Ford Escort - 6. серија (1995-2000)

  • Креатор на темата Креатор на темата Fords
  • Време на започнување Време на започнување
kraj na muabet znaes sto e site fordo eskord 1.4 clx stradat od motostelerot odnosno aftomatski sauh jas imav vakov ford i odma go sitnav poso menav tri cetiri motor steleri a toa me cinese najmalku 400 e + rabotna raka
мото што?.. мотоштелер...? чекорно моторче се вика тоа, а а повеќето го споредуваат со саух, мада е далеку од саух, зашто поинаку работи...

ти конкретно со таа кола си имал проблем со нешто друго, поготово ако ти била на плин, па лоши свекици или каблови или капа разводна, од време на време ке подпукне во усисна грана и токму тоа ги ебе кокошките со саухот односно него конкретно го расипува... мојот форд ескорт е од 2003-та година и на себе го има оригиналниот саух-фабрички,,, куриерот нема ништи пипано во мотор, од 1995-та е... форд гранада имав, исто суахот му е ок...

и плус се дискутира за 1.6 а не 1.4 мада начинот наљ работење а поготово тие детали помеѓу овие 2 мотора се исти...
 
На ЕФИ моторите нели е поарно плин со директно вбризгување да нема детонации у усисната грана? Таман компјутеро на плино ќе ја регулира смесата плин/воздух.....
Форд по принцип имат ногу здрави и безпроблемни бензински мотори... Дизелите им беа троа слаби порано ама од 2001ва навам са добри... доста добри....
 
На ЕФИ моторите нели е поарно плин со директно вбризгување да нема детонации у усисната грана? Таман компјутеро на плино ќе ја регулира смесата плин/воздух.....
Форд по принцип имат ногу здрави и безпроблемни бензински мотори... Дизелите им беа троа слаби порано ама од 2001ва навам са добри... доста добри....
точно... бензинските мотори се многу јаки. само што дизелите се уште појаки... на пример, фордовиот мотор 1.8 воопшто не е сменет како концепт на машина одкако е произведен и атестиран. зашто и би ги смениле кога се покажаа како добри. е она кај нив што зезаше беа дизните. јас имам куриер со 1.8 дизел машина од 1995-та година. комшијата мој има транзит 1.8 дизел од 2008-ма еден до друг ги паркираме и отвараме хауби. машините се исти до штраф. секако во неговиот сега има наполнето електроника, па електронски дизни, па електронска бош пумпа и тако даље, значи оние боЉки што ги имаа форд ги решија со замена на електронски делови... е сега треба време да помине за да се покаже колку решението е добро...
 
Интересно од неколку агли:
1. Никој не спори дека Форд е американска фирма. НО! Моделите кои ние овде ги возиме, т.е. европскиот Форд е германски, во смисла, фабриката е во Келн, и сите модели за Европа се самостојно развивани во Келн. Капиталот е секако американски, но европскиот Форд би требало да го гледаме како европска (германска) кола.
2. Можете да плукате колку сакате по Фордовите возила, но тоа се сосем ОК возила. Со Ескорт од 1993 имам поминато едно 10000 км. а тој тогаш имаше на грбот некои 150000 км, и беше сосем ОК, макар шо бше службено возило. И, да, гнило беше на полумесеците и праговите. Посебно ми се допадна солидноста на внатрешноста.
3. Каква кола и да имате, со правилно одржување ќе биде благодарно возило. И не мора да биде од „светото тројство“. Може да биде каква било...
 
точно... бензинските мотори се многу јаки. само што дизелите се уште појаки... на пример, фордовиот мотор 1.8 воопшто не е сменет како концепт на машина одкако е произведен и атестиран. зашто и би ги смениле кога се покажаа како добри. е она кај нив што зезаше беа дизните. јас имам куриер со 1.8 дизел машина од 1995-та година. комшијата мој има транзит 1.8 дизел од 2008-ма еден до друг ги паркираме и отвараме хауби. машините се исти до штраф. секако во неговиот сега има наполнето електроника, па електронски дизни, па електронска бош пумпа и тако даље, значи оние боЉки што ги имаа форд ги решија со замена на електронски делови... е сега треба време да помине за да се покаже колку решението е добро...
Говорам за сила у киловати, не у издржливост..
Иначе дизело 1.8д (Ендура д) е дизајниран некаде 87година.... околу 90-91 добива турбо со интеркулер и се вградува на Сиерата.. После истио мотор се вградува на Мондео МК1, Ескорт, и Мондео МК2... Има го со две варијанти на вбризгувајне... Постарата е Бош, подобра варијанта (иако погласно работе самио мотор... целосна механика).. Втората варијанта е на Лукас.. Е там има маааааалку електроника и е поосетлива на нашта нафта.. И двете са дизајнирани у време коа сулфурните соединеинија у нафтата са дозволени, и сега може да зафркават заради недостиг на сулфурни соединенија (најчесто страдат лагерите у натре)...
98ма година со Фокус, прво добива Директно вбризгувајне со Делфи инјектори и Бош електроника... А у фејслифт добива веќе Комон рејл инџектори, потопна пумпа у резервоаро и му се дигат којната на 100/116...Зависи од модело..

После има бааги модификации и го стават у најразлични модели со различен софтвер, дизни, модификации, и различна големина на самио интеркулер и турбото.. Ама основата как шо кажа не ја менат ( Оти е добра... Сега поновите мислам оти са на ланец и немат ребрести каиши, ама не сам сигурен)..
ДОма на тате мондеото е 1.8 тд...


Интересно од неколку агли:
1. Никој не спори дека Форд е американска фирма. НО! Моделите кои ние овде ги возиме, т.е. европскиот Форд е германски, во смисла, фабриката е во Келн, и сите модели за Европа се самостојно развивани во Келн. Капиталот е секако американски, но европскиот Форд би требало да го гледаме како европска (германска) кола.
2. Можете да плукате колку сакате по Фордовите возила, но тоа се сосем ОК возила. Со Ескорт од 1993 имам поминато едно 10000 км. а тој тогаш имаше на грбот некои 150000 км, и беше сосем ОК, макар шо бше службено возило. И, да, гнило беше на полумесеците и праговите. Посебно ми се допадна солидноста на внатрешноста.
3. Каква кола и да имате, со правилно одржување ќе биде благодарно возило. И не мора да биде од „светото тројство“. Може да биде каква било...

Точно, (А фабриките има и у Келн, има и у Генк, Белгија, и тук там оште некоја по европа)... Додуша американците ги позајмуват разработените модели од европа.. На пример Европското Мондео (мк1 и мк2) У америка е станало Форд Контур. Мондео МК3 е станало Фајв Хандрид/Торус/Фјужн... Сега Фокусо шо е разработен у Германија го Продават унифициран низ цел свет... итн... Шом германски инжинери го дизајнират и произведуват, без разлика чии е капитало, тава е германско возило.....
 
Фала Богу, луѓе шо разбираат некои основни работи да кажат здрав муабет...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom