Формула 1 - сезона 2019

  • Креатор на темата Креатор на темата JagodicaBobica
  • Време на започнување Време на започнување

Кој ќе биде шампион во Формула 1 за сезоната 2019?


  • Вкупно гласачи
    101
Статус
Затворена за нови мислења.
Се шпекулира дека Либерти Медиа размислуваат за продажба на Ф1, или целосно или делумно.


пс. Вчера му беше роденден на Такума Сато, среќен нека е [emoji23]
И што на Берни да му ја вратат? Пепел :(
 
Премногу нови ликови и измени сезонава у пм. Мада мило ми е што Торпедото и Кубица се враќаат.

Ќе навивам за Леклерк, но искрено пре би сакал да има неизвесна битка на секоја трка помеѓу повеќе тимови и да имаме возачи од мид-тејбл на подиум почесто.
 
Интересно инфо за Кими :zver:
7542562ce7c98663e58a2ce54ac8b3f6.jpg


Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk
 
Последно уредено:
годинава сите за Кими ќе навиваме, ваљда ферари ќе им направат добар болид на Заубер
 
Како може Ферари да им направат болид на Заубер? o_O

па на ферари шасијата е, сигурно не мислиш дека успехот на заубер е лани ради Леклерк, заубер моментално е нешто како втор тим на ферари, како торо росо што е на рб.
 
па на ферари шасијата е, сигурно не мислиш дека успехот на заубер е лани ради Леклерк, заубер моментално е нешто како втор тим на ферари, како торо росо што е на рб.
Кај прочита тоа, жити се? Моторот е на Ферари, не шасијата, барем јас колку што знам. Еве, дури и гуглав, да не сум нешто грешка. Конструктри на шасијата на C37, последниот болид на Саубер се Nicolas Gyorgy Hennel de Beaupreau , Chief Aerodynamicist во Sauber Motorsport и Eric Gandelin, Chief designer, исто во Sauber Motorsport. За Ферари единствено што најдов е дека имаат потишано договор на 4 години за да ги снабдуваат со мотори, и плус имаат потпишано договор за техничко партнерство со Алфа Ромео. Башка што, според правилата, ко што знам, секој тим е должен да си прави сопствена шасија.

Еве и линкови: https://www.formula1.com/en/latest/...mighty-midfielder.1xAKPolIzKsewAqk4uC4yK.html
https://www.skysports.com/f1/news/1...1-car-with-alfa-romeo-the-c37-for-2018-season
http://www.racecar-engineering.com/interviews/eric-gandelin-sauber-qa/
https://en.wikipedia.org/wiki/Sauber_C37
 
Кај прочита тоа, жити се? Моторот е на Ферари, не шасијата, барем јас колку што знам. Еве, дури и гуглав, да не сум нешто грешка. Конструктри на шасијата на C37, последниот болид на Саубер се Nicolas Gyorgy Hennel de Beaupreau , Chief Aerodynamicist во Sauber Motorsport и Eric Gandelin, Chief designer, исто во Sauber Motorsport. За Ферари единствено што најдов е дека имаат потишано договор на 4 години за да ги снабдуваат со мотори, и плус имаат потпишано договор за техничко партнерство со Алфа Ромео. Башка што, според правилата, ко што знам, секој тим е должен да си прави сопствена шасија.

Еве и линкови: https://www.formula1.com/en/latest/...mighty-midfielder.1xAKPolIzKsewAqk4uC4yK.html
https://www.skysports.com/f1/news/1...1-car-with-alfa-romeo-the-c37-for-2018-season
http://www.racecar-engineering.com/interviews/eric-gandelin-sauber-qa/
https://en.wikipedia.org/wiki/Sauber_C37

Све е тоа на Ферари, не моеш ти за една година да направиш квантен скок у овој спорт или во било што. И они и Хаас имаат голема техничка поддршка од ферари, не се само моторите. Алфа Ромео, Леклерк дете на Ферари вози за Заубер, Леклерк се менува со Раиконен и вози со Џовинаци уште еден пулен на Ферари, тоа кажува доволно.
 
Последно уредено:
Све е тоа на Ферари, не моеш ти за една година да направиш квантен скок у овој спорт или во било што. И они и Хаас имаат голема техничка поддршка од ферари, не се само моторите. Алфа Ромео, Леклерк дете на Ферари вози за Заубер, Леклерк се менува со Раиконен и вози со Џовинаци уште еден пулен на Ферари, тоа кажува доволно.
Не зборуваме за техничка поддршка тука, зборуваме за конструирање шасија. Ти викаш - Ферари ќе им ја конструираат, а уствари они си имаат нивни луѓе, кои и да се поддржани технички од кого и да е, сепак направиле нешто што е поразлично од се останато, вклучувајќи го и Ферари.

А за квантните скокови, не знам. Прашај го Браун! ;)
 
Не зборуваме за техничка поддршка тука, зборуваме за конструирање шасија. Ти викаш - Ферари ќе им ја конструираат, а уствари они си имаат нивни луѓе, кои и да се поддржани технички од кого и да е, сепак направиле нешто што е поразлично од се останато, вклучувајќи го и Ферари.

А за квантните скокови, не знам. Прашај го Браун! ;)

Ок, влези еве у ф1 и конструирај болид свој, заубер кои увек биле неколку секунди поспори од сите буквално одеднаш од никаде 6то седмо место ти зема, а вилијамс кој е сто години у ф1 не може да се помери од последна позиција, немој да ми кажеш дека заубер толку сподобен е:pos: да не дојде алфа со инвестиции која е у ферари групација односно се иста фирма ќе пропаднеше како тим од што беа у дугови.
 
Ок, влези еве у ф1 и конструирај болид свој, заубер кои увек биле неколку секунди поспори од сите буквално одеднаш од никаде 6то седмо место ти зема, а вилијамс кој е сто години у ф1 не може да се помери од последна позиција, немој да ми кажеш дека заубер толку сподобен е:pos: да не дојде алфа со инвестиции која е у ферари групација односно се иста фирма ќе пропаднеше како тим од што беа у дугови.
ОК, очигледно не се разбираме. Ај, во право си. :facepalm:
 
ОК, очигледно не се разбираме. Ај, во право си. :facepalm:
А за браун заборавив, они користеа еден нов дифузер на времето што беше иновација и ради тоа имаа огромна предност на почетокот на сезоната и беа недопирливи, другите тимови почнаа да се бунат прво па после да ги копираат и после 7-8 трки се израмнија во перформанси со РБ и Мекларен, но предноста што ја имаа беше доволна за да останат на врвот.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom