Се имам возено во такво со Ghia опременост, страшно добро возење има. Ако не најдобро во класата, меѓу 3те најдобри е. На Top Gear гледав го тестираа со уште еден куп други возила од таа класа, најдобро се покажа мондеото. А овие што те маткаат не чини форд ич не ги слушај, си имаат некои лични предрасуди од типот „гољф е најдобар“...Sto mislite za mondeoto dali imate nekavi problemi dali ste zadovolni ako go poseduvate
Зашо го смени БМВ-то со Фордо и дали ти е м`каСупер е... 2001ва 2.0ДИ
Купих го лани у фебруари на 140 000 од Германија од прв газда (со сервисна книшка).. Сега е на 172 000.. 2 пати менено ујле и сите филтери... Ногу повеќе од кола од колку шо се надеваах.. И добро оде, мислеех ќе е ептен трактор оти е дизел. Шо поточно те интересира за него?
dali imas problemi so korozija toa najveke me intersira i kolku trosiСупер е... 2001ва 2.0ДИ
Купих го лани у фебруари на 140 000 од Германија од прв газда (со сервисна книшка).. Сега е на 172 000.. 2 пати менено ујле и сите филтери... Ногу повеќе од кола од колку шо се надеваах.. И добро оде, мислеех ќе е ептен трактор оти е дизел. Шо поточно те интересира за него?
dali imas problemi so korozija toa najveke me intersira i kolku trosiСупер е... 2001ва 2.0ДИ
Купих го лани у фебруари на 140 000 од Германија од прв газда (со сервисна книшка).. Сега е на 172 000.. 2 пати менено ујле и сите филтери... Ногу повеќе од кола од колку шо се надеваах.. И добро оде, мислеех ќе е ептен трактор оти е дизел. Шо поточно те интересира за него?
Најного ми е криво оти ми беше најпрва кола купена со мои пари... И кога ја продадех, ми беше малку жал ама немаше как.Зашо го смени БМВ-то со Фордо и дали ти е м`ка
Значи јас ја земах гаражирана од човеко од Германија. Кај мене дома исто стое у гаража. Нема Грам рѓа, ни па мислам оти ќе има, оти самата каросерија е галванизирана, и не зарѓува. Пере се еднаш на 2 недели, има си 2 комплета гуми, 2 комплета патосници за у натре (гума и платно зависи од годишно време), само оригинални делове и синтетика се става у неа.. Гледаме ја убаво дома, оти тава ни е возило за големи релации... Затава има и голема километража за 1 година, а беше реално 3то возило дома....dali imas problemi so korozija toa najveke me intersira i kolku trosi
Точно, на 180-200 000 на ТДци требе да се менат пиезо инјектори (Фабрички проблем + неубава нафта).Тапа се... особено 2.0 TdCi моторот, од 2000 до 2003 баеги се жалат... е сега, секој со среќата, не рекле џабе. Мондео од 2001 со 150.000 ќе има помалце дефеци од Гољф истата година со 300.000.
А да ми си здрав и жив... Идиме до моменто дека има миљарда проблеми, не еден. Така да не би го возел тој модел никогаш.Точно, на 180-200 000 на ТДци требе да се менат пиезо инјектори (Фабрички проблем + неубава нафта).
Јас точно заради тава земах ДИ..
У БУгарија ги репарират 400 лева, или нова 300-400 евра од Форд.
Тате ме натегаше да зеам комон реил со 130 којна ама јас нејќеех.. На ДИ проблем најногу превртуват водните пумпи (не протечуват а превртуват), и електрониката на ВП44 пумпата...
Знаа и демпферната шајма да праа проблеми.. Имат и Dual Mass Flywheel, не знам как се вика на македонски, шо требе да се прегледува и евентуално смене. На мојта са менени тија нешта и си ги пише у книгата.
Двоен замавник? Мислам дека сите дизели имаат таков, можеби кај Форд се поосетливи?Имат и Dual Mass Flywheel, не знам как се вика на македонски, шо требе да се прегледува и евентуално смене.
Така е, не одрекувам оти немат проблеми.А да ми си здрав и жив... Идиме до моменто дека има миљарда проблеми, не еден. Така да не би го возел тој модел никогаш.
Не е поосетлив, речиси е исти е како на бмв 320д (Закс). Едноставно коа му дојде времето, треба да се смене (тава е на секоја кола, не само на форд).Двоен замавник? Мислам дека сите дизели имаат таков, можеби кај Форд се поосетливи?
И требало Мондеото Мк1 да го продајте, не БМВ-то, греота...
Тии, па и татко ти... Јас наскоро планирам да дипломирам медицина (овој или наредниов месец) и како награда да земам/добијам нешто со што татко ми нема да се сложи ни оддалеку и се думам как да го изведам тоа... кандидати се, сега за сега: http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/661080?searchID=6326394&Idx=7 (многу низок клиренс, ќе закачува. ако моѓе да се среди, :200000 не се малку....втор е http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11345557489833757&f1=details&slink=7vg1bp , исто 200,000км, Ако земам нешто вакво че треба да се испраксирам во нркои мрханички работи - менување на улје и филтер сам (мајсторот зна да забушава и да не го смени филтерот, потоа ребрастиот ремен и затегачи, водн пумпа... можеби квачило....Не е поосетлив, речиси е исти е како на бмв 320д (Закс). Едноставно коа му дојде времето, треба да се смене (тава е на секоја кола, не само на форд).
Абе јас тава старо мондео сакам барем 2 и пол години да го продадам, ама тате се е заинатил дека неjќе да го продава и готово. Не може на сила да биде. Требе да има мир у куќата. Он нејќе бмв да возе (нејќеше и у гаража, ногу му било нападно како марка)
Хехе.. Мора татко да се слуша. Иако е една глава понизок од мене, од друга генерација е, и е длабоко субјективен за коли, машини, и други тракатанци.Тии, па и татко ти... Јас наскоро планирам да дипломирам медицина (овој или наредниов месец) и како награда да земам/добијам нешто со што татко ми нема да се сложи ни оддалеку и се думам как да го изведам тоа... кандидати се, сега за сега: http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/661080?searchID=6326394&Idx=7 (многу низок клиренс, ќе закачува. ако моѓе да се среди, :200000 не се малку....втор е http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11345557489833757&f1=details&slink=7vg1bp , исто 200,000км, Ако земам нешто вакво че треба да се испраксирам во нркои мрханички работи - менување на улје и филтер сам (мајсторот зна да забушава и да не го смени филтерот, потоа ребрастиот ремен и затегачи, водн пумпа... можеби квачило....
освен тоа, В6 моторот е ѕвер, многу издржлив. Само бара редовно одржување. Н е голта улје или сл. Единдтвени би прашал далии онie side skirts се вадат? Ќе залачаат на секој нерамнина, не воџиме по аутобано овде.
Нормално, олекувам и суспензијата да страда по нашиве патишта,
Ова од рекла казала ? Јас возам 156 и апсолутно неточно. Може изгледот лаже, на ниеден полицаец нити на тротоар ми нема закачено !Хехе.. Мора татко да се слуша. Иако е една глава понизок од мене, од друга генерација е, и е длабоко субјективен за коли, машини, и други тракатанци.
Тешко е да се купе кола, да се одржува правилно (мајстори да ти обрнат внимание, да не ја расипат повеќе отколку да ја поправат, да не те лажат за расипани работи), барем кај мене дома без поддршка од него.
Татко ми познава доста човеци, ако иде прашање за делови(ујле, филтери), мајстори шо нема да го лажат, или да си играт играчка со него, а би си играле играчка со мене.
После БМВ, и Мерцедес, би земал Алфа... иначе да, ниски се алфите... ќе ти закачуват на секој полицаец. На бмв-то јас и брат ми сами му го сменииме ујлето... Ептен лесна процедура... Иначе елементите се вадат, само ќе изгледа малку шуто без них.