ГЕНЕЛ

  • Креатор на темата Креатор на темата UnnameD987
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
17 март 2011
Мислења
58
Поени од реакции
27
Kupiv Canon 1000D od Genel na 18 mart i mi se rasipa na 10 april. :) Go odnesov odma i me motaa edna nedela zosto nemozea da go najdat serviserot da vidi sto mu e na aparatot. Na kraj mi kazaa deka izgorela maticata. I deka ke sum trebal da cekam okolu 25 dena da stigne nova maticna. :@

Me interesira dali nekoj ima nekoe slicno iskustvo so Genel?

I daj kazete sto da pravam dali da gi napinjam da mi dadat nov aparat ili da pratam mail nekade....neznam, deka aparatot koga se rasipa bese star duri 20 dena. :D

Fala

Pozdrav
 
Obrati se vo drustvo za zastita na kupuvaci ke se javat oni u genel da vidis kako odma ke sredat rabota..
 
Мене ми се деси слично нешто на ова ама со никоно купен од pixplus. Ми се зезна леќата па чекав 1 месец да дојде сервисер од Белград. Така да највероватно е и дека твоите немаат сервисер тука во МК па затоа ќе почекаш.
 
Obrati se vo drustvo za zastita na kupuvaci ke se javat oni u genel da vidis kako odma ke sredat rabota..
Гаранцијата што ја потпишал сигурно вика дека “во случај на оштета, должни се да го сервисираат апаратот. Ако не го сервисираат за 30 дена, мора да му дадат нов во рок од 30 дена“ обични вакви се гаранциите
така да у најлош случај 2 месеца ќе чекаш...тоа е, јебига, не глеаме шо потпишуваме.
 
Не сум баш запознаен со тоа Дрштво за заштита на купувачи. Барав на нет сега ама неможам да најдам ништо. Ако може да ми пише некој бројче за да се јавам или некако да исконтактирам.

Фала

Поздрав
 
Ако не те мрзи побарај мејл на претставништвото на Canon во Австрија или во Словенија. Не можам да се сетам кое беше одговорно за Македонија. Знам дека за сериозни бељи ги носат апаратите/објективите во Словенија на поправка.

И детално на учтив англиски јазик опиши им ја целата ситуација.
 
Ако не те мрзи побарај мејл на претставништвото на Canon во Австрија или во Словенија. Не можам да се сетам кое беше одговорно за Македонија. Знам дека за сериозни бељи ги носат апаратите/објективите во Словенија на поправка.

И детално на учтив англиски јазик опиши им ја целата ситуација.

Posle neznam kolku javuvanja, odenje do Genel, raspravanje so site tamu da mi dadat aparat na koristenje se resiv da pratam mail vo glavnot pretstavnistvo na Canon.

Prativ mail zavcera vecerta, a vcera gi napnav vo genel da mi dadat aparat na koristenje. Mi dadoa aparat vcera i denes mi se javuva direktorot na Genel mi vika da sum go vratel aparatot sto mi go dale, zosto sum se zalel od niv vo Canon i da idam da si go zemam mojot aparat i da sum "brkal rabota"!!! Ama problemot e sto mojot aparat uste ne e napraven.

A vo mailot ne se zalev od niv, tuku kazav od kaj niv deka e kupen i sto se ima sluceno so aparatot. Gi prasav sto prevzemaat vo vakva situacii, i deka od koga go odnesov na servis treba da cekam 30 dena za da stigne delot. I dali ima sansi da mi se dade nov aparat zosto aparatot se rasipa posle 3 nedeli koristenje. Znaci jas se si kazav kako sto e, ne izmisluvav i ne preuvelicuvav nisto.

Pozdrav
 
Druze zemi si go aparatot i pravec vo drustvo za zastita na potrosuvaci oni da ti ja brkaat rabotata pa da vidis toj mockoto kako ke brka rabota
 
Уште ти се пуштиле што си се жалел? Бог да чува еј, е сега прати уште еден маил за тоа што ти го рекле и бинисе колку непрофесионално се однесуваат. Па нека јадат казни таму.
 
Mi pratija mail od Canon i mi rekoa da si go zemam aparatot i da go nosam vo Video Data. Dali znaete dali mi sleduva aparat na koristenje deka sepak Video data e samo servis?
 
Posle neznam kolku javuvanja, odenje do Genel, raspravanje so site tamu da mi dadat aparat na koristenje se resiv da pratam mail vo glavnot pretstavnistvo na Canon.

Prativ mail zavcera vecerta, a vcera gi napnav vo genel da mi dadat aparat na koristenje. Mi dadoa aparat vcera i denes mi se javuva direktorot na Genel mi vika da sum go vratel aparatot sto mi go dale, zosto sum se zalel od niv vo Canon i da idam da si go zemam mojot aparat i da sum "brkal rabota"!!! Ama problemot e sto mojot aparat uste ne e napraven.

A vo mailot ne se zalev od niv, tuku kazav od kaj niv deka e kupen i sto se ima sluceno so aparatot. Gi prasav sto prevzemaat vo vakva situacii, i deka od koga go odnesov na servis treba da cekam 30 dena za da stigne delot. I dali ima sansi da mi se dade nov aparat zosto aparatot se rasipa posle 3 nedeli koristenje. Znaci jas se si kazav kako sto e, ne izmisluvav i ne preuvelicuvav nisto.

Pozdrav
Абе да земеш да ги згазиш од маање.
Ко секој од нас да има вишок од 500 евра у џеб, па ако ме чеша џебот да ги поебам на апарат шо не работи.
Дур не изедат палица (тужба) нема да се научат, мене така ми изгледа.
 
Пиши мејл у дирекција со новонастанатата ситуација, а патем помини и во друштво за заштита на правата на потрошувачите, а може и до народен правобранител.

Патем ВидеоДата се општи сервисери на аудио, фото и видео техника, ако ти е специфичен кварот, само словенија му е мајката.

Верувам дека сето тоа ќе заврши со позитивен исход за тебе, а воедно Генел ќе го изедат стапот, пошто стварно го уништуваат брендот Canon на нашите простори.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom