concrete
alte Esel
Кој сака што сака нека каже ама ова е сепак нај ловецот на сите времиња МиГ-21, еденоставен и ефикасен до бесвест, дури и оние арапскине пилоти со две леви раце и смотани нозе...доволно добро можеа да го летаат:

![url]](/proxy.php?image=http%3A%2F%2F%5Burl%5Dhttp%3A%2F%2Fwww.reaa.ru%2Fyabbfiles%2FAttachments%2FKIL_0332.jpg%5B%2Furl%5D&hash=b7ca049f806fd2ff4b440ae8f072e538)





Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Кој сака што сака нека каже ама ова е сепак нај ловецот на сите времиња МиГ-21, еденоставен и ефикасен до бесвест, дури и оние арапскине пилоти со две леви раце и смотани нозе...доволно добро можеа да го летаат:
Еве нешто огромно:
![]()
Специјалниот авион од НАСА конструиран за транспорт на спејс-шатлите.
Како што можи да забележите овој авион има 6 мотори и еден негов лет од 4 000 км чини 2 000 000 долари!
И уште еден џин...
![]()
НАСА никогаш нема да користи авион од руско производство.
Е сега конкретно ова е Антонов Ан-225 и тоа не обичен туку модифициран бидејќи обичниот е со едно вертикално крило позади а кај овој има две. Тоа е специјално модифицирано за пренесување на товарот што го носи. Кога би имал само едно вертикално крило не би можел да се управува поради турбуленцијата од товарот.
Постојат податоци за 620 уништени МИГ 21 и тоа голем дел во мирновеменски услови.
Вистинските бројки се многу поголеми пошто нема податоци за губитоци на МИГ 21 во служба на СССР, во Виетнамската војна како и страотните губитоци кои ги доживеа во арапско израелските војни.
Овие 620 се претежно податоци на уништени МИГ 21 во состав на Полско, Чешко, Југословенско, Унгарско , Источно германско воздухопловство Значи при секојдневни мирнодопски летови. Има и податоци за губитоци во помали конфликти (Ангола, Индија, бивша сфрј...). Ако се додадат стотици и стотици унишртени МИГ 21 во Ирак, Јордан, Египет, Сирија, Виетнам, СССР.... бројката би била неколку пати поголема.
Нит е едноставен за летање а ни за одржување а најмалце е ефикасен.