Камиони

  • Креатор на темата Креатор на темата Mandrak
  • Време на започнување Време на започнување
Сите оние кои минуваат со камиони , мини бусови низ гејлада -да знаат дека гејците воведоа нови казни - бидете си припремени да не бидете изненадени- ;)
Покрај сите неопходни документи за возилото потребно е и заверен препис на договорот за работа на шоферот преведен на грчки. Ако не - подгответе си 300 евра. Не заборавајте да си го носите и договорот за лизинг или за наем на колата, инаку ќе се збогувате со уште 3000 евра.
 
Сите оние кои минуваат со камиони , мини бусови низ гејлада -да знаат дека гејците воведоа нови казни - бидете си припремени да не бидете изненадени- ;)
Покрај сите неопходни документи за возилото потребно е и заверен препис на договорот за работа на шоферот преведен на грчки. Ако не - подгответе си 300 евра. Не заборавајте да си го носите и договорот за лизинг или за наем на колата, инаку ќе се збогувате со уште 3000 евра.

Тоа е според еу правила. А тоа гејците не знаат уште како да пљачкаат.
 
Колку пари треба да се вложи за да се дојде до камион(поволен) со приколка за транспорт преку европа, кој е ризикот? Има многу што заглавиле а и многу што имаат голема заработка од тоа макар и со 1-2 камиона. Колкава е просечната заработка и давачка годишно за еден камион?

Најискрен совет од мене ти е ако ззнаеш да возиш, барај работа како возач. Ем ќе научиш работа како иде, ем мирна глава. Зашто ако сега почнуваш со еден камион, ќе немаш цемт. Ќе треба да се бафташ со дозволи, па имало па немало дозволи... освен на бугарски таблички ако е, може некако да се извлечеш. Е сеа, не дај боже некој дефект да те стрефи. И ситуацијата не е баш сјајна со турите тука... со плаќањето е дабетер полошо, ќе те влече 60-90 дена, или па ич нема да ти плати.

Шо знам, за мирна глава да ти е, тип топ стегнат еуро 5 со приколка, ќе те фати некаде над 30.000 евра. И нешто за работа треба да имаш, испод 35.000 не почнувај. Ако си спремен да работиш, барај работа во Европа. Таму возачите земаат висока плата. Е сеа неколку месеци не се враќаш дома, ама има пари. И зависи од газдата секако.

Кај нас повеќето се на процент платени, 10% од турата. Има и некои со дневници и слично што земаат плата, им искача нешто повеќе, ама не застануваат тие...
 
Најискрен совет од мене ти е ако ззнаеш да возиш, барај работа како возач. Ем ќе научиш работа како иде, ем мирна глава. Зашто ако сега почнуваш со еден камион, ќе немаш цемт. Ќе треба да се бафташ со дозволи, па имало па немало дозволи... освен на бугарски таблички ако е, може некако да се извлечеш. Е сеа, не дај боже некој дефект да те стрефи. И ситуацијата не е баш сјајна со турите тука... со плаќањето е дабетер полошо, ќе те влече 60-90 дена, или па ич нема да ти плати.

Шо знам, за мирна глава да ти е, тип топ стегнат еуро 5 со приколка, ќе те фати некаде над 30.000 евра. И нешто за работа треба да имаш, испод 35.000 не почнувај. Ако си спремен да работиш, барај работа во Европа. Таму возачите земаат висока плата. Е сеа неколку месеци не се враќаш дома, ама има пари. И зависи од газдата секако.

Кај нас повеќето се на процент платени, 10% од турата. Има и некои со дневници и слично што земаат плата, им искача нешто повеќе, ама не застануваат тие...
Ако не си бил шофер, прво оди како шофер, да си ги земеш лиценците да си ја научиш убаво работата, па ќе си видиш покасно инаку еуро 5 како камион испод 20.000 евра тешко да најдеш и тоа ќе најдеш Ивеко, а јас кога би земал хладнача би вложил повеќе пари за хладнача отколку за влекач пошто да не заебеш некоја роба, така да за почеток ќе ти треба околу 50.000 евра, а да зимаш 1 камион како за почеток и кредит од 50 илјади евра, малку е ризик....
 
Богами голем ризик е 50 илјади евра да земеш, после треба да мислиш што како со тие пари.Така да не е заебанција..
Еве некои камиони кои мене ми се свиѓаат:):):):) .... Како за прво место од Волво нема подобри, втори се Сканија според мене :cool::cool::cool: volvo-fm-fh-12-4x2t-460,7bdcc71b.jpg 5869162010_05690ce32a_z.jpg volvo-fh16-750-semi-truck-with-3-trailers.jpg volvo_fh16_750_4x2_6.jpg Volvo-FH16_mp5_pic_21942.jpg monat0709.jpg :cool::cool::cool::cool::cool::cool:
 
Секој камион има предности и недостатоци... на пример татко ми е заљубен во Ман и затоа си купи Ман.... Он признава само германски машини, а јас повеќе преферирам Волво или Даф... Според мене Даф има најдобра вожња, како да се возиш у авион, ама кај овие еуро 5 460кс и 410кс знам дека кај Даф на 700-800 илјади километри почнуваат да мешаат вода и улје....
 
Нема шанси да му ја менуваш мислата чим така му е нешто зацртано во глава отсекогаш е така, си знае човекот што му лежи на срце !!! :icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol:
 
Па тоа е нормално друже, или форумџииве имаат подобра работа и не се интересираат, или камионџиите не се интересираат со форуми....:icon_lol:
 
Па тоа е нормално друже, или форумџииве имаат подобра работа и не се интересираат, или камионџиите не се интересираат со форуми....:icon_lol:

Da be uste toa Im fali, po forumi da setaat. Oni neznaat glavata kade Im e od vozenje kje sedat na forum. :D

Patem, tuka sum i jas, ve posetuvam odvreme navreme
 
Da be uste toa Im fali, po forumi da setaat. Oni neznaat glavata kade Im e od vozenje kje sedat na forum. :D

Patem, tuka sum i jas, ve posetuvam odvreme navreme
Како не... законски е дозволено 9 саати на ден да возат и така дремат по фејсбуци пола од нив, пошо глеам има и доста млади шофери, ама ретко некој на кајгана да е...
 
Како не... законски е дозволено 9 саати на ден да возат и така дремат по фејсбуци пола од нив, пошо глеам има и доста млади шофери, ама ретко некој на кајгана да е...

законски е ама тие возат и вонредно, кога така се притерани од шефовите. Ставаат магнет и возат. Иначе, тие што возат низ цела европа немаат стално интернет, а кога имаат се гледаат со фамилиите.
 
А вие овде што сте моментално онлајн возите или уште не или дали сакате да се бавите со оваа работа ? :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom