Голф 6

  • Креатор на темата Креатор на темата krembil0tina
  • Време на започнување Време на започнување
Елф брат очигледно е дека ти имаш голф што толку го браниш плус секој има право на свое мислење ако некој кажал дека голфот има тврда амортизација тоа си е негово мислење ти не можеш да му го смениш !:tapp: Иначе он топик : не е лош голфов вака на изглед али ја исто како и други неколку не би го земал . :smir:
 
Елф брат очигледно е дека ти имаш голф што толку го браниш плус секој има право на свое мислење ако некој кажал дека голфот има тврда амортизација тоа си е негово мислење ти не можеш да му го смениш !:tapp: Иначе он топик : не е лош голфов вака на изглед али ја исто како и други неколку не би го земал . :smir:

Голф немам...видиш....:helou:
А сум ги возел сите пет комада....:helou:
Тачно дека секој има право на мислење.....:helou:
И не реков дека има тврда амортизација............:helou:
 
Да бе...ФИАТ 128 им бил пример како треба да се создаде кола, во тоа време модерна, технички напредна...и, кола на годината 1970(читај)
До 1973 година Волксваген не прави ништо подалеку од Бубата и клоновите на нејзина основа.
Дотогаш, под свое ги има Ауди и НСУ кој пропадна заради Wankel моторот во моделот Ро80. А, тогаш, тие марки не беа ни оддалеку она што денеска се.
Оној К-70 што порано го спомнав е редизајниран Ро80 со Ауди мотор.
Пасат е првиот Волксваген во 1973 кој треба да биде нешто различно од варијации на Буба. И пак механика Ауди...
А во 1974 година доаѓа Голфот...и познато е дека си купиле еден 128 кога го развивале Голфот за да им служи како пример, сакал ти верувал, сакал не.
И, најмиле Италијанец за да го нацрта. Џуџаро.
Затоа, погледај малце низ историјата, не само си се запнал за Голфот.


Италијанските инжинери...хмммм...луѓето прават технолошки бисери:
Она моето чудо кое потекнува оригинално од 1961 година, а се мачам да го реставрирам овие неколку години има 4 диск кочници, серво кочници и куплунг на пр.
65-те коња што ги вади неговиот мотор од 1.3 литри со вратила за урамнотежување и гушење на вибрациите на моторот кои вртат спротивно од радилицата (што БМВ ги воведува кај своите мотори некаде 2003, се разбира доста усовршени), во тоа време биле научна фантастика за некои германски конкуренти кои едвај од таа кубикажа фаќале пеесет и некој коњ...
Стандардните 4 брзини + рикверц на менувачите, синхронизирани, низ шеесетите, кога доста Опели на пр. имале тристепенски + рикверц и тоа синхронизирани само 1, 2 и рикверц...
1969 сериски 5-степен менувач на ФИАТ 125...Рекордот тогаш става 4-степен...
Сите оние Алфи од тие времиња, со незаменливите боксер мотори и редни шестаци кај големите лимузини.
БМВ 1987 година се курчеше дека го ставил менувачот на диференцијалот кај серија 5, решение што Алфа ГТВ го имаше уште 1974.
Тоа е т.н. transaxle.
Common rail што стана стандард кај нафтените печки е италијанска измислица...на Алфа им текна во 1999 во 156.
Волксваген е сеуште верен на пумпа-дизна концепцијата...
Но, проблемот на италијанците им беше лошата завршна обработка...може да ти остане рачка некоја во рацете, да ти тече вода кога врне од лоши дихтунзи или неизолирана антенска дупка на кровот на пр...
И такви слични работи кои ужасно иритираат.
ФИАТ ќе банкротираше од други недомаќински работи, не од неквалитетни коли.
Ама, сега е 2008...
Европејците се сите со ист или приближен квалитет. Одлучува срцето. Останаа само стереотипите.
А онаа 4-ката што беше насадена на онаа платформата која ја носеа уште 23 модели (ако не се лажам) на Волксваген и др. марки од концернот и што имаше ужасно огромни тркала со кои не личеше на ништо...стварно беше така.

Kaj go procita ona sto go pisuvas vo sekoj tvoj post, jas ne znam od kaj ti doslo toa vo glava deka Golf zemale 128ca za da ja kopiraat :) daj ne zezaj sega ako imas 128 nemora da znaci deka i kreatorite na Ferrari zemale kako tvojata 128ca i ja precrtuvale so malku razliki za da iskoci F50.Ne mi e jasno zosto se vrakas tolku vo minatoto, ako bile tolku uspesni Fiat togas sega ke bea nad VW, ke ja imaa oni najgolemata fabrika za avotmobili, nemase VW da go ima toa, oni ke gi kupea Lamborghini...ako sakas istorija zemi edna dijana i sibaj niz svetot, neznam zosto go spominjas minatoto koga se gleda koj kolku e uspesen vo segasnosta, i majk tajson porano bese dobar ama .... :) i te molam objasni mi ubavo so sakas da kazes za 4kata, kako mislis uzasno golemi trkala... na Golf 4ka mislis taka?
 
Kaj go procita ona sto go pisuvas vo sekoj tvoj post, jas ne znam od kaj ti doslo toa vo glava deka Golf zemale 128ca za da ja kopiraat :) daj ne zezaj sega ako imas 128 nemora da znaci deka i kreatorite na Ferrari zemale kako tvojata 128ca i ja precrtuvale so malku razliki za da iskoci F50.Ne mi e jasno zosto se vrakas tolku vo minatoto, ako bile tolku uspesni Fiat togas sega ke bea nad VW, ke ja imaa oni najgolemata fabrika za avotmobili, nemase VW da go ima toa, oni ke gi kupea Lamborghini...ako sakas istorija zemi edna dijana i sibaj niz svetot, neznam zosto go spominjas minatoto koga se gleda koj kolku e uspesen vo segasnosta, i majk tajson porano bese dobar ama .... :) i te molam objasni mi ubavo so sakas da kazes za 4kata, kako mislis uzasno golemi trkala... na Golf 4ka mislis taka?

Тоа што упорно го повторувам за 128-та е вистина, и мора вие закоравените голфаџии да го прифатирте тоа дека Волксваген до 1973 год. нема врска од изработка на водено ладени мотори, пософистицирано подвозје од онаа на Бубата, преден погон и сл.
Токму таа 128-ца била пример во тоа време за Волксваген како треба да се конструира успешна кола во таа класа.
Бубата веќе е технички застарена во 1974.
Кон крајот на 60-тите Волксваген ги купува Ауди и НСУ.
Ауди го дава моторот и менувачот во првиот Голф, другото е преслика на техничките решенија на 128. Се разбира, поквалитетно изработена од италијанската мустра :) Сите знаеме за неквалитетната италијанска завршна обртаботка на возилата до средината на 90-тите.
Инаку јас немам 128-ца, а упорно се враќам назад, за да на такви како вас во кажам дека колите постојат многу пред Голфот, кој секако стекна некој имиџ, и да си знаете дека постојат и други марки и производители освен Волксваген, којшто имаат огромна историја и влијание во авто-мото светот.
И, уживам во олдтајмери, а засега Волксваген неможе да ми понуди нешто такво освен К-70 и некој Тип 3 и Тип 4, и секако Бубата.
Ламборџини е сопственост на Волксваген...Ферари, Масерати се на ФИАТ, и? Што сакаше да кажеш со тоа? Знаеш ли што се има ФИАТ под свое? Ама тоа не е никакво мерило.
А Голф 4 во фабрички облик со челични бандаши и огромни отвори за предимензионираните тркала изгледа стварно смешно...ама Голф е и мора да му се поклонувате :)
 
Ne me svati, sakam da znam od kade znaes deka VW zemale 128 ja usovrsile i iskocil golfot, od kade tie fakti? Redko koj evropski old tajmer ima dignato poveke "prasina" od bubata, i jas sakam old tajmeri ama sakam toj old tajmer da vredi ne da vredi u smisol da e skap, sakam samata kola da ima vrednost, da ja cenat, koga ke go sredam da mi bide merak da go gledam a ne da mi e sram da go iznesam na ulica, ima mnogu bubi vo MK sto imaat motori od Porsche, merak bi mi bilo da svrtam eden krug so taa buba, a vo 128cata ne mi se ni vlaga, ne deka sakam da se karam so ova tuku si kazuvam svoe mislenje, predhodno spomna deka Golfot e simbol na seljacana, a si videl koj vozi 128ci? Spusteni so 13ka bandasi i dupnati auspusi? So toa za Lamborghini sakav da kazam deka VW kupi italianska legenda, koga Fiat ke go kupi na primer Porsche...ama za toa imas pravo ne e toa merilo, so toa sakav da go istaknam samo uspehot na dvete marki. Utre ke ja sliknam mojata 4ka so fabricki bandasi i fabricki radkapni...mene ne mi e smesna, ke vidime sto ke kazat drugive clenovi na forumot, ke ja stavam slikata tuka za da ocenime, mozebi imas pravo, zaslepen sum so Golfot, mozebi ne...
 
Ne me svati, sakam da znam od kade znaes deka VW zemale 128 ja usovrsile i iskocil golfot, od kade tie fakti? Redko koj evropski old tajmer ima dignato poveke "prasina" od bubata, i jas sakam old tajmeri ama sakam toj old tajmer da vredi ne da vredi u smisol da e skap, sakam samata kola da ima vrednost, da ja cenat, koga ke go sredam da mi bide merak da go gledam a ne da mi e sram da go iznesam na ulica, ima mnogu bubi vo MK sto imaat motori od Porsche, merak bi mi bilo da svrtam eden krug so taa buba, a vo 128cata ne mi se ni vlaga, ne deka sakam da se karam so ova tuku si kazuvam svoe mislenje, predhodno spomna deka Golfot e simbol na seljacana, a si videl koj vozi 128ci? Spusteni so 13ka bandasi i dupnati auspusi? So toa za Lamborghini sakav da kazam deka VW kupi italianska legenda, koga Fiat ke go kupi na primer Porsche...ama za toa imas pravo ne e toa merilo, so toa sakav da go istaknam samo uspehot na dvete marki. Utre ke ja sliknam mojata 4ka so fabricki bandasi i fabricki radkapni...mene ne mi e smesna, ke vidime sto ke kazat drugive clenovi na forumot, ke ja stavam slikata tuka za da ocenime, mozebi imas pravo, zaslepen sum so Golfot, mozebi ne...
Читни малку подобро не оди со глава во ѕид. А ти си видел ФИАТ 128? И ФИАТ 128 Спорт? Не ги гледај Заставините модели кои рацинг (баш вака наипшано на кирилица) и ден денес се возат низ државава.

Edit: Еве како изгледа Фиат 128 Спорт
Fiat%20128%20Coupe.jpg


Се произведуваа од 1971 до 1975, излегуваа со 2 мотори. 1.1 со 64 кс, и 1.3 со 75 кс. Знаеш голф кога го достигна тоа со моторот? Голф 1 1.6 ги има тие 75 кс. Во моделот Ритмо, Фиат во 77 почна да вградува 5-то степени менувачи, а сети се голф кога почна... Почетокот на 90-тите, на крај од серијата на двојките.


А да... Ајде кажими кој вози ваков Фиат?
 
Ne me svati, sakam da znam od kade znaes deka VW zemale 128 ja usovrsile i iskocil golfot, od kade tie fakti? Redko koj evropski old tajmer ima dignato poveke "prasina" od bubata, i jas sakam old tajmeri ama sakam toj old tajmer da vredi ne da vredi u smisol da e skap, sakam samata kola da ima vrednost, da ja cenat, koga ke go sredam da mi bide merak da go gledam a ne da mi e sram da go iznesam na ulica, ima mnogu bubi vo MK sto imaat motori od Porsche, merak bi mi bilo da svrtam eden krug so taa buba, a vo 128cata ne mi se ni vlaga, ne deka sakam da se karam so ova tuku si kazuvam svoe mislenje, predhodno spomna deka Golfot e simbol na seljacana, a si videl koj vozi 128ci? Spusteni so 13ka bandasi i dupnati auspusi? So toa za Lamborghini sakav da kazam deka VW kupi italianska legenda, koga Fiat ke go kupi na primer Porsche...ama za toa imas pravo ne e toa merilo, so toa sakav da go istaknam samo uspehot na dvete marki. Utre ke ja sliknam mojata 4ka so fabricki bandasi i fabricki radkapni...mene ne mi e smesna, ke vidime sto ke kazat drugive clenovi na forumot, ke ja stavam slikata tuka za da ocenime, mozebi imas pravo, zaslepen sum so Golfot, mozebi ne...
Не дека усовршиле, туку ги копирале техничките решенија на во тоа време напредниот ФИАТ 128.
Што викаш за Буба...со мотор од Порше, тоа се вика тјунинг и стајлинг. Олдтајмер е кола вратена во оригинална состојба. Бубата е само популарен олдтајмер, и никој не може да го оспори тоа.
Тука кај нас, обично има Застави 128, направени по лиценца на последната серија ФИАТ 128 Еуропа. И има, исто како и кај Голфот премногу мотика стајлинг :). Ама, тоа се колите кај нас, и таков е народот. Демек Голфот е нешто возвишено, морам да имам нешто од Волксваген и се вулгаризира марката.
Џиш ти кажа, ѕирни по нетов што се е ФИАТ 128. И, види зошто станал кола на годината 1970.
Од Голфовите мислам дека 3-та стана кола на годината...1992 изгледа...и, да бидам искрен, ако некогаш во животот би сакал Голф, тоа би била токму тројката, иако од нив, најмногу имам возено 4-ка.
 
Ne me svati, sakam da znam od kade znaes deka VW zemale 128 ja usovrsile i iskocil golfot, od kade tie fakti? Redko koj evropski old tajmer ima dignato poveke "prasina" od bubata, i jas sakam old tajmeri ama sakam toj old tajmer da vredi ne da vredi u smisol da e skap, sakam samata kola da ima vrednost, da ja cenat, koga ke go sredam da mi bide merak da go gledam a ne da mi e sram da go iznesam na ulica, ima mnogu bubi vo MK sto imaat motori od Porsche, merak bi mi bilo da svrtam eden krug so taa buba, a vo 128cata ne mi se ni vlaga, ne deka sakam da se karam so ova tuku si kazuvam svoe mislenje, predhodno spomna deka Golfot e simbol na seljacana, a si videl koj vozi 128ci? Spusteni so 13ka bandasi i dupnati auspusi? So toa za Lamborghini sakav da kazam deka VW kupi italianska legenda, koga Fiat ke go kupi na primer Porsche...ama za toa imas pravo ne e toa merilo, so toa sakav da go istaknam samo uspehot na dvete marki. Utre ke ja sliknam mojata 4ka so fabricki bandasi i fabricki radkapni...mene ne mi e smesna, ke vidime sto ke kazat drugive clenovi na forumot, ke ja stavam slikata tuka za da ocenime, mozebi imas pravo, zaslepen sum so Golfot, mozebi ne...

1) VW јавно призна дека купи 128-ка да го конструира Голф. Малце погуглај ќе видиш официјални соопштенија. Колата беше купена и расклопена.

2) Fiat 128 односно нашата Zastava 128 е технолошки понапредна од Golf I. Зошто? Моторите се поефикасни.
Пример
1.1 Голф е со 50КС
1.3 Голф е со 60КС

Фиат 128 (Застава 101/128)
1.1 моторот е со 55КС и 60КС
1.3 е со 65 и 75КС

Она што е ахилова пета кај Фиат возилата вклучително и Застава е слабата заштита. Да речеме не знам дали сте отвориле хауба кај 101 и Голф 1. Заштита од дожд кај Голф е обична кршлива пластика, кај 101/128/Југо си соодветна кутија од квалитетна пластика.

3) Суспензија и шасија

Голфовите имаат одлична шасија и школка во конструкторска смисла. Но затоа пак Голфот започна да се развива почеток на 70-тите да излези 1974-75 година. Фиат 128 започна средината на 60-тите да излези на крајот од 60-тите со единствен тогаш репер - Мини Морис!

Затоа сега ако сакате да ставате посилни мотори мора да ојачувате шасии и сл. за разлика од VW.

Суспензијата кај Голф е потврда и скокате дур возите, за разлика од Фиат кој има помека, но затоа кога влегувате во Фиат пропаѓа задниот дел од колата и на кривина излетувате од седиште. Е сега бирајте што сакате? Стабилност или комотно возење.

Кај новите автомобили, таа разлика е минимална и верувајте повеќе сакате да имате германско (тврдо) подвозје и да возите 120км/ч како со 40км/ч него ли 120 како со 240км/ч (кај мекото подвозје).

Струмикс некаде спомна за К-70, што пак не е VW туку NSU, ама VW искористи многу технологии од таму да го развие првиот Passat кој е првиот VW со мотор напред и погон на предни (1972 година).

И има еден продаваат во МКД,за 600 или 800 евра не сум сигурен, ама делови за него утре сабајле!


Мојата област:

Буби!

Јас (ако можам да се наречам себе си) сум експерт за Буби. Откако ќе се претставам кој сум и благодарение на другарчево (I am a bastard!) кој е на школа за автомобилизам кај мене - во случајот јас кај него :pos2: ...во Македонија значи читајте јасно и гласно не постои Буба со Порше мотор! НИКАДЕ!

Од каде ова?

Бубите во Македонија се најчесто 1200,1300,1500 и поретко 1600 (оригиналните 1600 се ретки, оние што ти викаат дека на 1200 имаат ставено 1600 тоа се цилиндри од VW комбе).

Оние што имаат 2000,2100 кубика мотори, повторно не...не се од Porsche. Тоа се мотори од VW T3 (голф комбе) и се водено ладење.
Порше моторите ги има како 1100,1200,1300,1500,1600,2000,2400,2600,3200 ...но се екстремно ретки и екстремно екстремно скапи (5000 евра +) особено оние до 2000 кубика бидејки се од Porsche 356!


Фиат 128 е одлична кола за тјунинг, стајлинг ако е олд скул направена и е полична од Голф секој случај. Џуиџаро ја утна искрено ама тоа беше шема во 70-тите т.н „тетрапак дизајн“. Ама сите тоа го правеа, вклучувајки ги и јапонските прозводители и американските. Најгрдата ера за дизајн според мене.


И на крај, сето ова ти го кажувам бидејки имав голф и го тјунирав, стајлизирав и што ти не. Постарите форумџии ќе се сеќаваат.

Ретко доаѓам овде, некогаш кога одам на кафе кај другари што знам дека доаѓаат овде. Јас сум на друг форум и таму сум активен (ЗаЗабава) како модератор.

Поздрав до старите форумџии!

Volkswagen:smir:

P.S Струмикс фала за поздравот, примен беше.
 
Dzis podobra e 128cata od Golf 1? BTW taa kola so ja imas staveno na slika koga bi ja imal vo dvor...bi ostanala vo dvor.

Strumiks so koj model od Fiat bi go sporedil Golf 4.

Ako ne daj ke se vratime vo 1970ta, mozebi ke doznaeme deka spored 126p bilo sozdadeno poloto.

The 128 was voted European Car of the Year for 1970[1], and continued to be acclaimed by the press throughout its lifetime: the magazine Road & Track placed the 128 above the Datsun B210, Toyota Corolla, Mazda 808, and Subaru DL but behind the VW Golf.

Se utepav barajki na net i nikade ne najdov da pisuva deka spored 128cata bil napraven golfot.
 
Dzis podobra e 128cata od Golf 1? BTW taa kola so ja imas staveno na slika koga bi ja imal vo dvor...bi ostanala vo dvor.

Strumiks so koj model od Fiat bi go sporedil Golf 4.

Ako ne daj ke se vratime vo 1970ta, mozebi ke doznaeme deka spored 126p bilo sozdadeno poloto.

The 128 was voted European Car of the Year for 1970[1], and continued to be acclaimed by the press throughout its lifetime: the magazine Road & Track placed the 128 above the Datsun B210, Toyota Corolla, Mazda 808, and Subaru DL but behind the VW Golf.

Se utepav barajki na net i nikade ne najdov da pisuva deka spored 128cata bil napraven golfot.
Не си ја имал, не си седнал во неа, не знаеш што перформанси има, ниту пак како изгледа внатре (верувај далеку подобро од првите изданија на голф 1). Јас пораснав во вакво, татко ми го имаше моделот 1.3 дедо ми моделот 1.1 Можам да ти кажам дека 1.3, со оригинал менувач (4 степен) одеше 180. Да имам сега вакво, земи каков сакаш модел на голф 1 и 2 (исклучи ги гти моделите кои се со далеку повеќе сила) и ке ги пробаме каде сакаш...
Инаку и јас би ја чувал во двор, би ја возел само за кеиф.

Едит: може некој да ми објасне зошто на голф 1 ставаат карбуратори од 101? Јас до сега имам видено околу 10 возила низ Бт, од луѓе што ги познавам.
 
Dzis podobra e 128cata od Golf 1? BTW taa kola so ja imas staveno na slika koga bi ja imal vo dvor...bi ostanala vo dvor.

Strumiks so koj model od Fiat bi go sporedil Golf 4.

Ako ne daj ke se vratime vo 1970ta, mozebi ke doznaeme deka spored 126p bilo sozdadeno poloto.

The 128 was voted European Car of the Year for 1970[1], and continued to be acclaimed by the press throughout its lifetime: the magazine Road & Track placed the 128 above the Datsun B210, Toyota Corolla, Mazda 808, and Subaru DL but behind the VW Golf.

Se utepav barajki na net i nikade ne najdov da pisuva deka spored 128cata bil napraven golfot.

Алек, не се глупирај со такви изјави околу 126 и Поло :) (инаку 126П е полската лиценца)

128 бил веќе „во години“ кога е напишано тоа кое си го ставил околу тестирањата. И Бастардот погоре ти кажа некои работи околу развојот на моделите, а некои 7-8 години во тенолошка смисла се многу.

Голф 4 е споредлив со ФИАТ Стило.

Жал ми е, ама треба да се помирите со фактите дека сепак за да настане Голфот, Германците зеле пример од Италијаните.

Волксваген сепак настанал како фирма која е создадена наменски од Хитлер за да прави една кола. Понатаму, од 1970-те гледаме каде стаса.

А да седнеш во таа спортската 128...ќе се чувствуваш како во мало Ферари...и нема да сакаш да излезеш од неа...и да ја вратиш во дворот.
 
Последна порака од мене.

Посебно до Alek_Sk:

Вкусот тргнат на страна и јас сум VW фанатик и побрзо ќе купам Golf 5 или 6 отколку било која друга кола и имам поседувано 5 VW возила (Буби и Голф), сепак овие автомобили се класика и мора да се оддаде почит.

Неможиш да плукаш некое возило заради тоа што те асоцирало на Југославија кога нема врска. Респектот кон возилото се создава ако си навистина автомобилски ентузијаст. Можиш само со факти и докази да кажиш зошто тоа не е толку добро колку некоја твоја марка во случајот VW, но не и да плукаш зошто била ваква или таква.

Мојот совет (сакаш прифати го сакаш не)... е секое возило особено постаро третирај го со респект. Тоа е историја, тоа е инжинеринг, тоа е прав авто-мото ентузијаст. За мене подеднакво се важни и Fiat 500/600 и Enzo Ferrari.

Излезете од онај познат македонизам за гламур и престиж на одредени марки.
 
Точно, а болдираното ептен! Наместо Гољф, има многу подобри опции! Па пре би зел Фиат Линеа него Гољф. И навистина мислам дека Линеата е подобар избор.
koga lineata ke gi ima performansite ko golf koga ke ja ima istata udobnost ko golf koga ke ima podobra seriska oprema koga ke ima podobar izgled koga ke...........fiat ke bide podobar od golf na site testovi togas ke mozeme da zborime i kako vtoro lineata ne spaga u klasata na golf.ali u sekoj slucaj e glupa kola
 
koga ke mi najdes 128 zastava serisko proizvodstvo da e pobrza od golf 1 gti da mi se javis
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom