Формула 1 - сезона 2015

  • Креатор на темата Креатор на темата M1K1 007
  • Време на започнување Време на започнување

Шампион за 2015 според Вас...


  • Вкупно гласачи
    71
  • Гласањето е завршено на .
Рено мислам дека ќе имаат добар мотор за 2016 година. Голем тим се тие , и огромни капацитети за изработка на добар мотор.

Шефовите на Рено го ангажираа Марио Илиен,сопственик на компанијата Илмор, кој го правеше в10 моторот на Мерцедес до 2006 година. Тој требаше да предложи идеи за подобрување на моторот на Рено и после неколку месеци се организираше состанок.

После состанокот шефовите на Рено излегоа со изјава дека ги сослушале идеите на Илиен, но мислат дека идеите за 2016 на нивните инженери се подобри .


0ва дава две можности-или навистина инженерите на Рено имаат добар концепт за 2016 или неможат да ги исполнат условите на Илиен(пари).

Пошто сепак рено влегува со сопствен тим за 2016 година, мислам дека првата варијанта е повероватна[DOUBLEPOST=1443557556][/DOUBLEPOST]Пошто зобриме малку за технологија, да кажиме и збор два за Хонда. Еве една слика од моторот на Хонда на која можиме да воочиме неколку слабости на моторот на јапонците:

CPm0fJfWUAIF9y7.jpg


-турбото наместо да е поставено на спојот на моторот и мењачот и спуштено скоро со целата големина внатре во мењачот, хондините инженери го ставиле внатре во ‚‚V‚‚ т.е. помеѓу главите од моторот. Со тоа центарот на гравитација е значително повисок ,што допринесува за полошо поминување на кривини и брз прелаз од леви во десни кривини и обратно(Силверстон, Сузука),


-самата близина на турбото до главите на моторот од усисната страна ја подигнува температурата на усисот што допринесува за потопол влез на воздух а со тоа помала снага(помалку маса на воздух PV=mRT),
-оваа близина ги загрева брегастите и вентилите на првите цилиндри што штетно влијае на трајноста на моторите,

-граните им се направени за што подобра аеродинамика на бочните страни на болидот, со правење на цевките од прв во втор па во трет цилиндер, а со тоа се има нееднакви должини на издувните цевки. Тоа допринесува за спојување на издувни гасови со различен притисок, и губење на снага(опет)

да не набројуваме за прегревањето на МГУ-Х и МГУ-К системите поради екстремно тесно спакуван болид и лошо изведено ладење(Ферари има најдобро ладење со револуционерни ребрасти ладњаци)
 
Последно уредено:
2015 РУСИЈА ГП: ХУЛКЕНБЕРГ И ФОРС ИНДИЈА НАЈБРЗИ НА ПРВИОТ ТРЕНИНГ


Нико Хулкенберг со Форс Индија го забележа најбрзо време на првиот тренинг за Големата Награда на Русија. Русите не би биле Руси ако не зафркнат нешто, па така пред почетокот на сесијата имаше истурање на значајно количество на дизел гориво на асфалтот, кое мораше да биде исчистено. Почетокот беше одложен, но часовникот почна да го одбројува времето и покрај тоа што се знаеше дека нема да има акција одредено време.

Првиот болид излезе на патеката по 30-тина минути, што значеше дека возачите нема да бидат во можност да го искористат доплнителнит сет на гуми што им го доделува Пирели за првиот слободен тренинг. Исто така, патеката беше официјално прогласена за влажна, поради чистењето на дизелот, што значеше дека возачите можат да ги користат медиум или гумите за влажно време.

Повеќето од акцијата се одвиваше во последниот половина час од сесијата, имаше голема гужва на патеката, па возачите излегоа колку да го почувствуваат асфалтот, се поради временската прогноза која навестува дожд за вториот тренинг. Поставените времиња не треба да ги земаме како репер за тоа кој тим како стои на патеката во Сочи.

РЕЗУЛТАТИ

2015 РУСИЈА ГП: ВТОРИОТ ТРЕНИНГ ТОТАЛНО ПРОМАШУВАЊЕ


Во поголемиот дел од вториот тренинг имавме многу влажна на некои места и сува на други патека, со што изборот на гуми беше многу сложен. Дожд започна да паѓа поинтензивно како што се ближеше крајот на сесијата, па асфалтот стана крајно влажен насекаде. Како резултат на тоа, тимовите избраа да не се излегува на патеката премногу, бидејќи за остатокот од викендот се предвидува подобро време.

РЕЗУЛТАТИ
 
Се шпекулира дека Торо Росо се договориле со Ферари за да добијат 2015 мотори. А Ферари наводно одбиле да им доставуваат мотори на Ред Бул при што се шпекулира дека е можно сепак да останат со Рено. Али секако би добивале послаби мотори бидејќи Рено си се враќа со нивен тим.
 
Се шпекулира дека Торо Росо се договориле со Ферари за да добијат 2015 мотори. А Ферари наводно одбиле да им доставуваат мотори на Ред Бул при што се шпекулира дека е можно сепак да останат со Рено. Али секако би добивале послаби мотори бидејќи Рено си се враќа со нивен тим.
Во превод Ред бул го извлече од трите најдолгото, плукаа по Рено се решија овие си земаа свој тим во партнерство со Лотус, Ферари им го спопикаа и сеа чао пријатно .. ги гледаш Рено Лотус ке ги минуваат лименките лабаво .. кога се прават паметни кеиф ми е што ке патат малце да им дојде паметот во глава а не да глумат лудило ..
 
Најинтересна работа досега во Сочи е промовирањето на нов принцип на работа на предното крило на Мерцедес каде на средниот `флап` се направени т.н. `вортекс генератори` кои служат за генерирање на мали турболенции на шилците од зарезите. После некое растојание тие вртлози се спојуваат и наставуваат према задниот дел од болидот. иако овој концепт не е нов, досега е најрадикален

f1-russian-gp-2015-merce.jpg
 
Hamilton posle kvalifikaciive 10 kruga napravi okolu bolidot na Raikonen dobra inspekcija pravat od Mercedes ova pokazuva deka ima odredena doza na strav i deka ne im e seedno :D

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
Hamilton posle kvalifikaciive 10 kruga napravi okolu bolidot na Raikonen dobra inspekcija pravat od Mercedes ova pokazuva deka ima odredena doza na strav i deka ne im e seedno :D

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
Секое делче го прегледа. Задно крило, предно крило, кокпит, СЕ. Ова на Аривабене нема да му се допадне :D
 
Секое делче го прегледа. Задно крило, предно крило, кокпит, СЕ. Ова на Аривабене нема да му се допадне :D
Go gledas utre Arivabene licno odi pred garazata na Mercedes hahahaha xD ne bi me iznenadil iskreno :D

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
2015 РУСИЈА ГП: НИКО РОЗБЕРГ НА ПОЛ ПОЗИЦИЈАТА


До кога ќе гледаме нагоре на табеливе!?!

Нико Розберг ќе стартува од Пол позицијата за Голема Награда на Русија. Луис Хамилтон секако веднаш до него, за 9-ти пат оваа сезона болидите на Мерцедес АМГ на првиот стартен ред. Валтери Ботас најдобар од сите останати.

Дека ова е ден на Нико Розберг се виде уште при Q1 сесијата кога го постави најбрзото време, пред Валтери Ботас, а Хамилтон беше само трет најбрз во вториот болид на Мерцедес АМГ. Дуото на Сребрените стрели успеа да ја помине првата сесија само со користење на меките гуми, додека сите останати се префрлија на супер-меките гуми на Пирели.

По првите 18 минути елиминирани беа Фернандо Алонсо на 16-тата стартна позиција, проследен од Маркус Ериксон со Заубер и двата болиди на Манор, Вил Стивенс пред Роберто Мери. Карлос Саинц ЈР. по големиот инцидент на 3-от Тренинг не се појави на овие квалификации. Тој се чувствува одлично и 90% ќе стартува на утрешната трка.

За разлика од Шпанецот, кој има 35 казнени места поназад, Џенсон Батон успеа да го протне својот Мекларен во Q2.

Мерцедес АМГ повторно доминираше и во Q2 сесијата и повторно Нико Розберг го забележа најбрзото време. Луис Хамилтон сега беше втор, со Ботас зад него. При последните 2 минути од сесијата во опасната зона беа Рикиардо, Наср, Батон, Маса и Малдонадо. Рикиардо беше првиот што си обезбеди пласман во Топ 10, но за разлика од него, Данил Квјат кој беше на 9-тата позиција како што изминуваше времето почна брзо да паѓа надолу во поредокот за да се најде на 12-тата позиција.

Тој повторно излезе на патеката, малку го подобри своето време, но доволно само за 11-тата позиција. Зад него се пласираа Наср, Батон, Малдонадо и разочарувањето на денот Фелипе Маса, кој направи грешка при својот брз круг, за старт од далечната 15-та позиција.

Главниот проблем на возачите беше како брзо да се загреат супер-меките гуми на Пирели, поради многу мазниот асфалт во Сочи. Нико Розберг и Мерцедес АМГ го решија тоа со форсирање при вториот круг во едно излегувањ. При тоа Нико Розберг повторно за три десетинки од секунда побрз од тимскиот колега. Стандардно Валтери Ботас го имаше третото најбрзо време, скоро половина секунда заостанување зад Хамилтон, но и безбедно растојание и пред четвртопласираниот Себастијан Ветел со Ферари.

При вторите обиди немаше подобрување на времињата кај возачите на Мерцедес АМГ, исто како и Финецот во Вилијамс на третата позиција. Само Себастијан Ветел имаше подобрување, но недоволно за напредок, па мораше да се задоволи со четвртата стартна позиција, пред Кими Раиконен кој го имаше 5-тотоп најбрзо време. Следуваа возачите на Форс Индија, Хулкенберг и Перез, пред Грожан, Ферстапен и Рикиардо.

Трката за Големата Награда на Русија ќе стартува еден час од вообичаеното, т.е. 13:00 МК.

РЕЗУЛТАТИ
 
Ima li nekoj koj ke ukaze na losata ponuda na pnevmatici za trkackite vikendi od strana na pireli ?

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
momci utre imam utakmica pa so sigurnost ke ja propushtam prvata trka sezonava (do sea nemam propushteno) ,pa znae nekoj deka mozhe da se gleda snimka od utreshnata trka, na jutub nema nekoj kanal sho gi stava celi trki ili bilo kade ?
 
momci utre imam utakmica pa so sigurnost ke ja propushtam prvata trka sezonava (do sea nemam propushteno) ,pa znae nekoj deka mozhe da se gleda snimka od utreshnata trka, na jutub nema nekoj kanal sho gi stava celi trki ili bilo kade ?

Ќе даваат на МРТВ мислам,после 00:00 реприза..Или на Собраниската..
 
Абе на Замунда имаш..Т.е Би требало да имаш
Ima na zamunda 100% jas simnuvav na start ja ispustiv malezija baska snimka od Sky se pogodi so nivni komentatori so keif gledanje e sea sto vekje gi znaes rezultatite toa drugo e malce dosadno izgleda ama barem uzivas koga gledas :D

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom