Како се нарекувале Македонците наспроти пропагандните тврдења!?

  • Креатор на темата Креатор на темата Bratot
  • Време на започнување Време на започнување
Обиди се да го преведеш, за сите Македонци да го разберат автоголот кој пак си го даваш.

Леле комедии, уште малце човек ќе се посомнева дека си инфилтриран кај Бугариве да работиш за македонските интереси.
Автогол ли? Зошто да е автогол?
Јас работам во интерес на вистината.

--- надополнето ---

Од двата примери контрадикторно се изедначуваат двата термина “славјански“ и “болгарски“ за да добијат исто значење, но во никој случај тоа не е турко-бугарското.
Аааа, од тоа се плашиш?
Значи не си на јасно дека нашата терминологија е железна - тјуркобугарите го нарекуваме ПРАБЛГАРИ, да се прави разлика.
Кога се каже кај нас блгари и блгарски јазик никој не разбира монголцки народ и јазик.
 
Бугарскиот револуционер Георги Раковски сметал дека потомци на Античките Македонци биле Бугарите

Исправка, Македонците кои го примиле христијанството од св. Павле ги нарекува Болгари, иако временското растојание од доаѓањето на Павле во Македонија до појавата на Болгарите на Балканот е цели 6 века.

Со други зборови, преку терминот “болгарски“ се именуваат Македонците од славната антика и периодот на славјанството.

--- надополнето ---

Автогол ли? Зошто да е автогол?
Јас работам во интерес на вистината.

Не ми реплицирај напразно, ајде преведи оти сакам сите да разберат и да го потенцираме автоголот, немој сега да се обесхрабруваш. :)




--- надополнето ---


Аааа, од тоа се плашиш?
Значи не си на јасно дека нашата терминологија е железна - тјуркобугарите го нарекуваме ПРАБЛГАРИ, да се прави разлика.
Кога се каже кај нас блгари и блгарски јазик никој не разбира монголцки народ и јазик.

Ми даваш цитати од СОВРЕМЕНИЦИ на тие што ДЕНЕС ги нарекуваш ПРАБЛГАРИ, а се обидуваш да ги толкуваш според ДЕНЕШНОТО значење на БЛГАРИ.

Дали ти момче си добар со здравјето?

Современиците на праблгарите од 6-8 век не ги користат термините од 20-от век, дали е можно да си толку глуп?
 
apelnatmorodomakedoncit.jpg


1905г.
mbd1.png

mbd2.png

mbd3.png

mbd4.png

mbd5.png


--- надополнето ---

gajda1.png

gajda.png


--- надополнето ---

Еве што Крсте Петков Мисирков напишал за Александар Македонски:

misirkov131.jpg
 
pa tokmu toa celo vreme vi se objasnuva, deka vie bugarite ste Makedonci, i vie poteknuvate od Makedonci, a ne deka nie Makedoncite sme bile bugari..ednostavnno, ne moze majkata da e pomlada od kerkata.

da rezimirame, nekoi (bugarite) so tek na vremeto odbrale da se smenat od Makedonci vo bugari, nekoi (nie Makedoncite) odbrale da si ostanat do kraj Makedonci, sto uste ne e jasno tuka? ne moze nikako Makedoncite da bidat bugari, tuku naprotiv, mozat bugarite da bidat Makedonci, vreme e da i poglednete na vistinata vo ocite..
 
Кој ти е докажаниот факт, Братот? Дека за Џинот Чесите биле Бугари?
Во однос на вербовките, кој чита сам ќе се соочи со вистината.
Ете овој Trelkovsky чита и други работи и сам ќе дојде до вистината, не чека на тебе да му толкуваш.

Од Сматракалев што разбра? Ете и тој не криви душа и си кажува како се нарекувале Македонците наспроти пропагандните тврдења.
 
Ќе чита и ќе дознае дека се ТАТАРИ, ЧУВАШИ...

Сеедно, не е спорно како се нарекувале Македонците тогаш.

Како што кажав, какви се тие Бугари кои се иднетификуваат со Александар?
 
Има разлика помеѓу зборот б’лгарин (со мала буква б) кој е придавка, и зборот Б’лгарин (со голема буква Б) кој е именка и кој е сврзан со почетокот на оформување на Б’лгарската нација како збирштина на повеќе националности кои живееле на територијата на денешна Р. Б’лгарија, од кои сепак најбројна била Македонската.

Со тоа што сте одбрале да се нарекувате Б’лгари вие денес ни ја олеснивте нашата борба за самоидентификација како Македонци, затоа што (тоа и на најголемите идиоти треба да им биде јасно) очигледно е дека Македонците немаат никаква врска со Б’лгарите - Татари.

Таа борба ќе ни била многу потешка доколку се наречевте Тракијци кое име е име на едно од Македонските “племиња“, па тогаш упорно ќе не нарекувавте Тракијци - нешто што многу потешко ќе бевме во можност да го разграничиме...

Јазичните правила се развиени многу подоцна од времето на пишување на средновековните записи (доколку и нив ги немате фалсификувано - многу сомнително е што такви ги има во голем број само на овие простори), за да може да се прави дистинкција помеѓу зборовите б’лгарин и Б’лгарин...
 
"Македонија е била и си остава култ на македонскија народ, на неговата религија, род, език, на реликвите на неговите деди и прадеди."

(В. Македонија, г. V, бр. 1251, Софија, 17 декември 1930 г., с. 2. Препечатана от в. Зарја от 16 декември 1930 г.
в. Зарја от 16 декември 1930 г.)
 
Кој ти е докажаниот факт, Братот? Дека за Џинот Чесите биле Бугари?
Во однос на вербовките, кој чита сам ќе се соочи со вистината.
Ете овој Trelkovsky чита и други работи и сам ќе дојде до вистината, не чека на тебе да му толкуваш.

Од Сматракалев што разбра? Ете и тој не криви душа и си кажува како се нарекувале Македонците наспроти пропагандните тврдења.

Остај што се заеба за Џинот и тоа што намерно го игнорираш другиот бугарски извор кој го потврдува истото, а сега откако 2 пати те замолив да доставиш и македонски превод на пишаното од Сматракалев, се пишмани и трошиш постови за да се глупираш.



За Александар - гледаш - идентификувале се. Ако Александар бил Бугарин, зошто да не се идентификуваат?
Така пишувало во Историјата.

Сега светската историја тврди дека Александар бил Грк.
Вие Грци сте?

Може да не е, ама Блгарите си мислеле дека е.
Прости луѓе, што да ги правиш?


Па нели читале од Историјата? :) Ќе се решиш ли... биле прости или начитани?

Очигледното и очевидното нема потреба да се дообјаснува Каснакоски, исто како и твојата скудоумност.

Изедначувањето на своето потекло со она на Александар кој живеел во 4ти век п.н.е. и покрстувањето од св. Павле во 1-ви век од н.е. е на многу јасна основа - заедничко македонско потекло, во историски континуитет.

Можеби (Турко)Бугарите исто така воделе потекло од Александар и од Македонија, само чудно никој во Македонија не ширел култ на коњската опашка или молњата и не се повикувал на заедничко потекло со Аспарух.

Кој те чита да знаеш дека те прочитал, на сите им е јасно дека си во мат позиција, но ти фали достоинственост за да признаеш евидентен пораз, со некоја надеж дека ќе си го избелиш образот во наредна прилика, наместо тоа ти продолжуваш да се препелкаш во сопствената кал.
 
Мислам дека имаше тема за тоа интервју.
Прочитај ги и Вамваковски.
Карев никаде не кажал дека не е Бугарин.
Авторот го определува како вулгарофрон. Што значи тоа и зошто за г-ѓа Вамваковска интервјуто е контрадикторно, ако не го најдеш, мовам да ти кажам.

--- надополнето ---


Какви се овие различни националности кои зборуваат еден јазик?
Фактот е што нема македонска преродба. Има преродба на бугарштината.

Сите македонски преродбеници ја преродувале бугарштината. Сите.

Не. Дефинитивно не си здрав. Сигурно имаш прележано висока температура кога си бил мало дете, па мозокот ти прегорел...
Македонците ја преродувале Бугарштината?!? Прво, имаш контрадикторен термин. Второ, така самиот си рипаш в уста, затоа што исто така Англичаните ги “преродувале“ Индијанците во Америка (всушност - ги цивилизирале), што значи дека Македонците се обидувале да ги култивираат и описменат Бугарите (ама ништо од тоа - од секое дрво кавал не бидува...).
Како некогаш што им ставале блокада на Радио-апаратите па истите фаќале само една станица (официјалната), така и вам ви имаат поставено блокада на мозокот па “фаќате само една станица“. Бре, бре, бре...
Џабе ни е сиот труд да ве научиме нешто, да разберете нешто, ама не - вие го верглате само она што ви е снимено во главата.
 
Па, па, па, нагрнале болгарчета на темава ко глуви кучки пред месара, арно ама по којзнае којпат пак се изрезилиле ко никој.

Колку теми треба и овде и на други форуми да се отворат и да се напишат и цитираат работи по безброј пати додека седнете и малку, барем малку ги проучите сите значења и апликации на терминот "БУГАРИН" од неговото појавување на Балканот и Европа до ден денешен, и да разберете дека тесно-националното значење кое му го придавате денеска има сосема малку или НЕМА никаква врска со неговото појавување и користење во минатото?

Греота е да се глупирате вака го години и децении наназад со смешната и ефтина пропаганда на присвојување и национал-шовинизам од најдолен вид.

Една од најсмешните и најглупави работи што до ден денешен ја правите и си продолжувате да ја правите е присвојувањето на јазикот и писмото.

Навистина не ми е јасно од каде толкавата потреба да се излаже, прикрие, украде, присвои нешто што е туѓо, и уште згора на се сакаат да се китат и да си припишуваат слава за истото пред светот... ненормална, или како што рекле старите БУГАРСКА РАБОТА.

Еве ви еден од ВАШИТЕ учени, Иван Момчилов (им бил даскал на повеќето ваши преродбеници, меѓу кои и на Петко Славејков-ах тој Славејков! :helou:), и еве што книги напишал.

Првава е печатена во Белград, Србија во 1847 г. и се вика "Писменица на СЛАВЈАНСКИЈА Јазик"

Momcilovic_Slavjanski_jazik_1847.png


За потоа, 21 подоцна да издаде една друга книга во Русчук(Русе) во 1868 г. со наслов, "Граматика на НОВОБ'ЛГАРСКИЈА ЕЗИК"

Momcilov_Novoblgarski_jazik_1868.png


Значи редно е да ПРЕСТАНЕТЕ ДА ЛАЖЕТЕ, да преименувате и да присвојувате нешто што не е ваше!

Објаснето ви е ова иљадници пати до сега и од македонски автори, и од сите нас на форумиве кај што катаден спамирате со глупости, арно ама и од светските лингвисти и филолози.

Slavonic_languages_p243.png


R. G. A. de Bray "Guide to the Slavonic Languages", London, 1951, p. 243

Превод:
Дел 6. МАКЕДОНСКИ

Забелешка за јазикот и неговата историја


Заради иронијата на историјата народот чии предци им го дадоа на Словените нивниот прв литературен јазик, беа последни на кои им се призна нивниот модерен јазик како Словенски и различен од соседните Српски и Бугарски. Во средните векови Македонците беа дел од Бугарските и Српските кралства и на Византијската Империја, се додека не беа проголтани од Турците Османлии во 15 век. Најголемиот дел од нив останаа под Турска власт до почетокот на 20 век, кога Турците беа конечно избркани од Балканот во 1912 година. Тогаш Македонците беа разделени помеѓу трите соседни земји Србија, Бугарија и Грција--состојба што делумно сеуште опстојува и денеска, бидејќи сеуште има околу четврт милион Македонци подеднакво и во Грција, и во Бугарија. Македонците, иако вака разделени и малубројни, експлоатирани економски и политички, сепак успеаа да си ги зачуваат своите посебни дијалекти и култура, во најголем дел во своите села и помали градови. Поголемите центри во предходните векови беа во најголем дел турцизирани, барем вештачки.

Нивните поети и учени, како браќата Миладиновци во 19 век, и Б.Конески, В.Иљоски и К.Тошев во ова време, како и учените од Русија и Западна Европа, како А.М.Селишчев, А.Мазон, и А.Вајан собраа многу преубави народни песни и прекрасни народни приказни, фолклорни богатства зачувани од народот. Мелодиите на нивните песни по својата убавина и суптилност во споредба ги надмашуваат сите други на Балканот, којшто по фолклор е еден од најбогатите региони во Европа. На тој начин, Македонците иако угнетени и сиромашни го зачуваа својот национален идентитет и нивната културна и уметничка индивидуалност.



Па имате светски познат и признат лингвист како Виктор Фридман (којшто е експерт и одличен познавач и на вашиот денешен бугарски јазик), којшто во една своја статија објаснувајќи ги заблудите на грчката пропаганда во егејскиот дел на Македонија го напиша ова:

Victor_Friedman_ethnonyms.png


Јас мислам појасно од ова здравје.

Арно ама познавајќи ве вас и вашата неизмерна желба за резилење во јавност, еве ви уште еден цитат од странски автор што во еден пасус ја објаснува во срж ситуацијата во 19 и почетокот на 20 век и вашата ненормална пропаганда и фалсификување, и немоќ да се соочите со вашето ВИСТИНСКО ПОТЕКЛО (или што би рекле вие "произход")
Бујрум:

Turco-Mongolian_Bulgars.png


Какво става сега бре ТУРКО-МОНГОЛЧЕТА..?!?
:kesa:
:pos2::pos2::pos2:


Темава воопшто не е за лечење на вашите фрустрации и комплекси, арно ама мило ми е што ве оставиле по којзнае којпат да се удавите во сопствените фекалии што ги ширите по нетов.
Искрено ве жалам...
 
За потоа, 21 подоцна да издаде една друга книга во Русчук(Русе) во 1868 г. со наслов, "Граматика на НОВОБ'ЛГАРСКИЈА ЕЗИК"
Ченто, дали знаеш што пишува во двете книги?
Првата е граматика на славјански јазик, втората е граматика на новоблгартски јазик.
Славјански е едно, се нарекувал уште црковнославјански и старобугарски, а новоблгарски е друго.

Тоа што ти пропагирале дека славјански и бугарски е исто, не е вистина.
 
‎"Македонија е била и си остава култ на македонскија народ, на неговата религија, род, език, на реликвите на неговите деди и прадеди."
(В. Македонија, г. V, бр. 1251, Софија, 17 декември 1930 г., с. 2. Препечатана от в. Зарја от 16 декември 1930 г.
в. Зарја от 16 декември 1930 г.)
Статијата е от Христо Татарчев ПО ПОВОД КОНГРЕСА НА ,,НАР. ОТБРАНА". Види ја соседната статија „Првијат македонски поседок на женската дружба МАРА БУНЕВА “ и другата до неа за бугарските училишта во Македонија пред Егзархијата.

Треба да ти ја покажам.

--- надополнето ---

Втора смена си денес?
Денес сум од 14 до 17.

--- надополнето ---

Ете ја статијата од Татарчев
mak058tatarcev.jpg




А тоа е за бугарските училишта на истата страна 2 на весникот.
mak058uc1.jpg


Значи имало и предходна статија за бугарските училишта пред егзархијата.

--- надополнето ---

Некој ме прашаше кои биле бугарските училишта во Македонија пред да биде создадена Егзархијата.
mak030uc1.jpg


втор дел
mak030uc2.jpg


Весник „Македонија“, декември 1930 г.
Достапно благодарение на Shaman
 
Ти беше одговорено за училиштата претходно, нема потреба да создаваш безполезна тема за “бугарските училишта“ во склоп на оваа тема.

Најголемиот дел од училиштата си биле македонски, и пред егзархијата, но вие обичате да си ги нарекувате “бугарски“.

Ништо не променува ова што си го закачил, освен што ја намалува прегледноста и редоследот на дискусијата.


Имаш многу прашања на кои треба да одговориш, затоа не купувај време со надеж дека ќе ги запоставиме претходните аргументи.

За да не бидам после “лошиот модератор“ за да имаш изговори дека си бил бришен, држи се до оваа тема и почитувај го редоследот на реплики до тебе.


П.С. И не губи време да ми приговараш и филозофираш па да изгубиме наредни две страни беспредметна дискусија.

--- надополнето ---

Бидејќи чувствувам одговорност да не те оставам без одговор што ти ќе си го протолкуваш потоа како твоја предност, сакам само на кратко да ја објасниме бугарската пропаганда преку училиштата финансирани од Бугарија и вистинскиот интерес на Македонците кој се обидуваш да го прикажеш согласно твоите великобугарски тенденции.


За неуспесите на бугарската пропаганда во Македонија, во 19 век, говорат патеписите напишани од бугаринот од гр. Враца, Васил К'нчов . Тој во последните децении на 19 век работи како главен училишен инспектор за бугарските училишта во Македонија, директор на гимназиите и училиштата во Солун и Сер, а подоцна станал и министер за образование на Бугарија.

Иако бугарската пропаганда вели дека Охрид бил центар на бугарската преродбенска борба во 19 век, град со најголем број бугаромани во Македонија, всушност, тоа е само една бугарска пропаганда, такво нешто немало. К'нчов вака ја опишува бугарштината во Охрид во последната деценија на 19 век: "Бугарската општина во Охрид (1893/1894 г.) едвај дише. Таа делува повеќе на име, отколку на дело, зошто никаква дејност не се забележува. Од пред 2 години не е преизбрана. На заседание се собираат едвај по 3-4 души и пак ништо не се работи, оти општинските работи се сосема занемарени. Општината секоја година ги кани граѓаните да се соберат, но никој не доаѓа" (Васил К'нчов, П'туване по долините на Струма, Места и Брегалница. Битолско, Преспа и Охридско 1894 г., Избрани произведенија. Том I. Издателство 'Наука и изкуство', Софија 1970, стр. 451).

Извор на бугарски:

Б'лгарската обштина в Охрид днес едвам диша. Тја с'штествува повечето на име, отколкото на дело, заштото никаква дејателност не се забелјазва. От две години вече не е преизбирана. На заседание се с'бират едвам по 3—4-ма и пак ништо не се в'рши, заштото обштинските работи са с'всем занемарени. Обштината всјака година кани гражданите да се с'берат, за да обмислјат в'рху окајаното положение на училиштата, но никој не се оканва. Промјаната в 10—15 години е толкова голјама, штото не може сравнение да се прави.
http://www.kroraina.com/knigi/vk_1/vk1_b_9.html


Заинтересирани можат на линкот од погоре да ги проверат македонските преводи.


Секаде кога во своите патеписи ги опишува бугарските општини по Македонија, К'нчов дава иста бројка на "општинари", по 3-4 луѓе кои за својата пробугарска активност добивале плата од Бугарија. Но, иако плаќани од Софија, К'нчов опишува дека бугарските општинари во Македонија своите деца "ги даваат на грчко образование...Во Сер (1893 г.) има 4 души бугарски општинари чии што жени не стапнуваат во бугарска црква. Еден таков случај видов и во Неврокоп" (Васил К'нчов, П'туване по долините на Струма, Места и Брегалница. Битолско, Преспа и Охридско 1894 г., Избрани произведенија. Том I. Издателство 'Наука и изкуство', Софија 1970, стр. 253). Како што гледаме, дури и оние Македонци кои работеле за бугарската егзархија, своите деца ги праќале по неегзархиски училишта.

К'нчов ги обвинува македонските жени дека биле антибугарски настроени, со мисла дека "се' што е бугарско е просто, долно, грубо и недоделкано" (Васил К'нчов, П'туване по долините на Струма, Места и Брегалница. Битолско, Преспа и Охридско 1894 г., Избрани произведенија. Том I. Издателство 'Наука и изкуство', Софија 1970, стр. 252).

Бугарштината немала никакви приврзаници ниту во пиринска Македонија и денешна источна Македонија во 19 век,факт кој К'чев прикриено ни го разоткрива во своите патеписи; дури имало повеќе гркомани или протестанти отколку бугаромани.

Кога пристигнал К'нчов во Горна Џумаја (денес Благоевград, центарот на Пиринска Македонија), горноџумајци го пријавиле на локалниот кајмакам со обвинувања дека тој бил агент на бугарската влада, дека цртал планови на градот и ја опишувал околијата, при што турската полиција го уапсила (Васил К'нчов, П'туване по долините на Струма, Места и Брегалница. Битолско, Преспа и Охридско 1894 г., Избрани произведенија. Том I. Издателство 'Наука и изкуство', Софија 1970, стр. 167).

За пиринските Македонци од гр. Мелник, К'нчов заклучува дека бил гркомански град, каде дури и дома Македонците (кои тој ги нарекува бугари) говореле грчки. Во Мелник покрај домородните жители, најбројни во 1894 г. биле бегалците од гр. Негуш, егејска Македонија, од македонското племе пуливаци "(Васил К'нчов, П'туване по долините на Струма, Места и Брегалница. Битолско, Преспа и Охридско 1894 г., Избрани произведенија. Том I. Издателство 'Наука и изкуство', Софија 1970, стр.141).

Петричаните повеќе биле "славјански" па како опишува К'нчов "имат 16 ц'ркви, от които в 14 се служи сега по славјански и в две по гр'цки, именно в малката градска и в ц'рквата на селото К'рнилово".

------------------------------------------------------------------------------------

Преземено од следната тема:

http://forum.kajgana.com/showthread.php?43867-Бројот-на-бугарофилите-во-Македонија-во-19-век&

Значи ете колку Македонците биле жестоки “Бугари“ сведочи најголемиот тогашен бугарски пропагатор кој бил задолжен за Македонија.

По примерот од истата тема, Петар Поп Арсов објаснува како Македонците се чинат Бугари:

“ ... висшето началство взема всички мерки за да са македонските учители от онија дето в кнјажеството им викат меурджии и ги характеризират с фразите: “кье ми даеш пари - кье се чинам бугарин” ...”

(“Стамболовштината в Македонија и нејните представители”. 1894 г., Софија)


Или доказ за вашите лаги со исклесани плочи може да послужи и сведоштвото од Ритих:

П. Риттих в книгата си “По Балканам”, С. Петербург, 1909 г., с.199:

“В средата на деветдесетте години б'лгаро-ср'бската пропаганда достигна своја апогеј и б'лгарите решиха да употребјат всички средства за поб'лгарјаването на Тетовската кааза. П'рвата цел беше, разбира се, Лесновскија манастир и тук дојдоха б'лгарски агитатори, за да склонјат игумена отец Иезикил да признае себе си и паството си за б'лгари. Нито увештанијата, нито с'блазнителните парични предложенија, нито заплахите не помагали. Отец Иезикил оставал непреклонен, отказал се от каквито и да било преговори и гр'мко разобличавал агитаторите. Изчерпвајки цјалото си красноречие, агитаторите се оттеглили с проклјатија и подучили едного от своите членове да ликвидира Иезикил. Последнијат наскоро бил зверски убит, а б'лгарите, за да отклонјат от себе си подозренијата, устроили разкошно погребение и направили великолепна гробница с'с собствен б'лгарски надпис. След неговата см'рт за настојател бил поставен б'лгарофила отец Иеротеј”.


Да не сакаш и фототипно? Да ти ја доставам на домашна адреса можеби и да прснам малце парфем внатре, ако сакаш и оттисок од моите усни за да ги задоволиме вашите префинети критериуми?


Се надевам, без преправање, дека ова беше доволно за повторно сите сведоци да ја увидат плиткоста со која располагате.
 
По примерот од истата тема, Петар Поп Арсов објаснува како Македонците се чинат Бугари:

“ ... висшето началство взема всички мерки за да са македонските учители от онија дето в кнјажеството им викат меурджии и ги характеризират с фразите: “кье ми даеш пари - кье се чинам бугарин” ...”

(“Стамболовштината в Македонија и нејните представители”. 1894 г., Софија)

За К`нчов нема да ти реплицирам, убаво е што си ставил линк. Кој се интересира од вистината ќе го отвори сам ќе прецени дали тоа што се обидуваш да го пропагираш е вистина или си е твое толкување.


За Стамболовштината ама ич не си во право.
Тие кои кажале “кье ми даеш пари - кье се чинам бугарин” не биле од твоите Македонци, биле Власи.

022215109-big.jpg

022215107-big.jpg


Авторот си напишал ЦИНЦАРОТ НАУМОВ И БАДЕВ, двајцата од кралимаркова града Прилепа.

Сигурно е дека Наумов бил Влав, а каков бил Бадев не знам, ама во секој случај не бил од македонските Бугари.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom