Формула 1 - сезона 2025

За кои (мин.1, макс. 3) возачи ќе навивате во 2025?


  • Вкупно гласачи
    76
  • Гласањето е завршено на .
Едвард пишувај ни тука, кажи ни нешто за нареднта сезона кои се очекувањата од тимовите, болидите ќе има ли повеќе престигнувања? Има ли ликнато некои податоци, кои тимови ќе бидат највозбудливи да се пратат, може ли објаснување за сликата погоре.
 
Едвард пишувај ни тука, кажи ни нешто за нареднта сезона кои се очекувањата од тимовите, болидите ќе има ли повеќе престигнувања? Има ли ликнато некои податоци, кои тимови ќе бидат највозбудливи да се пратат, може ли објаснување за сликата погоре.
На сликата е моделот за 2026 година јас го цртав за анализа. Многу возбудлива сезона ќе биде 2026 и треба да има многу повеќе престигнувања, судари, проблеми со автомобилите во лоши временски услови или просто кажано оваа сезона, а и сите следни треба да бидат слични на сезоните од 2002-2008. Највозбудливи за следње ќе бидат Ферари, Редбул, Мерцедес, Мекларен и Вилијамс. Ауди нема да има шанси првата сезона и Кадилак исто. Важно е дека ќе нема DRS систем од 2026 и дека ќе се менува висината на автомобилот во сите сектори што е важно за аеропакетот. Ќе има игри со поставување на композитот во калапите со цел истиот да се отвора некаде каде што треба и под одредена сила. Има дупка во овај правилник што додатно ја прави интересна сезоната (не е важно каде е таа дупка во правилникот, но е на добро место).
 
На сликата е моделот за 2026 година јас го цртав за анализа. Многу возбудлива сезона ќе биде 2026 и треба да има многу повеќе престигнувања, судари, проблеми со автомобилите во лоши временски услови или просто кажано оваа сезона, а и сите следни треба да бидат слични на сезоните од 2002-2008. Највозбудливи за следње ќе бидат Ферари, Редбул, Мерцедес, Мекларен и Вилијамс. Ауди нема да има шанси првата сезона и Кадилак исто. Важно е дека ќе нема DRS систем од 2026 и дека ќе се менува висината на автомобилот во сите сектори што е важно за аеропакетот. Ќе има игри со поставување на композитот во калапите со цел истиот да се отвора некаде каде што треба и под одредена сила. Има дупка во овај правилник што додатно ја прави интересна сезоната (не е важно каде е таа дупка во правилникот, но е на добро место).
Интересно, бидејќи јас не ни знам што да очекувам, дека нели викаат дека ќе се случат промени, болидите ќе биле пократки и ќе имало повеќе претекнувања. Малку ме плаши да не назадува самата формула, моментално се е врзано околу гумите, кои болид најмалку ги троши тој е најдобриот и слично, од тој аспект има ли шанси некои промени, или пак ќе си биде исто
 
Интересно, бидејќи јас не ни знам што да очекувам, дека нели викаат дека ќе се случат промени, болидите ќе биле пократки и ќе имало повеќе претекнувања. Малку ме плаши да не назадува самата формула, моментално се е врзано околу гумите, кои болид најмалку ги троши тој е најдобриот и слично, од тој аспект има ли шанси некои промени, или пак ќе си биде исто
Тоа со гумите е од кога постои Ф1 ама од 2018 наваму е се како да е главна стратегија, филмови се прават и драми со тие гуми. Тоа го имаш и кај Сена, Шуми, Фетел и така со ред. Тоа е основа на Ф1 да ги одржиш гумите и да имаш брзина со нив се друго е екстра. Генерално од 2018 почнаа американците со драми бидејќи тие тоа го сакаат. Замисли човеку да ме снима некој дури работам и онака е досаден, гласно се смее и вика по камерман абе има да добие 32ка клуч во глава и крај на приказната, а не да ме снима и деконцентрира. За ова Макс го казнија дека ги турка тие од Drive to survive.
 
cfd.jpg
Еве и CFD од тоа што во слободно време го правев овие два дена. Нова страна е оваа и планирав да ги поврзам левата страна од минатиот цртеж и оваа ама нешто не сака во софтверот и затоа е оваа страна само. Каде треба да се фокусирате е тоа што е заокружено со црвено. Ќе се обидам да ги моделирам и Z-mode и X-mode ама за тоа има време и во сезона да се направи. Ова со модовите е нешто како во МотоГП кога се спуштаат моторите на стартот (барем таму најдобро се гледа).
 
Прегледај го приврзокот 459695
Еве и CFD од тоа што во слободно време го правев овие два дена. Нова страна е оваа и планирав да ги поврзам левата страна од минатиот цртеж и оваа ама нешто не сака во софтверот и затоа е оваа страна само. Каде треба да се фокусирате е тоа што е заокружено со црвено. Ќе се обидам да ги моделирам и Z-mode и X-mode ама за тоа има време и во сезона да се направи. Ова со модовите е нешто како во МотоГП кога се спуштаат моторите на стартот (барем таму најдобро се гледа).
Друже супер се информацииве кои ги споделуваш, но чисто ме интересира се бавиш со ова нешто, или чисто од хоби? Се извинувам ако претходно си споделил инфо, не сум видел ама гледам постираш подетални анализи.

Во врска со правилава, без разлика на валканиот воздух мислам дека главното тркање ни го одземува претераното менаџирање на се. Сигурен сум дека ќе имаме доста подобро тркање доколку на пример само Пирели направи гуми кои фунционираат подобро во тој валкан воздух кога се прати некој блиску и мислам дека тоа не покинува од гледање интересни трки. Едноставно нека имаат добар грип 10-15 круга па после клиф некој нека има значителен пад на перформанси. Менаџирај гуми, менаџирај батерија, менаџирај сопирачки... Едноставно се ова мислам дека го убива тркањето. И башка ова што направија 5-6 компоненти да има мислам дека само полошо донесе. Порано беше едноставно имавме 3 компоненти и тоа беше тоа, беа некоја средина. На некои стази требаше 3-4 застанувања на некои 1. Вака е ептен предвидливо според мене, секоја стаза плус минус имаш слични перформанси бидејќи ти носат помеку гуми на стази кои не се захтевни по гумите, и обратно.
 
Друже супер се информацииве кои ги споделуваш, но чисто ме интересира се бавиш со ова нешто, или чисто од хоби? Се извинувам ако претходно си споделил инфо, не сум видел ама гледам постираш подетални анализи.

Во врска со правилава, без разлика на валканиот воздух мислам дека главното тркање ни го одземува претераното менаџирање на се. Сигурен сум дека ќе имаме доста подобро тркање доколку на пример само Пирели направи гуми кои фунционираат подобро во тој валкан воздух кога се прати некој блиску и мислам дека тоа не покинува од гледање интересни трки. Едноставно нека имаат добар грип 10-15 круга па после клиф некој нека има значителен пад на перформанси. Менаџирај гуми, менаџирај батерија, менаџирај сопирачки... Едноставно се ова мислам дека го убива тркањето. И башка ова што направија 5-6 компоненти да има мислам дека само полошо донесе. Порано беше едноставно имавме 3 компоненти и тоа беше тоа, беа некоја средина. На некои стази требаше 3-4 застанувања на некои 1. Вака е ептен предвидливо според мене, секоја стаза плус минус имаш слични перформанси бидејќи ти носат помеку гуми на стази кои не се захтевни по гумите, и обратно.
Ова прашање не можам да ти го одговорам сепак има нешто што не треба да се објаснува :). За менаџирањето не си во право бидејќи од касни 90ти до почеток на 2000ти имаш развиени компјутерски системи за анализа и менаџмент во Ф1. За гумите недостасуваат само уште два производители кои ќе бидат конкуренција на Пирели (пр.Гудјеар, Бриџстоун). Менаџментот во Ф1 е клучен за победа и на менаџмент се базира целата Ф1 сезона. Еве за Мексико и Остин ги сменаа гумите од Ц3 на Ц2 и имаш различни резултати. Еве во Бразил на 7ми и 8ми ќе има дожд, а на 9ти сонце со веројатност за дожд од 45% што значи променлива стратегија и многу интересна трка.
 
Ова прашање не можам да ти го одговорам сепак има нешто што не треба да се објаснува :). За менаџирањето не си во право бидејќи од касни 90ти до почеток на 2000ти имаш развиени компјутерски системи за анализа и менаџмент во Ф1. За гумите недостасуваат само уште два производители кои ќе бидат конкуренција на Пирели (пр.Гудјеар, Бриџстоун). Менаџментот во Ф1 е клучен за победа и на менаџмент се базира целата Ф1 сезона. Еве за Мексико и Остин ги сменаа гумите од Ц3 на Ц2 и имаш различни резултати. Еве во Бразил на 7ми и 8ми ќе има дожд, а на 9ти сонце со веројатност за дожд од 45% што значи променлива стратегија и многу интересна трка.
Абе се тоа да во право си ама се се сведува на тоа како што кажа - стратегија. Имаме натпревар на стратегии но не на тркање што мене не ми се допаѓа баш баш. Почнува трката после 2 часа седиме и чекаме. И Доменикали ќе има изјави како трките од 2 часа биле досадни за помладите. Абе друже немаме тркање што тресеш зелени. Не знам за другите али денешнава формула не ми се допаѓа воопшто. И по форумов се гледа имаме по 40-50 страни цела сезона. Порано и над 80 се идело. А имаме активна борба за титула.
 
2025brazil.jpg
Еве ги гумите за патеката Интерлагос кои многу потсетуваат на 2023 година ама сега патеката има нов асфалт. Ако се погледне оптоварувањето на гумите ќе се воочи странично (латерално) оптеретување на гумите од десната страна на автомобилот тоа е така бидејќи Интерлагос се вози во спротивна насока од стрелките на часовникот и свиоците кои се клучни се долги леви како Curva do Sol, Јuncão и целиот лев свиок кој води кон стартно-целната рамнина. Исто така и задната лева е со жолта боја (средно оптеретување странично) што значи дека во десните свиоци истата мора да издржи и странична сила и проклизување. Под услов да нема дожд јас би ја применил стратегијата:
На Ц4 би се задржал околу 33-35 кругови, Ц3 после замената со Ц2 до 62-65 круг и ако има SC или услови за замена пак ќе се вратам на Ц4 до крај. Ретко некој да оди на Интерлагос со едно застанување па затоа вака мислам дека е најдобро се разбира ако нема дожд, а ако има INT ќе се користат или FW зависи на која позиција е возачот и колку знае да вози по дожд. Важен ќе биде овај тренинг од еден час.
Ако испуштив нешто ќе се надополнам утре.
 
cfd2bld.jpg
Малку постар рендер од CFD е овај и се работи за автомобилите од серијата 2022 ама се надевам е доволно да се долови валканиот воздух.
 
Прегледај го приврзокот 459814
Малку постар рендер од CFD е овај и се работи за автомобилите од серијата 2022 ама се надевам е доволно да се долови валканиот воздух.
Едвард имам прашање, дали се очекува во наредната сезона болидите да бидат побрзи или некое назадување претстои, прашувам дека ме интересира како ќе ги надокнаддат тие 20-30 км на час при ДРС. Многу скептицизам гледам за наредната сезона од типот таман се навикнаа на овие промени треба на други да се навикнуваат
 
Едвард имам прашање, дали се очекува во наредната сезона болидите да бидат побрзи или некое назадување претстои, прашувам дека ме интересира како ќе ги надокнаддат тие 20-30 км на час при ДРС. Многу скептицизам гледам за наредната сезона од типот таман се навикнаа на овие промени треба на други да се навикнуваат
Ако мислиш на максималната брзина таа ќе биде 340km/h,а во Х и во Z мод ќе ги надополнат тие празнини од DRS. Скептицизмот ќе го има секогаш.
 
X режим на активната аеродинамика кај Ф1 автомобил од сезоната 2026
Другари дел по дел ќе ги објаснам новините во Ф1 кои ќе важат од следната сезона. Најпрво го одбрав и како најинтересен Х режимот од активната аеродинамика. Се работи за режим сличен на DRS, но со мала разлика и тоа во начинот на работа. Ако кај DRS се активираше задното крило во сектори и кога возачите се на 1 секунда разлика тоа веќе нема да важи. Х режимот ќе се активира во т.н. Активациски зони без услов за близината помеѓу возачите. Системот се активира преку тастер кој веројатно ќе се наоѓа на позицијата каде што беше тастерот за DRS и ќе биде означен како ХМ, а ќе се деактивира со притискање на кочницата, а во случај на оштетување на предното крило истиот нема да се актвира.

Активациски зони
Делови од патеката каде е дозволено возачот да ја активира прилагодливата шасија (Driver-Adjustable Bodywork). ФИА за секоја патека ги дефинира Активациските зони и им ги доставува на тимовите најмалку 4 недели пред натпреварувачкиот викендот. Почетокот на секоја зона е обележан со полна бела линија што ја сече патеката и со табла барем од едната страна покрај таа линија. При безбедносен автомобил системот е оневозможен, а може да се оневозможи и поради слаба видливост или локално во зона со жолти знамиња до нормализација на условите.

Техничко објаснување

fw.jpg
На сликата е дадено предното крило. Со жолто е означена основната плоча од крилото, а со црвено се означени двете подвижни плочи. Двете подвижни плочи се поврзани во носот од самото крило и преку притискање на тастерот и активирање на уред во самиот нос (означен е со стрелки) кој е сличен на онај што го активира сегашниот DRS систем, крилата ќе се подигнат, а при кочење истите се враќаат во оваа позиција како што е на сликата.

rw.jpg
Еве го и задното крило. Како што може да се види тоа е различно од сегашните бидејќи се вратени и страничните плочи. Со жолто е означена основната плоча, а со црвено се означени двете подвижни плочи. Системот работи исто како DRS само се креваат двете плочи и при кочење се враќаат на место. Уредот е истиот од DRS само сега мора да ги крева двете плочи за време од 400ms (треба да го проверам овај податок).
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom