Колку е чист воздухот во РМ

  • Креатор на темата Креатор на темата .Lost Angel.
  • Време на започнување Време на започнување
Абе дрвата се најмал проблем, се согласувам со членот над мене што кажа за колите, тие се најголем проблем во цела Македонија не само во Скопје, оти пола од колите се ѓубре собрано од околниве држави.
И кога беше вчера ли слушам бесплатни карти за превоз се делеле, тие будали се какви се? Добро да речеме дека ќе успее тоа и дека ќе се избистри малце градот, но за некоја година пак ќе биде истото, оти картите се само привремено решение и не го решаваат проблемот за стално, тие ќе видат мали ефекти и ќе го забаталат проблемот...
 
Koj se grejt vo Centar na drva? 1 posto ili 2 posto ? A vozduhov melem za oci,nos i grlo...
Пошто Центар е херметички одвоен од сите други скопски населби (Аеродром/Лисиче/Карпош/итн)?

Така можеш горе од скокалница во базен долу да се мочаш и да ги заебаваш другите дека ти само во еден ќош си мочаш.



Увезени се преку 3000 коли во Скопје без никаков еко стандард, мислиш дека тоа не допринесува на загадувањето?
Секако дека автомобилите допринесуваат во загадувањето, ама зборуваме кои се другите фактори. Пошто коли се возат цела година а не само во зима.
Види ги мерењата, секој ден после 16ч нагло расне загадувањето се до после полноќ. Тогаш најмногу се возат коли?
StationLineGraph_Karpos_PM10_Day_1386975600_mk_bg.png
 
Загадувањето првин е недозволиво да не се знае од кои извори е и после 10 години од законот за ж.с. и ратификацијата на меѓународни спогодби и правилници, како и досега добиената финансиска и стручна помош на име животна средина од разни проекти.
Дури и на една богата Британија со сите можни јавни превози и салтанати и биле потребни над 50 години за да ги намали вредностите на сулфур диоксид и чад од 300 и 400 на помалку од 50. Колку време и е потребно на едни од посиромашните семејства во Европа, слабата македонска индустрија и јавниот превоз (кој знаеме колку е ефикасен) да го стора тоа? На лондончани дури им била понудена и финансиска помош за да се префрлат на други видови горива.
Ако главниот проблем биле возилата, не е јасно и покрај со години апелите по сите социјални мрежи и по медиумите зошто упорно од надлежните не се преземаат одржливи мерки или се вршат контракативности за подобрување на ж. средина. Се дозволи користење гориво со многу лош квалитет (од кој добар дел дизели, пумпи, катализатори и мотори се расипаа), сомнителни точени масла и мазива, увоз на стари возила од кои голем број дизели, Изградба и сместување на цела државна администрација во строгиот центар и едночудо згради и трговски центри без да се помисли на дневен проток на возила и пешаци со постоечките сообраќајници, сигнализација и постоечкиот јавен превоз.
Ако една цевка е со проток 5 л/сек споена со цевка со 2 л/сек колку ќе протекува во онаа со 5 л/сек.
 
Увезени се преку 3000 коли во Скопје без никаков еко стандард, мислиш дека тоа не допринесува на загадувањето?

Како тоа без никаков еко стандард?
Јас мојата кога ја увезив задолжителен беше мислам еко 2 стандард а имаше и граница за година. Но ајде и така нека биди.
Дали сметаш дека секој има или сака да даде еден куп пари за нова кола, па оддатму дали сметаш дека пошто ете неможи да се увези половна кола сите ке купеја нови или ке си ги зачуваја старите југовци , фича, стоедна, лади , москвичи итн. Тие да не имаја поголем еко стандард ?
А и за колите можи многу лесно да се провери. Еден ден нека направат забрана за возење и толку. Ако другиот ден воздухот е чист и свеж ете кај бил проблемот. И да не се сфатиме погрешно, никој не тврди дека не загадуваат но глупо е да се тврди дека тие се главниот виновник. Треба ептен наивен за да поверуваш на тоа. Само проблемот е што иако сите знаат каде лежи зајакот, се прават на мутави пошто ако ги затворат фабриките ке биди многу весело.
Нема да ме чуди и ако некој излезе со генијална идеја дека пушачите се виновни за загадувањето пошто надвор пушат и со тоа драстично допридонесуваат за загаденоста. Додуша и тоа ке додји на ред, сега засега половните коли им се повеќе на мерак, посебно дизелите иако многу малце се запознаени дека издувот од бензинските мотори иако е помалце видлив за разлика од дизелот е каде каде поштетен.
 
мислам дека никој не се замара со загаденоста на воздухов - морам да одам на работа морам да си ги завршам обрските кои сакал несакал морам да одам надвор.... и шо ако ја следам загаденоста? демек нема да искачам? - како да не..
 
мислам дека никој не се замара со загаденоста на воздухов - морам да одам на работа морам да си ги завршам обрските кои сакал несакал морам да одам надвор.... и шо ако ја следам загаденоста? демек нема да искачам? - како да не..

Прво и најбитно е да бидат известени и свесни за ситуацијата, а после дали некој/а ќе се одлучи да превземе нешто е одлука која секој од нас мора да ја донесе како поединец.


П.С Да ти кажам нема да поверуваш колку малку луѓево се информирани и уште полошо има онакви кои знаат и го сметаат тоа за нормално :mad:

П.С2 Кога се искачи на 1000-1100 во Лисиче и Центар јас не би ризикувал во тие општини да шетам надвор без маска.(па дури и со маска)
 
Луѓе, мочање и какање во базен - може ли да се регулира само во некој ќош ако се праат тие активности? - Малку потешко нели!?
Дома ги лапате истите честици. НЕ Е МЕРКА СЕДЕЊЕ ДОМА, само си се лажете....
 
Нели требаше да се намали прашината од градењето и застојот на сообраќајот. Пак е по старо. Ќе помине некој функционер, сите улици се блокираат, сеуште возат товарни камиони од градилиштата. Не знам дали им е ова од инает
 
Да ја ѕирнете течноста што ја испушта климата после филтрација на воздухот.


a-ova-se-vashite-drobovi-vo-tetovo-74996.jpg

Значи ова се вашите дробови....
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom