Камиони

  • Креатор на темата Креатор на темата Mandrak
  • Време на започнување Време на започнување
Сега си појасен... пошто има разлика од мењач до ламела и потисна. Секое возило кое се вози и се користи според намената си подлежи на основна одржавка како што е освежување на квачилото.
 
Znaci vie na kamionive ste im gi remontirale menjacite pred motorite. Jas iskreno za takvo nesto ne sum slusnal do sega. Vozev volvo F12 od '91 so milion i 100 iljadi so neotvoren menjac, a i man 463 so 950 isto bes otvoren menjac, pa ako ova sto go kazuvas e taka, tesko na gazdite :)

Исто и јас,не сум слушнал за ремонт на мењач пред мотор... :) :) и цврсто стојам на тоа дека шведските Сканија и Волво се број 1 во камионската индустрија :)
 
Број 1 се и според мене :)
Исто и јас,не сум слушнал за ремонт на мењач пред мотор... :) :) и цврсто стојам на тоа дека шведските Сканија и Волво се број 1 во камионската индустрија :)
 
Novite menjaci se polosi od starite.. na tie kilometri neizbezno e da smenis potisna lamela i viluska, a i vredi posto ne se skapi kako porano. Za 500 evra mozis da gi zamenis tie samo neoriginalni, a originalni se preku 1000, samo im gi ostavas starite.


абе... ај бидете појасни малку... и договорете се сега... погоре пишувавте за РЕМОНТ НА МЕЊАЧ, а сега овде ми збориш за ламела и потисна.... од ремонт на мењач до потисна и ламела има разлика бог и шеширџија...
 
за кумплуг, пошто во склоп на мењач ние го сметаме тука на работа :)
 
СКАНИЈА,лансирале нов модел... во последниве 3-4 месеца мислам..

R440 13L...

епа дечки,ова мислам дека е камион за сва времена,беспрекорна изведба и балансираност на моторот во однос коњажа/кубикажа :)

доста појак од онаа R420,која сите се фалеа едка ја поминуваат... а незнаат дека 420ката исто како на вода да оди,не троши многу :)
 
Волво купено настаро е најскапо од сите овие 4 брендови. Потрошувачката му е доста ниска на мануелните менувачи,додека на i-shift има 2 до 3 литри поголема потрошувачка. Деловите во Македонија им се премногу скапи, но во соседните земји на пример во Солун ги има за значително поефтини цени. Најиздржливи се и прв ремонт се очекува после 1 милион и 200 000 км, додека за менувач околу 700 до 800 илјади км. Немаат проблематични делови како некои од останатите камиони. Огромна предност во Македонија им е тоа што си имаат свој систем VEB тоа е сопствено моторно кочење и би било алтернатива ако нема ретардер, знаејќи дека Македонија е планинска земја тогаш Волво се број еден за локален транспорт.

Ова болдираното баш не ти е точно, I-Shift-от е еден од најдобрите менувачи со кои сум возел, потрошувачката зависи од возачот, дали на време ке смени или не, да процени дали со таа брзина во која воз ке ја качи угорницата...
Тоа е веке друга тема.
Менувањето на ламела и потисната плоча пак зависи од возачот, како што има коњи(возачи) можеш да ја смениш и на 50.000 километри.
Најмногу страдаат Сканиите кои имаат Opticruise менувачи затоа што кога ке уфрли во брзина и ако е добро натоварен камионот а возачот пробува да тргне во четврта и ете ти оштетување на ламелата, затоа кога ке му дадеш на возач камион треба да го подучиш како може да ја смени брзината на тргнување, кога ке уфрли во брзина да биде во втора а не во четврта.
Зошто го пишувам тоа, затоа што 80% од возачите кои возат со автоматски менувачи очекуваат менувачот сам да си менува а се случува тој да не смени и обртомерот да оди и над 2000 вртежи и го мачат моторот или менувачот.
Сето тоа го кажувам од лично искуство, тоа го работам, од тоа живеам...
 
Поздравче... :vozbud: Мислам дека покрај Волво фх13 440, оваа сканија е најоптималниот камион моментално... :) се знае кој е број 1.

r440_2_2.jpg
 
Ако може некој да ми каже ,горе долу, колку се движат цените на поволни камиони овде во Македонија и кои услови треба да ги задоволува камионот за да може да вози низ Европа? Зборувам за камиони не постари од 6-7 години. Благодарам...
 
Ако може некој да ми каже ,горе долу, колку се движат цените на поволни камиони овде во Македонија и кои услови треба да ги задоволува камионот за да може да вози низ Европа? Зборувам за камиони не постари од 6-7 години. Благодарам...

Зависи,ако сериозно мислиш да се бавиш со транспорт,најдобро е Еуро 5 да земеш... а тоа значи окулу ~40.000еур...
 
:nesvest: да го преформулирам прашањево, што може да се земе за 20. 000, без приколка???
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom