"Македонски словени" - "Славомакедонци"?

  • Креатор на темата Креатор на темата f91
  • Време на започнување Време на започнување
Како то теорија? Си седел некој поп, игумен, владика, некој ден, на сонце, па немало што да праи, па освен тоа, и му здодеало да си еби децата(како таа старата народна, немало попо шо да прај, па си ги ебал децата), па ај ќе измислуваме теории, па истите тие, од 6 век, до еве 11 век, некој да ги пишува и препишува...

Кој му е филмо? Кој знае колку само вакви житија и летописи има низ архивите на манастирите и светските било византиски било римски.

Јас не сум историчар, ама ме нанервираа некои тука, НЕМАЛО ДОКАЗИ ТА НЕМАЛО ДОКАЗИ, па ај реков да ги постирам. Има славјанолози, против кои верувам, 100 петар поповски, 200 аристотел тентовски, 300 бошевски, и 400 анавеновци, нема да можат да излезат на крај.

Тоа се премногу документи, дури и за Петар Поповски и неговите Пелазги-Белазги, нешо шо нема никаква врска...

само измешани термини гледани од различни страни ... :toe:
па нашле некој компромис ... ти текнуе .. и денеска е у мода

Како то теорија?

Како па еве вака
Ваљда не знаеле да пишат. Кирил и Мето, за шо закренаа цела иницијатива..

Може (не ми се свиѓаат србизми како Ваљда) Да а Може и Не ...
ете гледаш знаеш и ти да пишеш некоја теорија ...
 
само измешани термини гледани од различни страни ... :toe:
па нашле некој компромис ... ти текнуе .. и денеска е у мода

Види сега, гледишта еден куп, помодарства еден куп. Ништо на добра основа, се левитира.
Јас, лично сметам дека дошле славјани, напраиле што напраиле, не дошле многу, ама сепак дошле, напраиле некаков микс. Сигурно, на крај генот на староседелците повеќе доминира, а секако и ЕТНОСОТ, кој е најбитен и каде јас барем колку што можам да забележам, има етнички антички карактеристики многу повеќе него оние новодојденските.
Јазикот е еден мал микс, на два јазика словенски и антички. И тоа.

Не е лоша работа.

Може (не ми се свиѓаат србизми како Ваљда) Да а Може и Не ...
ете гледаш знаеш и ти да пишеш некоја теорија ...

Се е тоа во зона на спекулација! Спекулирам, но, исто така, знам и поседувам еве, какви такви, летописи и житија кои сведочат за нешто такво, т.е. преселба на друг народ, кој себеси се нарекувал Словен или Словени, биле диви, пустошеле ваму таму, што ќе нашле и тоа.
А за може некој лагано да ме побие, не поседува никаков документ кој ќе каже дека тие исти словени, се нарекувале исто така и 6 века претходно.
Тоа е хендикепот, коа се влегува во бој против славјаничарите.
 
Види сега, гледишта еден куп, помодарства еден куп. Ништо на добра основа, се левитира.
Јас, лично сметам дека дошле славјани, напраиле што напраиле, не дошле многу, ама сепак дошле, напраиле некаков микс. Сигурно, на крај генот на староседелците повеќе доминира, а секако и ЕТНОСОТ, кој е најбитен и каде јас барем колку што можам да забележам, има етнички антички карактеристики многу повеќе него оние новодојденските.
Јазикот е еден мал микс, на два јазика словенски и антички. И тоа.

Уште на старт почнуваш со теорија ... (преселбата на „задкарпатските“) и се понатаму темелиш на неа ... значи ако теоријата е погрешна се друго не вреди ... а е теорија ... :toe:

Не е лоша работа.

и на крај си правиш компромис ... ^^ :toe:

Спекулирам, но, исто така, знам и поседувам еве, какви такви, летописи и житија кои сведочат за нешто такво,

Самиот кажуваш ... Шпекулираш ... какви такви ... (значи никакви)
нема ја или некој друг шо да те побива ... сам се побиваш
 
Не кажав дека намерно го запаливте, или дека воопшто некој го запали. Тејк кер.

Авторот е Албанец, доктор на науки, докторира при институтот за истоија во Скопје, значи не во Приштина и Тетово, и тоа за меѓурелигиски соживот во 15,16,17 век. Прошета многу манастири, дозна многу "тајни".


Сигурно не бил словен.:smir:

А и Јустинијан не бил Словен.

А изворите се пак битни, оние кои датираат од тие времиња.
А и пак со тоа што си го постирал, авторите дистинкуваат Македонци со Славси.


Јебеш га, и ти имаш и јас имам. Ама ти немаш документи каде се зборува, дека некои словени, доживеале метаморфоза на идентитет, па некад не биле словени, и сега станале словени. А јас имам да кажам дека, еве некад биле за Дунав, ама дошле тука.

Разбираш ли?

Ако дошле, како се снашле, што се снашле, е веќе момент на емпиризам... Искуство... Касно е, ако дошле...

Дали ме разбираш?

П.С. И да, не сум историчар, ама не се дрзнувам како вас, да манипулирам со извори историски. Добро тоа е доказ дека србскиот дух тлее во вас сеуште, ама ако нема почва кај да расте, тоа суши... фиуууу...

Добро, можеш да почнеш да ги броиш имињата на историчарите кои ти ги цитирам и да ги гуглаш, да провериш што завршиле.

Па дали повеќе ќе му веруваме на Албанскиот историчар, кој има интерес тенденциозно да ги толкува работите или не.
Знаеш... и Божидар Димитров е “историчар“...

Така да.. мене титулите не ме влажнат, јас ти давам извори, кои говорат нешто друго од она што ти сакаш да го чуеш.

Авторите прават политичка дистинкција,не етничка.

Како што одметниците од Византиската црква биле прогласени за херетици и нарекувани - Македонци, според нивниот лидер.


kaldellis-1.png

kaldellis113a.png


Нешто објаснувал авторот на книгава, незнам кој е кадарен да сфати.


35621732.png


и Џон Ши нешто цитирал некои историчари од 11 век..некој си Георгиос Монахос, Лав Ѓакон, Ана Комнена, Георги Кедрионс, Бари, Македонци..Солун, блада нешто... дека уште демек уште од Средниот век името Македонци било користено од тие “Словени“ и во нивните народни песни и во фолклорот генерално.

I introduce you to the same, the great and the first city of the Macedonians............

Ова го запишал бељаџијава John Kaminiates кој му го напишал писмото на Грегориј од Кападокија, кога бил во заробеништво во септември 905 г.

Thessaloniki, one of the largest cities of the Byzantine empire in the early tenth century, was captured and pillaged in 904 by a Muslim force led by Leo of Tripoli. The following account of the short siege comes from John Kaminiates, who was captured and taken as a prisoner with his father and brothers. He wrote a letter to Gregory of Kappadokia while he was in captivity, concluding it around the end of September 905. Prior to this section, John Kaminiates gives a detailed description of Thessaloniki and its defences, then reveals that information has come to the city that a naval force under Leo of Tripoli (numbered at fifty-four large galleys by other sources) has turned away from an attack on Constantinople and is headed to his city.

Chapter 25 The citizens (на Солун), in fact, were anything but remiss in their use of archery, and used it to great and conspicuous effect by stationing all the Sklavenes [a southern Slav peoples] gathered from the neighbouring regions at those points from which it was easiest to shoot accurately and where there was nothing to deflect the momentum of their missiles.

http://www.deremilitari.org/resources/sources/thessaloniki.htm

Склавени го бранеле Солун...!?!? Кои што Џон ги нарекол Македонци...

Глуп, кај му требало...

Се е тоа во зона на спекулација! Спекулирам, но, исто така, знам и поседувам еве, какви такви, летописи и житија кои сведочат за нешто такво, т.е. преселба на друг народ, кој себеси се нарекувал Словен или Словени, биле диви, пустошеле ваму таму, што ќе нашле и тоа.
А за може некој лагано да ме побие, не поседува никаков документ кој ќе каже дека тие исти словени, се нарекувале исто така и 6 века претходно.
Тоа е хендикепот, коа се влегува во бој против славјаничарите.

Абе машко, во кој документ стои дека самите тие се нарекувале “Словени“ ?

Дали Индијанците се нарекувале Индијанци?

Дали Грците се нарекувале Грци?

Дали народот кој живеел на територија на Бугарија, се нарекувал Бугарски пред 7-8 век?

Со манипулација на термини, ништо не се докажува.


meyendorf.png

meyendorf12.png

meyendorf12a.png


Е сега, што му требало на Султанот од Египет, во писмото до Андроникус 2 да ги спомене и Македонците?

Заебал работа.
 
Со манипулација на термини, ништо не се докажува.

Како се манипулира со термини? Не го разбирам тоа?

Сега некој манипулира, или тогаш некој манипулирал ?

И пази, ми даваш документи и дати кои се веќе 2-3 века после населувањата.

и Џон Ши нешто цитирал некои историчари од 11 век..некој си Георгиос Монахос, Лав Ѓакон, Ана Комнена, Георги Кедрионс, Бари, Македонци..Солун, блада нешто... дека уште демек уште од Средниот век името Македонци било користено од тие “Словени“ и во нивните народни песни и во фолклорот генерално.

Значи не си ме сфатил арно, ко шо треба.

Јас не викам дека тие словени, немаат право или немале право или не се викале Македонци! Туку, еве, некој запишал, некаде, или СЕКАДЕ, дека некоја популација, која се нарекува Словени, доаѓаат и праат вака, праат така.

Е кои се тие што пустошеле, што пливале, со цефки со што ти ја знам, крај краева и да не се словени. Што се? Да се Авари не се, пошто и аварите ги дистинкуваат од нив, во летописите на моневмасија.
 
Како се манипулира со термини? Не го разбирам тоа?

Сега некој манипулира, или тогаш некој манипулирал ?

И пази, ми даваш документи и дати кои се веќе 2-3 века после населувањата.


Сега се манипулира на многу прост начин, а терминот хронолошки добивал различни значења.

Како што Индијанци асоцира на луѓе од Индија, а не домородни жители на Америка.

Како што Бугари во 6-7 век означува туркиски народ од Кавказ, а не домородни балканци.

Нема населување на луѓе, туку на воведување на термини кои се употребувале во даден период.

Ниту Индијанци од Индија ја населиле Америка, нити Болгари биле мнозинско население кога ја населиле денешна Бугарија која го носи нивното име, ниту Грците се нарекувале Грци во тоа време. Ниту Албанците се нарекувале Албанци итд.

Кога не знаеш да разграничиш хронолошки значењето и употребата, тогаш да не губам време со тебе.

После востанието на Готите, кое што било запишано од Прокопиј, се пренело влијанието во Византија, поделувајќи го населението на апсолутистичните лојалисти - Ромеи/Римјани и сепаратистите кои се залагале за рамноправност - Склавените, кои како револт на тогашниот систем, се уредуват во архонтии - административен автономен територијален систем кој ја одбивал Римската надлежност.

Римјаните таквото уредување, кое не можеле да го контролираат го нарекле Склавини - енклави.

Тие Склавинии за нив се наоѓале и внатре и секако надвор од империјата.

Особыј вид административној области, признајуштеј зависимость от империи, но сохранјајуштеј автономију. Архонтии, как правило, лежали на границах империи и были населены инојазычными по отношенију к грекам народами (Ferluga J. L'amministraziont Р. 87-164).

Архонтија – административнаја единица византијској империи в VII – X вв., в эпоху перехода от муниципального управленија провинцијами к фемној системе. Правитель архонтии (архонт) возглавлјал местнују власть, в известној степени автономнују, но был одновременно и представителем центральној власти. Чаште всего архонтии образовывались на пограничных территоријах империи, населенных не греками. В первој половине X в. византијскими архонтијами, например, были итальјанские города Амальфи и Гаэта.

http://www.byzantion.ru/theatron/printpage.php?forum=11&topic=275
 
ние, Македонците, немаме проблем со поимот словен/словени ние тој поим ќе го објасниме, промислиме а тоа на нашите ''пријатели'' би требало да им биде поголем проблем од поимот Македонија. историјата е чудна наука а археологијата е курва така да никогаш не знаеш како ќе поминеш пред да ја навлажниш земјата.
провинциите во римската империја биле формирани од практични/административни причини па така за поимот Илири можете слободно да му се заблагодарите на римскиот папа.
за пишаните докази си имаме ние форма на нотирање на историски факти а тоа е усната традиција:
неможам сега да го најдам целиот текст на 1762 но утре ќе го постирам и него за денес еве еден модерен пример како ние памтиме преку песна

Амфилохиј

Не вредат веќе ништо
илјадници зборови,
Сал Скаредни Срамни Слова

во мртвите томоси.
Од вашето перо течат
мастила отровни
и црни се траги лепат
на прстите валкани.
Раширени раце во име на љубовта,
затворени очи во име на правдата.
А изградив дом на брегот
со порти отворени,
но видовте само слабост
на кутар и нејак плен.
О, несвет и беден оче!
Се затемни светол ден.
Ќе пресечам десна рака
што кон вас се подаде.

Раширени раце во име на љубовта,
затворени очи во име на правдата.
Подари ми насмев надмен, господарски,
и пак распни го Оној Кој божем го сведочиш.
Избриши си раце со хартии безвредни
и кажи го зборот што ништо не значи.
 
неможам сега да го најдам целиот текст на 1762 но утре ќе го постирам и него за денес еве еден модерен пример како ние памтиме преку песна


Јас го имам,в гла,го сакаш :helou: ?
 
Илјада и седимстотин шесдесет и второ лето
в Охрида од Цариграда дошел Салаор.
Еј! Дошел Солаор.

Се претставил пред Арсења
наша патрика честнаго
и му рек'л слово горко, слово жалостно.
Еј! Слово жалостно.

Царска волја е да тргнеш
денеска за Цариграда
на тебе од врли Грци, голем поплак е.
Еј! Голем поплак е.

С'брал патрик свое стадо
в црква свјатиј Климентова
благослов му дал последен, р'це заплетил.
Еј! Р'це заплетил.

Д'лго време липал старец
в м’лчание всенародно
и по бела брада ронел с'лзи горешчи.
Еј! С'лзи горешчи.

Слушајте ме мили чеда
јас ќе ида в Цариграда
на мене од врли Грци голем поплак е.
Еј! Голем поплак е.

Грцкиј патрик ќе ни строши
славна Охридска Столица
и мене до смрт ќе држи в заточение
Еј! В заточение.

Ќе прати владици Грци
лицем светци срцем в'лци
ќе ве дават, ќе ве стрижат, ќе м'лзат до крв.
Еј! Ќе молзат до крв.

Меѓу народа ќе сејат
нес’гласје и раздори,
да се мразат син со татка и со брата брат.
Еј! И со брата брат.

И ќе викнете до Бога
и крило не ќе најдете,
смирени ќе наведете глави доземи.
Еј! Глави до земи.

Ќе ми бидете сираци,
така било написано.
Елате ми да ви гушна за последен п'т.
Еј! За последен п'т.

Ч'рна т'га поразила
старо, младо, м'жи, жени,
Вси со р'це заплетени с'лзи проливат.
Еј! Солзи поливат.

Тој ги гушка, тие т'жни
му целуват десна р'ка
и од р'ка как од извор с'лзи се лејат.
Еј! Солзи се лејат.

Вјахнал Патрик брза коња
и неволно уп'тил се.
Тога грмкиј плач народен небо процепил.
Еј! Небо процепил.

Умилил се честниј Патрик,
свалил шапка навезана,
погледал на сино небо, љуто прок'лнал.
Еј! Љуто проколнал:

„Ох! послушај, милиј Боже!
Хаир никога да немат
Стамче беј и Бујар Лигдо, Нијко челеби!
Еј! Нијко челеби.

Милостивиј Бог послушал
патричка горешча клетва,
слава нихна, семе нихно погубил со шум.
Еј! Погубил со шум.

И сега во куќи нихни
ткае пајак пајачина
и на пусти стрехи нихни хукат хутове.
Еј! Хукат хутове.
Повели.
 
На оваа наука?

1. Житието на ,Тивериополските Маченици, “Теофилакт Охридски”,
2. ,,Чудата на Свети Димитрија Солунски,,
3. ,,Хронографијата од Теофан,,
4. ,,Прокопие Цезарес ,,​

...............​

едит: Овие фрагменти(пази само фрагменти), се запишани од манастирот св.Јован Бигорски, пред да се запали, некаде околу 10 Август ова година. Авторот не можел да ги слика, затоа што тоа е строго забрането, но ги препишал, а истите ги пронашол од други автори објавени порано. Вакви документи постојат по сите манастири, кои датираат од тие периоди.

Наука ли беше тоа?


Прв автор кој што наводно ги спомнува „словените“ е Procopius of Caesarea 6-ти век, кој ќе ги заппише како Σκλαβηνοί, односно Σκλαβοί. Спомнува и некакви Σπόροι за што па србите ќе кажат дека значело „срби“ (кој како сака така си толкува, јебига)

Втор Theophylact Simocatta седми век и повторно Σκλαβοί

И тука изворите ПРЕСУШУВААТ.

Ги спомнуваат околу Дунав и на оваа и и на онаа страна од Дунав. Од Онаа страна на териториите на денешните Унгарија и Романија. (ако ги имало милиони, колку што би требало да ги има кога го преплавиле балканот, многу е чудно што нивните матични територии од таа страна на дунав денеска не се „славјански“, а од оваа страна се „целосно славјански“)

Ама овие двајцава не кажуваат за масовна преселба и населување на словени на балканот, туку за напади на римските утврдувања од страна на некакви Σκλαβηνοί и Σκλαβοί заедно со Хуни, авари и кој ти уште не.

Чудата на Св, Димитрија Солунски (најстариот зачуван препис) е од 9 век (876-82) од Anastasius Bibliothecarius (876-82) прв препис на латински јазик (значи цели 2,5 века по оригиналната дешавка) и не се знае од што препишувал, ама повторно не спомнува „Славјани“, туку Sclavous.

И ова е последниот ревелантен извор кој го користат историчарите, а кој може да се третира како автентичен за Балканот од периодот на 6-7 век. И во ниту еден автентичен извор не можеш да прочиташ дека:

1. Се спомнуваат некакви „словени“ кои дошле од „зад Карпатите“ за да се населат на Балканот, туку само за Σκλαβοί, Sclavous, кои ги напаѓаат ромејските утврдувања, и

2. Никаде не се спомнува масовно населување на „словени“ на територијата на балканот.

Периодот од 7 до крај на 9 и почеток на 10 век историјата го третира како „темен период“ Dark ages за Балканот.

Ова беше ако сакаме да читаме според извори, нели. Се друго е резултат на подоцнежни теории, без разлика дали се тие теории од 12-ти или од 19-ти век, или пак најнови од 20-21-ви.

А југословенската историографија не вреди да се коментира од познати причини..


Еве нешто, што до некаде оди во прлог на мојата теорија, иако во целост не се согласувам со истото. Претпоставувам сите на форумов сте го виделе, ама е во прилог на кажаново:

Ова е осврт кон книгата „Создавање“ на Словените [1], напишана од Проф. Др. Флорин Курта, за која ја добива наградата Херберт Бекстер, на американското историско здружение за 2002 година. Наградата е доделена поради забележителната книга-првенец, од млад научник, во полето на Европската историја.

Флорин Курта е вонреден професор по средновековна историја и археологија на Универзитетот во Флорида. Студирал историска филозофија на букурешкиот Универзитет, средновековни студии на Универзитетот Корнел (Итака) и ја одбранил својата докторска дисертација на Универзитетот Вестерн Мичиген (Каламазу). Работел и како археолог, вршејќи земјомерења и ископувања со Институтот за Археологија „Василе Парван“ од Букурешт. Напишал бројни статии и неколку книги, со посебно внимание кон југоисточна Европа (подробно на http://www.clas.ufl.edu/users/fcurta 5. 2. 2008). Неговите достигнувања во историјата и археологијата, претставени во неговата исцрпна книга, нудат еден нов методолошки пристап за југоисточна Европа во раниот среден век. Како исклучителна основа за понатамошни истражувања, книгава ја заслужува нашата искрена потврда.

Обликување на склавeнските етнички групи

Книгава прикажува еден потполно нов пристап во однос на потеклото на Словените. Куртовата замисла е следнава >>Раносредновековните етнички групи биле вклопени во друштвено-политички односи, исто како што се и современите етнички групи. Етничките групи биле друштвено и културно осмислени и претставувале некаков облик на друштвена мобилизираност, употребена за достигнување на значајни политички цели.<< (стр. 34)

Лесно би се согласиле дека проблемот со склавенската етничка група (намерно го користам средновековниот поим) навистина бил последица на единствени јазичниетногенези (почитувајќи ја склавенската распространетост). Наспроти ова, многу други племиња биле или политички (етнички) или воени (народни) творби, коишто одвреме навреме се собирале во поголеми етнички заедници или населби. Според тоа, во изминатите векови, поимот словени беше создаден и некритички воведен кај некои населенија и области. За да ги избегне ваквите недоразбирања, Курта често го употребува поимот склавени, ознака вообичаено ползувана во раното средновековие.

За да ги реши склавенските преселбени загатки, Курта понудува изворно решение, па во наредната одломка наведува >>Наместо огромен наплив на Словени, дојдени од припетските мочуришта, јас си замислувам облик од групен идентитет, кој веројатно би можел да се нарече етнитет (етничка група), а се појавил како одговор на Јустинијановата спроведба на градбен проект на границата меѓу Дунав и на Балканите.<< Со други зборови, словените не дошле од север, но постанале словени само во допир со римската граница.(стр.3)

Да поедноставиме. Околностите биле суштествен чинител во обликувањето на склавенската етничка заедница. Сепак, Курта одбива да пишува, па дури и да размислува за словенската историја пред 6-от век: >>И покрај согласноста со оние што тврдат дека словенската историја започнува во 6-от век, јас образложувам дека словените биле измислица на 6-от век. И покрај се, измислицата ги подразбира и двете - вообразбата или ознаките од неупатените и
себепрепознавањето.<<(стр.335)

Со други зборови, претците на склавените биле присутни на Балканите и пред 6-от век, иако сеуште не формирани како целосно збиена етничка заедница. Оттаму, можеме ли да претположиме дека прасловенските јазици биле зборувани од пораспространети заедници на овие територии (југоисточна Европа) многу пред 6-от век? Ова изгледа е логичниот заклучок. Инаку тешко би можеле да поверуваме дека Курта би бил во состојба да наведе оти: >>Заедничкиот словенски јазик, можеби бил употребуван како lingua franca во и надвор од Аварското кнежество./.../ Можеме да нагаѓаме дека војводата Радуалд успеал да научи словенски во Фурланија. Неговите словенски соседи на северот, очигледно зборувале ист јазик како далматинските словени.<<(стр.345)

Склавенски преселби?

Заради намената на проектот, склавенската (венетската) етногенеза ни е најзанимлива. За наша среќа, Проф. Курта не не’ разочарува, и за тоа непосредно и подробно пишува >>Сегашните познанија за потеклото на словените, во голема мера се завештание на 19-от век. Научните напори се вплеткано поврзани со лажните (коварните) народни идентитети /.../<<(стр.6) Тој исто така го предизвикува читателот >>да се оттргне од преселбениот образец, којшто преовладуваше во струката на словенската археологија уште од неговиот зачеток.<<(стр.307) Врската помеѓу историскиот и археолошкиот пристап, може да се рече оти му дава потполна слобода на авторот да го преиспита цврсто
закоравениот образец на „раносредновековните масовни словенски преселби

“.

Според Курта, меѓу словените немало „прикриени продори“ кои ја доведуваат во прашање (повеќе или помалку) постојаната промена на нивните живеалишта во 7-от век. За жал, од друга страна, на прашањето кога склавенските претци ги населиле овие области, авторот сеуште не понудува одговор. Единствено можеме да нагаѓаме дека прасловените на Балканот биле предримска појава.

Одделни стручници го оверуваат нашиот заклучок >>Го почнав поглавјево со тврдењето дека природата на словенските населби останува загатка за мноштво современи историчари. Неколку заклучоци произлегоа од поранешните расправи, но независно дали тие произлегле или не од вистинските населби, таму немало „пробив“ и потаен продор (преселба). Но сведоштвата од пишаните извори се мошне јасни околу ова/.../ Проблемот со примената на замислата за преселбите на словените во 6-от и 7-от век, е тоа што не постои ни еден единствен примерок, непрекинат и ненадеен пробив (преселби). Згора на тоа, при опсадата на Солун, за време на Хераклеовото владеење, нема докази за видливи преселби, во смисла на постојана промена на пребивалиштата. /.../ Она што Јон од Ефес го имал предвид се всушност војниците, а не патувачките земјоделци.(стр.113) Следствено, не само на северот, туку и склавените на југот (беломорскиот брег) не се преселувале во 6-от век.<<


http://www.veneti.info/mk/articles/reviews/196?task=view


Ова осовено ми се допаѓа:
… the presence of the coin hoards could be re-interpreted. Curta suggests that they could be the result of a closed Byzantine economy. For example, the hoards of five to nine solidi could »indicate the presence of the Roman army, not Avar or Slavic attacks …
 

ПОЧИТУВАН ПУБЛИКУМЕ ЕДНО СЕМАНТИЧКО ПРАШАЊЕ АКО ЗНАМ ДЕКА
Indigenous Peoples in Hungary
Slav 35 %
Indigenous Peoples in Germany
Slav 25 %
Albania:
20% slavs
Greece:
20% slavs
Macedonia:
15% slavs
Bulgaria:
15%slavs
:pos2:
И 35>25>20=20>15=15 ИЛИ ВО ПРЕВОД СЛОВЕНСКИ ГЕНИ ВО
HUNGARY>GERMANY>ALBANIAN=GREECE>BULGARIAN=MACEDONIAN
ДАЛИ ТОА ЗНАЧИ ДЕКА ПРИНЦОТ ФЕРДИНАНД ОД УНГАРИЈА, ПАПАТА БЕНЕДИКТ И МЕРКЕЛ ОД ГЕРМАНИЈА СЕ ПОГОЛЕМИ СЛОВЕНИ ОД ПАНДЕЛИМАЈКО ОД АЛБАНИЈА КОЈ Е НА ИСТО НИВО СО БАКОЈАНИ, ПОГОЛЕМИ И ОД ДИМИТРОВ ОД БУГАРИЈА И КИРЧО НАШ.:pos2:
СТВАРНО АКО НЕКОЈ ИМА ЛОГИКА ДА МИ КАЖЕ КАКО ТОА КИРЧО Е ПОГОЛЕМ СЛОВЕН ОД ПАНДЕЛИМАЈКО И ПАПАТА.:pos2:
ШТО ЗНАМ МОЖЕ ТОЈ ШТО МУ РЕКОЛ НА КИРЧО ДЕКА Е НАЈГОЛЕМ СЛОВЕН Е НОВИОТ АРХИМЕД.
ЕУРЕКА.:pos2:
:pop:
ТАКА ДА ВТОРАТА СВЕТСКА ВОЈНА ИСПАДНА ГРАЃАНСКА ВОЈНА МЕЃУ СЛАВЈАНИТЕ А ЈИДИШОТ Е КОЛАТЕРАЛНА ШТЕТА НА ТОА ШТО ХИТЛЕР ИМАЛ НЕШТО ЈУДИШ ЖИЧКА ВО СЕБЕ.:pos2:
:pop:
:pos2::pos2::pos2::pos2:

НАД МАКЕДОНИЈА СЕ РАЃА НОВО СОНЦЕ НА СЛОБОДАТА

БРЕ МАЈКАТА КАДЕ МИ Е АФИОНОТ ОД ГРБОТ ГО НЕМА, А НЕМА НИ ОПИУМ ВО МАКЕДОНИЈА. ЌЕ МОРА ПАК ДА СЕ ТЕШАМ СО КРСТЕНА ВОДИЧКА.
НИШТО ЌЕ ОДАМ НА ХИПИ ЖУРКАТА НА ПЕЛОПОНЕЗ.
ПО ПОВОД 1500 ГОДИНИ ОД СЛОВЕНСКА АТИНА И ХИПИ ДВИЖЕЊЕТО НА БАЛКАНОТ.
ТОА ПРВИ ГО ПРОКЛАМИРАЛЕ СЛОВЕНИТЕ ДА СЕ ВОДИ ЉУБОВ А НЕ ВОЈНА.
ПАТЕМ
ЈАС СУМ МАКЕДОНЕЦ И ЗБОРУВАМ МАКЕДОНСКИ.
А ТОЈ ШТО Е СЛОВЕН ТОА Е НЕГОВО ЛИЧНА ОПРЕДЕЛБА.
ЈАС НЕМАМ ПРОБЛЕМ СО ИДЕНТИТЕТОТ МАКЕДОНЕЦ СУМ, ИМА ПОВЕЛБА ОД ОН ЗА ПРАВАТА НА САМООПРЕДЕЛУВАЊЕ.
И ЈАС СЕ ЧУВСТУВАМ КАКО НЕГРО НА ИНТЕРНЕТОТ НО СЕ ГЛЕДАМ СЕБЕ СИ КАКО МАКЕДОНЕЦ.:pos2:


ШТО ЗНАМ ЈАС НЕ СУМ ЖИВЕЕЛ ТОГАШ МОЖИТ ХОМЕР БИЛ СЛОВЕН И ПИШУВАЛ НА СЛОВЕНСКИ.
 
Тебе логично ли ти е цивилизација како македонската со развиен монетарен систем и култура да биде асимилирана од просто и неписмено племе дојдено од карпатите,значи Византија не успеала да изврши романизирање а камо ли некои племиња???

еве овде дефинитивно станува јасно-процесот е обратен,словените се македонизирале.

значи кај нас специфично е што во времето на Југославија во име на братство и единство морало и македонците да бидат накалемени браќа на словените.

Биле неписмени, па во 11век биле порачани Св. Кирил и Методиј да ја преведат библијата на словенски јазик. Тука почнува писменоста. Потоа почнува проповедувањето на православната вера на божјиот словенски јазик. Тука почнува асимилацијата, ако било населението православно (рисјан) по автоматизам се сметало за бугари или срби, во Грција по автоматизам православните се сметале грци или пак ако си муслиман по автоматизам населението се сметало за турци или потурчени. Тоа ти е државна асимилаторна политика.

И, да, морало и македонците да бидат накалемени браќа на словените, бидејќи биле и се браќа на словените по вера и по јазик иако не се браќа по крв.

Македонците, барем оние кои имаат антички гени и не се доселени по втората светска војна во државава се браќа по крв со албанците. Тоа е тоа. Ден денес многу македонци верно и доследно говорат на службениот државен јазик иако нивните родители не знаат ни збор македонски и говорат на свој мајчин албански јазик.

ПОЧИТУВАН ПУБЛИКУМЕ ЕДНО СЕМАНТИЧКО ПРАШАЊЕ АКО ЗНАМ ДЕКА
Indigenous Peoples in Hungary
Slav 35 %
Indigenous Peoples in Germany
Slav 25 %
Albania:
20% slavs
Greece:
20% slavs
Macedonia:
15% slavs
Bulgaria:
15%slavs
:pos2:


ШТО ЗНАМ ЈАС НЕ СУМ ЖИВЕЕЛ ТОГАШ МОЖИТ ХОМЕР БИЛ СЛОВЕН И ПИШУВАЛ НА СЛОВЕНСКИ.

Ова да, патем провери и колку словенски гени имаат србите и црногорците, мислам дека србите се негде 40% , црногорците пак и хрватите имаат многу помалку словенски гени. Значи се доаѓа до заклучок дека јужните словени по крв немаат ништо или пак ајде да кажеме многу малку заедничко со останатите словени ама имаат заедничко верата и јазикот :) Ова во светот се вика словенска идеологија за влијание и асимилација.


What is most interesting about Homers stories, especially the Iliad, is that they were originally written in the prehistoric Macedonian language.

Во времето на Хомер другарче словените биле 2000 милји на далеку на север,значи нешто не е во ред со твојот денешен македонски јазик, нели ?
 
Биле неписмени, па во 11век биле порачани Св. Кирил и Методиј да ја преведат библијата на словенски јазик. Тука почнува писменоста. Потоа почнува проповедувањето на православната вера на божјиот словенски јазик. Тука почнува асимилацијата, ако било населението православно (рисјан) по автоматизам се сметало за бугари или срби, во Грција по автоматизам православните се сметале грци или пак ако си муслиман по автоматизам населението се сметало за турци или потурчени. Тоа ти е државна асимилаторна политика.

Тоа е лага или во твојот случај, не знаење. Бидејќи ниту вековите ги знаеш.

The Freising Manuscripts (also Freising Folia, Freising Fragments, or Freising Monuments; Slovene Brižinski spomeniki, Latin Monumenta Frisingensia) are the first Latin-script continuous text in a Slavic language and the oldest document in Slovene.

The monuments consisting of three texts in the oldest Slovene dialect were discovered bound into a Latin codex (manuscript book) in Freising, Bavaria. The Slovene name Brižinski spomeniki, literary meaning "The Brižinj Monuments", was coined by the Carinthian Slovene philologist Anton Janežič who Slovenized the German name Freising to Brižinj. In 1803 the manuscript came to the Bavarian State Library in Munich and the Freising Manuscripts were discovered there in 1807.

Four parchment leaves and a further quarter of a page have been preserved. Linguistic, stylistic and contextual analyses reveal that these are church texts of careful composition and literary form.

The precise date of the origin of the Freising Manuscripts cannot be exactly determined; the original text was probably written in the 9th century. In this liturgic and homiletic manuscript, three Slovene records were found and this miscellany was probably an episcopal manual (pontificals). The Freising Manuscripts in it were created between 972 and 1093, most likely before 1000. The main support for this dating is the writing, which was used in the centuries after Charlemagne and is named Carolingian minuscule.

In the 8th century the early medieval Slovene state of Carantania joined the union with Bavaria and during the time of the writing of the two manuscripts (sermons on sin and repentance, a confessional form), Bishop Abraham was active (from 957 to 994) in Freising and also acquired a large estate of land in the Creina province around Škofja Loka (now central Slovenia) and in Carinthia around Lake Wörth (Germ. Wörthersee).


http://en.wikipedia.org/wiki/Freising_manuscripts

И, да, морало и македонците да бидат накалемени браќа на словените, бидејќи биле и се браќа на словените по вера и по јазик иако не се браќа по крв.

Македонците, барем оние кои имаат антички гени и не се доселени по втората светска војна во државава се браќа по крв со албанците. Тоа е тоа. Ден денес многу македонци верно и доследно говорат на службениот државен јазик иако нивните родители не знаат ни збор македонски и говорат на свој мајчин албански јазик.

Ихаа демагогии и шпекулации на кило. Јас па прочитав дека Албанците и Србите се браќа по крв.

Во такви лаги можете самите да пливате.


Ова да, патем провери и колку словенски гени имаат србите и црногорците, мислам дека србите се негде 40% , црногорците пак и хрватите имаат многу помалку словенски гени. Значи се доаѓа до заклучок дека јужните словени по крв немаат ништо или пак ајде да кажеме многу малку заедничко со останатите словени ама имаат заедничко верата и јазикот :) Ова во светот се вика словенска идеологија за влијание и асимилација.


What is most interesting about Homers stories, especially the Iliad, is that they were originally written in the prehistoric Macedonian language.

Во времето на Хомер другарче словените биле 2000 милји на далеку на север,значи нешто не е во ред со твојот денешен македонски јазик, нели ?

Па ајде покажи како изгледал Хомеровиот оригинален јазик, за да направиме разлика.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom