Источноевропски возила

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
A be kako mozete ovaa da ja zaboravite "peglica" vo Tetovo gi vikavme kontejneri

pegla04.jpg


Polski Fiat 126p
Vo pocetok na 1977 se proizveduvale so motor od 594 cmі ,po izvesno vreme da prerasne vo 652 cmі za da vo 1987 se dobie konecnata verzija od 700 cm3 so 24 hp ili 17 Kw.Vo 1997 pocnuva da se vgraduva katallytic converter zamislite?
 
Еве неколку интересни советски возила:

Првото е Победа ГАЗ М-20:


Москвич М-1:



Москвич М-407 :



И ЗАЗ-965. Всушност Запорожец.

 
ЗАЗ-965, жива копија на Фиќото од носот се до задните стакла. Разликата е само во моторот кој е боксер со воздушно ладење.
 
strumics напиша:
Ako e taa kola sto mislam, eden taksist do pred godina ja vozese. Mnogu zacuvana. So damski menjac li e ovaa?
 
Првиот москвич (М-1) некаде читав дека е всушност предвоениот Опел Кадет, оти советите како дел од репарациите ја зеле и целата производна линија на ова возило, а моделот Победа е американскиот Пакард, од доцните 30-ти. Ме интересира, механиката на подоцнежните Москвичи, дали е изворно советска(како што мислам) или е некоја лиценца.

Инаку, да ВМРО, со дамски мењач е. Бугарија и ден денес е рај за овие возила. Ако нема многу што се возат, паркинзите и шупите по селата се преполни со Москвичи и други интересни советски возила во секаква состојба.
 
strumics напиша:
Првиот москвич (М-1) некаде читав дека е всушност предвоениот Опел Кадет, оти советите како дел од репарациите ја зеле и целата производна линија на ова возило, а моделот Победа е американскиот Пакард, од доцните 30-ти. Ме интересира, механиката на подоцнежните Москвичи, дали е изворно советска(како што мислам) или е некоја лиценца.

Инаку, да ВМРО, со дамски мењач е. Бугарија и ден денес е рај за овие возила. Ако нема многу што се возат, паркинзите и шупите по селата се преполни со Москвичи и други интересни советски возила во секаква состојба.
Бате, јас сум живо заинтересиран за една постара „ВОЛГА“ која би ја кастумизирал малку...знам дека ги има еден куп по шупи и дворови низ Бугарија ама ај донеси ја во МК и успеј да ја регистрираш да те видам? Ако знаеш некоја дупка или начин, кажи.
 
Легендите од DDR:
Варбург лимузина



Трабант
 
Zaporozec
zaz965_1.jpg


Tatra
34t77.jpg


Moskvic od 1967
m412lti.jpg


ZIS -ZIL
1965zil.jpg
 
Во 1994 година во Бугарија ќе се произведуваше Ровер Маестро... И се произведуваше до 1996. Кај нас имаше такви, но многу брзо исчезнаа...интерени им беа на таксистите заради дизел машината од 2.0 литри.
Еве нешто за тоа.
 
Vo bugarski sela stvarno moze da se naogja se. Pred mesec bev niz Rodopite i vo edno selo so 5-6 kuki mnogu izolirano sigurno na 1500 m visocina vidov edna vakva kola:

chaika1a.jpg


A ova e mnogu redko vozilo
 
E ova vi e istocnoevropsko porsche
1975%20Skoda%20110%20R%20Coupe.jpg
-Ваква Шкода имав, 110-R! Можам да кажам дека е навистина одлично ауто, мене во тој период сосема ми ги задоволуваше потребите. Доволно стартна и темпераментна, еден од ретките за нас тогаш достапни модели кои имаа спортски манир, на шалт таблата обртомер и мерач на притисок на маслото, 2 врати кои немаа рамки за прозори, 1100 ццм мотор со weber карбуратор со 2 грла, покрај ладилникот за водата имаше и ладилник за маслото така да никогаш неможеше да прегрее, дури и при најекстремни малтретирања, перфектно стабилна во кривини и брза (ја имам кренато 150км/ч) за ауто со мотор од 1100 ццм.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom