Сердарот, не се пеньави бре, со цензура, бан и бришенье не може да се скрие историската вистина, току може само да се потврди и ти точно тоа правиш..еве ги офиалните тутули на охридските архиепископи..нема никакви Македонци..немало Македонци и ги нема во титулите..Бугари има, Срби има..елементарно е
"Но, титулите на охридските архиепископи во период од 1515 - 1615 г. не го потврдуваат како точно тврдењето дека „охридската македонска црква” го ширела името Македонија во Босна, Црна Гора и Србија.
Според Иван Снегаров: „Во турско време охридската архиепископи употребувале велечествени титули, кои после половината на XVI век не биле соодветни на реалната големина на нивната диецеза, туку изразувале претензии врз изгубени земји.” На пр., Доротеј „родум Словен” (И.Снегаров) во 1466 г. се потпишал: „Доротеј со милост Божја архиепископ на Прва Јустинијана и на сите Бугари и Срби и северните предели и други.” Така се потпишал и Прохор („Словен” - И.С.), во 1548 г. но без зборовите: „северните предели”, а во 1549 г. и без зборот: „сите” (Според Љ.Стојановић, Прохор во 1541 е наречен папа, но И.Снегаров смета дека се работи за грешка: Прохор, со милост Божја архиепископ на Прва Јустинијана, папа на Бугари и Срби и Поморие и други). Паисиј е „првиот познат aрхиепископ кој Охридската архиепископија ја нарекол патријаршија” (1566 г.) Гаврил (I), родум од Јанина, во 1587 г. на латински ја започнува една своја својата грамота: „Gabriel miseratione diuina Archiepiscopus Justinianae P. Archidarum et totus Bulgariae, Seruiae, Albaniae, utriusque Walachiae”. Во своето писмо од месец октомври 1587 г. тој се нарекол: „патријарх на Бугарија, Србија, Македонија, Албанија, Богданија (Botania) и Унгаровлахија.” Атанасиј во свое писмо од 1596 г.: „Athanasius Dei gratia arhiepiscopus Prima Iustiniane, Achridensis, Vulgarie, Servie, Albanie, Valachie, Moldavie, Litivaniae patriarca Rassie; а во свое известие од 1615 г. „Athanasio Patriarcha della Prima Iustiniana”...”
Охридката црква е била автокефална во однос на Цариградската и во таа смисла не може да се нарекува ни бугарска, ни македонска. Може да се нарекува црква на Бугарите во Македониja
Охридскиот архиепископ Теофилакт Бугарски, Грк по народност е напишал житието на св Климент, зошто не е Македонски, а е Бугарски според тебе ?