2те раце!

коментар на место... што да кажам... кај нас до 1ва на факс не затупуваат со непотребни работи...

ај кој ке ми каже 2ро ткиво кај дрвата???:pos2::pos2: што ке ми е тоа//?? ебена гимназија:violent1:

Еве на пример ја учам електротехничар за компјутерска техника и автоматика и сега наместо да имам едно 8-9 предмети во годината на кои ќе можам и полесно ќе ми биде да им посветам повеќе време и воедно да ги научам они ми ставиле во прва година ликовно и музичко. Сега во втора исто тотално непотребни работи според мене се историја и македонски, во ред нешто треба да знаеш од општа култура ама барем денеска можеш лесно да прочиташ/научиш и од интернетов за тие предмети.

Во нашево образование сакаат да не прават добри во сите смерови а уствари не сваќаат дека со тоа не можеме да посветиме повеќе внимание на останатите со тоа и губиме на квалитет за разлика од некои останати држави.
 
Прашања од општа култура да,мора да се знаат..ама ај прашај покрај толку многу од твојот учебник по хемија колку од тие прашања можиш да ги наречиш како "прашања од општа култура"?

најосновното... дека Х2О е вода,дека О е кислород и слично...

а не, од што е изградено 2рото ткиво во стеблото на дрвата??? ВТФ?
 
Македонија има, верувал ти или не, најфалените студенти и идни вработени, баш поради тоа. Понатаму, ти препорачувам помалку да се замараш со политика и теткински муабети и повеќе да покажеш почит кон тие "помочковци" што сакаат човек да те направат.

Има еден или двајца од секоја генерација, што воопшто не може да се нарече репрезентативен примерок па да вадиш заклучоци од ваков тип.
За жал, нашиов народ се пали на вакви прикаски. Детето баш убаво го сумира образованите. Само факти, а никаде вештини
 
Има еден или двајца од секоја генерација, што воопшто не може да се нарече репрезентативен примерок па да вадиш заклучоци од ваков тип.
За жал, нашиов народ се пали на вакви прикаски. Детето баш убаво го сумира образованите. Само факти, а никаде вештини

Еден или двајца? Зборувам за изградени личности, со навика за учење и со мотив за докажување. Не зборувам за насочување каков што е системот на запад, зборам за воспитување на личности кои знаат како да се снајдат сегде и во секоја ситуација. Не знам колку си имал можност да правиш муабет со американци на пример, пошто нели се угледуваме на нивното школство, они освен својата струка, значи најограничен дел од тоа што го работат или учат, друго не знаат да бекнат. Генерализирам, да, али целава тема е таква.
Корупцијата е сосема друг муабет.
Поштувам критичко размислување али оваа е чист претеризам.
 
Не можам а да не се зачудам на некои од мислењата што ги прочитав. За човек да дава било какви критики, треба да искуси различни видови на образование за да знае кое е подобро и поквалитетно и на крај, да почуствува кое повеќе му користи во животот. Прво, образованието што се добива во основно не е спремање за вашата идна професија, туку само основа на вашето размислување. Тоа што не терале да ја учиме "Тешкото" на памет, не е зашто школството ни го диктираат "помочковци", туку да ја вежбаат вештината на нашата меморија, која се развива токму во таа возраст. Не се очекува да знаете ден денеска колку овци има во Германија, тоа било спомнато за да добиете слика дека ИМА овци во Германија (во Америка нема на пример). Второ, смачено ми е да слушам како школството е виновно за пропаѓањето на една личност. Глупави изговори. Тие што доволно сакале да просперираат во животот, веќе просперираат. Без разлика каде завршиле образование, без разлика колку пари имаат. Факт е дека постои корупција (дури и во најразвиените земји), факт е дека на некои луѓе полесно им оди во животот поради нивните родители. Но исто така, факт е и дека луѓе без родители, речиси и без образование, со многу труд и интелигенција, постигнуваат многу во животот. Затоа не се оптеретувајте со политики, размислувајте како да направите поквалитетна личност од себеси. А ако не сте задоволни од македонското образование, најдете си подобро. Доколку не можат вашите родители да си го дозволат тоа зашто не се министри и директори, пробајте да работите и учите во исто време. Јас сум жив пример дека тоа е можно. И не, немам 40 години, имам само 23.
 
???? ??? ??????? ???????? ?? ????????? ????????, ?? ?????? ?? ????? ? ?? ????? ?? ??????????. ?? ???????? ?? ?????????? ????? ??? ? ???????? ?? ?????, ?????? ?? ??????????? ?? ???????? ??? ????? ???? ?? ?? ??????? ????? ? ?? ?????? ?????????. ?? ???? ????? ?? ???? ??????? ?? ?????? ?????? ?? ?????????? ?? ??????, ????? ???? ?? ?????????? ?? ??????? ????????, ??? ????? ??????? ??????, ????? ???????????? ??? ?? ??? ??? ?? ??????? ??? ????, ????? ?? ????? ?? ??????. ?????????????, ??, ??? ?????? ???? ? ?????.
??????????? ? ?????? ???? ??????.
???????? ???????? ???????????? ??? ???? ? ???? ??????????.

Sega meshash babi I zabi. Navika za ucenje I zelba za dokazuvanje se dve sosema razlicni raboti.
Zborot vospituvanje e proizvod na ruskata pedagoska skola I istiot nema soodveten termin vo zapadnata literatura, kako sto nema nitu frazata "vospitno-obrazoven proces"

Vo odnos na Amerikanskiot, ili bilo koj drug Evripski sistem na nasocuvanje:sto my fali? Nemoze sekoj da odi na fakultet I da bide magister ili menager, kako sto se zamisluvaat kaj nas. Jonhnson Metty nemoze da najde 60 VKV rabotnici!
Uspehot na ekonomijata I industrijata se indikatori za kvalitetot na obrazovanieto. Kaj nas nity ekonomijata nity industrijata ne mrdata veke 18 godini. Mi se cini deka dopolnitelni komentari se izlisni.
 
Cenejki spored toa sto dosega sum go slusnal i sum go videl smetam deka obrazovniot proces vo Makedonija e na nivo nula.Iako sum samo osmo oddelenie svesen sum za krupnite greski i nedostatoci vo makedonskoto obrazovanie.Denes recisi sekoj moze da ima diploma (posebno ako si blisku do vlasta i dzebot ti e dlabok) no prasanjeto e kolku taa diploma vredi i kolku nosi znaenje i praktika vo sebe ??
Imav prilika da prisustvuvam na maturskata vecer na mojata data (10 godini od matura).Po zavrsuvanjeto na proslavata taa i najdobrite ucenici od toa oddelenie go zedoa nivniot ucebnik po Istorija i pocnaa da mi objasnuvaat kako celi noki ucele lekcii, kako nivniot profesor im trazel sve vo detali i sl.Revoltiran go grabnav ucebnikot i gi prasav koja godina zavrsila vtorata svetska vojna.Tie se smeea bidejki ne go znaat odgovorot.Im postaviv poveke od 15 drugi prasanja taa vecer no tie zaedno ne odgovoria ni 5.Pa me interesirase zosto go ucele toa..Zosto mojot prijatel na Informatickiot univerzitet koj uci za hardwere neznae da si gi prikluci zvucnicite ??
Zosto?? Zosto 1 mesec vo moeto oddelenie se uci za polovi odnosi pomegju covekot i prevencija od polovi bolesti, a nikoj od moeto oddelenie neznae sto e kondom ??

Na 30 god. dali ke se sekavam na 30% od ona sto sum go naucil, a dali 10% od toa ke mi koristi??
Mene sigurno ne! Mozebi na drzavata ke i koristi uvelicuvanjeto na Aleksandar Makedonski vo obrazovanieto so cel narusuvanje na nasite megjusosedski odnosi??
Ili mozebi ke me zatapat i ke mozat da vladeat so mojot glas narednite 50 godini i ke go "iscedat" i posledniot denar od mene??
Ili mozebi avtorite na ucebnicite se stotuku pusteni od Bardovci i neznaat razumno da mislat??

??
??
??

Do koga vaka? Do koga? Do koga ke ucime teorija, ne praksa?
Koga ke ni se namalat podocnicite od noknoto ucenje? Koga?
- NIKOGAS!
Se dodeka kutime kako barabi ova ke se slucuva i nekoi pomockovci ke ni pisuvaat ucebnici! :toe:

1. Избриши си го профилот од форумов
2. Избриши си го фб профилот иако сите твои другарчиња го имаат
3. Немаш подочњаци и неможеш да имаш и рано ти е за тоа
4. Не се замарај со политика и дали е добро или лошо образованието
5. Имаш само 14 години, иди бркај женски, :drk:, играј фудбал пред зграда(у маало), искачај петок-сабота, дреми во маало до 1-2 навечер, учи си тоа што ќе ти биде дадено за учење.... УЖИВАЈ ВО ЖИВОТОТ....
6. Не можеш да смениш ништо, и да дојдеш на власт НЕМА ДА СМЕНИШ НИШТО....
7. Дека има непотребни работи има, али учи ги помалце, или не ги учи воопшто, учи го тоа што те интересира, запиши се средно стриктно тоа што те интересира и нема да учиш глупости до толку...

пак ќе кажам МАЛ СИ ДА СЕ ЗАМАРАШ, ИДИ УЖИВАЈ ДОДЕКА МОЖЕШ...

Има еден или двајца од секоја генерација, што воопшто не може да се нарече репрезентативен примерок па да вадиш заклучоци од ваков тип.
За жал, нашиов народ се пали на вакви прикаски. Детето баш убаво го сумира образованите. Само факти, а никаде вештини

Не го сумира баш добро, во основно училиште и треба да се учат основните работи, а потоа настанува она непотребно учење на работите... Се запишале во Гимназија(зашто како мали незнаеле да се одлучат што сакаат со нивниот живот) и после се запишуваат Економски, Правен итн... и им било тешко или пак учеле непотребни работи во средно.... кога незнаеш да се одлучиш ќе трпиш...
А за вештините не се стекнуваат со читање туку со пракса... како викаат ИСКУСТВОТО НЕ МОЖЕ ДА СЕ КУПИ СО НИШТО....
 
Zosto mojot prijatel na Informatickiot univerzitet koj uci za hardwere neznae da si gi prikluci zvucnicite ??
Банален пример со звучнициве, но постојано излагаат новотарии во сите области, потребно е (покрај тоа што вработениот ќе се самоедуцира) и фирмата да вложи во својот вработен. Во контекст на ова е
Na 30 god. Dali ke se sekavam na 30% od ona sto sum go naucil, a dali 10% od toa ke mi koristi??
Дообуки, усовршување, семинари, тренинг програми...сето тоа си постои во фирми каде работодавецот има потреба од редовно обучен кадар.
За 10% од ученото...има нешто што се вика општа култура и познавање, развивање меморија и постепено одредување на склоност кон одредена област кое ®estless го објасни со овците и Тешкото. Доколку од прво одделение учиш за информатика, од каде ќе знаеш дали не си кандидат за медицина.
Заради основата, истото се вика основно образование, а другите се насочени, специјализирани...

Едино што недостасува е практичниот дел, но тоа е вечита болка на нашето насочено образование у факултетите. Одамна состојбите се какви што се...само со сите тие образовни проекти нешто требаше да се подобри.
Во Македонија генерално (можеби постојат инцидентни случаи) не постои соработка стопанство/институции-образование па оттаму не постои ниту соодветна пракса или дообука.
Кога последен пат некој економист на пракса во банка направил план за пласирање кредити или подготвил књбифо или слични податоци?
Дали некоја фирма набавува стручна литература или е претплатена на списанија -македонски и меѓународни- од конретната област заради следење на постојаниот развој во таа област? Можеби има и такви случаи, но се ептен ретки.
 
Sega meshash babi I zabi. Navika za ucenje I zelba za dokazuvanje se dve sosema razlicni raboti.
Zborot vospituvanje e proizvod na ruskata pedagoska skola I istiot nema soodveten termin vo zapadnata literatura, kako sto nema nitu frazata "vospitno-obrazoven proces"

Vo odnos na Amerikanskiot, ili bilo koj drug Evripski sistem na nasocuvanje:sto my fali? Nemoze sekoj da odi na fakultet I da bide magister ili menager, kako sto se zamisluvaat kaj nas. Jonhnson Metty nemoze da najde 60 VKV rabotnici!
Uspehot na ekonomijata I industrijata se indikatori za kvalitetot na obrazovanieto. Kaj nas nity ekonomijata nity industrijata ne mrdata veke 18 godini. Mi se cini deka dopolnitelni komentari se izlisni.

Две сосема различни работи кои соодветно ги добиваш во основното образование. Што сакаш да кажеш, дека треба во прво да се одредат децата кој ќе е копач а кој научник? Не знам што ти е муабетот.
За Американскиот, не реков јас дека секој треба да е на факултет, зборам дека тие осум години се за градење навика за учење, градење смисла за авторитет (патем Многу важна) и воспитување на децата дека не е телевизорот ултимативен учител. За читање лектири и пропратни работи да не почнувам.
Не слушнав што конкретно му фали на нашиот образовен систем од тебе?
Не ме смеј со коментари за економијата и индустријата, квалитетните кадри кои ние факт ги имаме, некој не знае да ги искористи, па си одат на запад таму да ги помагаат ;)
 
Jonhnson Metty nemoze da najde 60 VKV rabotnici!
Зависи што кадар бараат и кои му се условите (плата, пријава, обврски...).

За конкурсите и работа во таа фирма
Десетици технолози, машински инженери што се надевале на „Џонсон контрол“ и на „Џонсон мети“ се уште не можат да најдат вработување во овие компании. - Сонував за ваков момент, кај нас тешко може да се најде работа за технолозите, но немав среќа. Кога беше објавен оглас за технолози во „Џонсон контрол“ не ме примија, иако ги исполнувам сите услови. Најверојатно, повеќе шанси ќе имам кога ќе се примаат нови вработени во оваа дејност таму бидејќи досега не се примија толку вработени колку што се најавуваше. Сега се појави нов оглас, ама за механичари. Ги следам сите огласи. Уште го чекам тој на „Џонсон мети“, бидејќи досега не сум видела од нив оглас за вработување и“ни рече еден дипломиран технолог.
Можеби очекуваат да се пријави НАСА стручњак или искусен механичар кој вади за една недела колку што тие не можат да му платат за еден месец.
 
Не слушнав што конкретно му фали на нашиот образовен систем од тебе?
Не ме смеј со коментари за економијата и индустријата, квалитетните кадри кои ние факт ги имаме, некој не знае да ги искористи, па си одат на запад таму да ги помагаат ;)

Ајде да почнеме по ред. Што нуди нашиот образовен систем? Rote learning и фронтална настава базирана на концепт стар 2000 години. Додека во развиените земји децата учат да учат, ние се уште ги третираме нашите деца како дебили и им тураме знаење со инка и по секоја цена се трудиме да ја истиснеме креативноста која децата до 10 години ја имаат. Невелам дека нема исклучоци - но тие се ретки.

Одиме на вториот циклус на образование - од еден интегриран пристап на работа, кој донекаде функционира до 6 одд, наеднаш ученикот се соочува со 15 наставници,секој со убедување дека неговиот предмет е најважен. Што е уште пострашно, тој предметен наставник кој што студирал на ПМФ или незнам каде, има (формално) положено само три испити за да може да се стекне со квалификација наставник. Тој човек можеби е експерт, ама не е доволно квалификуван да работи со деца.
Сега доаѓаме до средното образование кои од пред некоја година стана задолжително, а повторно не се нуди ништо. Пред некој месец присуствував на една тркалезна маса на која беа презентирани анализи на тоа што нашите стручни училишта нудат и колкав дополнителен период е потребен лицата кои имаат учено во тие стручни училишта бидат способни да извршуваат некоја работна задача. Пак ќе го споменам Johnson Metty кој неможе да најде квалификувани лица за работа во новоотворената фабрика. Нивната анализа е дека ќе бидат потребни 6 месеци интезивна обука за да нашите кадри се осопособат за работа.
Ете не на крај на факултетот, кој здравје боже можеби за некоја година ќе стане и задолжителен. Која е целта на уситнување на Високото образование? Социјален мир во наредните 4-6 години. Што ќе се случува потоа, сегашнава влада не ја интересира. Меѓутоа факт е дека стануваме држава на магистри, доктори и останати титулаши кои никогаш нема да бидат во состојба да најдат работа во државава од проста причина 0 нема нема работници кои ќе треба да се менаџираат!
 
Неколку факти:

1. Никој на 30 годишна возраст не се сеќава на 20% од тоа што го учел во основно и средно училиште, се сеќава само на некои непотребни глупости.
2. Никој на 30 годишна возраст не применува ни 5% од она што го учел во основно и средно училиште.
3. Учителите/наставниците/професорите во развиените земји се истовремено и психолози т.е. знаат како треба да се однесуваат со децата, а кај нас 90% се мачители.
4. Неможе секој селјак да оди на факултет.Според програмата на бладата на РМ сакаат 99% од матурантите (ботови) да се запишат на факултет.Тие во иднина ќе бидат доктори, архитекти, градежници ...Можете да замислите кој ќе ви го прави домот и кој ќе ве лекува? И доколку 99% од матурантите отидат на факултет кој ќе ѓи мети улиците? Кој ќе го чисти ѓубрето? Кој ќе ѓи работи тие најбитните работи?? Можеби Груевски и компанија :D
5. Македонија е земја со најобразован и најглуп народ истовремено.
6. Мозокот не се вежба со 24 часовно учење туку со решавање на задачи.



Уште еден пример:
Во математичкото списание "Нумерус" за осмо одделение најдовме една задача што неможеме да ја решиме.Ја дадовме на нашиот наставник но тој бидејки неможеше да ја реши го повика заменик директорот на нашето училиште инаку општо познат како најдобар математичар.Простакот ја гледаше 20-30 минути и на крај рече "оваа задача нема решение".Кога пристигна наредниот број на списанието ние воочивме дека задачата е решена во решението!
 
Неколку факти:

1. Никој на 30 годишна возраст не се сеќава на 20% од тоа што го учел во основно и средно училиште, се сеќава само на некои непотребни глупости.
2. Никој на 30 годишна возраст не применува ни 5% од она што го учел во основно и средно училиште.
3. Учителите/наставниците/професорите во развиените земји се истовремено и психолози т.е. знаат како треба да се однесуваат со децата, а кај нас 90% се мачители.
4. Неможе секој селјак да оди на факултет.Според програмата на бладата на РМ сакаат 99% од матурантите (ботови) да се запишат на факултет.Тие во иднина ќе бидат доктори, архитекти, градежници ...Можете да замислите кој ќе ви го прави домот и кој ќе ве лекува? И доколку 99% од матурантите отидат на факултет кој ќе ѓи мети улиците? Кој ќе го чисти ѓубрето? Кој ќе ѓи работи тие најбитните работи?? Можеби Груевски и компанија :D
5. Македонија е земја со најобразован и најглуп народ истовремено.
6. Мозокот не се вежба со 24 часовно учење туку со решавање на задачи.
ДД
- дали ти би се откажал од високо школо, дали би метел улици? И додека учиш средно можно е да метеш улици...дали тоа ќе го работиш?

Што значи тоа -секој сељак- според тебе што е тој поим сељак?
 
Јас не би се откажал, но зошто владата прави толку напори?

Што ако сите бидеме маѓистри?

Глупости... Тука некоја валкана игра се игра!

Лопови македонски!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom