Источноевропски возила

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Москвич 408 во купе и кабрио изведба. За жал, никогаш не влегле во сериско производство, кабриолетот само во неколку примероци е произведен и...толку.


 
Абе сега...знаете како било...комунизам, и сите треба да се еднакви во немаштијата, освен партиските раководители, кои возеле Чајки...
СССР по Втората светска војна, дури биле на мислење дека не треба да се произведуваат патнички автомобили, под образложение дека тоа е ситнобуржоаска тенденција, а не потреба, и замислувале да го решат транспортот со масовен јавен транспорт (автобуси, трамваи и сл.) но и самите увиделе дека така не ја бива работата...
Што се однесува до купето и кабриолетот, истите не виделе ден бидејќи кабриото, а и купето се сметало за луксуз, буржоаски симбол, и сметале дека таквите автомобили се реакцинерни и спротивни на патот на Револуцијата втемелен од другарот Ленин.
За своето време, и двата модела, а и седанот, кој сите го знаеме, биле дизајнерски современи, и убави возила. Погледнете го посебно купето...уф, како би сакал едно... прекрасен дизајн!
 
ЕЕЕЕ
Ова е посилно од мене.. али ќе го кажам

Што е разликата помеѓу Лада и Лада Спорт??

Лада Спорт има тениско топче набиено на куката за влечење
 
ixkhxtk18xfxlrt3ib3yv7.jpg


Ова би го возел :) а ова не :))


Ајде бе

108384.jpg
 
http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=62964

Eve vi primer za karakterna bugarska avto-glupost :pos2:

Тоа по нашиве сигани исто така може да се најде :).
Овој модел Москвич кај нас скоро и да го нема, многу ретко, оддамна не сум видел таков. Тоа кај нас се случува со најразлични Лади, Застави од сите модели, како и 125 ПЗ или 125 П.
А озбилно, вој многу лесно може да се реставрира во оригинална состојба! Нема да треба премногу работа, не изгледа премногу гнило, внатрешноста лесно се носи во оригинална состојба, убава фарба одлично би му легнала, алал да му е што фарбал браниците, само го заштитил хромот :), со нитро разредувач ќе светнат како нови, раткапните исто, и фали лајсната на праговите...И 100% е крпен оздола и праговите.
 
Бидејки е...SEX инструктор...затоа :)


108382.jpg



Да анализараме

6 слики од голи жени (накоени)
1 мртва...верверица...опашка што и да е. ( и плус нешто...кожно...топче...појма неам)
2 парчиња салотејп
1 грозд...грозје (ајде бе?)
2 топчиња
1 стапче...нешто...до пинг понг топчето
11 слики од камиони (ајде бе?)
2 отворени...што се овие како за мисирка што ставаат :)
2 ретровизора...еден за назад другиот да се гледа самиот во него
1 крзно...ала Боки 13:) (накоени)
3 накоени банкноти (забележи...накоени :) )
1 Wannabe BMW знак (разбрал типот дека пасоваат делови од BMW па ајде и значката да се знае)
3 Електронски глупости кои со гаранција не работат...ама фаќаат место бичим работат (абе работеа пред некое време)

Непознато: Она над радиото...што е поѓаволите то? Нараквица...??!
 
A ovie banknoti se uste od komunisticko vreme. Tipot kako site gazdi na moskvic ima golema nostalgija.

108384.jpg


Dali znaete tie lenti zosto se tam? Jas koga razbrav za prv pat se iznasmeav mnogu. Zakon e kolata.
 
A ovie banknoti se uste od komunisticko vreme. Tipot kako site gazdi na moskvic ima golema nostalgija.

108384.jpg


Dali znaete tie lenti zosto se tam? Jas koga razbrav za prv pat se iznasmeav mnogu. Zakon e kolata.

Антистатични ленти од времето, за да не те „фаќа струја“ кога излегуваш од возилото, т.е. да се празни статичкиот електрицитет:pos2:
Денес има спреј за такви работи.

Башка, левовите ме потсетија на детството:pos2: а богами и на пропусниците до Петрич...
Зошто ceza мислиш дека е до носталгија работата?
Јас сум на пр. љубител на коли, сакам секакви...од такви советски, па се до најнови...Сепак, таков некој модел има некоја историска вредност, кажува за едно време, една култура...не мора да биде носталгија...

Ако не се лажам, главата му беше од мотор на BMW od 50-тите...Или беше во соработка со нив, па лиценца. Така некако е муабетов...Ама сепак, не одеше ни како најслабото BMW од тоа време.
А ова мора да е произведено во Бугарија.
Му фалат и лајсните на кедерите на шофершајбните што ми кажува дека лимаријата е детално обработена!
 
Еве и еден пример за styling а сигурно и tuning на ФИАТ 1300 од Бугарија. Ова е оригинал модел, бидејќи во Бугарија ги немаше како Застава.










Во глобала ми се допаѓа, бидејќи кола од 60-тите неможеш да ја средуваш на друг начин освен old school. A како познавач на овие возила најдов неколку маани, но нема да замарам со тоа, бидејќи ова не е реставрација.:)
 
Се можам да истрпам оосвен портокаловата боја и браниците...да ги оставеа старите сто пати подобро и помоќно ќе изгледаше!

Само не знам што мислеа со ауспухот!
 
LADA-Car-Tuning.jpg


lada%20tuning.jpg

0.jpg

1.jpg

Пример за добар Tuning

logan-rs-100-b.jpg

logan-rs-100-a.jpg
 
А ова...Струмикс (па и мене) ќе го боли срцето

fiat4.jpg

stigao3.jpg
fiat3.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom