Abe decko,kako prvo daj mi link od Arhivite ili najdi od intrnet deka Irak bila nekogas 4 ta sila

,, a kako vtoro drugo e frontalna vojna a drugo e gerilska vojna,, taka ako gledas den denes amerikancite nemozat da gi pobedat talibancite,otideni se tamu so cel svet,i odvaj terat nekako,znaci drugo e gerilska vojna,,, isto i Turciaj vojuva 80 godini so PKK kako sto vojvuva i Rusija so cecencite,a isto i Spanija so ETA,znaci ne gi mesajgi gerilskite vojni toa e drugo.. A Turcija ima voena sila kolku site balkanski i bliski istocni zemji zaedo

Ima naj mnogu voeni avioni na balkanot,plus vo NATO naj golemata armija ja ima posle USA
Турската армија е втора најголема армија во НАТО, после армијата на САД со околу 1,043,550 униформирани војници кои служат во пет оддела.
http://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%83%D1%80%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0http://mk.wikipedia.org/wiki/Т%...B8.D1.98.D0.B0
AIR FORCE
Total Aircraft: 1,199
Helicopters: 336
Serviceable Airports: 117
http://www.globalfirepower.com/country-military-strength-detail.asp?country_id=Turkey
A za naj novite F-35 ki da ne zboruvam,od ovie avioni samo USA,Anglija,Turcija i Kanada ke ima mi se cini.. A nekoi vazni delovi za f-35 ki se planirani de se proizveduva isklucivo vo Turcija so licenca.
Производството на шест илјади нови борбени авиони е најголем проект за воената авијација
Главна мисија за "Ф-35" заштеда
</SPAN>
СИНГАПУР - Борбените авиони се произведуваа во две категории: оние што беа наменети за борба со други авиони во воздух и оние за напад врз цели на копно или море. Различни авиони беа произведувани за различни вооружени сили, за воздухопловните сили, морнарицата и за маринците. Обидувајќи се да стават крај на тоа скапо производство, САД организираа меѓународен конзорциум на влади и авиоиндустрии за да соработуваат на моделот "Ф-35 џоинт страјк фајтер" или "ЏСФ".
Со таа програма ќе биде создадено семејство на борбени авиони кои избегнуваат радари и можат да погодат цели во воздухот или на копно или море, ноќе или дење, во сите временски услови, за потребите на американските воздухопловни сили, морнарицата и маринците, и за американските сојузници или безбедносни партнери. Маринците сакаат верзија на авиони со кратко летнување и вертикално спуштање.
Главниот произведувач "Локхид Мартин" истакнува дека за да се минимизираат трошоците, повеќе од 80 отсто од сите делови - вклучувајќи ги најголемите и најскапите компоненти, како што се моторот и главните делови од авионската техника - ќе бидат заеднички за сите варијанти на авионот, како и виталниот софтвер. "Џејмс информејшен груп" која го објавува неделникот "Џејмс дефенс", проценува дека секој авион ќе чини од 28 до 38 милиони долари. Спротивно на тоа, "Еурофајтер тајфун" произведен од Велика Британија, Италија, Шпанија и Германија, се очекува да чини околу 65 милиони долари.
Околу шест илјади авиони "Ф-35" ќе бидат произведени за САД и за другите држави, со вкупни трошоци од над 200 милијарди долари во наредните 25 години, а тоа ќе претставува најголем проект за воената авијација. Америка можеби ќе купи 2.850 такви авиони. Производството се очекува да почне во 2006 година. Испораките се предвидени да почнат во 2008 година и да продолжат барем до 2026 година, иако не е сигурно дали "Локхид Мартин" ќе има капацитет на производство за да обезбеди потребните количества на авионите "ЏСФ" за извозните потрошувачи како што тие сакаат и кога сакаат.
Осум држави -
Велика Британија, Италија, Холандија, Австралија, Канада, Данска, Норвешка и Турција - издвоија над 4,5 милијарди долари за развој и закупување на авионите, додека две други држави - Израел и Сингапур - се согласија да платат по 50 милиони долари за информација за авионот, и да имаат пристап заради можна купопродажба. Америка ја затвори својата покана за меѓународни партнери во јули минатата година. Австралија последна се приклучи со инвестиции од 150 милиони долари.
Ричард Абулафија, аналитичар од групата ?Теал", предвидува дека проектот "ЏСФ" ќе доведе до надмоќност на американските произведувачи на борбени авиони. "Државите можат да купуваат привремени количества 'Ф-16' или 'Ф/А-18', а потоа да се префрлат на 'Ф-35'", вели тој. "Некогашниот голем прозорец на можности за европските авиони се затвора, што претставува голема промена од периодот пред производство на 'ЏСФ' во почетокот на деведесеттите години, кога европските произведувачи беа уверени дека ќе се соочат само со скапите модели 'Ф/А-22', или верзијата 'Ф/А-18 Е/Ф'".
Државите кои ќе ги изберат американските борбени авиони "многу поверојатно ќе ги здружат нивните одбранбени индустрии со американските компании. Тие веројатно ќе се држат до американската обука, доктрина, чувствителните податоци и другите американски оружени системи". "Со оглед на тоа моделот 'Ф-35' може да се смета речиси како индустриска политика", истакнува Абулафија.
http://217.16.70.245/?pBroj=1315&stID=9358&pR=4
Оваа слика е намалена. Кликнете тука за ја видите во оригиналната големина, која изнесува 1280x1024 и тежи 190KB.
PLUS
Турски крипто уред за тајните на НАТО
Тајните на НАТО ќе ги чува турски крипто уред.
Институтот за научни и технолошки истражувања на Турција познат по кратенката ТУБИТАК разви уред со висока безбедност за криење на тајните информации и документи меѓу земјите членки на НАТО.
Од овој крипто уред наречен СИР, за потребите на НАТО беа произведени 60 уреди.
Уредот за меморија USB по име СИР кој што е целосно производ на национален и оригинален дизајн, успешно ги помина сите тестови. Благодарение на овој USB уред за меморија, информациите можат да се кријат со шифра.
И во случај да се изгуби овој уред не може да се открие тајната информација во меморијата.
При обид за насилно отворање или погрешна шифра меморираните податоци автоматски се бришат.
Производот е прв уред во светот кој што располага со вакви карактеристики на безбедно криење податоци. Нема друг производ со вакви технички карактерисики што би можел да му конкурира на овој USB уред за меморија кој што воедно може да ги обезбеди техничките и административни услови на НАТО.
http://www.trt.net.tr/international/newsDetail.aspx?HaberKodu=775384ff-e85c-4946-9365-6a4bc09d393a