HELL RACE 402 - Drift & Drag забава во Скопје

  • Креатор на темата Креатор на темата -={K-O-R-U-N}=-
  • Време на започнување Време на започнување
Мислам дека се виде пред година дена кога имаше трка кај александар палас , сите од македонија ги бледаш возат Југо , Хонда некоја стара ... а од Србија ги гледаш со Ауди ТТ , БМВ 5 ....
туку не ми беше ова муабетот:icon_mrgr: ...Има возач и возач , некој што во раце има 500-600 коња и кола од 20-30 000 и некој што има 200 коња и кола од 10-15 илјади...
а и Косфортот на драг трките се натпреваруваше со Форд Фокус РС и Лансер ево 10 кои коштаат по 30 и кусур илјади и имаат преку 300 коња и да збориме искрено ,ретко кој може да си дозволи коли како тие што ги напоменав...а ем за Македонија збориме , не е важно тоа што се натпреварува во Хрватска ваму таму...
мислам дека зборуваме за различни класи и натпреварувања ...Крсте не вози драг и има евтина кола за разлика од Чонгур кој вози драг и има сосема друга класа на кола , не ?;)

Мислам дека муабетот е тоа што едните се про-возачи во вистинска смисла на зборот... додека лансерот да речеме има полуавтоматски менувач,без кумплунг и баба ми може да го вози неко на драг :) а за РС-от незнам,мислам дека е мануелен/
 
И уште ова нашите успешни возачи не се само возачи кој со пари и цели тимови зад себе успеваат во овој спорт тие исто така ги изработуваат своите возила и се доста познати тјунери на овие простори еве го како е изработено ритмото кое руши времиња на коли зад кои стојат доста големи тимови
 
Има возач и возач , некој што во раце има 500-600 коња и кола од 20-30 000 и некој што има 200 коња и кола од 10-15 илјади...
а и Косфортот на драг трките се натпреваруваше со Форд Фокус РС и Лансер ево 10 кои коштаат по 30 и кусур илјади и имаат преку 300 коња и да збориме искрено ,ретко кој може да си дозволи коли како тие што ги напоменав...
Е така, тука си во право....
Крсте не вози драг и има евтина кола за разлика од Чонгур кој вози драг и има сосема друга класа на кола , не ?;)
И тука си во право. Само разликата измеѓу драг и ридскобрзински е небо земја... Кај драг-от пресудна е машината. И нема голема филозофија, ако оди колата тоа е. И бабами би ја извозила.

Додека кај ридскобрзинските, треба два пара јајца и срце од вол. Така да кога ќе напишиш дека Чонгур е најдобар тркач во Македонија, спомниго драгот. Не за друго, туку да не ги девалвираш возачите што стварно се тркачи. Нека ги сменат возилата со Крсте (пример, или нека му дат Југо на Чонгур, немора посилно) па нека проба да видиме какво време ќе извади на водно...
 
Е така, тука си во право....
И тука си во право. Само разликата измеѓу драг и ридскобрзински е небо земја... Кај драг-от пресудна е машината. И нема голема филозофија, ако оди колата тоа е. И бабами би ја извозила.

Додека кај ридскобрзинските, треба два пара јајца и срце од вол. Така да кога ќе напишиш дека Чонгур е најдобар тркач во Македонија, спомниго драгот. Не за друго, туку да не ги девалвираш возачите што стварно се тркачи. Нека ги сменат возилата со Крсте (пример, или нека му дат Југо на Чонгур, немора посилно) па нека проба да видиме какво време ќе извади на водно...
Поправено ... (y)
--- надополнето: Jul 13, 2011 11:59 AM ---
Мислам дека муабетот е тоа што едните се про-возачи во вистинска смисла на зборот... додека лансерот да речеме има полуавтоматски менувач,без кумплунг и баба ми може да го вози неко на драг :) а за РС-от незнам,мислам дека е мануелен/
затоа не победи лансерот :)
 
Малку ми е чудно ова 500коња плус нитро а иде само 250km/h.
На мое другарче Астрата 2.0 GSI 170+/- коња иде 230/240km/h....
 
abe kakvi 500 konja vidi na jutub lancia S4 600konja da vidis sto e raketa
 
Малку ми е чудно ова 500коња плус нитро а иде само 250km/h.
На мое другарче Астрата 2.0 GSI 170+/- коња иде 230/240km/h....
најверојатно фордот е правен за големо забрзување , а не за голема макс. брзина. :)
мал пример : корветата C6 има 638 коња ,а макс брзина 330 km/h
Ферарито 430 има 483 коња а максимална брзина 320 km/h
јес да опел и форд се далеку од корвета и ферари .Мислам ќе ме сфатиш што сакам да кажам ...;)
 
abe kakvi 500 konja vidi na jutub lancia S4 600konja da vidis sto e raketa

И јас тоа викам кола со 500хп плус нитро на старт треба асфалтот буквално кажано да го стави во ролна.

Не викам јас дека е слаб Косфордот ама за таа коњажа што се збори дека ја плус нитрото треба да иде мнооогу многу повеќе....Крајната и не е толку битна али со 500хп и нитро замислети вие самите што треба да прави на старт.
 
најверојатно фордот е правен за големо забрзување , а не за голема макс. брзина. :)
мал пример : корветата C6 има 638 коња ,а макс брзина 330 km/h
Ферарито 430 има 483 коња а максимална брзина 320 km/h
јес да опел и форд се далеку од корвета и ферари .Мислам ќе ме сфатиш што сакам да кажам ...;)

Разликата е во менувачот :) Сите сме играле НФС,и знаеме дека може да избереме колата да ни иде поеќе на старт или да има поголема крајна. ете тоа е тоа :)
 
Малку ми е чудно ова 500коња плус нитро а иде само 250km/h.
На мое другарче Астрата 2.0 GSI 170+/- коња иде 230/240km/h....

Pa ima mala kubikaza a 2 bari e turbinata, ferrarito i korvetata imat po 5000 cc taka da mora na foredot da ja ogranici brzinata se unistuva motorot
 
Pa ima mala kubikaza a 2 bari e turbinata, ferrarito i korvetata imat po 5000 cc taka da mora na foredot da ja ogranici brzinata se unistuva motorot

Пишав погоре да ја тргнеме на страна крајната брзина и да гледаме на стартот кој што искрено и не ми личи за 500хп плус нитро.
 
Pa ako bese da gledas i BMW M3 crnoto nemase nekoj jak start a e 450 KS i toa so launch control ne znam kakov start ocekuvas i da ima nitro ne se pusta nitro vo prva i vtora se pusta 4 brzina koga veke potesko postignuva brzina
 
Pa ako bese da gledas i BMW M3 crnoto nemase nekoj jak start a e 450 KS i toa so launch control ne znam kakov start ocekuvas i da ima nitro ne se pusta nitro vo prva i vtora se pusta 4 brzina koga veke potesko postignuva brzina

Сум гледал јас доста трки не се секирај.
М3 има 450кс ама колку е тешко ? Фордот е дупло полесен од БМВ-то...
Фордот најверојатно ги има сменето сите делови под хауба за разлика од БМВ-то кое што сигурно 95% ги има фабричките делови.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom