Формула 1 - сезона 2014

  • Креатор на темата Креатор на темата M1K1 007
  • Време на започнување Време на започнување
Мене уште кoгa гo нaпрaви првиoт кикс знaев декa имa мнoгу,мнoгу гoлеми шaнси дa е пoдфилувaнo oд тимoт, и знaев декa ќе јa пoвтoри, и тoa сaмo зa дa немa дуел нa пaтекaтa.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
 
Мене уште кoгa гo нaпрaви првиoт кикс знaев декa имa мнoгу,мнoгу гoлеми шaнси дa е пoдфилувaнo oд тимoт, и знaев декa ќе јa пoвтoри, и тoa сaмo зa дa немa дуел нa пaтекaтa.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Брза е патеката и Мерцедесите се брзи еден чекор ппвеќе на шиканата на пример и двајцата можеа во аут и да биде турли тава после а друг проблем е што Рикиардо ке се доближи уште повеќе ... Вака и волкот сит и овците на број
 
ОФИЦИЈАЛНО: МОНТЕЗЕМОЛО ГО НАПУШТА ФЕРАРИ, КОЈ Е НОВИОТ ПРЕТСЕДАТЕЛ?


Монтеземоло кажа збогум на Ферари!!!
Непосредно по неговиот 67-ми роденден и најавите дека не размислува за напуштање на Ферари, неочекуван/очекуван пресврт со официјално соопштение на веб страната на Ферари. Монтеземоло реши дека е подобро сам да замине, отколку да биде сменет од неговата функција, што се очекуваше во текот на утрешниот ден.

Лука Кордеро ди Монтеѕемоло заминува од својата позиција како претседател на Ферари, а неговото место ќе биде преземено од страна на Серџо Марчионе. Целата работа била забрзана поради излегувањето ФИАТ групацијата на Њујоршката Берза, закажана за 13 Октомври, и по неочекуваната јавна конфронтација помеѓу Марчионе и Монтеѕемоло.

"Ферари ќе има важна улога во рамките на ФИАТ групацијата во наредната флотација на Вол Стрит. Ова ќе отвори нова и различна фаза која сметам дека треба да биде предводена од главниот извршен директор на Групацијата. Ова е крај на една ера и така се решив да ја напуштам мојата позиција како претседател по речиси 23 прекрасни и незаборавни години во прилог на оние поминати на страната на Енцо Ферари во `70-тите."

" Благодарност, прво и основно, на исклучителните жени и мажи од фабриката, канцелариите, тркачките патеки и на пазарите ширум светот. Тие се вистинските архитекти на спектакуларниот раст на компанијата, многуте незаборавни победи и нејзината трансформација во еден од најсилните светски брендови. Топло збогум и благодарност, исто така, на сите наши технички и комерцијални партнери, нашите дилери низ целиот свет и, особено, клиентите и колекционерите чија страст јас сесрдно ја споделувам. Но, моите мисли се насочени и кон нашите фанови кои секогаш не поддржуваа со голем ентузијазам, особено низ најтешките моменти за Скудерија."

"Ферари е најубавата компанија во светот. Голема привилегија и чест е да се биде нејзин лидер. Го посветив целиот мој ентузијазам и напорна работа кон него во текот на годините. Заедно со моето семејство, тоа беше и продолжува да биде, најважното нешто во мојот живот. Им посакувам на акционерите, особено Пјеро Ферари кој секогаш беше на моја страна, и сите во компанијата многу години на успехот, а тоа е она што Ферари го заслужува."

http://mkformula1.blogspot.com/2014/09/blog-post_10.html
 
Тоа е, помина голема ера со Ферари.
Сега лошото е што овој Серџо Марчионе е човек на ФИАТ со нула Ф1 искуство, ќе биде турбулентно време за Ф1.
Лука беше човек што учеше од Енцо и го водеше Ферари со пасијата на Енцо, сега со човеков од ФИАТ ќе биде заебано.
 
Е да го е.ам ... барем да го крстеа болидот Титаник па да ни биде предвесник на она што ке се случува :(
 
Е да го е.ам ... барем да го крстеа болидот Титаник па да ни биде предвесник на она што ке се случува :(
Тролај сеа. :D[DOUBLEPOST=1410367739][/DOUBLEPOST]
Тоа е, помина голема ера со Ферари.
Сега лошото е што овој Серџо Марчионе е човек на ФИАТ со нула Ф1 искуство, ќе биде турбулентно време за Ф1.
Лука беше човек што учеше од Енцо и го водеше Ферари со пасијата на Енцо, сега со човеков од ФИАТ ќе биде заебано.
Тоа е, помина голема ера со Ферари.
Сега лошото е што овој Серџо Марчионе е човек на ФИАТ со нула Ф1 искуство, ќе биде турбулентно време за Ф1.
Лука беше човек што учеше од Енцо и го водеше Ферари со пасијата на Енцо, сега со човеков од ФИАТ ќе биде заебано.
Па добро, сега... Можеби ќе се снајде, можеби не, не треба да носиме заклучоци пред време, сепак времето ќе каже.
 
Ова би било ок доколку болидот денеска не би бил толку комплексен, возачите имаат повеќе од 30 команди на воланот, треба да регулираат многу работи, не може све да смислат со 300 на час, им треба инфо од тим за кое подесување највеќе одговара.
Е сега претеруваат и преку радио со информации на возачот во кој сектор е поспор, каде кочи многу рано и такви срања каде што возачот треба сам да си осети.
Така да нека ја скратат технологијата на пола, нека им дозволат на тимовите да си го развиваат моторот колку сакаат, нека вратат хардкор тркање и правилово ќе си биде бонбона.

Корекција: Тимското радио ќе биде дозволено само за стратегија и сл. А за она каде си поспор, побрз, ова е со болидот, она е со болидот, ќе биде забрането.
Која стратегија бе, ќе биде дозволено да им кажат коа да влезат во пит стоп само.
Ф1 стратегија во денешно време е многу повеќе од кога да влезеш во пит стоп.
 
Почнува?????[DOUBLEPOST=1410470320][/DOUBLEPOST]Сте или Не за новово правило?
 
Дада у Сабота е прво гран при у Пекинг е само незнам од колку саат шо како оти се е у еден ден.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom