Исус не бил распнат?

  • Креатор на темата Креатор на темата krstenik
  • Време на започнување Време на започнување
А кој паметен ги има кажано тогаш сите работи кои се наогаат по евангелијата(признати и непризнати од црквите) ?

Па не постои ни едно сочувано евангелиј д време на Исус.
Нај раните фрагменти (мали делчиња од текст) се некои 200 години по Исус а најстарата библија сочувана е мислам околу 500 години по Исус.
Инаку во оптек во раната црква биле мноогу различни евангелија, посланија откровенија и текстови од кои во 4ти век се одбрани оние кои влегоа во Нов Завет а сите други се исфрлени. Пошто под Римска управа се уништувани доста сите тие евангелија се накнадно пишувани и составувани по сеќавања или од делови. Има доста преправки погрешни преводи и исфрлени делови од нив.
 
Царот Нерон ги обвинел учениците кога се запалил Рим.
Постоел да, ама можеби само како учител ?
 
Ok да земеме дека не се оригинали или евентуално се напишани од некој друг(други) прашањето е од кај им е мудроста за да ги напишат.
Значи тука ги ставам и евангелијата од Наг Хамади.

--- надополнето ---

уствари апокрифи не евангелија , мал лапсус од Наг Хамади тие што се.
 
Леле Аллах да ми прости што помислев за Исус а.с дека бил само учител. Ама многу работи не ми се јасни со распнувањето. И каде освен во библијата и Куранот воопшто е забележано за чудата што ги правел ?
Некој записник од тоа време ?
 
Што се случило со телото на распнатиот ?

Според Муслиманите не беше распнат Иса а.с туку Јуда со неговиот лик. Е добро, ама што се случило со телото на Јуда ? Каде исчезнало ? После 3 дена се повампирел и станал ?
Според Христијаните распнат беше Иса а.с и после 3 дена воскреснат. Ама нели според Христијаните тој е Бог, па како тогаш заминал на небо со се човечко тело и каде после телото ќе се стопи ли ?
Или воопшто немало никакво распнување туку се било привидение ?
Аха и нели Иса а.с на тајната вечера прашал кој од апостолите ќе го земе неговиот лик ? Дали беше распнат Јуда или некој друг апостол ?
Ако беше некој друг апостол, сигурно по 3 дена Аллах го воздигнал да го награди за жртвата што ја направи.
 
Мислам дека записи од тоа време нема.Вака пишувал Јосиф Флавијан во своето дело Jewish Antiquities а мислам дека е пишувано негде 100 години по христа.
Now there was about this time Jesus, a wise man, if it be lawful to call him a man, for he was a doer of wonderful works, a teacher of such men as receive the truth with pleasure. He drew over to him both many of the Jews and many of the Gentiles. He was the Christ, and when Pilate, at the suggestion of the principal men among us, had condemned him to the cross, those that loved him at the first did not forsake him; for he appeared to them alive again the third day; as the divine prophets had foretold these and ten thousand other wonderful things concerning him. And the tribe of Christians so named from him are not extinct at this day.
 
Ама божји план било да биде жртвуван Исус.Парадоксално е семоќно момче да ги крши сопствените правила.Тоест излажал и не го жртвувал сина си.
Сепак сметам дека постоело момче Исус кое имало либерални сфаќања и проповедало будизам.Бил сметан за религиозен фанатик,опасност за тогашниот систем,уапсен и распнат на крст.
 
Ама божји план било да биде жртвуван Исус.Парадоксално е семоќно момче да ги крши сопствените правила.Тоест излажал и не го жртвувал сина си.
Сепак сметам дека постоело момче Исус кое имало либерални сфаќања и проповедало будизам.Бил сметан за религиозен фанатик,опасност за тогашниот систем,уапсен и распнат на крст.


Ако Исус а.с доброволно одел да се жртвува, зошто тогаш кога дошле војниците по него рекол не сум јас Исус ?
 
Ако Исус а.с доброволно одел да се жртвува, зошто тогаш кога дошле војниците по него рекол не сум јас Исус ?

Ако не се лажам кога Исус е прашан дали тој е месијата тој вели "Ти велиш така".Значи не одрекува.

--- надополнето ---

Еве го поточно

63 А Исус молчеше. Првосвештеникот Му рече: „Те заколнувам во живиот Бог да ни кажеш дали си Ти Христос, Божјиот Син?”
64 Исус му кажа: „Ти рече! Но, Јас ви велам: отсега ќе Го гледате Човечкиот Син, како седи оддесно на Силата и како доаѓа на небесните облаци.”

--- надополнето ---

Ова е според Матеј.
 
Ако не се лажам кога Исус е прашан дали тој е месијата тој вели "Ти велиш така".Значи не одрекува.

--- надополнето ---

Еве го поточно

63 А Исус молчеше. Првосвештеникот Му рече: „Те заколнувам во живиот Бог да ни кажеш дали си Ти Христос, Божјиот Син?”
64 Исус му кажа: „Ти рече! Но, Јас ви велам: отсега ќе Го гледате Човечкиот Син, како седи оддесно на Силата и како доаѓа на небесните облаци.”

--- надополнето ---

Ова е според Матеј.


Леле вториот стих, па тоа е воздигнувањето на Иса а.с на небото. Според Мухаммед с.а.в.с, Иса а.с не е уште на седмото небо. А после седмото небо е престолот Божји. Бог не може да седи на небо. Тој е над секое совршенство. Иса а.с е на небото.
 
Мене ова ме асоцира на некое духовно откровение,демек Исус се надвил над обичните луѓе.
 
А најчудно ми е тоа што Мухаммед с.а.в.с кажал дека Иса а.с кога ќе се врати, ќе се спушти кај Дамаск. А некаде случајно прочитав како на тоа истото место Павле го видел на Иса а.с и тогаш го просветлил.
Дали Иса а.с му се покажал на Павле и така Павле си помислил дека го гледа на Бог навистина не знам.
 
Мислам дека записи од тоа време нема.Вака пишувал Јосиф Флавијан во своето дело Jewish Antiquities а мислам дека е пишувано негде 100 години по христа.

Тоа е накнадно уфлен текст кај Флавиј.
Флавиј бил фарисеј макабеец и од свештенички род и ортодоксен Јудеец. Во ортодоксен јудаизам не постои син божји. Тоа е богохулење. Текстот на Флафиј постои и беше познат одамна, тој текст не го споменуваат ни Клеменс ни Мунициј ни Тертулијан ни Теофил Антиохиски иако и Флавиј и неговото дело им било познато. Никој никаде не споменал тоа пишување на Флавиј како одбрана или доказ во времиња кога Христијанството било напаѓано од паганските и други писатели и филозофи. Прв пат тој цитат се јавува во 3-4 век кај Евзибиј во неговата “Историја на Црквата“ каде е цитирано и писмо кое боќем Исус му го напишал своерачно на некој си крал Абгар од Едесе. Кај Евзибиј ќе го најдеме и ббожемното писмо на Пилат до =царот Тибериј каде Пилат се исповеда дека се уверил дека Исус е бог апак царот Тибериј писмото го пратил во римскиот сенат барајќи сенатот да го прогласи Исуса за бог!!.
Али најинтересно е пишувањето на Ориген кој (пред Евзибиј) во своето дело “Против Целзо“ му префрла на Флавиј дека не верувал оти Исус е месија. Тоа би значело дека Флавиј моќеби го споменал Исуса (Флавиј пишуваше за братот на Исуса Јаков) но во тоа споменување не поменал дека е месија, а текстот кој после се јавува кај Евзибиј е накнадно дотеран или допишан да излезе дека ете Флавиј не само што напишал за Исус туку и поверувал во неговите чуда или месијанство.
 
Не сум знаел дека прв пат тој текст е спомнат од Еузебиј.Значи очигледно е дека именувањето на Исуса за син божји е римска агенда?
Нели,и според Матеј и Лука тој е од кралска лоза нели?
Преку Давид,Соломон и така натаму.
Башка сите невообичаени настани кои го опкружуваат неговото распнување.
 
Не сум знаел дека прв пат тој текст е спомнат од Еузебиј.Значи очигледно е дека именувањето на Исуса за син божји е римска агенда?
Нели,и според Матеј и Лука тој е од кралска лоза нели?
Преку Давид,Соломон и така натаму.

Башка сите невообичаени настани кои го опкружуваат неговото распнување.

И тоа е повише од можно да било уфрлено само за да биде во склоп на целата слика.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom