Формула 1 - сезона 2025

За кои (мин.1, макс. 3) возачи ќе навивате во 2025?


  • Вкупно гласачи
    76
  • Гласањето е завршено на .
@Edward69 друже на кој му одговара патеката во Катар?
И јас мислев на ова уште кога заврши Лас Вегас.
QatarPVW2024.jpg
Има разлика од минантата година и тоа голема, а за тоа имам напишано некаде ама не е проблем да се повтори. Лимитот за возење на еден сет гуми е 25 кругови што значи ќе имаме 2 застанување. Гумите Ц3 би се користеле за квалификации, а за трка веројатно од прв до последен ќе бидат на Ц2 затоа што нема што да изгубат за време од 25 кругови, а потоа кога ќе се стабилизираат работите ќе преминат на Ц1 или како Албон на Ц3.
QatarPTS2024.jpg
Ова од минатата година само го поткрепува моето тврдење.
QatarRCE2024.jpg
Еве кои издржале најмногу и на кој сет гуми.
На кој му одговара оваа стаза? Му одговара на Макс, Расел, Ландо, Оскар, Леклер (мали шанси, но ги има), Саинц (исто како Леклер). Ако не менува Мекларен мотор мислам дека имаат шанси посебно Оскар. Кими Антонели исто има големи шанси, а и дуото од Хас може да се бори за 7-10 место.
 
Се збори за Хорнер и Леклер во Астон Мартин дека можно е да идат. Изгледа од Строл оваа сезона му е последна.
 
Се збори за Хорнер и Леклер во Астон Мартин дека можно е да идат. Изгледа од Строл оваа сезона му е последна.
Ронка абе не е ова од Пелистер во Вардар ќе оди. Хорнер има договор од 5 години дека не може да оди во друг клуб и за деловна тајна, а Леклер не може да оди до крајот на 2026 затоа што Астон Мартин ќе плати многу пенали.
 
Ронка абе не е ова од Пелистер во Вардар ќе оди. Хорнер има договор од 5 години дека не може да оди во друг клуб и за деловна тајна, а Леклер не може да оди до крајот на 2026 затоа што Астон Мартин ќе плати многу пенали.

од каде ги истресе овие ствари не знам. 5 години, што е он, член на НАСА па ќе им ги открие тајните на русите?

Еве ја иначе веста. Муабети се но може да се остварат, со оглед дека Хорнер е британец и повеќе би му одговарало да работи со негови луѓе него со италјани во Ферари.

 
од каде ги истресе овие ствари не знам. 5 години, што е он, член на НАСА па ќе им ги открие тајните на русите?

Еве ја иначе веста. Муабети се но може да се остварат, со оглед дека Хорнер е британец и повеќе би му одговарало да работи со негови луѓе него со италјани во Ферари.

На крајот нема да е така.
 
Како што гледам, новиве 2026 болиди ќе бидат значително поспори од сегашниве. Хаџар возел симулатор и болидите више се осеќале ко Ф2 него Ф1. Значи ако разликата на патеката у Бахреин сега е 14 секунди по круг меѓу Ф1 и Ф2, со новите правила Ф1 би требало да е 8 секунди поспор болидот догодина. Тоа би било видливо на екран реално, ко да гледаш слоу моушн у споредба со сегашниве болиди.
 
Како што гледам, новиве 2026 болиди ќе бидат значително поспори од сегашниве. Хаџар возел симулатор и болидите више се осеќале ко Ф2 него Ф1. Значи ако разликата на патеката у Бахреин сега е 14 секунди по круг меѓу Ф1 и Ф2, со новите правила Ф1 би требало да е 8 секунди поспор болидот догодина. Тоа би било видливо на екран реално, ко да гледаш слоу моушн у споредба со сегашниве болиди.
f12026.webp
Тие симулаторите се гола вода во однос на тоа што се прави. Прво возат со болиди како на сликата бидејќи само тој го имаат како единствен спремен 3D модел кој може да го имплементираат. Неофицијално се малку поспори, но е не многу во однос на сегашните. Барем има повеќе престигнувања, судари итн.
 
Прегледај го приврзокот 461925
Тие симулаторите се гола вода во однос на тоа што се прави. Прво возат со болиди како на сликата бидејќи само тој го имаат како единствен спремен 3D модел кој може да го имплементираат. Неофицијално се малку поспори, но е не многу во однос на сегашните. Барем има повеќе престигнувања, судари итн.

Ќе можеш да се прозеваш додека качат брзина новите болиди без МГУ. Катастрофа тотална ќе бидат у поглед на брзина. За претекнувања ќе видиме, но некако без ДРС и тоа ми е тешко да поверувам дека со активно аеро ќе има толкава конкурентност без ДРС систем.
 
Ќе можеш да се прозеваш додека качат брзина новите болиди без МГУ. Катастрофа тотална ќе бидат у поглед на брзина. За претекнувања ќе видиме, но некако без ДРС и тоа ми е тешко да поверувам дека со активно аеро ќе има толкава конкурентност без ДРС систем.
Сигурен си дека знаеш што е MGU? Те молам другарски да прочиташ се што имам напишано на 41 и 47 страница, а потоа да коментираш дека без DRS ќе нема преткнување.
 
Сигурен си дека знаеш што е MGU? Те молам другарски да прочиташ се што имам напишано на 41 и 47 страница, а потоа да коментираш дека без DRS ќе нема преткнување.

MGU-H кој ќе биде тргнат е решение за проблемот со турбо лаг. Иако MGU-K ќе биде помоќен и ќе прави многу енергија, колите ќе имаат проблем со турбо лаг. Поспори коли у превод. Нешто како периодот пред турбо хибрид ерата. MGU-H е критична компонента за рамномерна моќ во било кое време од моторот.

When used as a motor, the MGU-H solves the problem of turbo lag. It spins the turbocharger when there isn’t enough entropy in the exhaust gas at the right time to ensure that the power unit delivers available peak performance in the given condition.

Се сеќаваш кога Алонсо кога викаше GP2 engine за моторот на Хонда не можеа да го усовршат оваа компонента? Е сега сите ќе викаат GP2 engine. 600 коњи ќе прави ICE компонентата, и тоа у совршени услови. Сето тоа другото на батерии ќе биде, ако сега имаме 1000 коњи нон стоп, тогаш дали 750 реални ќе има наредна сезона.
 
Последно уредено:
MGU-H кој ќе биде тргнат е решение за проблемот со турбо лаг. Иако MGU-K ќе биде помоќен и ќе прави многу енергија, колите ќе имаат проблем со турбо лаг. Поспори коли у превод. Нешто како периодот пред турбо хибрид ерата. MGU-H е критична компонента за рамномерна моќ во било кое време од моторот.

When used as a motor, the MGU-H solves the problem of turbo lag. It spins the turbocharger when there isn’t enough entropy in the exhaust gas at the right time to ensure that the power unit delivers available peak performance in the given condition.

Се сеќаваш кога Алонсо кога викаше GP2 engine за моторот на Хонда не можеа да го усовршат оваа компонента? Е сега сите ќе викаат GP2 engine. 600 коњи ќе прави ICE компонентата, и тоа у совршени услови. Сето тоа другото на батерии ќе биде, ако сега имаме 1000 коњи нон стоп, тогаш дали 750 реални ќе има наредна сезона.
Немаш баш познавање од Ф1 мотор. Турбото не се лие во калап па потоа на CNC да се обработува туку се печати на 3D принтер со технологија слична на SLA со смола само овде е метал. Со ова може да ги дизјанираме лопатките како ние сакаме. Друго нешто важно што ќе биде од 2026 е мапирањето на моторот и на тој начин ќе се избегнува лагот или ќе се намали да не може да се забележи. Има и друга варијанта со MGU-K ама за тоа ми треба многу време и анализа.
 
Немаш баш познавање од Ф1 мотор. Турбото не се лие во калап па потоа на CNC да се обработува туку се печати на 3D принтер со технологија слична на SLA со смола само овде е метал. Со ова може да ги дизјанираме лопатките како ние сакаме. Друго нешто важно што ќе биде од 2026 е мапирањето на моторот и на тој начин ќе се избегнува лагот или ќе се намали да не може да се забележи. Има и друга варијанта со MGU-K ама за тоа ми треба многу време и анализа.

Јас не зборам за лиење на турбо и како тоа се прави, не ми глуми филозоф и голем познавател кога не си. Не знаеш разлика меѓу MGU-H и К.

Без додатен мотор што ќе го врти турбото има само турбо лаг. Тоа ќе се осеќа при возење. Возачите ќе мора да го адаптираат стилот на менување брзини. У глобала малце побрзо од GP2 ќе биде новата формула.
 
Јас не зборам за лиење на турбо и како тоа се прави, не ми глуми филозоф и голем познавател кога не си. Не знаеш разлика меѓу MGU-H и К.

Без додатен мотор што ќе го врти турбото има само турбо лаг. Тоа ќе се осеќа при возење. Возачите ќе мора да го адаптираат стилот на менување брзини. У глобала малце побрзо од GP2 ќе биде новата формула.
Ронка како дојде до овај заклучок ти како голем експерт? Турбо лаг ќе го има ама тој ќе нема да се забележува поради тоа што турбото може да се дизјанира адекватно и неговите лопатки исто така со тоа може да се намали тој турбо лаг и да не се забележува. Има нешто што се вика е-турбо и тоа може да се изведи и без MGU-H ама за тоа ти изгледа немаш капацитет или си слушнал/видел некаде и не си разбрал како што треба. Ова е една од дупките во регулативата за 2026 за која што пишував (има и за аеродинамиката ама тоа е друга тема).
 
Ронка како дојде до овај заклучок ти како голем експерт? Турбо лаг ќе го има ама тој ќе нема да се забележува поради тоа што турбото може да се дизјанира адекватно и неговите лопатки исто така со тоа може да се намали тој турбо лаг и да не се забележува. Има нешто што се вика е-турбо и тоа може да се изведи и без MGU-H ама за тоа ти изгледа немаш капацитет или си слушнал/видел некаде и не си разбрал како што треба. Ова е една од дупките во регулативата за 2026 за која што пишував (има и за аеродинамиката ама тоа е друга тема).

како ќе го изведеш? Ќе пишеш е-турбо налепница? MGU-H е еден од најкомплескните системи на овие возила моментално. Новите мотори ќе имаат стандардно турбо и тоа ќе биде. Место инстантна моќ, ако не знае шоферот да менува брзини ќе почека некое време додека турбото почне да се врти. Едино шоферот ќе може да искористи моќта од MGU-K доколку има сок во батеријата.

1000 коња на папир има новиов болид, но којзнае колку малце у реалноста, со оглед на турбо лагот, и трошењето на батеријата. Ако немаш батерија, 600 коњи максимумот ти е. Катастрофа.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom