Ford Escort - 6. серија (1995-2000)

  • Креатор на темата Креатор на темата Fords
  • Време на започнување Време на започнување
Форд и Циган зимно време не работат!
 
pa temata e
Ford Escort - 6. серија (1995-2000)
Колку фордови си поседувал, која километража ја имале поминато и колку зими си ги чувал надвор? Или си лупаш од памет...

п.с. фиестата моја е 1.8 чист дизел, 1994 произведена... ела да ми кажиш на која зима непали.
 
Тој што влегол во германско возило не би седнал во Форд.

Каков Форд бе(иц буљшит) ................. само Фољкшваџен Гољф и да ве види господ ! најозбилно :icon_mrgr:
Кој што сака нека збори ама Германско ауто си е Германско ауто ..........



извини вака ама имате вие појма чиво возило е фордот? кој го произведува?

абе викам ја само на слава и на фалење лугево се палат... во стилон што и да е само гоЉф да е... абе на голф и на форд фабриките се една до друга во германија бе алооо :tapp:
--- надополнето: 20 јули 2012 во 17:11 ---
Форд и Циган зимно време не работат!

ма немој.. 2 форда имам.. еден дизел 1.9д и еден бензинец 1.6 16 вентилски...

не промашиле наклуч... дизелот па да не праам муабет... зимоска на пола комшилук со кренати хауби на -15-20 нејќат колите да им запалат (убав дел беа голфови) фордовите палат како мина, без промашај... тоа за застава и за глоф моеш да прајш муабет дека на зимо не работат...
 
извини вака ама имате вие појма чиво возило е фордот? кој го произведува?

Сакаш да кажеш дека форд од тоа време е подобар од VW ?... Јас не запнувам дека само германска марка почитувам. Само кажувам дека VW повеќе се исплати од Ескорт. Дали ГоЉф, дали Бора...Помалку троши, помалку расиплив е, делови во трафика можат да се најдат, полесно ќе ја продадеш кога ќе ти здосади.
И не очекувам да го прифатиш овој факт бидејќи си сопственик на Форд, а незнам дали си имал Фолцика.
 
vaka gledam nogu me citiravte.. imam Escort RS Chia od 98' full oprema e.. ama postot go pisav sto prethodnoto zimo maka macev so palenje i po servisi ja nosev i sekade.. edni kazuvaat edno drugi drugo.. i nikoj ne mozese da go opravi toj problem.. inaku vrse rabota dobra e.. zboram samo za zimoto deka go imav toj problem..
 
Не викам дека Фордот е катастрофа, ама Германско ауто си е Германско ауто, неможат Америте со Германците, конкретно збориме за автоиндустрија значи !
Германските возила се и моќни и издржливи, со долг век, а исто така да признаеме имаат и јак стајлинг !
Да речеме дека Германските возила не чинат, зашто тогаш сеуште може да се сретнат по улициве од оние стари мерцедеси ........ 115, 123, 124, 190... еден роднина до пред некоја година го возеше мерцедесот-123(200Д) произведен 1978 год. имаше километража скоро 800 000 поминати км и сеуште беше пали вози, но го продаде пошто веќе ептен беше стар у смисол на надворешен изглед .......... еве да ги земеме и голфовите, Македонскиве патишта се полни со голфови почнувајќи од голф-1, 2, 3, 4, 5... ај да речеме дека последниве верзии се нови(тука ја ставам и 4ката), но сеуште се возат и голф-1, 2, 3 .......... значи издржливи возила се .............. а пак за беемвињата и за аудите ич да не правиме муабет ............ секако да го споменеме и опелот кој мислам дека е највозен автомобил во МКД !
--- надополнето: 20 јули 2012 во 19:42 ---
Чек, јас грешно разбрав, или ти мислиш дека Форд е не е германско возило?

И официјално, се повлекувам од дискусијата. Дефинитивно.

Незнам како си сфатил ............. мислев на Германски возила ......... а Форд е Американско возило !
 
Не викам дека Фордот е катастрофа, ама Германско ауто си е Германско ауто, неможат Америте со Германците, конкретно збориме за автоиндустрија значи !
Германските возила се и моќни и издржливи, со долг век, а исто така да признаеме имаат и јак стајлинг !
......Незнам како си сфатил ............. мислев на Германски возила ......... а Форд е Американско возило !
еве уште еден сега како чкртанија... сега 3 страни ке се убедуваме дека фордот не е америчко ауто туку германско... а има фабрика за автомобили и во америка, меѓутоа првата фабрика и базата на форд е дојчланд... во европа се возат само германски фордови... крај на муабетот...
--- надополнето: 20 јули 2012 во 21:49 ---
Сакаш да кажеш дека форд од тоа време е подобар од VW ?... Јас не запнувам дека само германска марка почитувам. Само кажувам дека VW повеќе се исплати од Ескорт. Дали ГоЉф, дали Бора...Помалку троши, помалку расиплив е, делови во трафика можат да се најдат, полесно ќе ја продадеш кога ќе ти здосади.
И не очекувам да го прифатиш овој факт бидејќи си сопственик на Форд, а незнам дали си имал Фолцика.
не не... не запињам ни јас... нема везе, секој со своите убедување... овдека веке може да се дискутира за вкусови, а за нив е тенка линијата за изборот...

значи фолцика имав само еднаш, кеди поточно имав во кратко владение... и тогаш ми збореа вака така онака, ке видиш кедиво, фолксваген е дрн дрн дрн... ништо поинаков, ништо посебен и ништо по специјален од форд транзит конект од иста година кој сеуште го имам... фолксваген несакам да возам зашто е набилдан со нереалана цена башка секој втор што отвара уста за возила збори за гоЉф... едноставно ЗГАДЕНИ МИ СЕ највише заради муабетите за нив, кои би требало да се во стилот дека ако имаш гоЉф или БМВ (било кој модел од овие) тогаш го држиш господ за левото маде и ти си факинг шизик во маало и поширока околина... незнам само како успеаја овие два бренда на возило да бидат толку јак статусен симбол на балканов...

јас имам и волво од 1998-ма (види ми на аватарот) и ниеден голф, БМВ, форд, мерцедес или ауди до 2000 и некоја година производство неможат да му се фатат ни за ауспухот на волвото од аспект на комфор при возење, издржливост, опрема, комодитет а богами ни цена... 2-3 чекора се волво понапред од сите нив... ете не ми е јасно зашто волвото не стекнало таков статусен симбол како овие возила од дојчланд свето тројство...
еве за волвото тема.. читај и начитај се... 10 години уназад светски рекорд во поминати километри го држи, ај погоди кој?

читај на темава: http://www.forum.kajgana.com/threads/volvo-возила-искуства-мислење-и-вкусови.59230/
 
za deckovo so kazuva deka ford e germanski
fmcb.gif


After two unsuccessful attempts to establish a company to manufacture automobiles, the Ford Motor Company was incorporated in 1903 with Henry Ford as vice-president and chief engineer. The infant company produced only a few cars a day at the Ford factory on Mack Avenue in Detroit. Groups of two or three men worked on each car from components made to order by other companies.
Henry Ford realized his dream of producing an automobile that was reasonably priced, reliable, and efficient with the introduction of the Model T in 1908. This vehicle initiated a new era in personal transportation. It was easy to operate, maintain, and handle on rough roads, immediately becoming a huge success.
By 1918, half of all cars in America were Model Ts. To meet the growing demand for the Model T, the company opened a large factory at Highland Park, Michigan, in 1910. Here, Henry Ford combined precision manufacturing, standardized and interchangeable parts, a division of labor, and, in 1913, a continuous moving assembly line. Workers remained in place, adding one component to each automobile as it moved past them on the line. Delivery of parts by conveyor belt to the workers was carefully timed to keep the assembly line moving smoothly and efficiently. The introduction of the moving assembly line revolutionized automobile production by significantly reducing assembly time per vehicle, thus lowering costs. Ford's production of Model Ts made his company the largest automobile manufacturer in the world.


rougel.jpg
Aerial view of the Rouge Plant in 1930
Number of men on payroll at capacity: 81,000. Total floor space: 6,952,484 sq. ft. Total cost: $268, 991, 592.07. Dearborn, MI. Photo: P.833.55282.A

The company began construction of the world's largest industrial complex along the banks of the Rouge River in Dearborn, Michigan, during the late 1910s and early 1920s. The massive Rouge Plant included all the elements needed for automobile production: a steel mill, glass factory, and automobile assembly line. Iron ore and coal were brought in on Great Lakes steamers and by railroad, and were used to produce both iron and steel. Rolling mills, forges, and assembly shops transformed the steel into springs, axles, and car bodies. Foundries converted iron into engine blocks and cylinder heads that were assembled with other components into engines. By September 1927, all steps in the manufacturing process from refining raw materials to final assembly of the automobile took place at the vast Rouge Plant, characterizing Henry Ford's idea of mass production.

Learn more about the Model T
in the Showroom of Automotive History
Top
taka da fabrikata na ford vo germanija raboti po licenca na ford usa detroit odnosno momentalno vo fabrikata na ford vo germanija eden model samo se pravi posto poveke modeli sega se praat vo san peterzbug rusija
 
Oд кај па тоа сега испадна дека Фордот не бил Американско, туку Германско вбозило ???
Сите знаеме дека Фордот потекнува од Америка .......... е сега да можеби Форд има фабрики и во Европа, Азија, Австралија... ама тоа незначи дека не е Американско возило !
Инаку не викам дека и Германските возила(кои сепак според мене се најдобри) се без никакви поголеми или помали маани/недостатоци ........... еве конкретно за фолксвагените, од многумина сум чул, но и јас лично сум приметил дека Волсфагеновите возила имаат тапа амортизација (дали се слагате со мене), но тоа незначи дека во останатите перформанси се тапа, напротив доста издржливи возила се за секаков терен и за секоја доба од годината !
 
za deckovo so kazuva deka ford e germanski
fmcb.gif


After two unsuccessful attempts to establish a company to manufacture automobiles, the Ford Motor Company was incorporated in 1903 with Henry Ford as vice-president and chief engineer. The infant company produced only a few cars a day at the Ford factory on Mack Avenue in Detroit. Groups of two or three men worked on each car from components made to order by other companies.
Henry Ford realized his dream of producing an automobile that was reasonably priced, reliable, and efficient with the introduction of the Model T in 1908. This vehicle initiated a new era in personal transportation. It was easy to operate, maintain, and handle on rough roads, immediately becoming a huge success.
By 1918, half of all cars in America were Model Ts. To meet the growing demand for the Model T, the company opened a large factory at Highland Park, Michigan, in 1910. Here, Henry Ford combined precision manufacturing, standardized and interchangeable parts, a division of labor, and, in 1913, a continuous moving assembly line. Workers remained in place, adding one component to each automobile as it moved past them on the line. Delivery of parts by conveyor belt to the workers was carefully timed to keep the assembly line moving smoothly and efficiently. The introduction of the moving assembly line revolutionized automobile production by significantly reducing assembly time per vehicle, thus lowering costs. Ford's production of Model Ts made his company the largest automobile manufacturer in the world.


rougel.jpg
Aerial view of the Rouge Plant in 1930
Number of men on payroll at capacity: 81,000. Total floor space: 6,952,484 sq. ft. Total cost: $268, 991, 592.07. Dearborn, MI. Photo: P.833.55282.A

The company began construction of the world's largest industrial complex along the banks of the Rouge River in Dearborn, Michigan, during the late 1910s and early 1920s. The massive Rouge Plant included all the elements needed for automobile production: a steel mill, glass factory, and automobile assembly line. Iron ore and coal were brought in on Great Lakes steamers and by railroad, and were used to produce both iron and steel. Rolling mills, forges, and assembly shops transformed the steel into springs, axles, and car bodies. Foundries converted iron into engine blocks and cylinder heads that were assembled with other components into engines. By September 1927, all steps in the manufacturing process from refining raw materials to final assembly of the automobile took place at the vast Rouge Plant, characterizing Henry Ford's idea of mass production.

Learn more about the Model T
in the Showroom of Automotive History
Top
taka da fabrikata na ford vo germanija raboti po licenca na ford usa detroit odnosno momentalno vo fabrikata na ford vo germanija eden model samo se pravi posto poveke modeli sega se praat vo san peterzbug rusija
.... и да скратиме муабетот... фордовите што ние ги возиме се германски... крај на муабетот...

а волвото чиво е? шведско? беше до 2008, сега е америчко...
--- надополнето: 21 јули 2012 во 23:36 ---
Vasa generalno mislenje sto mislite dali escortot e e dobar ili e krs
--- надополнето: 21 јули 2012 во 16:52 ---
како возило кое ако си го одржуваш редовно (ништо повеке од било кое возило од светото тројство) ке вози и ке те носи дооолго време... јас во животот поминав неколку фордови и од сите во своето време бев задоволен.. издржливи, јаки со бебешки болести... тоа ти е форд. амортизација добра, издржливост на предница амин подобра од било која друга марка, стабилно возило и тоа е тоа... тоа би било генерално за форд... во моментов како што кажав имам 2 форда, едниот дизел форд куриер а другиот бензинец ескорт 1.6 16 вентилски... баш за овој праиме и муабет т.е. темава е за него... е па тоа е тоа, могаре.. ке те тера долго, долго...
--- надополнето: 21 јули 2012 во 23:39 ---
Oд кај па тоа сега испадна дека Фордот не бил Американско, туку Германско вбозило ???
Сите знаеме дека Фордот потекнува од Америка .......... е сега да можеби Форд има фабрики и во Европа, Азија, Австралија... ама тоа незначи дека не е Американско возило !
Инаку не викам дека и Германските возила(кои сепак според мене се најдобри) се без никакви поголеми или помали маани/недостатоци ........... еве конкретно за фолксвагените, од многумина сум чул, но и јас лично сум приметил дека Волсфагеновите возила имаат тапа амортизација (дали се слагате со мене), но тоа незначи дека во останатите перформанси се тапа, напротив доста издржливи возила се за секаков терен и за секоја доба од годината !
абе друже... ако мајка ти и татко ти се од гевгелија, ама тебе те направиле и родиле во скопје, што си ти во лична карта пишан? скопјанец или гевгеличанец?
 
kraj na muabet znaes sto e site fordo eskord 1.4 clx stradat od motostelerot odnosno aftomatski sauh jas imav vakov ford i odma go sitnav poso menav tri cetiri motor steleri a toa me cinese najmalku 400 e + rabotna raka
 
....
абе друже... ако мајка ти и татко ти се од гевгелија, ама тебе те направиле и родиле во скопје, што си ти во лична карта пишан? скопјанец или гевгеличанец?

Сакаш да кажеш дека Фордот е Германско возило ............ можеби се произведува и во Германија, но пронаоѓачот е Американец(Хенри Форд), првата Форд фабрика и првиот Форд автомобил е произведен во САД ....... Американско возило е, без разлика каде и кој го произведува моментално !
Исто и Волвото, СААБ-от тоа се Шведски возила, е сега можеби се произведуваат и во Тајланд, но тоа не ги прави да бидат Тајландски возила, сепак се Шведски возила !
Утре може и во МКД да почне да се произведува да речеме Мерцедес, БМВ, Ауди... дали тие возила ќе бидат Македонски, не пак ќе си бидат Германски !
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom