Каков мотор преферирате/би возеле

  • Креатор на темата Креатор на темата Divider
  • Време на започнување Време на започнување

Каков мотор преферирате/би возеле


  • Вкупно гласачи
    62
Море не си седнала на мојов да видиш што е големина, брзина и удобност!
Ај, штом имаш возачка, јавни реизо на следната журка на кајгана, јас ионака ќе се направам леш пијан, ко увек, па ќе ти го дадам да се провозаш. Инаку, трезен не го давам никому, хехехехе. па после ќе прајме муабет за ЗЗР или Дукати спорт!

Инаку, ако не беше убава сликата на мојот пред да го преправам, еве како изгледа стандард:

Yamaha20FJ2012002020042001.jpg


yamaha-fj-1200-left.jpg


280 км/час, 135 коњски сили, 1200 кубни сантиметри. Таман, нели. Е сега е чопер, па замисли самата.
 
Glasanje

Mnogu mi e jako glasanjevo i vashive diskusii.
Samo taka prodolzete, i ako mozete vozdrzuvajte se od postuvanje i linkuvanje standardni "STOCK" motorcikli. Sepak se zaobikoluva temata.
Inaku interesno e da se zabelezi deka ima 0 glasmovi za Trajk i Lowrider : ))
Aj malce da ja podgream vashava fantazija, ushte ne e kraj na glasanjevo:

trikeslo.jpg


Eden Trajk made in Slovenija (kje primetite deka e fotografiran in door - shto bi znachelo deka imaat svoj manifestacii za pokazuvanje vo javnost Custom vozila.Za razlika od tuka koj nemame ni celosno regulirano zakoni za ovaa tema)

Danish020-a-l.jpg


HOW LOW CAN YOU GO?

Danish020-a-l1.jpg


Da vidime kje ima li sega promeni?

L&R
 
Drumska lepotica e motorot a baska koja cest , so zadovolstvo ama da vetis deka miren ke sedis nazad :P :wink:
 
ragazza напиша:
Drumska lepotica e motorot a baska koja cest , so zadovolstvo ama da vetis deka miren ke sedis nazad :P :wink:

Важи, но ќе морам да се држам некако за тебе, немам држачи позади.
Мислиш дека би можела овој да го возиш?

DSCN19721.jpg
 
Гледам дека нема некој голем интерес досега, а и дека чоперите водат. Еве уште нешто што евентуално може да ја заголицка заинтересираноста и љубопитноста:
Стритфајтер
adrianmorton002.jpg


lowrider

267edfv.jpg
 
Garfield напиша:
Е кај го најде стандардов????

првин, дека е брз, брз е, ама не е се во брзината. Има нешто и во тоа како и кој се може да го вози тоа кавасаки. замисли некој со просечна висина или нешто повисок на него. на пример, 100 кг, 185-190 цм, ќе биде смешен. иако моќен тој кавасаки, под таков човек ќе изгледа како да седнал на скутерче,плус ќе му бие тежок за управување. Значи, опасно и небезбедно.

Затоа има кастом мотори, за да одговара на потребите и димензиите на бајкерот.
Цел живот сум на 2 тркала, а многу ретко сум во кола, само кга морам. Никогаш не сум сакал „спорташи“ освен по некое ендуро или кросче.Кастум варијантите секогаш сум ги сметал за нешто посебно, уникатно и тоа кај мене останало до ден денес како почит кај стар моторџија.-Гарфид брат, немаш појма колку се согласувам со твоето мислење, жими све! За мене нема полошо за возење од брзи спортски варијанти како погоре прикажаното. Ниту можеш како човек да седнеш, ниту како што сакаш да возиш.-Тогаш зошто воопшто да се качам на тоа кога постојат други модели кои едноставно ти се лепат под газот и дланките како излиени и ги возиш со леснотија и уживање? Мојот глас отиде за custom!
 
Мандрак, почит пријателе. Реткост е да се најде некој кој знае и ги познава нештата. Риспект.
 
Highlanderchopperwizard напиша:
Mnogu mi e jako glasanjevo i vashive diskusii.
Samo taka prodolzete, i ako mozete vozdrzuvajte se od postuvanje i linkuvanje standardni "STOCK" motorcikli. Sepak se zaobikoluva temata.
Inaku interesno e da se zabelezi deka ima 0 glasmovi za Trajk i Lowrider : ))
Aj malce da ja podgream vashava fantazija, ushte ne e kraj na glasanjevo:



Eden Trajk made in Slovenija (kje primetite deka e fotografiran in door - shto bi znachelo deka imaat svoj manifestacii za pokazuvanje vo javnost Custom vozila.Za razlika od tuka koj nemame ni celosno regulirano zakoni za ovaa tema)



HOW LOW CAN YOU GO?

Danish020-a-l1.jpg


Da vidime kje ima li sega promeni?

L&R
Jas sum za Yamaha R1 ama i ova e stvarno dobro (DZVER)
 
За оние кои не знаат, ова е Triumph Rocket III. Во 50тите кога сите возеа Харлиа, Марлон Брандо го возеше него. Тој е најтешкиот, најмасивниот и најбрзиот а воедно и најлесниот за управување и пружа најголемо задоволство. Има 2300 кубика и 250 коња (може да го добиете и со 500тка) тежи 340 кила а се управува со леснотија на пони точак. Ова е мојот фаворит.

TRIUMPH_rocketIII.jpg

gllry_ROCKETIII_02.jpg
 
Андроник, ја имам лепотицава на слика заедно со Брандо на нејзе, точно ја знам приказната за моделов. Сликата ми е уште од еден стар ex YU таблоид што се викаше Start. :) Англичаните не се имаат претргнато баш многу со производсво на мотори, мислам на модели од кои застанува здив или запнуваат за око, но овој модел мислам дека им е зенит на достигањата за подолг период. Нешто слично направија Италијаните со Laverda во 80-те години од минатиот век, нешто како последен здив, мислам дека моделот се викаше Mirage и имаше 1100 ccm, ако се сеќавам добро.
 
Garfield напиша:
Важи, но ќе морам да се држам некако за тебе, немам држачи позади.
Мислиш дека би можела овој да го возиш?

-Гарфилд, немора да се држиш...има и други начини за да се „прицвстиш“:pos::pos::pos:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom