Голф 6

  • Креатор на темата Креатор на темата krembil0tina
  • Време на започнување Време на започнување
Станува збор за избор и вкус, а не за нелогично размислување на Македонецот или некој трет.... Ако не беше така, сите ке возевме една иста марка на возила.

Не станува збор за вкус во следниот муабет...
.....
"пошо албанците и гастербајтерите возат голф, голфот стана симбол на сељачење"
Шо е битно која етничка група кое возило го преферира.....кај е логиката ако ти судиш според кој кое возило го вози...?
 
Голф е кола направена за широките народни маси, намерно и не се експериментира многу со дизајнот, бидејќи голфот оригинално е смислен како класична германска фамилијарна кола за просечното германско семејство, и затоа и ден денес најпродаван модел во германија е голф. Голфот е опција за тие што не сакаат да бидат забележливи во јавност (класичниот и неуочлив, до некаде конзервативен дизајн), и што сакаат стабилност и сигурност (добро избалансирана и издржлива техника и подвозје). А цената му е повисока и во германија од другите од неговата класа, ама не поради тоа дека е поквалитетен од други во неговата класа, туку повеќе поради тоа што има традиција за проверен квалитет за која едно просечно германско семејство е спремно да плати нешто повеќе а притоа пак да остане тоа што е, односно просечно германско семејство.
Тоа е суровата вистина за тоа зошто е голфот таков каков што е години наназад. А за тоа што кај нас се изместени некои вредности и самата економска положба има голем допринос во тоа поместување на вредности е друга приказна.
СО ДРУГИ ЗБОРОВИ: ГОЛФ НЕ Е КОЛА СО КОЈА МОЖЕШ ДА БИДЕШ “КУЛ“ не е за тоа дизајниран, конципиран а најмалку е за тоа наменет.
Голфот е кола конципирана дизајнирана токму за тиа што го наведов погоре, за сигурен и издржлив автомобил за едно просечно семејство и ништо повеќе.
А инаку истиот квалитет на техника дури и за помали пари можете да го најдете кај други германски и јапонски прозводители чии модели немаат само едно нешто што има голфот, а тоа е долгогодишна традиција на квалитет, која во денешниот свет со интернет и многу повеќе проверки на квалитет каде може многу подобро да се следи квалитетот не само на еден прозводител, туку и на секој модел губи на значење.
 
Голф е кола направена за широките народни маси, намерно и не се експериментира многу со дизајнот, бидејќи голфот оригинално е смислен како класична германска фамилијарна кола за просечното германско семејство, и затоа и ден денес најпродаван модел во германија е голф. Голфот е опција за тие што не сакаат да бидат забележливи во јавност (класичниот и неуочлив, до некаде конзервативен дизајн), и што сакаат стабилност и сигурност (добро избалансирана и издржлива техника и подвозје). А цената му е повисока и во германија од другите од неговата класа, ама не поради тоа дека е поквалитетен од други во неговата класа, туку повеќе поради тоа што има традиција за проверен квалитет за која едно просечно германско семејство е спремно да плати нешто повеќе а притоа пак да остане тоа што е, односно просечно германско семејство.
Тоа е суровата вистина за тоа зошто е голфот таков каков што е години наназад. А за тоа што кај нас се изместени некои вредности и самата економска положба има голем допринос во тоа поместување на вредности е друга приказна.
СО ДРУГИ ЗБОРОВИ: ГОЛФ НЕ Е КОЛА СО КОЈА МОЖЕШ ДА БИДЕШ “КУЛ“ не е за тоа дизајниран, конципиран а најмалку е за тоа наменет.
Голфот е кола конципирана дизајнирана токму за тиа што го наведов погоре, за сигурен и издржлив автомобил за едно просечно семејство и ништо повеќе.
А инаку истиот квалитет на техника дури и за помали пари можете да го најдете кај други германски и јапонски прозводители чии модели немаат само едно нешто што има голфот, а тоа е долгогодишна традиција на квалитет, која во денешниот свет со интернет и многу повеќе проверки на квалитет каде може многу подобро да се следи квалитетот не само на еден прозводител, туку и на секој модел губи на значење.

Фалаааа....
Да не мора понатаму да се објаснувам со членови од форумот...:helou:
 
Тој што мисли така немора да вози голф:tapp:
Најверојатно тие што немаат пробано Голф мислат така.Нека направат еден круг со било кој модел(4,5,па сега и новава 6) па да видам тогаш сто ќе речат-дали станува збор за сељачење или за одлични автомобили со најдобра вожња.И само немој Фиат да споредуваш со Фолксваген.Од Фиат би земал само некоја поголема и тоа само бензин,дизел никако.

Ги имам возено сите од 1 до 5 :)
Со таа амортизацијата што речиси и ја нема кај 1 и 2 тешко да стане збор за најдобра вожња.
3 ми лежеше некако најмногу. Тврд, ама добри седишта.
4 неможев да го поднесам со сериските предимензионирани гуми. Тврда вожња. 40000 км службено возило ми беше
5...не е тоа веќе традиционалниот германски квалитет...нов 5 на мој пријател од 2006 го купи дечкото нов и задниот лев штоп се наполни со вода на првиот дожд, а внатре нешто нон-стоп чукаше како темпирана бомба, и излезе дека тоа било нешто до климата...се разбира, во сервис веднаш го средија. И, се разбира, тврд. Бубрезите си ги оставаш на патот, ако е малце нерамен.
Сепак, Голфот кога се раѓаше, Германците имаа пример од еден ФИАТ...128...по него настана и Голфот...и Италијанец го нацрта.
Ќе ми кажете ли до 1973 Волксваген што произведуваше, а да не беше на база на Бубата?
А, дизел...т.е. нафтена печка и јас несакам. Никаква! Исто како и било кој производ од Волксваген групацијата, посебно не Голф.
едит...може еден К-70 :). Го сакам баш заради тоа што беше тотално промашување. И реткост е.
 
Ги имам возено сите од 1 до 5 :)
Со таа амортизацијата што речиси и ја нема кај 1 и 2 тешко да стане збор за најдобра вожња.
3 ми лежеше некако најмногу. Тврд, ама добри седишта.
4 неможев да го поднесам со сериските предимензионирани гуми. Тврда вожња. 40000 км службено возило ми беше
5...не е тоа веќе традиционалниот германски квалитет...нов 5 на мој пријател од 2006 го купи дечкото нов и задниот лев штоп се наполни со вода на првиот дожд, а внатре нешто нон-стоп чукаше како темпирана бомба, и излезе дека тоа било нешто до климата...се разбира, во сервис веднаш го средија. И, се разбира, тврд. Бубрезите си ги оставаш на патот, ако е малце нерамен.
Сепак, Голфот кога се раѓаше, Германците имаа пример од еден ФИАТ...128...по него настана и Голфот...и Италијанец го нацрта.
Ќе ми кажете ли до 1973 Волксваген што произведуваше, а да не беше на база на Бубата?
А, дизел...т.е. нафтена печка и јас несакам. Никаква! Исто како и било кој производ од Волксваген групацијата, посебно не Голф.
едит...може еден К-70 :). Го сакам баш заради тоа што беше тотално промашување. И реткост е.

Pred nekolku godini imav Golf 3ka nov, go zemavme od Praga zosto vo skopje uste gi nemase, sega vozam 4ka i spored mene 3kata e mnogu potvrda od 4kata a 5kata ima fantasticna voznja, ne e kako na citroen ali dobra e, odsekogas golfovite imale kruta amortizacija, od juni do sega imam projdeno 7000km i ne go menjam za nisto:) osven za 5ka ili 6ka :) Fabricka standardna guma na golf e 195/65 R15, taka mislam, neznam zosto mislis deka gumite ne se ok koga gi vozat mn drugi koli.btw sedni vo audi s line da vidis so e kruta voznja...deka ima kruta voznja golfot ima fakt e, ama taka e so sekoja sportska kola hahaha
 
Pred nekolku godini imav Golf 3ka nov, go zemavme od Praga zosto vo skopje uste gi nemase, sega vozam 4ka i spored mene 3kata e mnogu potvrda od 4kata a 5kata ima fantasticna voznja, ne e kako na citroen ali dobra e, odsekogas golfovite imale kruta amortizacija, od juni do sega imam projdeno 7000km i ne go menjam za nisto:) osven za 5ka ili 6ka :) Fabricka standardna guma na golf e 195/65 R15, taka mislam, neznam zosto mislis deka gumite ne se ok koga gi vozat mn drugi koli.btw sedni vo audi s line da vidis so e kruta voznja...deka ima kruta voznja golfot ima fakt e, ama taka e so sekoja sportska kola hahaha

4 имаше 15-ки фабрички кои не беа 65 профил... Изгледаа грозно предимензионирано, на челични бандаши. Зборам за фабричките, челични со раткапни. Визуелно, не динамички својства.
Крута вожња, да, ама со нешто со 160+ коња. Не со патетичниот SDI мотор на пр...
 
Голф е кола направена за широките народни маси, намерно и не се експериментира многу со дизајнот, бидејќи голфот оригинално е смислен како класична германска фамилијарна кола за просечното германско семејство, и затоа и ден денес најпродаван модел во германија е голф. Голфот е опција за тие што не сакаат да бидат забележливи во јавност (класичниот и неуочлив, до некаде конзервативен дизајн), и што сакаат стабилност и сигурност (добро избалансирана и издржлива техника и подвозје). А цената му е повисока и во германија од другите од неговата класа, ама не поради тоа дека е поквалитетен од други во неговата класа, туку повеќе поради тоа што има традиција за проверен квалитет за која едно просечно германско семејство е спремно да плати нешто повеќе а притоа пак да остане тоа што е, односно просечно германско семејство.
Тоа е суровата вистина за тоа зошто е голфот таков каков што е години наназад. А за тоа што кај нас се изместени некои вредности и самата економска положба има голем допринос во тоа поместување на вредности е друга приказна.
СО ДРУГИ ЗБОРОВИ: ГОЛФ НЕ Е КОЛА СО КОЈА МОЖЕШ ДА БИДЕШ “КУЛ“ не е за тоа дизајниран, конципиран а најмалку е за тоа наменет.
Голфот е кола конципирана дизајнирана токму за тиа што го наведов погоре, за сигурен и издржлив автомобил за едно просечно семејство и ништо повеќе.
А инаку истиот квалитет на техника дури и за помали пари можете да го најдете кај други германски и јапонски прозводители чии модели немаат само едно нешто што има голфот, а тоа е долгогодишна традиција на квалитет, која во денешниот свет со интернет и многу повеќе проверки на квалитет каде може многу подобро да се следи квалитетот не само на еден прозводител, туку и на секој модел губи на значење.

бла бла бла

кола со 320 коњи (голф рс32) е фамилијарна за едно просечно германски семејство пошо кога одат на работа возат по 300!!

дај не тропај глупости

Голф е супер кола со одлична издржливост и стабилност, ама лоша амортизација

Пошо во германија нема дупки по пат логично да е купуваат

Ама тука за наш пазар е ’малце’ преценета

Останало тоа кај македонците традиција ’голф си е голф’
 
Муабетов се повтара.....д'рн м'рн.....вака било не онака било...
Купете си фиат господ да ве види...:pos2::pos2::pos2::pos2:...+ќе имате најпозерска кола на сите времиња и битно ќе бидете "фраер"...
германска кола со италијански корени.....???...!!!...???....божееееее , какви италијани какви курчеви дај средете си ги мислите ....а ќе заборавев ... да беа италијаните паметни и способни и добри инженери .... сега сите германци и цел свет ќе возеа италијански аута, од шо им беа добри возилата фиат ќе пропаднеше (банкротираше) за малце во 2003 ако добро ме држи сеќавање.....
иначе голфовите имале тврда амортизација и незнам уше шо....а да и ружни челични бандажи.....WTF.....
 
бла бла бла

кола со 320 коњи (голф рс32) е фамилијарна за едно просечно германски семејство пошо кога одат на работа возат по 300!!

дај не тропај глупости

Голф е супер кола со одлична издржливост и стабилност, ама лоша амортизација

Пошо во германија нема дупки по пат логично да е купуваат

Ама тука за наш пазар е ’малце’ преценета

Останало тоа кај македонците традиција ’голф си е голф’

Кажи ми колку Р32 ке се продадат годишно 1000, тоа е многу мала бројка која не значи ништо за фолксваген, Р32 е направена колку да покажи фолксваген дека можи да пикни В6 мотори со 300 коња во компакт.
 
Pred nekolku godini imav Golf 3ka nov, go zemavme od Praga zosto vo skopje uste gi nemase, sega vozam 4ka i spored mene 3kata e mnogu potvrda od 4kata a 5kata ima fantasticna voznja, ne e kako na citroen ali dobra e, odsekogas golfovite imale kruta amortizacija, od juni do sega imam projdeno 7000km i ne go menjam za nisto:) osven za 5ka ili 6ka :) Fabricka standardna guma na golf e 195/65 R15, taka mislam, neznam zosto mislis deka gumite ne se ok koga gi vozat mn drugi koli.btw sedni vo audi s line da vidis so e kruta voznja...deka ima kruta voznja golfot ima fakt e, ama taka e so sekoja sportska kola hahaha
Se soglasuvam.I jas vozam 4 veke 4 meseci i imam projdeno nad 6 000km i za nisto ne bi ja menuval barem zasega.A imam vozeno Fiat Bravo i Opel Astra i spored mene se daleku od Golfot.I nikoj nemozi da me ubedi vo sprotivnoto posto sum probal na svoja koza sto se vika.A za toa sto imale tvrda amortizacija zavisi do vkusot.Sportskite vozila imaat pretezno tvrda amortizacija za da se naglasi sportskiot duh na motorot.Valjda za toa i golfot e taka napraven:toe:A zarem Fiat Bravo ima meka amortizacija???I da na kraj...ova za albancite...pa izgleda tie ispagaat popametni od nas stom vozat samo VW i Mercedes, posto tie se pokazale najizdrzlivi,a nie makedoncite od inaet da dokazeme deka ne sme seljaci,ako treba ne Fiat ke vozime i PZ samo da dokazeme deka ne pripagame na takanarecenata grupa seljaci sto vozat VW i Mercedes.Pozdrav decki:smir:
 
Муабетов се повтара.....д'рн м'рн.....вака било не онака било...
Купете си фиат господ да ве види...:pos2::pos2::pos2::pos2:...+ќе имате најпозерска кола на сите времиња и битно ќе бидете "фраер"...
германска кола со италијански корени.....???...!!!...???....божееееее , какви италијани какви курчеви дај средете си ги мислите ....а ќе заборавев ... да беа италијаните паметни и способни и добри инженери .... сега сите германци и цел свет ќе возеа италијански аута, од шо им беа добри возилата фиат ќе пропаднеше (банкротираше) за малце во 2003 ако добро ме држи сеќавање.....
иначе голфовите имале тврда амортизација и незнам уше шо....а да и ружни челични бандажи.....WTF.....

Да бе...ФИАТ 128 им бил пример како треба да се создаде кола, во тоа време модерна, технички напредна...и, кола на годината 1970(читај)
До 1973 година Волксваген не прави ништо подалеку од Бубата и клоновите на нејзина основа.
Дотогаш, под свое ги има Ауди и НСУ кој пропадна заради Wankel моторот во моделот Ро80. А, тогаш, тие марки не беа ни оддалеку она што денеска се.
Оној К-70 што порано го спомнав е редизајниран Ро80 со Ауди мотор.
Пасат е првиот Волксваген во 1973 кој треба да биде нешто различно од варијации на Буба. И пак механика Ауди...
А во 1974 година доаѓа Голфот...и познато е дека си купиле еден 128 кога го развивале Голфот за да им служи како пример, сакал ти верувал, сакал не.
И, најмиле Италијанец за да го нацрта. Џуџаро.
Затоа, погледај малце низ историјата, не само си се запнал за Голфот.

Италијанските инжинери...хмммм...луѓето прават технолошки бисери:
Она моето чудо кое потекнува оригинално од 1961 година, а се мачам да го реставрирам овие неколку години има 4 диск кочници, серво кочници и куплунг на пр.
65-те коња што ги вади неговиот мотор од 1.3 литри со вратила за урамнотежување и гушење на вибрациите на моторот кои вртат спротивно од радилицата (што БМВ ги воведува кај своите мотори некаде 2003, се разбира доста усовршени), во тоа време биле научна фантастика за некои германски конкуренти кои едвај од таа кубикажа фаќале пеесет и некој коњ...
Стандардните 4 брзини + рикверц на менувачите, синхронизирани, низ шеесетите, кога доста Опели на пр. имале тристепенски + рикверц и тоа синхронизирани само 1, 2 и рикверц...
1969 сериски 5-степен менувач на ФИАТ 125...Рекордот тогаш става 4-степен...
Сите оние Алфи од тие времиња, со незаменливите боксер мотори и редни шестаци кај големите лимузини.
БМВ 1987 година се курчеше дека го ставил менувачот на диференцијалот кај серија 5, решение што Алфа ГТВ го имаше уште 1974.
Тоа е т.н. transaxle.
Common rail што стана стандард кај нафтените печки е италијанска измислица...на Алфа им текна во 1999 во 156.
Волксваген е сеуште верен на пумпа-дизна концепцијата...
Но, проблемот на италијанците им беше лошата завршна обработка...може да ти остане рачка некоја во рацете, да ти тече вода кога врне од лоши дихтунзи или неизолирана антенска дупка на кровот на пр...
И такви слични работи кои ужасно иритираат.
ФИАТ ќе банкротираше од други недомаќински работи, не од неквалитетни коли.
Ама, сега е 2008...
Европејците се сите со ист или приближен квалитет. Одлучува срцето. Останаа само стереотипите.
А онаа 4-ката што беше насадена на онаа платформата која ја носеа уште 23 модели (ако не се лажам) на Волксваген и др. марки од концернот и што имаше ужасно огромни тркала со кои не личеше на ништо...стварно беше така.
 
Но, проблемот на италијанците им беше лошата завршна обработка...може да ти остане рачка некоја во рацете, да ти тече вода кога врне од лоши дихтунзи или неизолирана антенска дупка на кровот на пр...
И такви слични работи кои ужасно иритираат.
ФИАТ ќе банкротираше од други недомаќински работи, не од неквалитетни коли.
Ама, сега е 2008...
Европејците се сите со ист или приближен квалитет. Одлучува срцето. Останаа само стереотипите.
А онаа 4-ката што беше насадена на онаа платформата која ја носеа уште 23 модели (ако не се лажам) на Волксваген и др. марки од концернот и што имаше ужасно огромни тркала со кои не личеше на ништо...стварно беше така.

Добро барем до негде си објективен....
Никој не одлучува со срце....обично тоа се прави со разум....
Е поради тие 23 платформи фолксваген е една од најуспешните фирми на денешницата.....
Поради нивната ефикасност....
Поради едноставноста и функционалноста на инженерските решенија....можеш да видиш

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Type_3

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Type_4

.... testbed возилата на фолксваген ....
искуството од производството на овие возила директно имаат влијание на инженерскиот дел на голфот а не фиат 128
Ако им текнало на Алфа не значи дека италијанец ја измислил....сигурно бил некој шваба...:wink:..вработен во Алфа...или слично....
 
П.С. Знаете што се случи со моделот на Фиат Стило? Беа доста актуелни едно време на нашиот пазар а и доста солиден дизајн имаа....

ФИАТ СТИЛО, БЕА доста актуелни! ГОЛФ 4, 3, ДЕН ДЕНЕС СЕ АКТУЕЛНИ! НЕМА НИ СТИЛО, НИ ГРАНДЕ НИШТО, Свако чудо, три дана! :drk:
 
Бесполезне е да расправа за нешто што зависи од вкусот на купувачот
И јас не го сакам голф ама стварно квалитетни коли прават.
Во америка од европски пазар има само волсваген, бмв,мерцедес (и застава!) и овие луксузни коли ферари,ламбурџини, астон мартин итн
Е сега тоа знаци нешто нели?

Секој што возел голф ке знае што е разлика во однос на конкурентите
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom