Формула 1 - сезона 2025

За кои (мин.1, макс. 3) возачи ќе навивате во 2025?


  • Вкупно гласачи
    76
  • Гласањето е завршено на .
Ландо заслужено си ја освои титулата, беше поконстантен од Оскар и тоа е тоа. Ландо кога не беше во форма на стартот на сезоната константно беше на подиум.
Честитки до сите фанови на Норис и Мекларен.
Ред Бул треба да жалат за некои трки, а најмногу за тоа што не го отпуштија Хорнер уште пред да почне сезоната. Човекот беше вирус на тимот.
Верстапен беше маестрален цела сезона, и реално во моментот никој не му е ни близу до квалитет.
Се на се добра сезона, иако имаше доста трки на кои немаше воопшто возбуда и претекнувања.
 
Врска нема ова, само пошто тебе така ти одговара си наоѓаш изговори. Дали се сеќаваш на кој начин Пјастри ја освои првата победа во кариерата лани? И колку дури и самиот тој не се израдува на победата? Хунгароринг мислам беше. После - на спринтот во Катар лани се сеќаваш? Таму дури самиот Норис го пропушти, за да му врати за претходно, зашто Макс веќе секако ја имаше освоено титулата. После - да беше Пјастри втор возач, немаше да дозволат да се случи судирот во Монтреал. Или борбата меѓу нив во Австрија подоцна каде пак ризикуваа да се случи глупост. Јасно се гледа дека Мекларен ги пушта да се тркаат. Тимската наредба во Монца беше зашто они сметаа дека му наштетиле на Норис и е подеднакво срамна колку и сите други тимски наредби во спортот. Ниту е нешто ново, ниту нешто невидено како што ти го гледаш.
Не се пали одма бе.

Зборам од аспект за Пијастри, не за Макс, не ми влечи глупи паралели со Унгарија лани, и сезона каде Пијастри активно се бори за титулата и е прв, ако некој гледа онака како му одговара тоа си ти. Ја зборам за Пијастри и неговата битка за титула, кога се бориш за титула нема никаква основа да се согласиш на вакво нешто, само зашто Норис имаше спор пит бидејќи дечките што менуваа гуми усраа. Тоа е дел од тркањето, такви грешки користиш кога се бориш за титула, тука Пијастри наместо да го искористи тој пех кој утре и кај него може да се деси, се одлучи да биде послушен, иако на крајот беше крајно незадоволен од тоа.

Ајде сега најди еден пример каде иста ваква тимска наредба се десила помеѓу други двајца тимски колеги што воделе ваква блиска битка за титула, па уште и викаш ништо ново не е, еве најди еден ист ваков пример, во ваква битка за титула каде разликата е мала, па да видам колку е ова стварно невидено, или вака на тепка си пиша и си рече ај ваљда нема да треба пример да давам, каде буквално истото се случило и во минатото.

Сите се смееа на ова, а тифозите ги свиреа на крајот, преседан беше како и да ја вртиш, и пак ќе кажам Макс не е дел од муабетов зашто тие периоди он заостануваше многу и беше надвор од муабетите за титула, ова конкретно го зборам за Пијастри, кој се бореше за титула и се реши да се поданичи без никаква причина и основа.

Што најлошо можеше да му се деси нему на крајот ако беше непослушен? Освоени повеќе бодови од Норис, нервозен Норис и психички расчеречен ... буквално све што можеше да посака во ситуација кога сака да биде шампион. На крај не изненадува тоа што изгуби титула а и не само тоа туку и второто место во генерален пласман, зашто покажа дека нема карактер за истото баш тука, во Монца, све што му се деси после Монца, си го заслужи потполно.
 
Не се пали одма бе.

Зборам од аспект за Пијастри, не за Макс, не ми влечи глупи паралели со Унгарија лани, и сезона каде Пијастри активно се бори за титулата и е прв, ако некој гледа онака како му одговара тоа си ти. Ја зборам за Пијастри и неговата битка за титула, кога се бориш за титула нема никаква основа да се согласиш на вакво нешто, само зашто Норис имаше спор пит бидејќи дечките што менуваа гуми усраа. Тоа е дел од тркањето, такви грешки користиш кога се бориш за титула, тука Пијастри наместо да го искористи тој пех кој утре и кај него може да се деси, се одлучи да биде послушен, иако на крајот беше крајно незадоволен од тоа.

Ајде сега најди еден пример каде иста ваква тимска наредба се десила помеѓу други двајца тимски колеги што воделе ваква блиска битка за титула, па уште и викаш ништо ново не е, еве најди еден ист ваков пример, во ваква битка за титула каде разликата е мала, па да видам колку е ова стварно невидено, или вака на тепка си пиша и си рече ај ваљда нема да треба пример да давам, каде буквално истото се случило и во минатото.

Сите се смееа на ова, а тифозите ги свиреа на крајот, преседан беше како и да ја вртиш, и пак ќе кажам Макс не е дел од муабетов зашто тие периоди он заостануваше многу и беше надвор од муабетите за титула, ова конкретно го зборам за Пијастри, кој се бореше за титула и се реши да се поданичи без никаква причина и основа.

Што најлошо можеше да му се деси нему на крајот ако беше непослушен? Освоени повеќе бодови од Норис, нервозен Норис и психички расчеречен ... буквално све што можеше да посака во ситуација кога сака да биде шампион. На крај не изненадува тоа што изгуби титула а и не само тоа туку и второто место во генерален пласман, зашто покажа дека нема карактер за истото баш тука, во Монца, све што му се деси после Монца, си го заслужи потполно.
Памтам ко вчера да беше, бегаа многу немаше шанси некој да им ја загрози титулата, затоа Хамилтон им рече не го пуштам кој ве ебе :) На крај и ја зема титулата, првата сезона на доминацијата на Мерцедес е ова.

 
Ајде сега најди еден пример каде иста ваква тимска наредба се десила помеѓу други двајца тимски колеги што воделе ваква блиска битка за титула
Јас пратам F1 од 1995, а вака од прва се сеќавам само на 3 други вакви блиски битки за титула меѓу тимски колеги. И плус уште една каде не беа само тие двајца во игра. Во сите 4 случаи тоа беа тимови кои немаа јавни тимски наредби (во три случаи ни тогаш, ни никогаш, ко што знам), иако во еден од случаите имаше фаворизирање. Ама твојава споредба ти е многу општа: дали имало тимски наредби во години кога тимските колеги се бореле за титула до крај. Малку поконкретно нека е барем: нека се трки кај што врнело или имало Safety Car заради животно што излегло на патека. :D Од 1995 до денес имало преку 550 трки, ако земам во просек дека имало по 18 трки во сезона. Во овие 4 години околу 70 трки, што е само околу 13% од вкупниот број трки. И од тие 70 од 550 - не, никогаш немало тимска наредба.

Норис и лани се бореше за титула. Или не? Не беше тимската наредба во Унгарија да го пропушти Оскар загрозување на шансите за титулата (сега ќе речеш - рано било во сезоната, ова било подоцна). :D
 
Што зборат некои тука Пиастри не требало да попушта пред тимска наредба, дечкото е трета сезона, уште сега ли да се хејта со сите кога му дозволија цела сезона да билда искуство, да нема извишен број еден возач, читај вториот да вози искчучиво во полза за првиот како што се случува кај скоро сите тимови. Пиастри ќе биде шампион и тоа наредната сезона ако Мекларен продолжат да имаат добар болид и колку да се збори дека има чудни папаја правила со фаворитизам на Норис, задкулисно се имаат договорено мислам наредната да е на Пиастри, што искрено би ме радувало, искрено жал ме фати за Пиастри ама кариерата е пред него. Мекларен на крај добро направија,притисокот кој Макс го направи и начинот на кој што им влезе во главите и на двајцата,можеби само на овој начин се спасуваше.Сепак браво за Ландо, успеа да врати мртва за него сезона со онакви перформанси, не се откажа. Честитки ду ду ду ду ду Ландо Норис
 
Браво и за фер плејот на макс на крајот, рутинска победа, јас мислев дека ќе успорува надевајќи се за некое чудо на тие поназад. Памтам хамилтон кога успоруваше на розберг за да има инцидент кога розберг ја освои титулата. Џентелменски на крај и ја препушти титулата како голем шампион!
 
Ќе се отвара тема за 2026 бидејќи оваа заврши денес? На 9ти се тестирањата на гумите за 2026 со преправени (сурогат) возила за 2026.
 
Јас пратам F1 од 1995, а вака од прва се сеќавам само на 3 други вакви блиски битки за титула меѓу тимски колеги. И плус уште една каде не беа само тие двајца во игра. Во сите 4 случаи тоа беа тимови кои немаа јавни тимски наредби (во три случаи ни тогаш, ни никогаш, ко што знам), иако во еден од случаите имаше фаворизирање. Ама твојава споредба ти е многу општа: дали имало тимски наредби во години кога тимските колеги се бореле за титула до крај. Малку поконкретно нека е барем: нека се трки кај што врнело или имало Safety Car заради животно што излегло на патека. :D Од 1995 до денес имало преку 550 трки, ако земам во просек дека имало по 18 трки во сезона. Во овие 4 години околу 70 трки, што е само околу 13% од вкупниот број трки. И од тие 70 од 550 - не, никогаш немало тимска наредба.

Норис и лани се бореше за титула. Или не? Не беше тимската наредба во Унгарија да го пропушти Оскар загрозување на шансите за титулата (сега ќе речеш - рано било во сезоната, ова било подоцна). :D

Многу е нелогично што споредуваш две ситуации кои немаат врска едната сто другата, како можеш она од Монца да го споредиш со она од Унгарија еве најсериозно те прашувам, како ги едначиш двете ситуации?

Го имаш Оскар во Унгарија прв, договорот на тимовите во ваква ситуација за да нема нефер андеркат, првиот секогаш влага во бокс прв, а вториот втор. Е сега тимот менува стратегија и го прашуваат Оскар за истото, за да го заштитат Ландо од андеркат обидот на Луис, и Оскар се согласува со тоа, Ландо да си го заштити второто место, а не да му ја земе победата во трката, која за него ќе беше прва у кариера ако не се лажам.

И тука Оскар победи поради втората тимска наредба, нешто што ти го забораваш, зашто иницијално, имаше прва тимска наредба а тоа е да се скрши договорот и правилото за влагање во бокс, и Ландо да влезе прв (за да го заштити второто место) а Оскар втор. Е сега откако со ова сфатија дека Оскар е поебан, следеше втора тимска наредба иако технички ако добро памтам, немаше никаква потреба да се глупираат секако 1-2 ќе имаа ако се водеа по иницијалниот план.

И како сега ти ова, го едначиш со тоа од Монца? Тоа се две различни ситуации, единствената тимска наредба во Монца беше онаа Пијастри да го пропушти Ландо, зашто при менување на гуми, Ландо го јадеше, значи не го јадел ради иницијална тимска наредба, поради која Оскар го изеде во Унгарија, туку поради едноставна грешка при менување на гуми што секако е дел од тркањето. Ова е преседан и ја лично не памтам ист ваков случај, ова да е причина за тимска наредба за пропуштање.

Кој во светот на тркањето ќе му замереше на Оскар за ова? Да им рече дечки, за титула се борам, а не за да бидам најбољи втор возач на гридот. Никој, напротив, многумина ќе му се клањаа за тој потег, и ко што реков, технички, многу ќе добиеше тука ако завршеше пред Ландо, пред се на психички план, зашто Ландо ќе беше осакатен доста на истиот. Практично, падот на Пијастри започна токму тука, случајно или не, кога нешампионското во него излезе на површина.

Макс во иста ваква ситуација апсолутно никогаш немаше да се согласи да го пропушта тимскиот колега, не што немаше да се согласи, ќе идеше на стејтмент победа со голема разлика, а прилично сум убеден, и реков тука, дека и Норис немаше тоа да го направи, и потенцирав, нарочито не поради Унгарија лани иако реално таму ако Норис побеше, ќе победеше на крајно нефер и педерски начин.
 
На времето, разговорите по радио врска со возачите не се пренесуваа на тв или кај останатите екипи така да не се знае дали имало или не тимски наредби помеѓу конкуренти за титула од иста екипа па да се наведело пример за тоа
 
На времето, разговорите по радио врска со возачите не се пренесуваа на тв или кај останатите екипи така да не се знае дали имало или не тимски наредби помеѓу конкуренти за титула од иста екипа па да се наведело пример за тоа
Да ама имавме очи, и гледавме, зашто во глобала секоја тимска наредба од ваков тип е очигледна. :)
Eве да речеме немавме пристап до радио пораките, немаше да знаеш дека е тимска наредба ако Пијастри ничим изазван го пропушта Норис на Монца? Очигледни се тие работи, не ти треба радио порака да чуеш за да знаеш дека такво нешто се десило.
 
Многу е нелогично што споредуваш две ситуации кои немаат врска едната сто другата, како можеш она од Монца да го споредиш со она од Унгарија еве најсериозно те прашувам, како ги едначиш двете ситуации?

Го имаш Оскар во Унгарија прв, договорот на тимовите во ваква ситуација за да нема нефер андеркат, првиот секогаш влага во бокс прв, а вториот втор. Е сега тимот менува стратегија и го прашуваат Оскар за истото, за да го заштитат Ландо од андеркат обидот на Луис, и Оскар се согласува со тоа, Ландо да си го заштити второто место, а не да му ја земе победата во трката, која за него ќе беше прва у кариера ако не се лажам.

И тука Оскар победи поради втората тимска наредба, нешто што ти го забораваш, зашто иницијално, имаше прва тимска наредба а тоа е да се скрши договорот и правилото за влагање во бокс, и Ландо да влезе прв (за да го заштити второто место) а Оскар втор. Е сега откако со ова сфатија дека Оскар е поебан, следеше втора тимска наредба иако технички ако добро памтам, немаше никаква потреба да се глупираат секако 1-2 ќе имаа ако се водеа по иницијалниот план.

И како сега ти ова, го едначиш со тоа од Монца? Тоа се две различни ситуации, единствената тимска наредба во Монца беше онаа Пијастри да го пропушти Ландо, зашто при менување на гуми, Ландо го јадеше, значи не го јадел ради иницијална тимска наредба, поради која Оскар го изеде во Унгарија, туку поради едноставна грешка при менување на гуми што секако е дел од тркањето. Ова е преседан и ја лично не памтам ист ваков случај, ова да е причина за тимска наредба за пропуштање.

Кој во светот на тркањето ќе му замереше на Оскар за ова? Да им рече дечки, за титула се борам, а не за да бидам најбољи втор возач на гридот. Никој, напротив, многумина ќе му се клањаа за тој потег, и ко што реков, технички, многу ќе добиеше тука ако завршеше пред Ландо, пред се на психички план, зашто Ландо ќе беше осакатен доста на истиот. Практично, падот на Пијастри започна токму тука, случајно или не, кога нешампионското во него излезе на површина.

Макс во иста ваква ситуација апсолутно никогаш немаше да се согласи да го пропушта тимскиот колега, не што немаше да се согласи, ќе идеше на стејтмент победа со голема разлика, а прилично сум убеден, и реков тука, дека и Норис немаше тоа да го направи, и потенцирав, нарочито не поради Унгарија лани иако реално таму ако Норис побеше, ќе победеше на крајно нефер и педерски начин.
У право е членот кога ти вика дека ги гледаш работите така како тебе што ти одговараат, Ландо го јадеше повеќе пати оваа сезона поради бавен пит стоп, само сплет на околности му донесе титула и негов напор, Пиастри падна одкако му стана недостапни податоците на Ландо бидејќи тактиката на Ландо беше негова, затоа тој и немаше терет, возеше без притисок и слично. Пак ќе кажам покрај целиот хаос Мекларен добро исхендлаа на крај колку толку оти ако беа до скроз коректни, Пиастри ќе беше минато, можеби втор возач во Ред Бул или Хас, на време го одвратија од патот на кој што беше тргнат.
 
Многу е нелогично што споредуваш две ситуации кои немаат врска едната сто другата, како можеш она од Монца да го споредиш со она од Унгарија еве најсериозно те прашувам, како ги едначиш двете ситуации?

Го имаш Оскар во Унгарија прв, договорот на тимовите во ваква ситуација за да нема нефер андеркат, првиот секогаш влага во бокс прв, а вториот втор. Е сега тимот менува стратегија и го прашуваат Оскар за истото, за да го заштитат Ландо од андеркат обидот на Луис, и Оскар се согласува со тоа, Ландо да си го заштити второто место, а не да му ја земе победата во трката, која за него ќе беше прва у кариера ако не се лажам.

И тука Оскар победи поради втората тимска наредба, нешто што ти го забораваш, зашто иницијално, имаше прва тимска наредба а тоа е да се скрши договорот и правилото за влагање во бокс, и Ландо да влезе прв (за да го заштити второто место) а Оскар втор. Е сега откако со ова сфатија дека Оскар е поебан, следеше втора тимска наредба иако технички ако добро памтам, немаше никаква потреба да се глупираат секако 1-2 ќе имаа ако се водеа по иницијалниот план.

И како сега ти ова, го едначиш со тоа од Монца? Тоа се две различни ситуации, единствената тимска наредба во Монца беше онаа Пијастри да го пропушти Ландо, зашто при менување на гуми, Ландо го јадеше, значи не го јадел ради иницијална тимска наредба, поради која Оскар го изеде во Унгарија, туку поради едноставна грешка при менување на гуми што секако е дел од тркањето. Ова е преседан и ја лично не памтам ист ваков случај, ова да е причина за тимска наредба за пропуштање.

Кој во светот на тркањето ќе му замереше на Оскар за ова? Да им рече дечки, за титула се борам, а не за да бидам најбољи втор возач на гридот. Никој, напротив, многумина ќе му се клањаа за тој потег, и ко што реков, технички, многу ќе добиеше тука ако завршеше пред Ландо, пред се на психички план, зашто Ландо ќе беше осакатен доста на истиот. Практично, падот на Пијастри започна токму тука, случајно или не, кога нешампионското во него излезе на површина.

Макс во иста ваква ситуација апсолутно никогаш немаше да се согласи да го пропушта тимскиот колега, не што немаше да се согласи, ќе идеше на стејтмент победа со голема разлика, а прилично сум убеден, и реков тука, дека и Норис немаше тоа да го направи, и потенцирав, нарочито не поради Унгарија лани иако реално таму ако Норис побеше, ќе победеше на крајно нефер и педерски начин.
ОК де, ете, ти реков:
-во последни 31 година
-во ситуација кога двајца тимски колеги се борат за титула
-и кога се во игра за титула речиси до пред крај на сезона
никогаш немало тимска наредба.

Ова е еден единствен таков случај во кој дури и самиот Пјастри изјави дека тимската наредба била сосема во ред. Ама штом ти велиш дека он имал статус на втор возач, нека биде така.
У право е членот кога ти вика дека ги гледаш работите така како тебе што ти одговараат, Ландо го јадеше повеќе пати оваа сезона поради бавен пит стоп, само сплет на околности му донесе титула и негов напор, Пиастри падна одкако му стана недостапни податоците на Ландо бидејќи тактиката на Ландо беше негова, затоа тој и немаше терет, возеше без притисок и слично. Пак ќе кажам покрај целиот хаос Мекларен добро исхендлаа на крај колку толку оти ако беа до скроз коректни, Пиастри ќе беше минато, можеби втор возач во Ред Бул или Хас, на време го одвратија од патот на кој што беше тргнат.
Мене ми е гајле за Мекларен, реков - нити навивам за нив, ниту некогаш сум навивал. Ама очигледно е дека во ситуација кога и двајцата се борат за титула или во ситуација кога и двајцата немаат шанси за титула им даваа можност да се тркаат, немало фаворизирање ни на едниот ни на другиот. Имаше ситуации со тимски наредби и едниот да го пропушти другиот, и обратно. Имаше дури и ситуација кога им кажаа да си останат на позициите, па пак Норис намерно забави за да го пропушти Пјастри, ризикувајќи при тоа да ја изгуби и таа позиција. Ама ај, штом Син вика дека Пјастри бил втор возач...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom