- Член од
- 8 јануари 2012
- Мислења
- 10.468
- Поени од реакции
- 15.715
- Возраст
- 54
Рено мислам дека ќе имаат добар мотор за 2016 година. Голем тим се тие , и огромни капацитети за изработка на добар мотор.
Шефовите на Рено го ангажираа Марио Илиен,сопственик на компанијата Илмор, кој го правеше в10 моторот на Мерцедес до 2006 година. Тој требаше да предложи идеи за подобрување на моторот на Рено и после неколку месеци се организираше состанок.
После состанокот шефовите на Рено излегоа со изјава дека ги сослушале идеите на Илиен, но мислат дека идеите за 2016 на нивните инженери се подобри .
0ва дава две можности-или навистина инженерите на Рено имаат добар концепт за 2016 или неможат да ги исполнат условите на Илиен(пари).
Пошто сепак рено влегува со сопствен тим за 2016 година, мислам дека првата варијанта е повероватна[DOUBLEPOST=1443557556][/DOUBLEPOST]Пошто зобриме малку за технологија, да кажиме и збор два за Хонда. Еве една слика од моторот на Хонда на која можиме да воочиме неколку слабости на моторот на јапонците:
-турбото наместо да е поставено на спојот на моторот и мењачот и спуштено скоро со целата големина внатре во мењачот, хондините инженери го ставиле внатре во ‚‚V‚‚ т.е. помеѓу главите од моторот. Со тоа центарот на гравитација е значително повисок ,што допринесува за полошо поминување на кривини и брз прелаз од леви во десни кривини и обратно(Силверстон, Сузука),
-самата близина на турбото до главите на моторот од усисната страна ја подигнува температурата на усисот што допринесува за потопол влез на воздух а со тоа помала снага(помалку маса на воздух PV=mRT),
-оваа близина ги загрева брегастите и вентилите на првите цилиндри што штетно влијае на трајноста на моторите,
-граните им се направени за што подобра аеродинамика на бочните страни на болидот, со правење на цевките од прв во втор па во трет цилиндер, а со тоа се има нееднакви должини на издувните цевки. Тоа допринесува за спојување на издувни гасови со различен притисок, и губење на снага(опет)
да не набројуваме за прегревањето на МГУ-Х и МГУ-К системите поради екстремно тесно спакуван болид и лошо изведено ладење(Ферари има најдобро ладење со револуционерни ребрасти ладњаци)
Шефовите на Рено го ангажираа Марио Илиен,сопственик на компанијата Илмор, кој го правеше в10 моторот на Мерцедес до 2006 година. Тој требаше да предложи идеи за подобрување на моторот на Рено и после неколку месеци се организираше состанок.
После состанокот шефовите на Рено излегоа со изјава дека ги сослушале идеите на Илиен, но мислат дека идеите за 2016 на нивните инженери се подобри .
0ва дава две можности-или навистина инженерите на Рено имаат добар концепт за 2016 или неможат да ги исполнат условите на Илиен(пари).
Пошто сепак рено влегува со сопствен тим за 2016 година, мислам дека првата варијанта е повероватна[DOUBLEPOST=1443557556][/DOUBLEPOST]Пошто зобриме малку за технологија, да кажиме и збор два за Хонда. Еве една слика од моторот на Хонда на која можиме да воочиме неколку слабости на моторот на јапонците:
-турбото наместо да е поставено на спојот на моторот и мењачот и спуштено скоро со целата големина внатре во мењачот, хондините инженери го ставиле внатре во ‚‚V‚‚ т.е. помеѓу главите од моторот. Со тоа центарот на гравитација е значително повисок ,што допринесува за полошо поминување на кривини и брз прелаз од леви во десни кривини и обратно(Силверстон, Сузука),
-самата близина на турбото до главите на моторот од усисната страна ја подигнува температурата на усисот што допринесува за потопол влез на воздух а со тоа помала снага(помалку маса на воздух PV=mRT),
-оваа близина ги загрева брегастите и вентилите на првите цилиндри што штетно влијае на трајноста на моторите,
-граните им се направени за што подобра аеродинамика на бочните страни на болидот, со правење на цевките од прв во втор па во трет цилиндер, а со тоа се има нееднакви должини на издувните цевки. Тоа допринесува за спојување на издувни гасови со различен притисок, и губење на снага(опет)
да не набројуваме за прегревањето на МГУ-Х и МГУ-К системите поради екстремно тесно спакуван болид и лошо изведено ладење(Ферари има најдобро ладење со револуционерни ребрасти ладњаци)
Последно уредено:



