Формула 1 - сезона 2013

  • Креатор на темата Креатор на темата M1K1 007
  • Време на започнување Време на започнување
Алоооо што ви е на вас бее??????:confused:
Алонсо е класа над петелот,а е боље возач и од хамилтон и од кими:)
Тоа што ферари има канта болид не е он крив,со тој болид на ферари кој е 0,8 до 1 секунда поспор од ред булот,тоа што го има постигнато алонсо до сеа е фантастично:D
 
TheWhiteMamba според мене единствено Рајконен и Хамилтон се на некое исто ниво со Фетел(Рајконен и малку повисоко :D). Алонсо во никој случај. Не гледам што сте запнале толку фановите на Ферари Алонсо па Алонсо кога нема освоено ни 1 титула. Баш поради тој лигуш престанав да навивам за Ферари и почнав да навивам за Фетел. Алонсо отсекогаш ми бил плачко.

Dr. Gonzo кога Ред Бул нема да го имаат најбрзиот болид тогаш Фетел ќе се пресели во Ферари и пак ќе гледаш како освојува титули :LOL: . Тоа ти е роден шампион :D

Претходната сезона Фетел покажа дека кога е во лоша ситуација умее да биде најдобар со 4-те победи по ред.Не се сеќавам дека некој друг успеал да анулира таква висока предност во однос на конкурентот пред него па и на крајот од сезоната да дојде до комотна предност. Не ми е јасно како и покрај тоа го оспорувате неговиот квалитет.

Е, се согласувам до негде дека Алонсо е плачко, само што Фетел е многу понапредна верзија од него. :)
И јас не го сакам Алонсо, ама тимот е над сите, така да...
Сега, ние тука сите сме лаици, така да малку бесмислено е да збориме кој од кого е подобар возач, ама во моментов, за мене, Фетел може максимум до 4то место може да оди во смисла на возачки способности во моментов во Ф1.
 
Претходната сезона Фетел покажа дека кога е во лоша ситуација умее да биде најдобар со 4-те победи по ред.Не се сеќавам дека некој друг успеал да анулира таква висока предност во однос на конкурентот пред него па и на крајот од сезоната да дојде до комотна предност. Не ми е јасно како и покрај тоа го оспорувате неговиот квалитет.
Да де Грожан ко се кладе во Алонсо , и Кими ко го поткладе, и во 2 трки надомести 50 бода. Иначе си ги заслужи младичо првите 2 титули. Првата за малце ќе ја изгубеше заради неискуство, а втората беше една од најдоминантните сезони било кога , ама ланската сезона Алонсо беше убедливо најдобриот шофер во ф1. Со "косилката од маранело" ко шо би се изразил Табакот, со просечно 6-то, 7-мо место на квалификации беше на само 3 бода од освојување на титула, а Фетел во втората половина од сезоната имаше супериорен болид, нешто шо изгледа ќе се повтори и сезонава. A то кој е подобар не можи објективно да се оцени, сите сме пристрасни кон некој тим или возач, можеби ако возат во ист тим, но и таму е сега праксата да има фаворизирање на еден возач, така да се паѓа во вода.
А за освојување титула е потребен целосен пакет, шофер, болид и тимски менаџмент, не е ова времето на Фанџо и Аскари, кога беа ослонети само на возачките способности, а некогаш не мора ни способности , пример Батон.:)
 
Интересно .. :)

1011584_10153066906125494_1305266578_n.jpg
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: Syn
слабо со новости тука а?
мене ме нема ама сега ме има :)


Talijanski izvori tvrde: Raikkonen je potpisao za Ferrari

Iako je Ferrari negirao pregovore s Kimijem Raikkonenom, SuomiF1 tvrdi kako je od pouzdanih talijanskih izvora doznao da je Raikkonen ovaj tjedan potpisao za Ferrari.
Sport Bild prvi je pisao o pregovorima Finca s Ferrarijem, a većina ostalih medija smatraju da je to istina.
Raikkonenov menadžer je definitivno pregovarao s Ferrarijem tijekom vikenda u Mađarskoj, dok je Alonsov menadžer pregovarao s Red Bullom. Obje strane su negirale pregovore, međutim, postoje oni koji su upućeni u situaciju i znaju da to nije istina.
Kimi je tijekom vikenda u Mađarskoj rekao kako će neki smatrati njegovu odluku glupom, ali smatra kako će to biti najbolja odluka za njega. Nitko nije očekivao da bi to mogao biti Ferrari iako je u jednom navratu spomenuo da mu Red Bull i Lotus nisu jedina opcija u F1.
Red Bull će najprije odabrati Daniela Ricciarda, no Fernando Alonso ne želi voziti s Raikkonenom u Ferrariju te će Horner sigurno razmotriti opciju da dovede Španjolca u momčad. Ferrari može isplatiti Alonsa te opstati bez Santandera.
Ako Fernando Alonso zaista napusti momčad, budućnost Felipea Masse je sve, samo ne sigurna. Naime, isti izvor tvrdi da Ferrari ne planira produžiti ugovor s Massom te da pregovaraju s Nicom Hulkenbergom i Julesom Bianchijem.
Dodajmo da je SuomiF1 do sada prenosio točne informacije. Prema njihovim riječima, ugovor s Ferrarijem bi trebao biti potvrđen kroz nekoliko tjedana.

---------------------------
интересно а можи е само шпекулација


друга вест


:facepalm:
ама ај да дочекаме на стаза како се звучи косачката за трева

http://f1-serbia.com/najnovije/mercedes-predstavio-zvuk-svog-novog-v6-motora
 
слабо со новости тука а?
мене ме нема ама сега ме има :)


Talijanski izvori tvrde: Raikkonen je potpisao za Ferrari

Iako je Ferrari negirao pregovore s Kimijem Raikkonenom, SuomiF1 tvrdi kako je od pouzdanih talijanskih izvora doznao da je Raikkonen ovaj tjedan potpisao za Ferrari.
Sport Bild prvi je pisao o pregovorima Finca s Ferrarijem, a većina ostalih medija smatraju da je to istina.
Raikkonenov menadžer je definitivno pregovarao s Ferrarijem tijekom vikenda u Mađarskoj, dok je Alonsov menadžer pregovarao s Red Bullom. Obje strane su negirale pregovore, međutim, postoje oni koji su upućeni u situaciju i znaju da to nije istina.
Kimi je tijekom vikenda u Mađarskoj rekao kako će neki smatrati njegovu odluku glupom, ali smatra kako će to biti najbolja odluka za njega. Nitko nije očekivao da bi to mogao biti Ferrari iako je u jednom navratu spomenuo da mu Red Bull i Lotus nisu jedina opcija u F1.
Red Bull će najprije odabrati Daniela Ricciarda, no Fernando Alonso ne želi voziti s Raikkonenom u Ferrariju te će Horner sigurno razmotriti opciju da dovede Španjolca u momčad. Ferrari može isplatiti Alonsa te opstati bez Santandera.
Ako Fernando Alonso zaista napusti momčad, budućnost Felipea Masse je sve, samo ne sigurna. Naime, isti izvor tvrdi da Ferrari ne planira produžiti ugovor s Massom te da pregovaraju s Nicom Hulkenbergom i Julesom Bianchijem.
Dodajmo da je SuomiF1 do sada prenosio točne informacije. Prema njihovim riječima, ugovor s Ferrarijem bi trebao biti potvrđen kroz nekoliko tjedana.

---------------------------
интересно а можи е само шпекулација


друга вест


:facepalm:
ама ај да дочекаме на стаза како се звучи косачката за трева

http://f1-serbia.com/najnovije/mercedes-predstavio-zvuk-svog-novog-v6-motora
На мене ми е нелогично да се врати Кими во Ферари откако го избркаа, го избркаа со дополнителни 30 милиони долари на неговото конто али ипак.
Јас би бил срекен Кими да дојде а Алонсо да си оди,Алонсо е можда најкомплетен возач на гридот али не го поштујем ич по карактер,одвратен лик ми е.
Би сакал премногу Кими да се врати во Ферари али сепак ова е само шпекулација сега за сега.
А Хулкенберг би бил одлична замена за Маса.
 
На мене ми е нелогично да се врати Кими во Ферари откако го избркаа, го избркаа со дополнителни 30 милиони долари на неговото конто али ипак.
Јас би бил срекен Кими да дојде а Алонсо да си оди,Алонсо е можда најкомплетен возач на гридот али не го поштујем ич по карактер,одвратен лик ми е.
Би сакал премногу Кими да се врати во Ферари али сепак ова е само шпекулација сега за сега.
во болдот исто мислиме

а алонсо ако не беше толку себичен и 2-от возач на Ферари ќе имаше мотивација (и еднаков статус) сега ако не 2 сигурно една титула ќе имаше или ако дозволеше господарот алонсо да има подобар тимски колега кој ќе им кради поени на конкурентите ќе беше шампион со Ферари а за влакно му избегаа титулите

нека сиби мајката со се сантандер ама ањели фемили не мисли изгледа така кога си земаат парички а имаат шофериште иако има лајно карактер и фаца како француски мастиф :pos:
плукаше по сите тимови за кој возел (и Ферари изгледа исто го очекува ако му удри клоци) ама Ферари е бренд а алонсо е никој и ништо!

јас ќе бидам среќен ако возат и Кими и Алонсо (ако не прави проблеми како во МекЛарен) оти најјаки возачи ќе имаме така и ако спреми Ферари јак болид титулите се наши
и многу сакам кими да потпиши и да лапни титула покрај него уште првата сезона а овој шпанецот да заврши во лудница

ова не за џабе е речено

To finish first, first you must be Finnish

:)
 
Кими ќе си замине од Лотус единствено ако не дојде тој руски спонзор, кој мислам се откажа поради големите барања на Екелстоун.
Алонсо има уште 3 години договор со Ферари и плата која е поголема од таа на Фетел и Вебер заедно и толку пари Ред Бул не може да си дозволи.
Веројатна е замена на Маса со Раиконен, кој кун крајот на овај месец ќе каже каде ќе продолжи.
 
Масата во Заубер изгледа ќе вози со Бјанки

Алонсо и Хулк/Ди Реста или Алонсо и Раико или Раико и Хулк/Ди Реста - некоја од овие комбинации ќе да биди

-------------------------------------------------------------------------------------------------

многу интересен текст
еве му на Ферари и четврт болид а не само трет како шо сакаа пред некоја година

Što će dalje biti sa Sauberom?

Sada je potpuno izvjesno da će Sauber biti spašen ruskim kapitalom. Neugodnu situaciju u kojoj se našla jedna od najčvršćih momčadi iz sredine poretka analizira Goran Slavić.
piše: Goran Slavić
goran.slavic1(pri)ri.t-com.hr
...................................................
Nezavidnu financijsku situaciju u kojoj se našao Sauber potrebno je možda malo podrobnije rasvijetliti. Radi se o 90 milijuna eura duga, a od toga se 15 odnosi na Ferrarijeve motore i mjenjače. Sponzorstvo meksičke grupacije u vlasništvu Carlosa Slima planirano za tri godine, potrošeno je u samo jednoj, a još uvijek nisu podmirene ugovorne obveze prema Kamuiju Kobayashiju.

Sauber se nikada do sada nije našao u tako lošoj financijskoj situaciji. Momčad je na prodaju za 120 milijuna eura, od čega se 90 odnosi na dug, a sve su nade usmjerene prema Borisu Rotenbergu koji bi zajedno s Nicolasom Todtom mogao preuzeti momčad, zbog čega je ovaj zatražio od Ecclestonea da mu ranije isplate FOM-ov bonus.
Rotenberg kao ključni čovjek za spas Saubera

275_rotenberg.jpg
Boris Rotenberg​
No tko je zapravo Boris Rotenberg, budući mogući kupac (ili posrednik u transakciji, a blizak Putinu) Saubera? Radi se o ruskom zaljubljeniku u utrke, koji se natječe u Ferrari Challengeu Europa, a njegova momčad raspolaže četirima Ferrarijima 458 u Blancpain seriji.

Čini se da je upravo Ferrari ukazao Sauberu na Rotenberga kako bi mogao izvući svoj novac iz švicarske momčadi, a Rotenberg je potom povjerio Nicolasu Todtu zadatak da detaljno razradi pregovore s Peterom Sauberom i Monishom Kaltenborn, indijskom odvjetnicom. Njezino se vođenje momčadi podudara i s financijskim kolapsom, a sama je vlasnik 33% momčadi koje joj je velikodušno ustupio Peter Sauber.

Sve do Velike nagrade Monaka o preuzimanju momčadi pregovarao je Colin Koles, no morao je pokleknuti pred snažnijim Rotenbergovim kapitalom.

Ovaj je Rus još 2011. pregovarao o preuzimanju Lotusa kada je za njega vozio Vitaly Petrov. Tada je Rotenberg trebao dovesti Gazpromovo sponzorstvo, a sada je čitava operacija financirana kapitalom SMP banke. Rusija, kao što je poznato, ulazi u kalendar F1 2014. i čini se da je Rotenberg najpogodnija osoba za preuzimanje Saubera.

Smatra se da je Rusija dovoljno zrela da postane vlasnikom jedne značajne momčadi, nakon što je u dvije tisućitima također Rus Alex Shneider kupio Jordan, nazvavši ga Midland.

No 120 milijuna za kupovanje srednje velike momčadi kao što je Sauber poprilično je dobra i visoka cijena, imajući u vidu da je V. J. Mallya platio 65 milijuna za tadašnji Spyker koji je potom postao Force India. Glavni je problem u tome što je nakon same kupovine potrebno pronaći još drugih 100 milijuna za financiranje sezone 2014., a u današnje vrijeme teško je pronaći osobu koja bi mogla staviti na stol 220 milijuna dolara i poigrati se njima u Formuli 1.

Uoči Velike nagrade Njemačke održan je zajednički sastanak Saubera, Kaltenbornove i predstavnika švicarske vlade, zabrinute za budućnost momčadi iz Hinwilla gdje se nalazi sjedište momčadi. Švicarska je vlada otklonila bilo kakvu mogućnost državne potpore.
U Sauber bi s Massom mogli pristići i ostali vozači Nicolasa Todta

275_sauber_side.jpg
Sauber C32​
Na Velikoj nagradi Monaka Nicolas Todt, menadžer Felipea Masse ponudio je Brazilca Lotusu kao zamjenu za Räikkönena. Njegov bi prelazak bio olakšan zajedničkim sponzorstvom Richard Millea. Ostvari li se kupovina Saubera i preuzmu li Nicolas Todt i njegova organizacija Art momčad, ona će se i dalje zvati Sauber jer prema novim pravilima ne može promijeniti ime.

U Maranellu, prije nego li potvrde opskrbu V6 turbo-motorima za 2014., očekuju novac koji im pripada. Zajedno s Felipeom Massom u Sauber bi mogli pristići i ostali vozači iz interesne sfere Nicolasa Todta, poput Maldonada i Bianchija, u očekivanju da u nižim formulama sazrije neki ruski vozač i debitira u Formuli 1.
Ferrari bira između di Reste i Hulkenberga

Ostvare li se ove kombinacije nameće se pitanje tko bi mogao preuzeti Massino mjesto u Ferrariju? Odabir je ograničen na Paula di Restu i Nica Hülkenberga, za koje se smatra da će obojica dobiti Alonsov pristanak.

«U teškoj smo situaciji, što drugo mogu reći?», izjavio je Hülkenberg. Nijemac i te kako osjeća krizu u Sauberu, nakon što je u posljednjoj utrci sezone 2012. u Forceu Indiji bio podosta vremena u vodstvu. Do posljednjih trenutaka Ferrari je Hülkenberga držao valjanom zamjenom Massi i s Ferrarijem je svojedobno potpisana svojevrsna opcija zbog čega se McLaren odlučio za Péreza kao Hamiltonovu zamjenu.

I di Resta ne krije svoju želju za mjestom u Maranellu: „U 2014. trebaju se osloboditi pojedina mjesta u vodećim momčadima i nadam se da sam uzet u razmatranje. Učinit ću sve što mogu kako bih impresionirao one koji odlučuju o tome. Svaki mladi vozač sanja da bi jednoga dana vozio za Ferrari, a osim toga i mojim venama teče ponešto talijanske krvi”.

Resta, osim o Ferrariju, razmišlja i o Lotusu. Ni on ni Hülkenberg nemaju potpisan ugovor za 2014. stoga bi se njihov prelazak u Ferrari odigrao bez plaćanja ikakvih penala. Ferrari bi ime drugoga vozača trebao po običaju najaviti prigodom Velike nagrade Italije u Monzi, to više što tijekom četiriju godina dvojac Alonso-Massa nije ispunio očekivanja, ponajprije Massinom krivnjom.
Ferrari se za naslov konstruktora ne može boriti samo s jednim vozačem

275_massa_spin.jpg
F. Massa na Nurburgringu 2013.​
Dio krivice snosi svakako i momčad iz Maranella koja je sve svoje resurse gotovo ekskluzivno usmjerila prema Španjolcu. Alonso, neosporno čini sve što može, a ponekad i više od toga, a osvojeni bodovi uglavnom su mnogo više njegova zasluga, a manje Ferrarijeva.

Alonso ipak ne može sve učiniti sam jer se svjetsko prvenstvo vozi s dva vozača, a u igri je i naslov proizvođača koji donosi prestiž, a ne smijemo zaboraviti i novac. S jednim vozačem Ferrari se ne može boriti za naslov proizvođača koji bi trebao biti svojevrsna utjeha u slučaju individualnog poraza.

Premda smo na sredini sezone, Ferrari i dalje svu svoju strategiju temelji isključivo na Alonsu, dok je situacija u Mercedesu i Red Bullu (ostavimo li po strani Webberove greške) drukčija. Ferrari još od vremena Schumachera slijedi pravilo drugoga vozača u službi kapetana. Činio je to s Irvineom, potom s Barrichellom, ali u vremenima Schumachera pobjede barem nisu nedostajale.

Žrtvovati drugoga vozača zahtjevima prvog znači propustiti mogućnost diverzificiranih strategija koje bi mogle pokriti i ublažiti nepredviđeno, kao što je to primjerice od polovine utrke u Nürburgringu učinio Lotus.

Za to je ipak potreban još i vozač koji će završavati utrke, a ne okretati se u četvrtome krugu, kompromitiravši time jednu od rijetkih prigoda u kojoj se našao ispred Alonsa.

извор
 
Кими нема шанси да оди во Ферари. Алонсо одма ќе почне да плаче па ќе избега во Ред Бул а кога и таму нема да му оди ништо чудно да фати и во Мерцедес или Мекларен каде што ќе биде прв возач а тимскиот колега само ке му помога.

Веројатно ке најдат некое дрво како Маса.
 
Паметен потег на Ферари ќе биде да се донесе Кими а да се шитне Алонсо, да се изгуби нема ништо а може да се добие повеќе. Кими - Маса/ДиРеста би било солидно ама најверојатно Кими ќе заврши у Ред Бул.
 
Добро е, почнавте да се освестувате дека Алонсо не е вистинскиот возач за Ферари :D
Што мерак ќе ми е Фетел да заврши у Ферари и да навивате за него :D.Ај можеби по 3-4 сезони тоа, засега е невозможно.
 
Ја го зборим тој муабет уште од минатата сезона, се додека е Алонсо во Ферари они нема шанса да бидат конструкторски шампиони.
 
Добро е, почнавте да се освестувате дека Алонсо не е вистинскиот возач за Ферари :D
Ѕвер возач е али ја од никат не сум го сакал во Ферари и ми беше многу криво кога го кикнаа Кими,али тоа е парите на Сантандер си го прават своето.
 
Значи сакате да кажете дека се заговара трампа Кими-Алонсо меѓу Лотус и Ферари.

Првичните муабети за премин на Кими во РБ полека паѓаат во вода од две причини : Прво Себ е плачко и он го има главниот збор, второ Рикијардо е таман испечен за втор возач од сестринската им екипа.

Пред последната трка излегоа на видело изјавите на Шпионот за незадоволството од тимот, а после следуваше и контра-укор од Доменикали кој издиректно му рече ''Watch your mouth little bitch''. Од друга страна Кими уште не става потпис на нов договор, а он веќе си има историја во Ферари и знае дека ако го замени Шпионот ќе биде прв возач, со ново дете до него (и Маса лета гарант). А Шпионот пак е свесен дека ако се отвори место во Лотус, комотно ќе може да си се смести бидејќи екипата е конкурентна, а и он има возено во два наврати за претходникот на овој тим (Рено), ма да доста промени провејаа од тогаш. Грожан веројатно не го чепкаат и он пак ќе се наметне како прва палка и во новиот му потенцијален тим.

Интересно ..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom