Камиони

  • Креатор на темата Креатор на темата Mandrak
  • Време на започнување Време на започнување
Ako ima nekoj na forumov sto ima kiperi ili karticka za gorivo ,neka pise mail ili neka prati privatna poraka.
Pozdrav za forumasite.
 
Јас имам градежна фирма работиме со ниско градба (изградба на патишта) и имаме кипери еве дел од нив :

1. Ивеко Еуро Тракер
2003 год. на производство
Еуро 3 стандард
Курсор мотро со 6 клипови
440 КС
менјач ZF 180 4/4 + Половинки
Милер надоградба
Купен 2009 г. од Германија со 270.000 км
P3230078.jpg

DSCN0969.jpg

DSCN0417-1.jpg

DSCN0418-1.jpg

DSCN0420.jpg

DSCN0423.jpg

67225_166367113374157_100000026082546_559175_4191077_n.jpg

166647_186329431377925_100000026082546_688304_5342424_n.jpg

Oвој ми е омилен и кога има птореба јас го возам :)

2.Ивеко Еуро Тракер
2004 год. на производство
Еуро 3 стандард
Курсор мотро со 6 клипови
380 КС
менјач ZF 180 4/4 + Половинки
Едностран кипер
Купен 2009 г. од Словенија со 300.000 км
DSCN0401.jpg

DSCN0397.jpg

225820_115618548523040_100002246864085_167423_1122764_n.jpg

73455_175654089112126_100000026082546_620633_6796384_n.jpg


3.Сканија п114
2003 г. на производство
Еуро 3
380 КС
Менјач 3/3 + половинки
Купен 2012 од Холандија со поминати 380.000
Специјална надоградба за превоз на асфалт со капаци со термо изолација за задражување на температурата
P4060070.jpg

P3150009.jpg

P3150010.jpg

P3150012.jpg

--- надополнето: 28 јуни 2012 во 09:53 ---
Има уште, овој е еден од најголемите камиони во Македонија

4. Гинаф 5452
430 кс
Еуро 3
Надоградба за превоз на асфалт
DSCN0721.jpg

DSCN0725.jpg

DSCN0897.jpg


Ако има некој на форумот од Рдовиш,Неготино,Кавадарци,Штип,Делчево,М,Каменица можда не видел како работиме таму :)
 
И кои дефекти ви ги јавува Ивекото?
 
Ламелата ја меневме и на двата други поголеми дефекти не се имале барем до сега , освен оние стандарни да пукне црево, гума и сл.
 
Потрошњата како ви е?
 
И кои дефекти ви ги јавува Ивекото?
Секоја генерација на Iveco си има своја историја.

Еуро 3 моторите кои беа со јачина од 430 коња имаа проблем само со турбото, првите модели имаа проблеми и со борд компјутерите, тој проблем бргу беше отстранет.

Кај наредната генерација на Iveco односно кога се појавија Еуро 5 моторите со јачина од 450 коња проблемот со турбото си остана ама се појави уште еден дефект, почнаа моторите да прочукуваат после 300.000 поминати километри. Тоа се должи на јакиот мотор односно 450 коња сместени во 10 литарски мотор. Лекот беше само нов мотор.

Потоа се појави Iveco Cube, со малце подруга пумпа за вбризгување на гориво ама проблемот со турбото пак не беше отстранет. Камион со 200.000 поминати километри смени 3 турбини, што е многу многу е. Заборавив да кажам дека овие мотори имаат проблеми и со VTG вентилот односно вентилот кој ги регулира повратните гасови во моторот.

И покрај сите тие проблеми останувам вечен љубител на Iveco, никогаш нема да ја заборавам јачината на моторот односно влечењето на угорниците како и за мене најдобриот интардер кој е направен досега, толку добро синхронизиран со темпоматот.
 
За влечење нема подобар камион дефинитивно. Електрониката и потрошњата им се голема маана, тука им е болката.
 
За влечење нема подобар камион дефинитивно. Електрониката и потрошњата им се голема маана, тука им е болката.
Електрониката да ама потршувачката не, ние имавме 180 Iveca и сите трошеа по 30 литри, ако камионот имаше проблем со турбото тогаш идеше и до 32.
Потрошувачката зависи најмногу од шоферот, Iveco има посебен начин на возење. Барем така ми кажаа и ме обучија инструкторите во фабриката во Улм.
 
Електрониката да ама потршувачката не, ние имавме 180 Iveca и сите трошеа по 30 литри, ако камионот имаше проблем со турбото тогаш идеше и до 32.
Потрошувачката зависи најмногу од шоферот, Iveco има посебен начин на возење. Барем така ми кажаа и ме обучија инструкторите во фабриката во Улм.

Во Србија покажува 32, а додека кај бугарчињата знае да дигне и до 40. Не само од шоферот, туку и од теренот. Кога минеш низ село како Бугарија нормално е да троши 40:icon_mrgr:
 
Во Србија покажува 32, а додека кај бугарчињата знае да дигне и до 40. Не само од шоферот, туку и од теренот. Кога минеш низ село како Бугарија нормално е да троши 40:icon_mrgr:
За помала потроувачка кај Iveco-то треба менување по една брзина и тоа на 1300 вртежи, кога шоферот ќе види населено место, раскрсница кружен тек треба уште на 500 метра пред тоа да ја тргне ногата од гаста, нека оди камионот по инерција.
Возењето со темпомат е исто така важно, заштедува гориво а брзината е исто важна, од 87 KM/H до 90 KM/H потрошувачката е поголема за. 2.5 до 3 литри.
Многу работи се важни, кога ќе собереш се на едно место се собира една убава количина на гориво а како што се цените на нафтата богами добро се чуствува на џебот.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
 
Kај нас ивековците не се имале проблеми со турбото и слично, но за кипери се добри иако сите ги кудат дека не се добри
 
Тоа како ќе ти се погоди и како ќе го одржуваш. Речиси сите плукаат по МАН, па има луѓе кој многу се фалат. Зависи од среќата :)
 
Kај нас ивековците не се имале проблеми со турбото и слично, но за кипери се добри иако сите ги кудат дека не се добри
Немаат проблем затоа што моторите се со помалце коњски сили, не е исто 380 и 450 коњски сили на 10 литарски мотор.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom